-
Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?
Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).Τελικα τι ισχυει?
Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?
Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.
Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.
Ποια ειναι η αληθεια?
(αχρειαστοι να ειναι...)
-
Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?
Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).Τελικα τι ισχυει?
Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?
Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.
Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.
Ποια ειναι η αληθεια?
(αχρειαστοι να ειναι...)
-
Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?
Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).Τελικα τι ισχυει?
Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?
Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.
Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.
Ποια ειναι η αληθεια?
(αχρειαστοι να ειναι...)
-
Η μονη αληθεια ειναι η αληθεια του αισθητηρα και καμια αλλη... Εαν το μηχανημα κρινει πως πρεπει να ανοιξει, θα ανοιξει... Αυτο το ειδος εξοπλισμου υποκειται σε πολυ αυστηρους ελεγχους και δεν τιθεται θεμα κακης ποιοτητας. Το μονο θεμα ειναι των προδιαγραφων. Ποσο μεγαλος θα ειναι, τι θα καλυπτει, σε ποσο χρονο θα ανοιγει και λοιπες λεπτομεριες... Αλλα ολα αυτα ρυθμιζονται απο την εκαστοτε εταιρια ετσι ωστε να συνεργαζονται σωστα με το υπολοιπο αμαξι.
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?Υπάρχουν διαφορετικές προδιαγραφές για Ευρώπη και Αμερική. Οι Αμερικάνικοι είναι λίγο μεγαλύτεροι. Επειδή όμως οι πιο πολλοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές εξάγουν και στην Αμερική, σπανίως βάζουν άλλο αερόσακο για εδώ και άλλο για εκεί.
Επίσης υπάρχουν διαφορές στον τρόπο φουσκώματος και ξεφουσκώματος. Οι πιο καινούργιας σχεδίασης φουσκώνουν πιο γρήγορα και ξεφουσκώνουν πιο αργά από του παλιούς. Αλλά αυτό είνα απλά εξέλιξη, όπως αντίστοιχα συστήματα στους προεντατήρες των ζωνών κλπ.Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
Άμα δεν έπαθαν τίποτα οι επιβάτες στο κεφάλι, τότε καλώς δεν άνοιξαν οι αερόσακοι. Τώρα με τα πολλά μπαλόνια (ακόμα και 10), υπάρχει χωριστός αισθητήρας για κάθε ένα, ώστε να μην ανοίγουν άσκοπα. Κοστίζουν και πανάκριβα στην αντικατάστασή τους...
-
...Δεν νομιζω να υπαρχει σημαντικη διαφορα ειδικα σε αυτικινητα ιδιας χρονολογιας.....
....Το αν ο Χ πωλητης υποσχεται οτι η εταιρια του εχει τους καλυτερους αεροσακους, τους πιο ποιοτικους..... ειναι απλα για γελοια....
Δεν υπαρχει κανενα μετρησιμο στοιχειο να το αποδειξει....Ειναι ισως αλλη μια τακτικη πλασματικης διαφοροποιησης του τελικου προιοντος........
-
Δηλαδη παιδια να πιστεψω οτι ολοι οι αεροσακοι ολων των αυτοκινητων ειναι κατι σαν προιον ομοιογενες?
'Η το θεωρουμε ομοιογενες επειδη ειναι δυσκολο εμεις σαν χρηστες να ελεγξουμε την αποτελεσματικοτητα του οποτε δεχομαστε οτι εχουν ολοι τελεια λειτουργια οπως λενε οι κατασκευαστες?
-
Η γνώμη μου σχετικά με την ποιότητα και την απόδοση των αερόσακων είναι αυτή που έχω για οποιοδήποτε άλλο μηχανισμό που υπάρχει σε κάποιο όχημα.
Ότι πληρώσεις αυτό θα πάρεις.
Για το αν σε κάποιοες περιπτώσεις δεν λειτούργησαν οι αερόσακοι, πρέπει να έχουμε υπόψην μας τα παρακάτω:- Οι αερόσακοι ενεργοποιούνται πάνω από μία ορισμένη ταχύτητα.(π.χ. πάνω από 30 χ/ω) Σε πιο χαμηλές ταχύτητες μας προστατεύουν οι ζώνες ασφαλείας, αν τις φοράμε.
- Από ποια γωνία γίνεται η σύγκρουση. Αν έχουμε μετωπική σύγκρουση θα λειτουργήσουν οι προστινοί και όχι οι πλευρικοί.
- Σε μερικά οχήματα ενεργοποιούνται με την προϋπόθεση ότι οι ζώνες ασφαλείας είναι και αυτές τοποθετημένες. Περιλαμβάνεται στα extra του εξοπολισμού.
- Να μην τοποθετούμε αυτοκόλλητα ή προστατευτικά για τον ήλιο επάνω στους αισθητήρες των αερόσακων.
- Ο αερόσακος είναι μηχανισμός και κάθε μηχανισμός μπορεί να πάθει βλάβη.
-
Πάντως εδώ και κάμποσα χρόνια, η ΒMW και άλλες ακριβές εταιρίες χρησιμοποιούν αερόσακους 2 σταδίων. Σε μικρή πρόσκρουση δηλαδή, φουσκώνουν λιγότερο. Δεν ξέρω κατά πόσο έχει επεκταθεί η χρήση τους...
Πάντως εάν ανοίξουν, η αντικατάστασή τους είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ. Και έχω δει τον μηχανισμό τους, δεν δικαιολογείται καθόλου η τιμή τους ως ανταλακτικό, εάν σε έχουν σώσει όμως αυτά είναι ψιλά γράματα... -
Φυσικά και υπάρχουν διαφορετική ποιότητας συστήματα προγραμματισμένης συγκράτησης, όπως είναι το σωστό να λέγεται αφού οι αερόσακοι δεν λειτουργούν από μόνοι τους.
Αλλιώς δεν θα υπήρχαν και οι διαφορές στις μετρήσεις του http://www.euroncap.com/index.php που φυσικά δεν αφορούν μόνο αντοχή και καλή κατασκευή λαμαρίνας αλλά και καλή συμπεριφορά του συστήματος συγκράτησης. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πάντως εδώ και κάμποσα χρόνια, η ΒMW και άλλες ακριβές εταιρίες χρησιμοποιούν αερόσακους 2 σταδίων. Σε μικρή πρόσκρουση δηλαδή, φουσκώνουν λιγότερο. Δεν ξέρω κατά πόσο έχει επεκταθεί η χρήση τους...
Πάντως εάν ανοίξουν, η αντικατάστασή τους είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ. Και έχω δει τον μηχανισμό τους, δεν δικαιολογείται καθόλου η τιμή τους ως ανταλακτικό, εάν σε έχουν σώσει όμως αυτά είναι ψιλά γράματα...Όλες οι καλές μάρκες χρησιμοποιούν αυτούς τους αερόσακους.
Όταν μιλάμε για αντικατάσταση αερόσακου, μιλάμε για αντικατάσταση αερόσακου, εγκέφαλου αερόσακου και προεντατήρα ζώνης.Φυσικά για σημάζεμα (ράψιμο κλπ ) του χώρου που έγινε η σύγκρουση. -
Ο χρήστης luck έγραψε:
Η γνώμη μου σχετικά με την ποιότητα και την απόδοση των αερόσακων είναι αυτή που έχω για οποιοδήποτε άλλο μηχανισμό που υπάρχει σε κάποιο όχημα.
Ότι πληρώσεις αυτό θα πάρεις.
Για το αν σε κάποιοες περιπτώσεις δεν λειτούργησαν οι αερόσακοι, πρέπει να έχουμε υπόψην μας τα παρακάτω:- Οι αερόσακοι ενεργοποιούνται πάνω από μία ορισμένη ταχύτητα.(π.χ. πάνω από 30 χ/ω) Σε πιο χαμηλές ταχύτητες μας προστατεύουν οι ζώνες ασφαλείας, αν τις φοράμε.
- Από ποια γωνία γίνεται η σύγκρουση. Αν έχουμε μετωπική σύγκρουση θα λειτουργήσουν οι προστινοί και όχι οι πλευρικοί.
- Σε μερικά οχήματα ενεργοποιούνται με την προϋπόθεση ότι οι ζώνες ασφαλείας είναι και αυτές τοποθετημένες. Περιλαμβάνεται στα extra του εξοπολισμού.
- Να μην τοποθετούμε αυτοκόλλητα ή προστατευτικά για τον ήλιο επάνω στους αισθητήρες των αερόσακων.
- Ο αερόσακος είναι μηχανισμός και κάθε μηχανισμός μπορεί να πάθει βλάβη.
Οι αερόσακοι ανοίγουν όταν ο εγκέφαλος αποφασίσει ότι πρέπει να ανοίξουν,λόγω των πληροφοριών που έχει, ανεξαρτήτως ταχύτητας.
Δεν πρέπει να επεμβαίνουμε στα αυτοκίνητα μας με οποιονδήποτε τρόπο γιατί μπορεί να αλλοιωθεί ακόμα και η λειτουργία των αερόσακων.
Ένα παράδειγμα.
Φίλος μου πρίν από λίγο καιρό χαμήλωσε το αυτοκίνητό του σε επίπεδο σαύρας!
Οδηγώντας στην εθνική οδό με πολλά χιλιόμετρα καβάλησε με την μία ρόδα του ένα μεγάλο τούβλο που είχε πέσει από ένα φορτηγό.
Αποτέλεσμα.Άνοιξε ο εμπρός, ο πίσω αερόσακος!
Όπως θα καταλάβατε η μειωμένη διαδρομή της ανάρτησης πολλαπλασίασε τις δυνάμεις που απορόφησε το ελατήριο σε σημείο που οι αισθητήρες του συστήματος συγκράτησης το εξέλαβαν σαν σύγκρουση και έδωσε εντολή για τα περαιτέρω.
Για αυτό υπάρχει ένας χρυσός κανόνας.
Ο κατασκευαστής ξέρει τα περισσότερα για το προϊόν του. -
Υπάρχουν διαφορές στους αμερικάνικους και ευρωπαϊκούς αερόσακους (προδιαγραφές). Οι ευρωπαϊκοί είναι συμπληρωματικοί της ζώνης ασφαλείας και πιο αδύναμοι, ενώ οι αμερικάνικοι πιο δυνατοί και μπορούν να σε συγκρατήσουν σε τρακάρισμα και χωρίς τη ζώνη ασφαλείας. Αυτοί, οι πιο δυνατοί αερόσακοι είναι επίσης και πολύ επικίνδυνοι και οι διάφορες σωματικές βλάβες που έχουν προκαλέσει οι αερόσακοι (κατά διαστήματα στο τύπο) αφορούν τους αερόσακους αμερικανικών προδιαγραφών.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Υπάρχουν διαφορές στους αμερικάνικους και ευρωπαϊκούς αερόσακους (προδιαγραφές). Οι ευρωπαϊκοί είναι συμπληρωματικοί της ζώνης ασφαλείας και πιο αδύναμοι, ενώ οι αμερικάνικοι πιο δυνατοί και μπορούν να σε συγκρατήσουν σε τρακάρισμα και χωρίς τη ζώνη ασφαλείας. Αυτοί, οι πιο δυνατοί αερόσακοι είναι επίσης και πολύ επικίνδυνοι και οι διάφορες σωματικές βλάβες που έχουν προκαλέσει οι αερόσακοι (κατά διαστήματα στο τύπο) αφορούν τους αερόσακους αμερικανικών προδιαγραφών.Για αυτό και οι καινούργιοι αερόσακοι διαθέτουν και μειωτήρες πίεσης για να μην προκαλούν τραυματισμούς.
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).Τελικα τι ισχυει?
Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?
Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.
Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.
Ποια ειναι η αληθεια?
(αχρειαστοι να ειναι...)
Αληθεια αληθευει οτι υπαρχουν και σκληρα και μαλακα κεφαλια....Τι γινεται σαυτη την περιπτωση
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Αληθευει οτι ολοι οι αεροσακοι που διαθετουν τα αυτοκινητα, δεν ειναι της ιδιας ποιοτητας?
Εχω ακουσει ιστοριες, χωρις να μπορω να τις εξακριβωσω, οτι σε ατυχηματα μεγαλα, δεν ανοιξαν λεει οι αεροσακοι.
Και δεν μιλαμε για κουφα ατυχηματα αλλα 'νορμαλ'(μετωπικη ας πουμε).Τελικα τι ισχυει?
Υπαρχουν αυτοκινητα που διαθετουν αεροσακους 'μετριας' ποιοτητας και αποτελεσματικοτητας, και αυτοκινητα οπου εχουν αεροσακους και το εννοουν?
Δεν ξερω πολλα, προφανως υπαρχουν αισθητηρες που κρινουν ποτε πρεπει να ανοιξει ο αεροσακος και ουτε ειναι καλο να ανοιγουν ασκοπα.
Αλλα μεχρι του σημειου να παθαινει καποιος σοβαρο ατυχημα κι οι αεροσακοι να μην ανοιγουν, νομιζω υπαρχει διαφορα.
Ποια ειναι η αληθεια?
(αχρειαστοι να ειναι...)
Αληθεια αληθευει οτι υπαρχουν και σκληρα και μαλακα κεφαλια....Τι γινεται σαυτη την περιπτωση
Υπάρχει και άλλη μια κατηγορία ξέρεις...
Αυτή με τα καθόλου κεφάλια...
(την βρίσκεις και σαν κατηγορία με τα άδεια κεφάλια αλλά είναι το ίδιο πράμα οπότε δεν μετράει χωριστά). -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Για αυτό και οι καινούργιοι αερόσακοι διαθέτουν και μειωτήρες πίεσης για να μην προκαλούν τραυματισμούς.Τοσα χρονια που ασχολουμε με το θεμα της ασφαλειας πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα. Μειωτηρες πιεσης εχουν οι ζωνες ασφαλειας.
Σχετικα με αδυνατους και δυνατους... δεν νομιζω πως υπαρχει τοσο θεμα δυναμης, οσο θεμα του τι καλυπτει. Οι διαφορα μας με τους αμερικανικους αεροσακους ειναι πως εκεινοι ειναι περισοτερρα λιτρα. Καλυπτουν οχι μονο το κεφαλι, αλλα και θωρακικη περιοχη.
Παντως οσο ακριβοι και να ναι... πιστεψτε επιτελουν φοβερο εργο. Σε γλιτωνουν απο αρκετους τραυματισμους... εχω δει ατυχηματα οπου οι επιβατες μεν με ζωνη, αλλα το αμαξι χωρις αεροσακο... το χτυπημα στο τιμονι ηταν πολυ σκληρο... απο σπασμενες μυτες μεχρι εγκεφαλικη διασειση και φυσικα μπορουν να γινουν και χειροτερα.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Για αυτό και οι καινούργιοι αερόσακοι διαθέτουν και μειωτήρες πίεσης για να μην προκαλούν τραυματισμούς.
Τοσα χρονια που ασχολουμε με το θεμα της ασφαλειας πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα. Μειωτηρες πιεσης εχουν οι ζωνες ασφαλειας.
Έχεις δίκιο.Από κεκτημένη ταχύτητα το έγραψα.Οι μειωτήρες πίεσης όντως είναι στους προεντατήρες ένας για τον θώρακα και ένας για την κοιλιακή χώρα.
-
Επίσης έχω να προσθέσω όσο έχει να κάνει με τους προσαρμοζόμενους αεράσακους τουλάχιστον της RENAULT που ξέρω τα έξής.
Ο προσαρμοζόμενος αερόσακος αποτελείται από δύο θαλάμους (χωρητικότητας 45 και 62 λίτρων) και δύο γεννήτριες αερίων.Ο κάθε θάλαμος ενεργοποιείται ανάλογα με την ένταση της σύγκρουσης και τον σωματότυπο του επιβάτη.
Όταν λειτουργήσει η μία γεννήτρια ενεργοποιείται ο μικρός θάλαμος, ενω ο μεγάλος θάλαμος ενεργοποιείται όταν λειτουργήσουν και οι δύο γεννήτριες.
Υπαρχουν 'ποιοτικοί' και 'μετριοι' αεροσακοι?