Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπαρχουν 'ποιοτικοί' και 'μετριοι' αεροσακοι?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υπαρχουν 'ποιοτικοί' και 'μετριοι' αεροσακοι?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    18
    67
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karib last edited by

      Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?

      Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
      Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).

      Τελικα τι ισχυει?

      Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?

      Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.

      Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.

      Ποια ειναι η αληθεια?

      (αχρειαστοι να ειναι...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • K
        karib last edited by

        Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?

        Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
        Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).

        Τελικα τι ισχυει?

        Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?

        Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.

        Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.

        Ποια ειναι η αληθεια?

        (αχρειαστοι να ειναι...)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karib last edited by

          Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?

          Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
          Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).

          Τελικα τι ισχυει?

          Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?

          Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.

          Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.

          Ποια ειναι η αληθεια?

          (αχρειαστοι να ειναι...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • C
            corsair last edited by

            Η μονη αληθεια ειναι η αληθεια του αισθητηρα και καμια αλλη... Εαν το μηχανημα κρινει πως πρεπει να ανοιξει, θα ανοιξει... Αυτο το ειδος εξοπλισμου υποκειται σε πολυ αυστηρους ελεγχους και δεν τιθεται θεμα κακης ποιοτητας. Το μονο θεμα ειναι των προδιαγραφων. Ποσο μεγαλος θα ειναι, τι θα καλυπτει, σε ποσο χρονο θα ανοιγει και λοιπες λεπτομεριες... Αλλα ολα αυτα ρυθμιζονται απο την εκαστοτε εταιρια ετσι ωστε να συνεργαζονται σωστα με το υπολοιπο αμαξι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης karib έγραψε:
              Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?

              Υπάρχουν διαφορετικές προδιαγραφές για Ευρώπη και Αμερική. Οι Αμερικάνικοι είναι λίγο μεγαλύτεροι. Επειδή όμως οι πιο πολλοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές εξάγουν και στην Αμερική, σπανίως βάζουν άλλο αερόσακο για εδώ και άλλο για εκεί.
              Επίσης υπάρχουν διαφορές στον τρόπο φουσκώματος και ξεφουσκώματος. Οι πιο καινούργιας σχεδίασης φουσκώνουν πιο γρήγορα και ξεφουσκώνουν πιο αργά από του παλιούς. Αλλά αυτό είνα απλά εξέλιξη, όπως αντίστοιχα συστήματα στους προεντατήρες των ζωνών κλπ.

              Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.

              Άμα δεν έπαθαν τίποτα οι επιβάτες στο κεφάλι, τότε καλώς δεν άνοιξαν οι αερόσακοι. Τώρα με τα πολλά μπαλόνια (ακόμα και 10), υπάρχει χωριστός αισθητήρας για κάθε ένα, ώστε να μην ανοίγουν άσκοπα. Κοστίζουν και πανάκριβα στην αντικατάστασή τους...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yiannis2002s last edited by

                ...Δεν νομιζω να υπαρχει σημαντικη διαφορα ειδικα σε αυτικινητα ιδιας χρονολογιας.....

                ....Το αν ο Χ πωλητης υποσχεται οτι η εταιρια του εχει τους καλυτερους αεροσακους, τους πιο ποιοτικους..... ειναι απλα για γελοια....
                Δεν υπαρχει κανενα μετρησιμο στοιχειο να το αποδειξει....

                Ειναι ισως αλλη μια τακτικη πλασματικης διαφοροποιησης του τελικου προιοντος........

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • K
                  karib last edited by

                  Δηλαδη παιδια να πιστεψω οτι ολοι οι αεροσακοι ολων των αυτοκινητων ειναι κατι σαν προιον ομοιογενες?

