-
Η εμπορική κυκλοφορία από τον Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη, είναι κυρίως εισαγόμενα κινέζικα προϊόντα, οπότε είναι σύνηθες να επιστρέφουν άδειες πλατφόρμες, αφού από Κεντρική Ευρώπη προς τα εδώ υπάρχουν πολύ λιγότερα φορτία.
-
-
Η εμπορική αμαξοστοιχία είχε στο τέλος της 5 ολόκληρα άδεια container. Αλλά φαίνεται ότι οι λαθρέμποροι (μικροί παίκτες, για να μην κάνουν τη δουλειά με ένα απλό επικαθήμενο βυτιοφόρο που χωράει 20-40 τόνους υγρά καύσιμα) έκρυψαν 2 έως 5 κάποιοι λένε και 15 τόνους καυσίμου είτε μεταξύ των λαμαρινών των 3 βαγονιών-πλατφορμών είτε σε μυστικές κρύπτες κάτω από τις πλατφόρμες είτε στο (άδειο) πίσω κόκπιτ της 2ης μηχανής (που βρέθηκε σε κομματάκια μεν χωρίς ίχνη καύσης δε) σε βαρέλια ή τενεκέδες.
-
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, τα 3 βίντεο είχαν digital watermark (κάτι σαν τα CRC στα ΑΦΜ) που βεβαιώνει τη γνησιότητά τους.
-
-
-
Η μόνη μηχανή με άθικτους μετασχηματιστές ήταν η 2η της εμπορικής. Οι μετασχηματιστές της μηχανής της επιβατικής και της 1ης μηχανής της εμπορικής διαλύθηκαν από τη σύγκρουση και τη φωτιά (υπάρχουν σχετικές φωτογραφίες στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ)
-
Το να λέμε ότι οι μηχανές είναι "επικίνδυνες" επειδή διαλύθηκαν και πήραν φωτιά σε μετωπική σύγκρουση με 150 + 100 χλμ/ώρα είναι σα να λέμε ότι τα αεροπλάνα δεν πρέπει να διαλύονται και να παίρνουν φωτιά σε πρόσκρουση στο έδαφος: δεν έχουν σχεδιασθεί για κάτι τέτοιο.
-
-
-
Η μόνη μηχανή με άθικτους μετασχηματιστές ήταν η 2η της εμπορικής. Οι μετασχηματιστές της μηχανής της επιβατικής και της 1ης μηχανής της εμπορικής διαλύθηκαν από τη σύγκρουση και τη φωτιά (υπάρχουν σχετικές φωτογραφίες στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ)
-
Το να λέμε ότι οι μηχανές είναι "επικίνδυνες" επειδή διαλύθηκαν και πήραν φωτιά σε μετωπική σύγκρουση με 150 + 100 χλμ/ώρα είναι σα να λέμε ότι τα αεροπλάνα δεν πρέπει να διαλύονται και να παίρνουν φωτιά σε πρόσκρουση στο έδαφος: δεν έχουν σχεδιασθεί για κάτι τέτοιο.
Ετσι ακριβώς το έγραψα και εγώ γιατί ακούστηκαν πολλές ανοησίες για τις μηχανές, όταν στα αμάξια έχουμε κρας τέστ σε ταχύτητες πόλης και όχι σε συγκρούσεις αυτοκινητοδρόμου.
Είδαμε τι έγινε σήμερα στην Εγνατία.
-
-
τελικα οι κουλις λοβερς γινανε και χημικοι μηχανικοι και μηχανολογοι μηχανικοι και φυσικα πραγματογνωμονες
αλλωστε τα πορισματα εχουν και τιμουλαμηδεν εξηντα παιδια ή παραπανω?
-
- Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, τα 3 βίντεο είχαν digital watermark (κάτι σαν τα CRC στα ΑΦΜ) που βεβαιώνει τη γνησιότητά τους.
Σύμφωνα με αυτόν έχουν digital watermark από τον αποθηκευτικό χώρο του server στο περίφημο στικάκι. Όχι από τα καταγραφικά της εταιρίας. Δηλαδή εάν καταλαβαίνω σωστά είναι αυθεντικά μεν αλλά ως προς το ότι προέρχονται από τον έναν δίσκο της εταιρίας στο στικάκι που δόθηκε στη δημοσιότητα. Δηλαδή επιβεβαιώνει η έρευνα ότι είναι τα ίδια βίντεο με αυτά που βρίσκονται σε έναν αποθηκευτικό χώρο της εταιρίας. Λογικά και σύμφωνα με αυτόν θα έπρεπε ως αρχεία να περιέχουν όλα τα μεταδεδομένα ή όπως αλλιώς τα λένε, αλλά μάλλον δεν τα έχουν.
Τώρα αν ισχύει αυτό που λέει ή όχι, μονάχα ένας ειδικός είναι σε θέση να μας πει.
Δεν έχω ιδέα από τέτοιες τεχνολογίες.
-
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή των καμερών (HIKvision) https://www.hikvision.com/content/dam/hikvision/ca/bulletin/technical-bulletin/technical-article/tb_digital_watermark_011116na.pdf το digital watermark παράγεται από την ΚΑΜΕΡΑ και εντάσσεται στα I-frames του MP4 stream και αποθηκεύεται ως έχει σε οποιαδήποτε αποθηκευτικό μέσο (πχ. στο καταγραφικό (NVR), σε στικάκι όπου αντιγράφεται το video κτλ.). ΔΕΝ αλλάζει από το καταγραφικό ή αν το βίντεο αποθηκευτεί σε άλλο μέσο, είναι ας πούμε ιδιότητα του βίντεο και όχι του αρχείου.
Ο αλγόριθμος που το παράγει είναι γνωστός μόνο στον κατασκευαστή της κάμερας και περιλαμβάνει παραμέτρους όπως το ID της κάμερας, την ημερομηνία/ώρα κτλ. αλλά και σχετικές με το ίδιο το βίντεο.
Η ουσία είναι ότι αν πάει κάποιος να πειράξει το βίντεο τότε το watermark που υπολογίζεται κατά την αναπαραγωγή του βίντεο δεν θα συμπίπτει πλέον με το αποθηκευμένο στα I-frames --> το βίντεο έχει πειραχθεί. Επίσης αν πάει κάποιος να πειράξει το αποθηκευμένο στα I-frames μη γνωρίζοντας τον αλγόριθμο παραγωγής του πάλι θα είναι προφανές ότι έχει πειραχθεί.
Με λίγα λόγια είναι κάτι σαν "ψηφιακή υπογραφή" της κάμερας στο βίντεο που παρήχθη.Με επαρκή γνώση (σίγουρα με inside information από τον κατασκευαστή και προχωρημένες γνώσεις επεξεργασίας βίντεο) ίσως μπορεί κάποιος να το πειράξει χωρίς να γίνει αντιληπτός.
Δεν ξέρω τι εννοεί με τα "μεταδεδομένα" ο κ. Παπαδάκης, πάντως το digital watermark είναι και αυτό μεταδεδομένο και υπάρχει. Ας βγάλει ένα πόρισμα όπως έβγαλε η ΕΛΑΣ να το διαβάσουμε.
-
Τι να σου πω δεν γνωρίζω! Αυτός λεει πως ο χρόνος των metadata είναι μηδενικά! Μάλλον δεν θα έπρεπε να ναι!
Και πάλι δεν γνωρίζω τι θα έπρεπε να ναι
Όντως θα πρέπει να το πουν επισήμως με μια μελέτη και ενα τελικό πόρισμα! Αλλά δεν ξέρω εάν έχουν διαθέσιμο χρόνο γιατί υποτίθεται τελειώνουν οι καταθέσεις και κλείνει η δικογραφία οπότε και να παρουσιάσουν κάτι αργότερα ίσως δεν ληφθεί υπόψιν στο δικαστήριο!
Και αυτό θα μας το πει ένας νομικός!
-
στα format specs των mp4 προβλεπεται η αποθηκευση metadata, δηλαδη πληροφοριων ασχετων με την εικονα. πχ ενα dvr αυτοκινητου ακομη και σχετικα μετριας ποιοτητας αποθηκευει την πληροφορια του gps μεσα στο mp4 η οποια ειναι ανακτησιμη και μαλιστα πολυ ευκολα.
αλλα καποιοι δεξουληδες γινανε τεχνικαραδες και ξηγανε το εγκλημα με ορους 'φταιει ο σταθμαρχης'
για την ταμπακιερα και τους ενοχους κατι? ετσι, μια δηλωσις? αν εξαιρεσεις τον σαλονικιο οι αλλοι περα βρεχει, τραινα συγκρουστηκανε, τα παιδια μας σκοτωθηκαν, αλλα σαρανταενατακατω. -
Ναι, φταίει ο σταθμάρχης.
Τα τρένα για έναν αιώνα πηγαίνανε σε μονή γραμμή, αλλά οι σταθμάρχες ήξεραν που ήταν. Καμιά φορά μόνο από μηχανικά κουδουνάκια που χτυπούσαν όταν περνούσε το τρένο από τα κλειδιά. Αλλιώς από τηλεγραφήματα που στέλνονταν χειροκίνητα όταν το τρένο περνούσε από τον σταθμό.
Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε προσωπικό που δεν ξέρει που είναι γυρισμένα τα κλειδιά, να διαβάσει τα τηλεγραφήματα, να καταλάβει τα φωτάκια στην κονσόλο, να συννενοηθεί στο κινητό, και δεν ξέρει καν που είναι τα τρένα, και ούτε ποια τρένα είναι.Το ότι έγινε το ατύχημα δεν έχει σχέση με υδρογονάνθρακες, παράνομο φορτίο, κλπ. Όλα αυτά απλά αποσπούν το ενδιαφέρον την πραγματικότητα: την πλήρη ανοργανωσιά ενός δημόσιου οργανισμού με την κάλυψη της κυβέρνησης.
-
-
Ναι, φταίει ο σταθμάρχης.
Τα τρένα για έναν αιώνα πηγαίνανε σε μονή γραμμή, αλλά οι σταθμάρχες ήξεραν που ήταν. Καμιά φορά μόνο από μηχανικά κουδουνάκια που χτυπούσαν όταν περνούσε το τρένο από τα κλειδιά. Αλλιώς από τηλεγραφήματα που στέλνονταν χειροκίνητα όταν το τρένο περνούσε από τον σταθμό.
Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε προσωπικό που δεν ξέρει που είναι γυρισμένα τα κλειδιά, να διαβάσει τα τηλεγραφήματα, να καταλάβει τα φωτάκια στην κονσόλο, να συννενοηθεί στο κινητό, και δεν ξέρει καν που είναι τα τρένα, και ούτε ποια τρένα είναι.Το ότι έγινε το ατύχημα δεν έχει σχέση με υδρογονάνθρακες, παράνομο φορτίο, κλπ. Όλα αυτά απλά αποσπούν το ενδιαφέρον την πραγματικότητα: την πλήρη ανοργανωσιά ενός δημόσιου οργανισμού με την κάλυψη της κυβέρνησης.
Πρωταρχικό γεγονός το δυστύχημα το οποίο αποδεικνύεται ότι ειναι έως και έγκλημα λόγω παραλείψεων με ενδεχόμενο δόλο!
Δεύτερο γεγονός η πυροσφαιρα και μετέπειτα φωτιά που έκαψε και δηλητηρίασε έως και 30 άτομα, όπως λένε, από τα 57 θύματα!
-
Ναι, φταίει ο σταθμάρχης.
Τα τρένα για έναν αιώνα πηγαίνανε σε μονή γραμμή, αλλά οι σταθμάρχες ήξεραν που ήταν. Καμιά φορά μόνο από μηχανικά κουδουνάκια που χτυπούσαν όταν περνούσε το τρένο από τα κλειδιά. Αλλιώς από τηλεγραφήματα που στέλνονταν χειροκίνητα όταν το τρένο περνούσε από τον σταθμό.
Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε προσωπικό που δεν ξέρει που είναι γυρισμένα τα κλειδιά, να διαβάσει τα τηλεγραφήματα, να καταλάβει τα φωτάκια στην κονσόλο, να συννενοηθεί στο κινητό, και δεν ξέρει καν που είναι τα τρένα, και ούτε ποια τρένα είναι.Το ότι έγινε το ατύχημα δεν έχει σχέση με υδρογονάνθρακες, παράνομο φορτίο, κλπ. Όλα αυτά απλά αποσπούν το ενδιαφέρον την πραγματικότητα: την πλήρη ανοργανωσιά ενός δημόσιου οργανισμού με την κάλυψη της κυβέρνησης.
Και της τωρινής και των προηγούμενων, οπότε όποιος πάει να γλυτώσει κόμμα από την συμμορία που είναι όλα, είναι μέρος του προβλήματος.
-
Πρωταρχικό γεγονός το δυστύχημα το οποίο αποδεικνύεται ότι ειναι έως και έγκλημα λόγω παραλείψεων με ενδεχόμενο δόλο!
Δεύτερο γεγονός η πυροσφαιρα και μετέπειτα φωτιά που έκαψε και δηλητηρίασε έως και 30 άτομα, όπως λένε, από τα 57 θύματα!Χμμ, όχι τόσο γρήγορα. Οι ιατροδικαστές λένε ότι έκαψε 30 άτομα, αλλά δεν λένε ότι κάηκαν ζωντανοί.
Το έχω πει αρκετές φορές στα πληκτρολόγιο ότι υπήρχε αρκετό υδροξείδιο του λιθίου στις μπαταρίες στα βαγόνια για όλα τα αναπνευστικά συμπτώματα που ανέφεραν οι επιζώντες. Και υπήρχαν και κλασικές μπαταρίες οξέος στις μηχανές και στα βαγόνια. Και υψηλές θερμοκρασίες για να παραχθεί υδρογόνο. -
τελικα οι κουλις λοβερς γινανε και χημικοι μηχανικοι και μηχανολογοι μηχανικοι και φυσικα πραγματογνωμονες
αλλωστε τα πορισματα εχουν και τιμουλαμηδεν εξηντα παιδια ή παραπανω?
Γατουλινο ποιο ειδικοί βγήκανε οι αντικουλης. Πολλές οι ορολογίες. Πυροσφαιρες ατμόσφαιρες κτλ κτλ
τι σχεση εχει αυτο? και κυριως τι σημασια?
τους αντικουλις κυνηγας ή τους υπευθυνους της τραγωδιας?
οι κουλιςλοβερς απο την αλλη το κυνηγι ευθυνων δεν θελουν, δεν υπαρχουν λεει υπευθυνοι -
Πρωταρχικό γεγονός το δυστύχημα το οποίο αποδεικνύεται ότι ειναι έως και έγκλημα λόγω παραλείψεων με ενδεχόμενο δόλο!
Δεύτερο γεγονός η πυροσφαιρα και μετέπειτα φωτιά που έκαψε και δηλητηρίασε έως και 30 άτομα, όπως λένε, από τα 57 θύματα!Χμμ, όχι τόσο γρήγορα. Οι ιατροδικαστές λένε ότι έκαψε 30 άτομα, αλλά δεν λένε ότι κάηκαν ζωντανοί.
Το έχω πει αρκετές φορές στα πληκτρολόγιο ότι υπήρχε αρκετό υδροξείδιο του λιθίου στις μπαταρίες στα βαγόνια για όλα τα αναπνευστικά συμπτώματα που ανέφεραν οι επιζώντες. Και υπήρχαν και κλασικές μπαταρίες οξέος στις μηχανές και στα βαγόνια. Και υψηλές θερμοκρασίες για να παραχθεί υδρογόνο.Δηλαδή αυτό είναι μια ενδεχόμενη πηγή της πυροσφαιρας κσι του ξυλόλιου κτλ;
-
στα format specs των mp4 προβλεπεται η αποθηκευση metadata, δηλαδη πληροφοριων ασχετων με την εικονα. πχ ενα dvr αυτοκινητου ακομη και σχετικα μετριας ποιοτητας αποθηκευει την πληροφορια του gps μεσα στο mp4 η οποια ειναι ανακτησιμη και μαλιστα πολυ ευκολα.
Σωστά, αλλά δεν είναι υποχρεωτική η παρουσία τους.
Η ημερομηνία, ώρα και id της κάμερας (που είναι οι κρίσιμες πληροφορίες) δεν είναι metadata, είναι data = μέρος του βίντεο.
Οπότε δεν είναι σαφές (σε μένα τουλάχιστον) ποιά metadata "λείπουν" (έπρεπε να είναι εκεί αλλά δεν είναι)
Αν γράψει ο κ. Παπαδάκης ένα πόρισμα θα το διαβάσω με μεγάλο ενδιαφέρον. Από δημοσιεύσεις στο "Documento" και στο "Πρώτο Θέμα" ευχαριστώ, δεν θα πάρω.αλλα καποιοι δεξουληδες γινανε τεχνικαραδες και ξηγανε το εγκλημα με ορους 'φταιει ο σταθμαρχης'
για την ταμπακιερα και τους ενοχους κατι? ετσι, μια δηλωσις? αν εξαιρεσεις τον σαλονικιο οι αλλοι περα βρεχει, τραινα συγκρουστηκανε, τα παιδια μας σκοτωθηκαν, αλλα σαρανταενατακατω.
Σε μένα αναφέρεσαι ?
Οτι "φταίει ο σταθμάρχης" είναι προφανές.
Προφανώς φυσικά δεν "φταίει μόνο ο σταθμάρχης".
Τα άλλα που λες είναι ακατανόητα. -
Αν καταλαβαίνω καλά αυτός λέει πως δεν υπάρχει ο χρόνος πρωτότυπης εγγραφής στο data (εάν λέγεται έτσι)! Είναι όλα μηδενικά! Άρα μάλλον κάτι θα έπρεπε να είχε εκεί!
Δεν νομίζω να τίθεται θέμα site! Το θέμα είναι η ουσία όσων καταγγέλουν!
Υ.γ Εδώ πάντως ως metadata αναφέρει όλες αυτές τις πληροφορίες
https://sproutvideo.com/blog/what-is-video-metadata-and-how-do-i-use-it.html
-
This post is deleted! -
Αν καταλαβαίνω καλά αυτός λέει πως δεν υπάρχει ο χρόνος πρωτότυπης εγγραφής στο data (εάν λέγεται έτσι)! Είναι όλα μηδενικά! Άρα μάλλον κάτι θα έπρεπε να είχε εκεί!
Δεν νομίζω να τίθεται θέμα site! Το θέμα είναι η ουσία όσων καταγγέλουν!
Υ.γ Εδώ πάντως ως metadata αναφέρει όλες αυτές τις πληροφορίες
https://sproutvideo.com/blog/what-is-video-metadata-and-how-do-i-use-it.html
Η κάμερα παίρνει βίντεο ένα τρένο να κινείται. Στις εικόνες που προκύπτουν υπερθέτει (superimpose) το id της, ίσως το σημείο τοποθέτησης, την ημερομηνία και ώρα. Ολα αυτά μαζί είναι τα πρωτογενή δεδομένα (data) και είναι η εικόνα που βλέπουμε όταν αναπαράγουμε το βίντεο.
Σε ένα βίντεο δεν είναι υποχρεωτικό, δεν απαιτείται να υπάρχει κάποιο μεταδεδομένο, δηλ. ένα δευτερογενές δεδομένο, που προκύπτει από επεξεργασία του πρωτογενούς και το δημιουργεί οποιοσδήποτε στη "διαδρομή", πχ. η κάμερα, το καταγραφικό, ένας άνθρωπος που κάνει επεξεργασία. Το digital watermark είναι ένα τέτοιο μεταδεδομένο, που συνηθίζεται (αλλά δεν είναι υποχρεωτικό) να υπάρχει σε βίντεο από κάμερες παρακολούθησης (και το δημιουργούν οι ίδιες οι κάμερες) διότι πιστοποιεί την αυθεντικότητά τους. Αυτό (λέει η ΕΛΑΣ πάντα, δεν έχω προσωπική άποψη) συνέβη στην περίπτωση των 3 βίντεο των Τεμπών. Αλλά μεταδεδομένα, όπως λέει το link που έβαλες μπορεί (αλλά δεν είναι υποχρεωτικό) να προστίθενται συνήθως για να διευκολύνουν τις αναζητήσεις (το Google δεν ξέρει να ψάχνει μέσα σε βίντεο, τα μεταδεδομένα ψάχνει) πχ. ημερομηνίες, id καμερών, συντεταγμένες, το όνομα της εταιρείας ή του υπεύθυνου επεξεργασίας κοκ.
Δεν γνωρίζω για κάποια υποχρεωτικά μεταδεδομένα σε τέτοιες κάμερες, μπορούν να υπάρχουν αλλά δεν απαιτείται. Αν πχ. η ώρα στο βίντεο λέει "23:01:02" (και το digital watermark λέει ότι είναι η σωστή ώρα, ότι δεν έχει πειραχτεί) τότε δεν (γνωρίζω να) υπάρχει κάποιος κανονισμός που λέει ότι στα μεταδεδομένα του συγκεκριμένου βίντεο πρέπει να λέει "23:01:02" ή "Κάμερα τάδε". Μπορεί να είναι κενά ή να λέει "00:00:00" ή "666", δεν σημαίνει αυτό κάτι ως προς την αυθεντικότητα (που είναι και το σημαντικό στην περίπτωση αυτή)
Οπότε ας δούμε τι θα μας πει το όποιο πόρισμα του κ. Παπαδάκη και τοποθετούμαστε τότε. Αν πχ. λέει ότι τα digital watermarks έχουν πειραχτεί τότε προφανώς προκύπτει πολύ σοβαρό θέμα. Αν πάλι λέει ότι τα μεταδεδομένα (εκτός του digital watermark) είναι μηδενικά ΟΚ δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα.
Ενας προφανής ειδικός που θα μπορούσε να αποφανθεί για τα digital watermarks είναι βέβαια η ίδια η HIKvision, δεν ξέρω βέβαια αν εκεί στο Χονκ-Κονγκ έχουν όρεξη να ασχοληθούν με ένα δυστύχημα τρένων στη μακρινή Ελλάδα.
Οσο για τo site φυσικά και είναι θέμα διότι ανάλογα με την ατζέντα του κόβει και ράβει την αρχική πληροφορία. Αν απλά περιέχει ένα link προς την πρωτογενή πληροφορία (πχ. ένα πόρισμα κάποιου ειδικού) τότε δεν έχει σημασία, όλα τα άλλα είναι χάσιμο χρόνου ΙΜΟ.
ΟΣΕ