-
Άλλη μια εβδομάδα δοκιμών ξεκινά! Νόμίζω πρέπει να μας πληρώνουν! Δε θυμάμαι αν έχω setup για την πίστα, θα δω τώρα τι γίνεται. Καλή προπόνηση παιδιά, και αν μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα με τους servers μέχρι τέλος της Βδομάδας.
-
Άλλη μια εβδομάδα δοκιμών ξεκινά! Νόμίζω πρέπει να μας πληρώνουν! Δε θυμάμαι αν έχω setup για την πίστα, θα δω τώρα τι γίνεται. Καλή προπόνηση παιδιά, και αν μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα με τους servers μέχρι τέλος της Βδομάδας.
-
Άλλη μια εβδομάδα δοκιμών ξεκινά! Νόμίζω πρέπει να μας πληρώνουν! Δε θυμάμαι αν έχω setup για την πίστα, θα δω τώρα τι γίνεται. Καλή προπόνηση παιδιά, και αν μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα με τους servers μέχρι τέλος της Βδομάδας.
-
Μαλαισία...
Μούμπλε μούμπλε...
Κάτι σε σετάπ θα βρεθεί στο ίντερνετ και για εκεί!!! -
Λοιπόν εγώ έκανα πάλι δοκιμές σήμερα, Δευτέρα, γιατί μετά δεν προλαβαίνω με τίποτα(εργασίες, σχολή.. κλπ). Μετά απο 40 γύρους σήμερα ο καλύτερος χρόνος μου ήταν 1:33.520. Όσο για τα προβλήματα με τα φρένα που είχαμε πολλοί στην Imola ο λόγος μάλλον ήταν ότι οι μηχανικές βλάβες ήταν Time Scaled, και ότι η Imola είναι... hard on brakes... Ελπίζω στην Μαλαισία να μην μείνουμε απο κινητήρα...!!! Καλές δοκιμές...
-
Προτεινόμενες αλλαγές από το επόμενο gp.
-
Damage ON
-
Steering/Brake assistance OFF
22:15 - 23:00 Practice 4
23:00 - 23:35 Qualifying
23:35 - 23:45 Warm Up
23:45 Das Rennen
-
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Προτεινόμενες αλλαγές από το επόμενο gp.-
Damage ON
-
Steering/Brake assistance OFF
22:15 - 23:00 Practice 4
23:00 - 23:35 Qualifying
23:35 - 23:45 Warm Up
23:45 Das Rennen
ok με όλα εκτόσ από το steering assistance. Το αφήνουμε όπως είναι γιατί δε με βολεύει αλλιώς με πληκτρολόγιο
-
-
Καλα ρε μαλάκα τόσα χρόνια παίζεις με steering assistance?
Εγώ μόνο με το shifting παίζω.
Ε, τι να μου πεις τότε από χρόνους ρε μαλάκα...
Μην ξανασυγκρίνεις τους χρόνους σου με τους δικούς μου γιατί εγώ παίζω χωρίς assistance
Μας λες έκανα record εδώ, έκανα record εκεί... Μα πας καλά;
what the fuck...?
-
Λοιπόν, παίζω με
brake assistance off
steering assistance low
damage - indestructible (δε λέω ON OFF για να αποφύγω παρανοήσεις )Επειδή παίζω με πλήκτρα, ούτε το γκάζι μου μπορώ να ελέξω απόλυτα, ούτε το τιμόνι. Συνεπώς αν δεν επιτρέπεται το steering assistance από εκεί που τώρα άνω 1 τετακέ στο γύρο κατά Μ.Ο. θα πάω στα 10 περίπου (το δοκίμασα για πλάκα, αλλά ΔΕΝ είχε πλάκα...) και δεν θα έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα η συμμετοχή μου πλέον, αφού εκτός του ότι δεν θα ειναι ευχάριστο, όλο και κάποιον θα πάρω στο λαιμό μου και ΘΑ ΚΛΑΙΤΕ ΜΑΖΙ κι εσείς...
Επίσης αν δεν επιτρέπεται να είμαστε indestructible θα κάνω μια βδομάδα δοκιμές για να έχω 99,99999% πιθανότητες ΝΑ ΜΗΝ τερματίσω.
Οπότε ΠΑΛΙ δεν θα έχει απολύτως ΚΑΝΕΝΑ νόημα να συμμετάσχω. Το μόνο στο οποίο θα μπορώ να συμβάλλω θα είναι να το χάσω και να πάρω κάποιον χοντρά στο λαιμό μου (πχ στον πρώτο αγώνα θα είχατε μάλλον εγκαταλείψει και οι δύο...)
Ειδικά σε παιχνίδι που στην καλύτερη περίπτωση βλέπεις τον αντίπαλο καρέ καρέ, μια εδώ και μια τον έχεις ακουμπήσει κάτι τέτοιο είναι γενικότερα τουλάχιστον άσκοπο...Δεν καταλαβαίνω γιατί να αφαιρούνται βοηθήματα, αφού έτσι κυλάει μια χαρά το πρωτάθλημα...
Και επίσης διαφωνώ που στον τελευταίο αγώνα έβγαλες τη βοήθεια από τα πιτς. Σε 20% αγώνα ούτως ή άλλως ΔΕΝ θα μπεις για πιτ στοπ. Στα δοκιμαστικά (όλα) μπαίνεις 9/10 φορές με Esc στα πιτς, οπότε το μόνο που άλλαξε είναι το πως βγαίνεις από τα πιτς στα δοκιμαστικά...
Άσκοπο δεν είναι; Το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι να με κάνεις σα χαζό να ψάχνω που έχω σετάρει το rev limiter την πρώτη φορά, και να πατάω ΕΝΑ κουμπί ΜΙΑ φορά παραπάνω τις υπόλοιπες....Γιατί λοιπόν να μην διαλέγει ο καθένας ό,τι θέλει;
-
Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα για steering assistance off γιατί παίζω με τιμόνι αλλά για αυτόυς που παίζουν με πλήκτρα είναι ΠΑΡΑ πολύ δύσκολο να σταθούν στην πίστα. Για Damage ON διαφωνώ για τους ίδιούς λόγους που ανέφερε ο GeorgeTabs(ότι δεν βλεπόμαστε και αν αυτό γίνει είναι καρέ-καρέ κλπ). Καλό είναι πάντως να παίζουμε όλοι με τα ίδια βοηθήματα για να έχει νόημα ο ανταγωνισμός μεταξύ μας, οπότε ότι βοηθήματα επιτρέπει ο server καλό είναι να τα βάζουμε ON όλοι.
Μια αλλαγή που θα πρότεινα εγώ είναι η εξής:
Να τρέχουμε το 25% του κάθε αγώνα(δεν θα είναι πάρα πολύ μεγάλη διαφορά σε γύρους), και να βάζουμε την φθορά των ελαστικών και την κατανάλωση στο 'Χ4'. Με αυτόν τον τρόπο προσομοιώνουμε αρκετά πιστά έναν αγώνα. Θα αρχίσουν να παίζουν ρόλο τα pit οι στρατηγηκές η φθορά των ελαστικών κλπ.
-
Επίσης πολύ βασικό είναι οι βλάβες να είναι στο νορμάλ. Δεν είναι δυνατό να κάνουμε τόσες προσωμοιώσεις αγώνα για να δούμε αν όλες οι φθορές είναι εντάξει και ξαφνικά να πετάμε στον κουβά τόση δουλειά!
Για τα άλλα συμφωνώ με τον tabs απόλυτα, και προσθέτω επίσης ότι καλό θα ήταν να κάνουμε μια δοκιμή σήμερα με αυτόν σέρβερ ώστε να δούμε αν μπορεί να το σετάρει. Καλό θα ήταν όσοι γνωρίζουν επί του θέματος να δώσουν ορισμένες συμβουλές.
-
Για ελάτε για δοκιμή...
Άκρη δε βγαίνει με τίποτα, αλλά για να αποκλείω ένα ένα τα προβλήματα, έσβησα όλα τα software firewalls και παρέκαμψα το router βάζοντας το καλώδιο κατευθείαν στο πισί.
Δωματιο GeorgeTabs
κωδικός abcφαίνομαι;
-
ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!
Μπορεί να μην έχει password, αλλά βλεπόμαστε!
Το μόνο που μένει τώρα είναι να μελετήσουμε το λινκ που έδωσε ο Monoimoi(αν θυμάμαι καλά) για να στήσουμε σωστά τον σέρβερ.
Μπράβο Georgetabs!
-
Σας πέταξε έξω επειδή άνοιξα το norton firewall...
Σόρι...
Τώρα είμαι μέσα, φαίνομαι; -
Για όσους δεν μπήκαν:
Όσο ήμασταν 3-5 άτομα είχε λαγκ μέχρι 200 ms.Μετά μπήκαν 8 τουλάχιστον και είχε 600 περίπου, αλλά βλεπόμασταν όμως (διαφανείς)
-
Λοιπόν ο server του GeorgeTabs ήταν πολύ καλός. Ακόμη και εγώ με 56K έβλεπα όλα τα αυτοκίνητα και το ποιο σημαντικό είναι ότι η θέση και τα gaps από τους άλλους ήταν άψογα. Δεν άλλαζαν από 10sec σε 1min, χωρίς λόγο όπως στον επίσημο της Imola, ήταν σα να έπαιζα local αγώνα.
GeorgeTabs, για να σε βοηθήσω με το setup του router σου θα πρέπει να μου πεις ΑΚΡΙΒΩΣ την τοπολογία του δικτύου που έχεις στο σπίτι σου. Πάντως, ένα software firewall δεν πρέπει να είναι πρόβλημα, απλά αρχικά θα σε ρωτήσει αν επιτρέπεις στο F1 CH να προσπελάσει το Internet και να γίνει server.
-
Λοιπόν, με τη χθεσινή δοκιμή αποδείχτηκε πως το software ξεπεράστηκε.
Με το firewall των WinXPSP2 δουλεύει μια χαρά. Όταν άναψα το Norton Internet Security 2002 σας πέταξε έξω, αλλά δεν πειράζει, για 2 ώρες τη βδομάδα δε χάθηκε ο κόσμος να το σβήνω!!
Τώρα στο hardware που είναι και το πρόβλημα...
Έχω Cable modem 600down-100up KBps. Το modem είναι παράγων που δεν αλλάζει με τίποτα, αφού είναι από την εταιρεία που μου δίνει τηλέφωνο, τηλεόραση, ραδιόφωνο και ίντερνετ, και η συσκευή αυτή τα διαχειρίζεται όλα. Σαν είσοδο έχει βύσμα RF (τηλεόραση) και μία από τις εξόδους που μας ενδιαφέρει είναι Ethernet.
Η έξοδος αυτή συνδέεται με το Router. Το Router έχει ενσωματωμένο firewall, το οποίο λογικά είναι το πρόβλημα...
Το ρούτερ έχει 5 εξόδους, 4 είναι Ethernet και πάνε αντίστοιχα στο desktop, στο laptop μου (που είναι ο σέρβερ για το παιχνίδι), το laptop της κοπέλλας μου και το Playstation2 μου.
Η 5η έξοδος είναι παράλληλη για εκτυπωτή, οπότε με έναν απλό παλιό εκτυπωτή παράλληλης σύνδεσης μπορούν να εκτυπώνουν ανεξάρτητα όλα τα PC.
Η συνδεσμολογία αυτή δουλεύει μια χαρά και για εσωτερικό δίκτυο, και για Ίντερνετ, και για εκτύπωση. Επίσης δουλεύει μια χαρά όταν εγώ πάω να συνδεθώ στο δωμάτιο που ανοίγει κάποιος άλλος!
Το πρόβλημα είναι πως αν εγώ κάνω δωμάτιο, προφανώς το firewall του router μπλοκάρει κάτι, και δεν με βλέπει ΚΑΝΕΙΣ! Ούτε καν το desktop που είναι πάνω στο ίδιο router!Οπότε το ερώτημα είναι ΤΙ μπλοκάρει το ρούτερ, και ΠΟΙΕΣ είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνω για να τα ελευθερώσω;
Δοκίμασα αυτά που είπε ο MOnoimoi, αλλά είτε δεν βάζω σωστά τα στοιχεία στο Ρούτερ, ή τα ports που άνοιξα δεν είναι σωστά, ή δεν είναι όλα.Βασικά πρέπει να δώσω ένα trigger που είναι του προγράμματος, και μετά τα ports που πρέπει να ανοιχτούν, αλλά ο Θεός κι η ψυχή του ποιο είναι το trigger και ποια τα ports...
-
Sikrip και εγώ τρέχω με τιμόνι. Με τον γυρό σου στην Ίμολα τί θα γίνει?
Και καλύτερα το Fuel usage, Tyre wear και Mechanical failures να τα αφήσουμε NORMAL.Και κάτι άλλο. Εκτός από τον σέρβερ που πρέπει να είναι καλά ρυθμισμένος, εμείς πρέπει να ρυθμίσουμε τίποτα?
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Sikrip και εγώ τρέχω με τιμόνι. Με τον γυρό σου στην Ίμολα τί θα γίνει?
Και καλύτερα το Fuel usage, Tyre wear και Mechanical failures να τα αφήσουμε NORMAL.Και κάτι άλλο. Εκτός από τον σέρβερ που πρέπει να είναι καλά ρυθμισμένος, εμείς πρέπει να ρυθμίσουμε τίποτα?
Τον έχω σώσει αλλά δεν ξέρω πού είναι το αρχείο του γύρου για να στο στείλω. 'Εχω κάνει και post αλλά δεν έχει απαντήσει κανείς. Πάντως υπάρχει και άλλη λύση:μπορώ να κάνω έναν γύρο στην imola αφού πρίν ενεργοποιήσω την εγγραφή των Hot Laps. Τα αρχεία των replay ξέρω που τα σώζει, οπότε στο στέλνω.
Edit: το βρήκα το αρχείο... στο στέλνω...
To Mechanical failures ΔΕΝ ήταν στο Normal στον τελευταίο αγώνα. Καλό είναι να το βάλουμε στο Normal για να μην μένουμε απο φρένα κλπ...
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Και καλύτερα το Fuel usage, Tyre wear και Mechanical failures να τα αφήσουμε NORMAL.συμφώνω και εγώ.
4ος αγώνας F1 Challenge Malaysia 2002, ΚΥΡΙΑΚΗ 29 ΜΑΙΟΥ 2005