                  'Η το θεωρουμε ομοιογενες επειδη ειναι δυσκολο εμεις σαν χρηστες να ελεγξουμε την αποτελεσματικοτητα του οποτε δεχομαστε οτι εχουν ολοι τελεια λειτουργια οπως λενε οι κατασκευαστες?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    luck last edited by

                    Η γνώμη μου σχετικά με την ποιότητα και την απόδοση των αερόσακων είναι αυτή που έχω για οποιοδήποτε άλλο μηχανισμό που υπάρχει σε κάποιο όχημα.
                    Ότι πληρώσεις αυτό θα πάρεις.
                    Για το αν σε κάποιοες περιπτώσεις δεν λειτούργησαν οι αερόσακοι, πρέπει να έχουμε υπόψην μας τα παρακάτω:

                    1. Οι αερόσακοι ενεργοποιούνται πάνω από μία ορισμένη ταχύτητα.(π.χ. πάνω από 30 χ/ω) Σε πιο χαμηλές ταχύτητες μας προστατεύουν οι ζώνες ασφαλείας, αν τις φοράμε.
                    2. Από ποια γωνία γίνεται η σύγκρουση. Αν έχουμε μετωπική σύγκρουση θα λειτουργήσουν οι προστινοί και όχι οι πλευρικοί.
                    3. Σε μερικά οχήματα ενεργοποιούνται με την προϋπόθεση ότι οι ζώνες ασφαλείας είναι και αυτές τοποθετημένες. Περιλαμβάνεται στα extra του εξοπολισμού.
                    4. Να μην τοποθετούμε αυτοκόλλητα ή προστατευτικά για τον ήλιο επάνω στους αισθητήρες των αερόσακων.
                    5. Ο αερόσακος είναι μηχανισμός και κάθε μηχανισμός μπορεί να πάθει βλάβη.
                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Πάντως εδώ και κάμποσα χρόνια, η ΒMW και άλλες ακριβές εταιρίες χρησιμοποιούν αερόσακους 2 σταδίων. Σε μικρή πρόσκρουση δηλαδή, φουσκώνουν λιγότερο. Δεν ξέρω κατά πόσο έχει επεκταθεί η χρήση τους...
                      Πάντως εάν ανοίξουν, η αντικατάστασή τους είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ. Και έχω δει τον μηχανισμό τους, δεν δικαιολογείται καθόλου η τιμή τους ως ανταλακτικό, εάν σε έχουν σώσει όμως αυτά είναι ψιλά γράματα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Φυσικά και υπάρχουν διαφορετική ποιότητας συστήματα προγραμματισμένης συγκράτησης, όπως είναι το σωστό να λέγεται αφού οι αερόσακοι δεν λειτουργούν από μόνοι τους.
                        Αλλιώς δεν θα υπήρχαν και οι διαφορές στις μετρήσεις του http://www.euroncap.com/index.php που φυσικά δεν αφορούν μόνο αντοχή και καλή κατασκευή λαμαρίνας αλλά και καλή συμπεριφορά του συστήματος συγκράτησης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                          Πάντως εδώ και κάμποσα χρόνια, η ΒMW και άλλες ακριβές εταιρίες χρησιμοποιούν αερόσακους 2 σταδίων. Σε μικρή πρόσκρουση δηλαδή, φουσκώνουν λιγότερο. Δεν ξέρω κατά πόσο έχει επεκταθεί η χρήση τους...
                          Πάντως εάν ανοίξουν, η αντικατάστασή τους είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ. Και έχω δει τον μηχανισμό τους, δεν δικαιολογείται καθόλου η τιμή τους ως ανταλακτικό, εάν σε έχουν σώσει όμως αυτά είναι ψιλά γράματα...

                          Όλες οι καλές μάρκες χρησιμοποιούν αυτούς τους αερόσακους.
                          Όταν μιλάμε για αντικατάσταση αερόσακου, μιλάμε για αντικατάσταση αερόσακου, εγκέφαλου αερόσακου και προεντατήρα ζώνης.Φυσικά για σημάζεμα (ράψιμο κλπ ) του χώρου που έγινε η σύγκρουση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            thvarveris last edited by

                            Ο χρήστης luck έγραψε:
                            Η γνώμη μου σχετικά με την ποιότητα και την απόδοση των αερόσακων είναι αυτή που έχω για οποιοδήποτε άλλο μηχανισμό που υπάρχει σε κάποιο όχημα.
                            Ότι πληρώσεις αυτό θα πάρεις.
                            Για το αν σε κάποιοες περιπτώσεις δεν λειτούργησαν οι αερόσακοι, πρέπει να έχουμε υπόψην μας τα παρακάτω:

                            1. Οι αερόσακοι ενεργοποιούνται πάνω από μία ορισμένη ταχύτητα.(π.χ. πάνω από 30 χ/ω) Σε πιο χαμηλές ταχύτητες μας προστατεύουν οι ζώνες ασφαλείας, αν τις φοράμε.
                            2. Από ποια γωνία γίνεται η σύγκρουση. Αν έχουμε μετωπική σύγκρουση θα λειτουργήσουν οι προστινοί και όχι οι πλευρικοί.
                            3. Σε μερικά οχήματα ενεργοποιούνται με την προϋπόθεση ότι οι ζώνες ασφαλείας είναι και αυτές τοποθετημένες. Περιλαμβάνεται στα extra του εξοπολισμού.
                            4. Να μην τοποθετούμε αυτοκόλλητα ή προστατευτικά για τον ήλιο επάνω στους αισθητήρες των αερόσακων.
                            5. Ο αερόσακος είναι μηχανισμός και κάθε μηχανισμός μπορεί να πάθει βλάβη.

                            Οι αερόσακοι ανοίγουν όταν ο εγκέφαλος αποφασίσει ότι πρέπει να ανοίξουν,λόγω των πληροφοριών που έχει, ανεξαρτήτως ταχύτητας.
                            Δεν πρέπει να επεμβαίνουμε στα αυτοκίνητα μας με οποιονδήποτε τρόπο γιατί μπορεί να αλλοιωθεί ακόμα και η λειτουργία των αερόσακων.
                            Ένα παράδειγμα.
                            Φίλος μου πρίν από λίγο καιρό χαμήλωσε το αυτοκίνητό του σε επίπεδο σαύρας!
                            Οδηγώντας στην εθνική οδό με πολλά χιλιόμετρα καβάλησε με την μία ρόδα του ένα μεγάλο τούβλο που είχε πέσει από ένα φορτηγό.
                            Αποτέλεσμα.Άνοιξε ο εμπρός, ο πίσω αερόσακος!
                            Όπως θα καταλάβατε η μειωμένη διαδρομή της ανάρτησης πολλαπλασίασε τις δυνάμεις που απορόφησε το ελατήριο σε σημείο που οι αισθητήρες του συστήματος συγκράτησης το εξέλαβαν σαν σύγκρουση και έδωσε εντολή για τα περαιτέρω.
                            Για αυτό υπάρχει ένας χρυσός κανόνας.
                            Ο κατασκευαστής ξέρει τα περισσότερα για το προϊόν του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              leonp last edited by

                              Υπάρχουν διαφορές στους αμερικάνικους και ευρωπαϊκούς αερόσακους (προδιαγραφές). Οι ευρωπαϊκοί είναι συμπληρωματικοί της ζώνης ασφαλείας και πιο αδύναμοι, ενώ οι αμερικάνικοι πιο δυνατοί και μπορούν να σε συγκρατήσουν σε τρακάρισμα και χωρίς τη ζώνη ασφαλείας. Αυτοί, οι πιο δυνατοί αερόσακοι είναι επίσης και πολύ επικίνδυνοι και οι διάφορες σωματικές βλάβες που έχουν προκαλέσει οι αερόσακοι (κατά διαστήματα στο τύπο) αφορούν τους αερόσακους αμερικανικών προδιαγραφών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • T
                                thvarveris last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                Υπάρχουν διαφορές στους αμερικάνικους και ευρωπαϊκούς αερόσακους (προδιαγραφές). Οι ευρωπαϊκοί είναι συμπληρωματικοί της ζώνης ασφαλείας και πιο αδύναμοι, ενώ οι αμερικάνικοι πιο δυνατοί και μπορούν να σε συγκρατήσουν σε τρακάρισμα και χωρίς τη ζώνη ασφαλείας. Αυτοί, οι πιο δυνατοί αερόσακοι είναι επίσης και πολύ επικίνδυνοι και οι διάφορες σωματικές βλάβες που έχουν προκαλέσει οι αερόσακοι (κατά διαστήματα στο τύπο) αφορούν τους αερόσακους αμερικανικών προδιαγραφών.

                                Για αυτό και οι καινούργιοι αερόσακοι διαθέτουν και μειωτήρες πίεσης για να μην προκαλούν τραυματισμούς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης karib έγραψε:
                                  Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?

                                  Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
                                  Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).

                                  Τελικα τι ισχυει?

                                  Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?

                                  Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.

                                  Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.

                                  Ποια ειναι η αληθεια?

                                  (αχρειαστοι να ειναι...)

                                  Αληθεια αληθευει οτι υπαρχουν και σκληρα και μαλακα κεφαλια....Τι γινεται σαυτη την περιπτωση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Ο χρήστης Random έγραψε:

                                    Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?

                                    Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
                                    Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).

                                    Τελικα τι ισχυει?

                                    Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?

                                    Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.

                                    Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.

                                    Ποια ειναι η αληθεια?

                                    (αχρειαστοι να ειναι...)

                                    Αληθεια αληθευει οτι υπαρχουν και σκληρα και μαλακα κεφαλια....Τι γινεται σαυτη την περιπτωση

                                    Υπάρχει και άλλη μια κατηγορία ξέρεις...
                                    Αυτή με τα καθόλου κεφάλια...
                                    (την βρίσκεις και σαν κατηγορία με τα άδεια κεφάλια αλλά είναι το ίδιο πράμα οπότε δεν μετράει χωριστά).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                      Για αυτό και οι καινούργιοι αερόσακοι διαθέτουν και μειωτήρες πίεσης για να μην προκαλούν τραυματισμούς.

                                      Τοσα χρονια που ασχολουμε με το θεμα της ασφαλειας πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα. Μειωτηρες πιεσης εχουν οι ζωνες ασφαλειας.

                                      Σχετικα με αδυνατους και δυνατους... δεν νομιζω πως υπαρχει τοσο θεμα δυναμης, οσο θεμα του τι καλυπτει. Οι διαφορα μας με τους αμερικανικους αεροσακους ειναι πως εκεινοι ειναι περισοτερρα λιτρα. Καλυπτουν οχι μονο το κεφαλι, αλλα και θωρακικη περιοχη.

                                      Παντως οσο ακριβοι και να ναι... πιστεψτε επιτελουν φοβερο εργο. Σε γλιτωνουν απο αρκετους τραυματισμους... εχω δει ατυχηματα οπου οι επιβατες μεν με ζωνη, αλλα το αμαξι χωρις αεροσακο... το χτυπημα στο τιμονι ηταν πολυ σκληρο... απο σπασμενες μυτες μεχρι εγκεφαλικη διασειση και φυσικα μπορουν να γινουν και χειροτερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        thvarveris last edited by

                                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                        Για αυτό και οι καινούργιοι αερόσακοι διαθέτουν και μειωτήρες πίεσης για να μην προκαλούν τραυματισμούς.

                                        Τοσα χρονια που ασχολουμε με το θεμα της ασφαλειας πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα. Μειωτηρες πιεσης εχουν οι ζωνες ασφαλειας.

                                        Έχεις δίκιο.Από κεκτημένη ταχύτητα το έγραψα.Οι μειωτήρες πίεσης όντως είναι στους προεντατήρες ένας για τον θώρακα και ένας για την κοιλιακή χώρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          thvarveris last edited by

                                          Επίσης έχω να προσθέσω όσο έχει να κάνει με τους προσαρμοζόμενους αεράσακους τουλάχιστον της RENAULT που ξέρω τα έξής.
                                          Ο προσαρμοζόμενος αερόσακος αποτελείται από δύο θαλάμους (χωρητικότητας 45 και 62 λίτρων) και δύο γεννήτριες αερίων.Ο κάθε θάλαμος ενεργοποιείται ανάλογα με την ένταση της σύγκρουσης και τον σωματότυπο του επιβάτη.
                                          Όταν λειτουργήσει η μία γεννήτρια ενεργοποιείται ο μικρός θάλαμος, ενω ο μεγάλος θάλαμος ενεργοποιείται όταν λειτουργήσουν και οι δύο γεννήτριες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr