Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα σε ibiza
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα σε ibiza
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    15
    92
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mivec last edited by

      χαιρετω ολη την παρεα!
      ειμαι κατοχος ενος seat ibiza μοντ. 93 1.4 οκταβαλβιδου. το αυτοκινητο εχει 100.000 km και στις 85.000 περιπου του αλλαξα ολοκληρη την εξατμιση του εβγαλα το φιλτρο που ειχε στον παπα και το αντικατεστησα με μια φιλτροχοανη.
      πριν 4.000km αλλαξα λαδια (mobil 10-40) και φιλτρο λαδιου και πριν 5 μερες αλλαξα και το φιλτρο βενζινης (καθυστεριμενα..)

      το αυτοκινητο το δουλευω με v-power racing και δεν εχω και πολυ ελαφρυ δεξι ποδι..
      το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο μου κανει διακοπες...μου εχει σβησει μετα απο προσπεραση στην εθνικη και επισης σβηνει μολις ολοκληρωσω κατι ακροβατικα που κανω με το χειροφρενο (παντα σε αδειο δρομο)..ειναι σαν να σταματαει να παιρνει βενζινη ο κινητηρας..υποψιαζομαι προβλημα στην αντλια βενζινης ,αφου και με το καινουριο φιλτρο βενζινης το προβλημα συνεχιζεται..

      τελος ,ξερω οτι το 'στεγνωμα' του κυλινδρου ,οταν ο κινητηρας δουλευει με πολυ φορτιο ,μπορει να εχει καταστροφικες συνεπειες για αυτον, λογω κατακορυφης ανοδου της θερμοκρασιας..

      μπορει να οφειλεται σε προβλημα με τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου?
      ευχαριστώ!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • M
        mivec last edited by

        χαιρετω ολη την παρεα!
        ειμαι κατοχος ενος seat ibiza μοντ. 93 1.4 οκταβαλβιδου. το αυτοκινητο εχει 100.000 km και στις 85.000 περιπου του αλλαξα ολοκληρη την εξατμιση του εβγαλα το φιλτρο που ειχε στον παπα και το αντικατεστησα με μια φιλτροχοανη.
        πριν 4.000km αλλαξα λαδια (mobil 10-40) και φιλτρο λαδιου και πριν 5 μερες αλλαξα και το φιλτρο βενζινης (καθυστεριμενα..)

        το αυτοκινητο το δουλευω με v-power racing και δεν εχω και πολυ ελαφρυ δεξι ποδι..
        το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο μου κανει διακοπες...μου εχει σβησει μετα απο προσπεραση στην εθνικη και επισης σβηνει μολις ολοκληρωσω κατι ακροβατικα που κανω με το χειροφρενο (παντα σε αδειο δρομο)..ειναι σαν να σταματαει να παιρνει βενζινη ο κινητηρας..υποψιαζομαι προβλημα στην αντλια βενζινης ,αφου και με το καινουριο φιλτρο βενζινης το προβλημα συνεχιζεται..

        τελος ,ξερω οτι το 'στεγνωμα' του κυλινδρου ,οταν ο κινητηρας δουλευει με πολυ φορτιο ,μπορει να εχει καταστροφικες συνεπειες για αυτον, λογω κατακορυφης ανοδου της θερμοκρασιας..

        μπορει να οφειλεται σε προβλημα με τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου?
        ευχαριστώ!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mivec last edited by

          χαιρετω ολη την παρεα!
          ειμαι κατοχος ενος seat ibiza μοντ. 93 1.4 οκταβαλβιδου. το αυτοκινητο εχει 100.000 km και στις 85.000 περιπου του αλλαξα ολοκληρη την εξατμιση του εβγαλα το φιλτρο που ειχε στον παπα και το αντικατεστησα με μια φιλτροχοανη.
          πριν 4.000km αλλαξα λαδια (mobil 10-40) και φιλτρο λαδιου και πριν 5 μερες αλλαξα και το φιλτρο βενζινης (καθυστεριμενα..)

          το αυτοκινητο το δουλευω με v-power racing και δεν εχω και πολυ ελαφρυ δεξι ποδι..
          το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο μου κανει διακοπες...μου εχει σβησει μετα απο προσπεραση στην εθνικη και επισης σβηνει μολις ολοκληρωσω κατι ακροβατικα που κανω με το χειροφρενο (παντα σε αδειο δρομο)..ειναι σαν να σταματαει να παιρνει βενζινη ο κινητηρας..υποψιαζομαι προβλημα στην αντλια βενζινης ,αφου και με το καινουριο φιλτρο βενζινης το προβλημα συνεχιζεται..

          τελος ,ξερω οτι το 'στεγνωμα' του κυλινδρου ,οταν ο κινητηρας δουλευει με πολυ φορτιο ,μπορει να εχει καταστροφικες συνεπειες για αυτον, λογω κατακορυφης ανοδου της θερμοκρασιας..

          μπορει να οφειλεται σε προβλημα με τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου?
          ευχαριστώ!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A
            argi77 last edited by

            Ωχ!Το ίδιο πρόβλημα έχει και ένας ξαδερφός μου 1,5 χρόνο στο Uno του και το έχει πάει σε 500 μάστορες.Ακόμα δεν έχει βρει τι φταίει.έχει αλλάξει τα κερατά του και το πρόβλημα παραμένει

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • ?
              A Former User last edited by

              Αρχικα αλλαξε τα μπουζοκαλωδια και τα μπουζι και μετα κοιτα την αντλια καυσιμου.Το ibiza νομιζω οτι εχει 2 αντλιες βενζινης ,μια στο ρεζερβουαρ και μια εξωτερικα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • kubiak
                kubiak last edited by

                Φίλος μου είχε το ίδιο πρόβλημα με Fiat Uno II.
                Το μόνο που βοηθούσε προσωρινα ήταν ο καθαρισμός του φίλτρου βενζίνης (το οποίο είχε αλλάξει). Είχε κοιτάξει τα πάντα αλλά λύση μόνιμη δεν είχε βρει.

                Τελικά, άλλαξε αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kospapad last edited by

                  Βαλβίδα ρελαντί. Είναι μια βελόνα που όταν η πεταλούδα του γκαζιού είναι κλειστή, ανοίγει με έναηλεκτρικό έμβολο για να τροφοδοτεί με ελάχιστη ποσότητα αέρα το μοτέρ στο ρελαντί.
                  Κολλάει και δεν ανοίγει αρκετά και ο κινητήρας σβήνει.
                  Πρώτο στάδιο καθαρισμός (η φιλτροχοάνη έχει και τα κακά της
                  Δεύτερο γρασσάρισμα στον οδηγό (το ηλεκτρονικό μέρος) με σπρέι τεφλόν
                  Τρίτο στάδιο αλλαγή.
                  Η βλάβη αυτή δεν φαίνεται στο διαγνωστικό γιατί ο εγκέφαλος εωρεί λογικό να μην κλέινει τελείως για να καλύπτει τις ανάγκες σε ρεύμα του μοτέρ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sakinen last edited by

                    Το κλασικό πρόβλημα όσων έχουν ibiza μόλις περνάνε τα 10000 χλμ.
                    Αντλία βενζίνης. Εμένα με καθάρισμα επανήλθε και δεν μου χει ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα εδώ και 1 χρόνο. Διαφορετικά..καινούρια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      mivec last edited by

                      η βαλβιδα ρελαντι αν δεν κανω λαθος ειναι στον παπα? ευχαριστω πολυ ολη την ομαδα του forum!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Να προσθέσω ότι είχε αλλάξει και αντλία βενζίνης (ο φίλος μου με το Uno II)...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • A
                          anastasios last edited by

                          Μήπως φταίει η πλούσια βενζίνη ;Την επιτρέπει ο κατασκεύαστη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • K
                            kospapad last edited by

                            Η βαλβίδα ρελαντί είναι κάτω από τον παπά , στην συναρμογή με την πολλαπλή εισαγωγής.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Τα μπεκ εχουν καθαριστεί;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mivec last edited by

                                'Το μπεκ'...
                                το αυτοκινητο ειναι μονου ψεκασμου...
                                οχι ,δεν εχει καθαριστει..
                                το καλοκαιρι για να καθαρισω το καρμπιλατερ της εξωλεμβιας ,ειχα παρει ενα σπρεϊ που εκανε πολυ καλη δουλεια και μπορουσες να το ψεκασεις ενω δουλευε η μηχανη ,για να περασει και να καθαρισει και πιο μεσα..
                                μαλλον κατι αναλογο θα παρω για το αυτοκινητο..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • K
                                  karabouzouklis last edited by

                                  Είδες καθόλου διαφορά με αυτά που έκανες?? (φίλτρο-εξάτμιση)???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • M
                                    mivec last edited by

                                    σιγουρα το αυτοκινητο παει καλυτερα...το δουλευω με v-power racing και εχει αρκετη διαφορα...βεβαια διαφορα εχει και στην καταναλωση ,αλλα αντισταθμιζεται με τα 195 km/h που ειδα σε μια κατηφορα στην εθνικη (σε ευθεια μεχρι 170km/h)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr