-
Λοιπόν εκεί που παραδέχομαι την VW και ίσως και άλλες Γερμανικές είναι οτι, παιδιά..οι τύποι θέλουν να το πουσάρεις το αμάξι! Και έχω και κράδαντα/αδιάσειστα στοιχεία και επιχειρήματα γιαυτό.
Βέβαια βέβαια... πως το επιχειρηματολογώ αυτό?
Λοιπόν αγοράζεις το GOLF 1.4 FSI ξέρετε τί κοντερ έχει? 260 παρακαλώ. Aγοράζεις το 1.6 FSI? Ξέρετε κιαυτό τι κοντερ έχει? 260 παρακαλώ...Αγοράζεις το GTI ? Ξέρετε τί κοντερ έχει?....Μάγοι είστε? Οπότε είναι εμφανής η προδιάθεσή τους να σε τσιτώσουν...μπαίνεις μέσα, κάθεσαι, παρατηρείς...ε άμα δεις και το 260 στο 1.4 και στο 1.6 δεν τσιτώνεσαι? Σκέφτεσαι γιατί άραγε? Μπορεί να τα πιάσει? Γιατί να μην μπορεί ο 'Γερμανός' έχει τη δύναμη και People have the power... money όμως? Τελικά με τον ένα τρόπο ή τον άλλο τα καταφέρνες μαζέυεις χρήμα βάζεις τούρμπο, εσωψύκτη (intercooler) κλπ (δεν τα ξέρω και καλά) και νάσαι να βλέπεις τη βελόνα να σπάει τα φράγματα ήχου κλπ.
There u have it οι Γερμανοί μας σπρώχνουν προς την κατεύθυνση αυτή, όλοι θα γίνουμε ραλίστες i guarantee!υ.γ.
τους την λέω λίγο -παρά το ότι θα γίνω ορκισμένος Γκολφάκιας- γιατί το θεωρώ τσιγκουνιά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο! ίσως για να μειώσουνε το κόστος το κάνουνε και βάζουνε σε όλα τα γκόλφ μια κονσόλα κοντερ? τί να πώ? ίσως να μάθω τελικά μέσα στο ποστ αυτό! -
Λοιπόν εκεί που παραδέχομαι την VW και ίσως και άλλες Γερμανικές είναι οτι, παιδιά..οι τύποι θέλουν να το πουσάρεις το αμάξι! Και έχω και κράδαντα/αδιάσειστα στοιχεία και επιχειρήματα γιαυτό.
Βέβαια βέβαια... πως το επιχειρηματολογώ αυτό?
Λοιπόν αγοράζεις το GOLF 1.4 FSI ξέρετε τί κοντερ έχει? 260 παρακαλώ. Aγοράζεις το 1.6 FSI? Ξέρετε κιαυτό τι κοντερ έχει? 260 παρακαλώ...Αγοράζεις το GTI ? Ξέρετε τί κοντερ έχει?....Μάγοι είστε? Οπότε είναι εμφανής η προδιάθεσή τους να σε τσιτώσουν...μπαίνεις μέσα, κάθεσαι, παρατηρείς...ε άμα δεις και το 260 στο 1.4 και στο 1.6 δεν τσιτώνεσαι? Σκέφτεσαι γιατί άραγε? Μπορεί να τα πιάσει? Γιατί να μην μπορεί ο 'Γερμανός' έχει τη δύναμη και People have the power... money όμως? Τελικά με τον ένα τρόπο ή τον άλλο τα καταφέρνες μαζέυεις χρήμα βάζεις τούρμπο, εσωψύκτη (intercooler) κλπ (δεν τα ξέρω και καλά) και νάσαι να βλέπεις τη βελόνα να σπάει τα φράγματα ήχου κλπ.
There u have it οι Γερμανοί μας σπρώχνουν προς την κατεύθυνση αυτή, όλοι θα γίνουμε ραλίστες i guarantee!υ.γ.
τους την λέω λίγο -παρά το ότι θα γίνω ορκισμένος Γκολφάκιας- γιατί το θεωρώ τσιγκουνιά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο! ίσως για να μειώσουνε το κόστος το κάνουνε και βάζουνε σε όλα τα γκόλφ μια κονσόλα κοντερ? τί να πώ? ίσως να μάθω τελικά μέσα στο ποστ αυτό! -
Λοιπόν εκεί που παραδέχομαι την VW και ίσως και άλλες Γερμανικές είναι οτι, παιδιά..οι τύποι θέλουν να το πουσάρεις το αμάξι! Και έχω και κράδαντα/αδιάσειστα στοιχεία και επιχειρήματα γιαυτό.
Βέβαια βέβαια... πως το επιχειρηματολογώ αυτό?
Λοιπόν αγοράζεις το GOLF 1.4 FSI ξέρετε τί κοντερ έχει? 260 παρακαλώ. Aγοράζεις το 1.6 FSI? Ξέρετε κιαυτό τι κοντερ έχει? 260 παρακαλώ...Αγοράζεις το GTI ? Ξέρετε τί κοντερ έχει?....Μάγοι είστε? Οπότε είναι εμφανής η προδιάθεσή τους να σε τσιτώσουν...μπαίνεις μέσα, κάθεσαι, παρατηρείς...ε άμα δεις και το 260 στο 1.4 και στο 1.6 δεν τσιτώνεσαι? Σκέφτεσαι γιατί άραγε? Μπορεί να τα πιάσει? Γιατί να μην μπορεί ο 'Γερμανός' έχει τη δύναμη και People have the power... money όμως? Τελικά με τον ένα τρόπο ή τον άλλο τα καταφέρνες μαζέυεις χρήμα βάζεις τούρμπο, εσωψύκτη (intercooler) κλπ (δεν τα ξέρω και καλά) και νάσαι να βλέπεις τη βελόνα να σπάει τα φράγματα ήχου κλπ.
There u have it οι Γερμανοί μας σπρώχνουν προς την κατεύθυνση αυτή, όλοι θα γίνουμε ραλίστες i guarantee!υ.γ.
τους την λέω λίγο -παρά το ότι θα γίνω ορκισμένος Γκολφάκιας- γιατί το θεωρώ τσιγκουνιά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο! ίσως για να μειώσουνε το κόστος το κάνουνε και βάζουνε σε όλα τα γκόλφ μια κονσόλα κοντερ? τί να πώ? ίσως να μάθω τελικά μέσα στο ποστ αυτό! -
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
ίσως για να μειώσουνε το κόστος το κάνουνε και βάζουνε σε όλα τα γκόλφ μια κονσόλα κοντερ?Μάγος είσαι;
-
Μπαα... το πιο πιθανό είναι οτι βάλαν το ίδιο κοντέρ για να ελατώσουν κατα το δυνατό το κόστος παραγωγής.
Το 1.4 όσο κι αν το 'σπρώξεις' τα 260 δεν θα τα πιάσει ούτε με ελεύθερη πτώση από C-130
-
Και σε όλα τα BMW τα καντράν τερματίζουν στα 250. Αλλά έχουν και κόφτη εκεί...
Πάντως πιο πολύ απ' όλα τα κοντέρ μου αρέσουν αυτά των παλιότερων Saab (δεν ξέρω αν είναι έτσι ακόμα) που έχουν λογαριθμική κλίμακα. Το 80 είναι στη μέση και απο κει και πάνω αλλάζουν ραγδαία. 100...120...150...200...250Καλή δικαιολογιά: που να το καταλάβω κυρ αστυνόμε μου, δείτε εδώ από τα 100 στα 150 δυο γραμμούλες είναι.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Πάντως πιο πολύ απ' όλα τα κοντέρ μου αρέσουν αυτά των παλιότερων Saab (δεν ξέρω αν είναι έτσι ακόμα) που έχουν λογαριθμική κλίμακα. Το 80 είναι στη μέση και απο κει και πάνω αλλάζουν ραγδαία. 100...120...150...200...250Ετσι είναι και τα 20VT Leon. Στη μέση τα 100, στο τέλος τα 260.
-
Τι μου θυμήσατε τώρα...
Παιδάκια στο χωριό παίρναμε τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα το ένα μετά το άλλο, κοιτούσαμε το κοντέρ και λέγαμε, αυτό 'τρέχει' 180, το άλλο 200...
Και άμα βρίσκαμε κανένα με 220-240 το κοιτούσαμε με θαυμασμό.
Στο τέλος τα είχαμε μάθει όλα και κάναμε διαγωνισμούς ποιος θα βρει το σωστό χωρίς να κοιτάξει.Άσχετο..
-
Ο χρήστης DimitrisDS έγραψε:
Τι μου θυμήσατε τώρα...
Παιδάκια στο χωριό παίρναμε τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα το ένα μετά το άλλο, κοιτούσαμε το κοντέρ και λέγαμε, αυτό 'τρέχει' 180, το άλλο 200...
Και άμα βρίσκαμε κανένα με 220-240 το κοιτούσαμε με θαυμασμό.
Στο τέλος τα είχαμε μάθει όλα και κάναμε διαγωνισμούς ποιος θα βρει το σωστό χωρίς να κοιτάξει.Άσχετο..
όμορφο πόστ
-
Ο χρήστης DimitrisDS έγραψε:
Τι μου θυμήσατε τώρα...
Παιδάκια στο χωριό παίρναμε τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα το ένα μετά το άλλο, κοιτούσαμε το κοντέρ και λέγαμε, αυτό 'τρέχει' 180, το άλλο 200...
Και άμα βρίσκαμε κανένα με 220-240 το κοιτούσαμε με θαυμασμό.
Στο τέλος τα είχαμε μάθει όλα και κάναμε διαγωνισμούς ποιος θα βρει το σωστό χωρίς να κοιτάξει.Άσχετο..
Δεν το έκανες μόνο εσύ...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Τι μου θυμήσατε τώρα...
Παιδάκια στο χωριό παίρναμε τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα το ένα μετά το άλλο, κοιτούσαμε το κοντέρ και λέγαμε, αυτό 'τρέχει' 180, το άλλο 200...
Και άμα βρίσκαμε κανένα με 220-240 το κοιτούσαμε με θαυμασμό.
Στο τέλος τα είχαμε μάθει όλα και κάναμε διαγωνισμούς ποιος θα βρει το σωστό χωρίς να κοιτάξει.Άσχετο..
Δεν το έκανες μόνο εσύ...
ε βέβαια. Όλοι το κάναμε, μετά αρχίσαμε να διαβάζουμε κάτι παράξενα περιοδικά και στο τέλος καταλήξαμε να γράφουμε σε κάτι παράξενα φόρουμ στο ίντερνετ και να τρώμε παράλογες ποσότητες φαγητού σε κάτι παράξενες ταβέρνες
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τι μου θυμήσατε τώρα...
Παιδάκια στο χωριό παίρναμε τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα το ένα μετά το άλλο, κοιτούσαμε το κοντέρ και λέγαμε, αυτό 'τρέχει' 180, το άλλο 200...
Και άμα βρίσκαμε κανένα με 220-240 το κοιτούσαμε με θαυμασμό.
Στο τέλος τα είχαμε μάθει όλα και κάναμε διαγωνισμούς ποιος θα βρει το σωστό χωρίς να κοιτάξει.Άσχετο..
Δεν το έκανες μόνο εσύ...
ε βέβαια. Όλοι το κάναμε, μετά αρχίσαμε να διαβάζουμε κάτι παράξενα περιοδικά και στο τέλος καταλήξαμε να γράφουμε σε κάτι παράξενα φόρουμ στο ίντερνετ και να τρώμε παράλογες ποσότητες φαγητού σε κάτι παράξενες ταβέρνες
Χμμμμ
ΥΓ: Και στο GTI το κοντερ λεει 300!!
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Τι μου θυμήσατε τώρα...
Παιδάκια στο χωριό παίρναμε τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα το ένα μετά το άλλο, κοιτούσαμε το κοντέρ και λέγαμε, αυτό 'τρέχει' 180, το άλλο 200...
Και άμα βρίσκαμε κανένα με 220-240 το κοιτούσαμε με θαυμασμό.
Στο τέλος τα είχαμε μάθει όλα και κάναμε διαγωνισμούς ποιος θα βρει το σωστό χωρίς να κοιτάξει.Άσχετο..
Δεν το έκανες μόνο εσύ...
ε βέβαια. Όλοι το κάναμε, μετά αρχίσαμε να διαβάζουμε κάτι παράξενα περιοδικά και στο τέλος καταλήξαμε να γράφουμε σε κάτι παράξενα φόρουμ στο ίντερνετ και να τρώμε παράλογες ποσότητες φαγητού σε κάτι παράξενες ταβέρνες
Χμμμμ
ΥΓ: Και στο GTI το κοντερ λεει 300!!
Έτσι
-
Δεν ξερω τι θελουν οι Γερμανοι και τα ψοφαμαξα Γκολφ των 1400 κυβικων για τους μη εχοντες Μεσογειακους, ξερω ομως οτι εχουν
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΡΙΑ, στο μεγαλυτερο μηκος τους.
Ναι ετσι μπορει, ισως να γινεις 'ραλιστας'....αλλιως, κοιτωντας το κοντερ του 1.4 και 1.6 και κοιτωντας και τους δρομους μας...μαλλον
ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑ ΠΕΡΙΔΡΟΜΟ
-
Στα περισσοτερα αυτοκινητα ισχυει αυτο. Να εχουν το ιδιο κοντερ παροτι ειναι διαφορετικη κατηγορια! Και σε ολα γραφει παραπανω απο οσα πιανει τελικη! Σκεφτειτε να ελεγαν π.χ. 160! Πικρα! Σαν τα τζιπακια τις Chrysler (JEEP).
-
'Δεν ξερω τι θελουν οι Γερμανοι και τα ψοφαμαξα Γκολφ των 1400 κυβικων'
Αν δεν κανω λαθος εκτος του Corolla το Golf1.4 fsi εχει τις καλυτερες επιδοσεις απο ολα τα αλλα! (Focus, Astra, C4, ισως 307). Αυτα αγοραζει ο κοσμος ετσι δεν ειναι. Ολα ειναι βοες! Τι να κανεις! Αν ηταν με 100-105 αλογακια ποιος να εδινε παραπανω money για 10 αλογα παραπανω;;;;;Ε;;;;;;
-
Επισης το αλλο κολπο ειναι με τα νουμερα,πιανει ο άλλος τα κοντερίσια 210 και νομιζει οτι όντως παει με 210,αν εχει πιάσει 180 θα πρεπει να ειναι ευχαριστημένος.
-
Σωστο κι αυτο! Πραγματι εχωτην εντυπωση πως οσο ανεβαινουμε σε ταχυτητα το φαινομενο ειναι πιο εντονο! ΚΑνω λαθος; Βεβαια στα ακριβα αυτοκινητα δεν νομιζω να συμβαινει κατι τετοιο... Οπως Πορσε για παραδειγμα...
-
σε όλα συμβαίνει αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με τα ψηφιακά κοντέρ (πχ S2000) ...
-
Πάντως το Golf 1.4 μπορεί να πιάσει 260χμ...!!!
Αν το δέσεις πίσω απο καμιά Ferrari ,Porsche..
ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΡΑΛΙΣΤΕΣ!!