-
χαιρετω ολη την παρεα!
ειμαι κατοχος ενος seat ibiza μοντ. 93 1.4 οκταβαλβιδου. το αυτοκινητο εχει 100.000 km και στις 85.000 περιπου του αλλαξα ολοκληρη την εξατμιση του εβγαλα το φιλτρο που ειχε στον παπα και το αντικατεστησα με μια φιλτροχοανη.
πριν 4.000km αλλαξα λαδια (mobil 10-40) και φιλτρο λαδιου και πριν 5 μερες αλλαξα και το φιλτρο βενζινης (καθυστεριμενα..)το αυτοκινητο το δουλευω με v-power racing και δεν εχω και πολυ ελαφρυ δεξι ποδι..
το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο μου κανει διακοπες...μου εχει σβησει μετα απο προσπεραση στην εθνικη και επισης σβηνει μολις ολοκληρωσω κατι ακροβατικα που κανω με το χειροφρενο (παντα σε αδειο δρομο)..ειναι σαν να σταματαει να παιρνει βενζινη ο κινητηρας..υποψιαζομαι προβλημα στην αντλια βενζινης ,αφου και με το καινουριο φιλτρο βενζινης το προβλημα συνεχιζεται..τελος ,ξερω οτι το 'στεγνωμα' του κυλινδρου ,οταν ο κινητηρας δουλευει με πολυ φορτιο ,μπορει να εχει καταστροφικες συνεπειες για αυτον, λογω κατακορυφης ανοδου της θερμοκρασιας..
μπορει να οφειλεται σε προβλημα με τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου?
ευχαριστώ!! -
χαιρετω ολη την παρεα!
ειμαι κατοχος ενος seat ibiza μοντ. 93 1.4 οκταβαλβιδου. το αυτοκινητο εχει 100.000 km και στις 85.000 περιπου του αλλαξα ολοκληρη την εξατμιση του εβγαλα το φιλτρο που ειχε στον παπα και το αντικατεστησα με μια φιλτροχοανη.
πριν 4.000km αλλαξα λαδια (mobil 10-40) και φιλτρο λαδιου και πριν 5 μερες αλλαξα και το φιλτρο βενζινης (καθυστεριμενα..)το αυτοκινητο το δουλευω με v-power racing και δεν εχω και πολυ ελαφρυ δεξι ποδι..
το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο μου κανει διακοπες...μου εχει σβησει μετα απο προσπεραση στην εθνικη και επισης σβηνει μολις ολοκληρωσω κατι ακροβατικα που κανω με το χειροφρενο (παντα σε αδειο δρομο)..ειναι σαν να σταματαει να παιρνει βενζινη ο κινητηρας..υποψιαζομαι προβλημα στην αντλια βενζινης ,αφου και με το καινουριο φιλτρο βενζινης το προβλημα συνεχιζεται..τελος ,ξερω οτι το 'στεγνωμα' του κυλινδρου ,οταν ο κινητηρας δουλευει με πολυ φορτιο ,μπορει να εχει καταστροφικες συνεπειες για αυτον, λογω κατακορυφης ανοδου της θερμοκρασιας..
μπορει να οφειλεται σε προβλημα με τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου?
ευχαριστώ!! -
χαιρετω ολη την παρεα!
ειμαι κατοχος ενος seat ibiza μοντ. 93 1.4 οκταβαλβιδου. το αυτοκινητο εχει 100.000 km και στις 85.000 περιπου του αλλαξα ολοκληρη την εξατμιση του εβγαλα το φιλτρο που ειχε στον παπα και το αντικατεστησα με μια φιλτροχοανη.
πριν 4.000km αλλαξα λαδια (mobil 10-40) και φιλτρο λαδιου και πριν 5 μερες αλλαξα και το φιλτρο βενζινης (καθυστεριμενα..)το αυτοκινητο το δουλευω με v-power racing και δεν εχω και πολυ ελαφρυ δεξι ποδι..
το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο μου κανει διακοπες...μου εχει σβησει μετα απο προσπεραση στην εθνικη και επισης σβηνει μολις ολοκληρωσω κατι ακροβατικα που κανω με το χειροφρενο (παντα σε αδειο δρομο)..ειναι σαν να σταματαει να παιρνει βενζινη ο κινητηρας..υποψιαζομαι προβλημα στην αντλια βενζινης ,αφου και με το καινουριο φιλτρο βενζινης το προβλημα συνεχιζεται..τελος ,ξερω οτι το 'στεγνωμα' του κυλινδρου ,οταν ο κινητηρας δουλευει με πολυ φορτιο ,μπορει να εχει καταστροφικες συνεπειες για αυτον, λογω κατακορυφης ανοδου της θερμοκρασιας..
μπορει να οφειλεται σε προβλημα με τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου?
ευχαριστώ!! -
Ωχ!Το ίδιο πρόβλημα έχει και ένας ξαδερφός μου 1,5 χρόνο στο Uno του και το έχει πάει σε 500 μάστορες.Ακόμα δεν έχει βρει τι φταίει.έχει αλλάξει τα κερατά του και το πρόβλημα παραμένει
-
Αρχικα αλλαξε τα μπουζοκαλωδια και τα μπουζι και μετα κοιτα την αντλια καυσιμου.Το ibiza νομιζω οτι εχει 2 αντλιες βενζινης ,μια στο ρεζερβουαρ και μια εξωτερικα.
-
Φίλος μου είχε το ίδιο πρόβλημα με Fiat Uno II.
Το μόνο που βοηθούσε προσωρινα ήταν ο καθαρισμός του φίλτρου βενζίνης (το οποίο είχε αλλάξει). Είχε κοιτάξει τα πάντα αλλά λύση μόνιμη δεν είχε βρει.Τελικά, άλλαξε αυτοκίνητο.
-
Βαλβίδα ρελαντί. Είναι μια βελόνα που όταν η πεταλούδα του γκαζιού είναι κλειστή, ανοίγει με έναηλεκτρικό έμβολο για να τροφοδοτεί με ελάχιστη ποσότητα αέρα το μοτέρ στο ρελαντί.
Κολλάει και δεν ανοίγει αρκετά και ο κινητήρας σβήνει.
Πρώτο στάδιο καθαρισμός (η φιλτροχοάνη έχει και τα κακά της
Δεύτερο γρασσάρισμα στον οδηγό (το ηλεκτρονικό μέρος) με σπρέι τεφλόν
Τρίτο στάδιο αλλαγή.
Η βλάβη αυτή δεν φαίνεται στο διαγνωστικό γιατί ο εγκέφαλος εωρεί λογικό να μην κλέινει τελείως για να καλύπτει τις ανάγκες σε ρεύμα του μοτέρ. -
Το κλασικό πρόβλημα όσων έχουν ibiza μόλις περνάνε τα 10000 χλμ.
Αντλία βενζίνης. Εμένα με καθάρισμα επανήλθε και δεν μου χει ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα εδώ και 1 χρόνο. Διαφορετικά..καινούρια -
η βαλβιδα ρελαντι αν δεν κανω λαθος ειναι στον παπα? ευχαριστω πολυ ολη την ομαδα του forum!!!
-
Να προσθέσω ότι είχε αλλάξει και αντλία βενζίνης (ο φίλος μου με το Uno II)...
-
Μήπως φταίει η πλούσια βενζίνη ;Την επιτρέπει ο κατασκεύαστη;
-
Η βαλβίδα ρελαντί είναι κάτω από τον παπά , στην συναρμογή με την πολλαπλή εισαγωγής.
-
Τα μπεκ εχουν καθαριστεί;
-
'Το μπεκ'...
το αυτοκινητο ειναι μονου ψεκασμου...
οχι ,δεν εχει καθαριστει..
το καλοκαιρι για να καθαρισω το καρμπιλατερ της εξωλεμβιας ,ειχα παρει ενα σπρεϊ που εκανε πολυ καλη δουλεια και μπορουσες να το ψεκασεις ενω δουλευε η μηχανη ,για να περασει και να καθαρισει και πιο μεσα..
μαλλον κατι αναλογο θα παρω για το αυτοκινητο.. -
Είδες καθόλου διαφορά με αυτά που έκανες?? (φίλτρο-εξάτμιση)???
-
σιγουρα το αυτοκινητο παει καλυτερα...το δουλευω με v-power racing και εχει αρκετη διαφορα...βεβαια διαφορα εχει και στην καταναλωση ,αλλα αντισταθμιζεται με τα 195 km/h που ειδα σε μια κατηφορα στην εθνικη (σε ευθεια μεχρι 170km/h)
προβλημα σε ibiza