-
Καλησπερα!
Για πειτε γνωμες μεταξυ των δυο μικρων διαβολακων?Ποιο θα προτιμουσατε σε μια πιθανη αγoρα, εχοντας υπ' οψιν οτι και τα δυο μπορουν να βρεθουν μεtαχειρισμενα (ΜΥ 2000 και μετα) γυρω στα 10000-13000 euro? Το ενδιαφερον μου εστιαζεται περισσοτερο ως προς την αδηγικη συμπεριφορα,δυναμικα χαρακτηριστικα,fun 2 drive κτλ. Λιγο εως πολυ τα του GTi/Rallye ειναι γνωστα..Περισσοτερο ομως θα ηθελα feedback απο οσους εχουν εμπειριες με το RS..
Για πειτε,για πειτε!Λευτερης
-
Καλησπερα!
Για πειτε γνωμες μεταξυ των δυο μικρων διαβολακων?Ποιο θα προτιμουσατε σε μια πιθανη αγoρα, εχοντας υπ' οψιν οτι και τα δυο μπορουν να βρεθουν μεtαχειρισμενα (ΜΥ 2000 και μετα) γυρω στα 10000-13000 euro? Το ενδιαφερον μου εστιαζεται περισσοτερο ως προς την αδηγικη συμπεριφορα,δυναμικα χαρακτηριστικα,fun 2 drive κτλ. Λιγο εως πολυ τα του GTi/Rallye ειναι γνωστα..Περισσοτερο ομως θα ηθελα feedback απο οσους εχουν εμπειριες με το RS..
Για πειτε,για πειτε!Λευτερης
-
Καλησπερα!
Για πειτε γνωμες μεταξυ των δυο μικρων διαβολακων?Ποιο θα προτιμουσατε σε μια πιθανη αγoρα, εχοντας υπ' οψιν οτι και τα δυο μπορουν να βρεθουν μεtαχειρισμενα (ΜΥ 2000 και μετα) γυρω στα 10000-13000 euro? Το ενδιαφερον μου εστιαζεται περισσοτερο ως προς την αδηγικη συμπεριφορα,δυναμικα χαρακτηριστικα,fun 2 drive κτλ. Λιγο εως πολυ τα του GTi/Rallye ειναι γνωστα..Περισσοτερο ομως θα ηθελα feedback απο οσους εχουν εμπειριες με το RS..
Για πειτε,για πειτε!Λευτερης
-
Καλησπερα!
Αν και σε λιγες μερες θα γινω κατοχος 106r στην θεση σου θα προτιμουσα ενα clio γιατι ειναι πιο 'overall'αυτοκινητο...δηλαδη θα κανει οσα κανει το 106r στα κλειστα ορεινα κοματια θα σου δωσει ατελειωτη διασκεδαστικη συμπεριφορα αλλα θα πας και πιο ξεκουραστο ταξιδακι!
Φυσικα ειναι λιιιιγο πιο χαλαρο απο το gti και λιγο πιο ακριβο!
Ο φιλος που ειχε το clio ηταν πολυ ευχαριστημενος και να φανταστεις οτι ειχε αγορασει το δημοσιογραφικο
Το αυτοκινητο πουληθηκε σε συγγενη και εξακολουθει και ειναι τελειο σε σχεση με τα πιο συγχρονα gti! -
Η Οδηγικη συμπεριφορα του Rs ειναι εκπληκτικη...Ειναι καλοστημενο απο τη Ρενώ εχει καλο κινητηρα με εμφαση στις υψηλες κ ειναι πιο ταξιδιαρικο....
Το clio ειναι fun to drive αν και δεν ξερω αν ειναι περισσοτερο απο rallye/Gti.....
Αν θελεις ενα αυτοκινητο για ταξιδια στις εθνικες κ αποδρασεις θα προτεινα Rs ενω αν το θελεις περισσοτερο για μεσα στη πολη θα σου ελεγα Gti.Κ τα 2 εχουν καλο επιπεδο εξοπλισμου(Rs: Μπακετ δερμα-αλκανταρα,δερματινο τιμονι,αλουμινενιος λεβιες ταχυτητων,4 a/b,abs,ηχοσυστημα αρκετα καλο) ΙΜΗΟ το Renault ειναι πιο ποιοτικο......Αλλα περι ορεξεως.....
Παντως το σιγουρο ειναι οτι και τα 2 θα τα ευχαριστηθεις πολυ....
-
Καλοριζικος ο Ραλος σου φιλε μου!Ζηλευω!
Η αληθεια ειναι οτι απο πιτσιρικας ονειρευομαι ενα Rallye/GTi,διαδρομη Σαρωνιδα - Σουνιο,μονος..Και μετα επιστροφη την ωρα του ηλιοβασιλεματος!
Η αληθεια ειναι οτι ποτε δεν ειχα κατα νου το Clio κυριως λογω εμφανισης..Υποκειμενικο κριτηριο βεβαια..
Αυτο ομως που με δελεασε ειναι η σχετικα χαμηλη τιμη που εχει μεταχειρισμενο (γιατι ομως?) και ο ποιο all around χαρακτηρας του..
Και ναι,το αυτοκινητο θα προοριζεται περισσοτερο για αστικη χρηση..Βεβαια οι κοντινες αποδρασεις τα Σαββατοκυριακα ειναι παντα μεσα στο προγραμμα..
Ωωωχ αυτα τα διλληματα! -
Ευχαριστω φιλε μου...το 106r θα το παρει η (μελλουσα) γυναικα μου!
Απλα χειαζεται ενα αυτοκινητο πολης και σκεφτηκα οτι θα ηταν καλη λυση και για μενα(για να ηρεμισει λιγο η bmw)
Oπως σου ειπε και ο 'CLIO-V6' clio ειναι καλυτερη αγορα γιατι κανει τα παντα...στριβει,ταξιδευει κτλ...και θα καλυψει περισοτερο τις αναγκες σου! -
Αν και κατοχος 106, πιστευω και εγω οτι το Clio ειναι καλυτερη επιλογη αν καταφερεις να το βρεις με 13000ευρω...στην τελικη εχεις και περισσοτερη ροπη και ιπποδυναμη, καλυτερο πατημα στα ανοιχτα χωρις να υπολειπεται σε κατι στα κλειστα κομματια...στο μοναδικο σημειο ουσιαστηκα που το 106 ειναι ανωτερο ειναι η αισθηση-feedback του τιμονιου...απο εκει και περα το 106 εχει και πιο φθηνη βελτιωση εναντι του Clio...
Οτι και αν αποφασισεις, να ξερεις οτι θα εχεις κανει πολυ καλη επιλογη, η οποια θα σου χαρισει πολλα χαμογελα...
-
Πολύ καλά και τα δύο που ικανοποιούν τους λάτρεις της οδήγησης στην κατηγορία τους. Και για μένα το clio είναι πιό ολοκληρωμένο άρα σαν all around αμάξι θα σε εξυπηρετήσει καλύτερα
-
Ο χρήστης VW16v έγραψε:
Αν και κατοχος 106, πιστευω και εγω οτι το Clio ειναι καλυτερη επιλογη αν καταφερεις να το βρεις με 13000ευρωΗ αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα να ειναι τοσο χαμηλα η τιμη του,αλλα μια ματια που εριξα στο site της χρ. ευκαιριας και autotriti,υπαρχουν γυρω στα 13-15 χιλιαρικα.Ενταξει ξεφευγει λιγο η τιμη σε σχεση με το 106 αλλα οχι πολυ ωστε να απορριπτεται ως επιλογη ή να μην τιθεται θεμα συγκρισης.
Τα ηλεκτρικα της Renault πως πανε στο RS?γενικα ποια ειναι τα συχνα προβληματακια που μπορει να προκυψουν?
-
καλησπερα, εμεις εχουμε ενα clio 172 του 2001(αυτο που ειναι στο αβαταρ) και πιστευω πως ειναι καλυτερη επιλογη γιατι ειναι ενα πιο all around αυτοκινητο και στο μονο που υπολειπεται λιγακι ειναι η αισθηση στο τιμονι(ετσι λενε). το μοτερ του ειναι παρα πολυ καλο και ειδικα πανω απο τις 4500.
απο προβληματα στα ηλεκτρικα μονο το λαμπακι του αεροσακου που το κανουν ολα τα κλιο λογω της μπριζας κατω απο το καθισμα, αλλα πας στο συνεργειο και σου φτιαχνουν τα καλωδια που ειναι κατω απο το καθισμα.
Αλαα προβληματα δεν εχει βγαλει και δεν νομιζω να βγαλει αν ειναι προσεγμενο και το προσεχεις και εσυ.
ΑΑ.. και να μαθεις αν εχει κανει το σερβις με του ιμαντες.Επισης τα χιλιομετρα αν γραφουν 045... να ξερεις οτι εχει πανω απο 100.000 και το γυρισανε, κανονικα δεν πρεπει να εχει το 0 μπροστα.
Αν παρεις κλιο καλυτερα να παρεις το mk1 με τα ψιλοστρογγυλα φαναρια γιατι το μκ2 εχει και το esp που το χαλαει.
αυτα απο μενα, οποια επιλογη και να κανεις πιστευω πως θα την ευχαριστηθεις -
Παιδες ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!
Ομολογω οτι αρχισα να σκεφτομαι το Clio αρκετα σοβαρα..
2 ερωτησεις: Ποιες χρονολογιες ειναι το Mk1 και ποιες το Mk2?To τωρινο RS μοντελο ειναι το phase 3 αν δεν κανω λαθος,ετσι?
Το esp στο Mk2 δεν απενεργοποιειται πληρως? -
μεχρι 2001 βγηκαν καποια mk1 αλλα δεν νομιζω να βρεις ευκολα τετοιο( τα οποια ειχαν καταλυτες κτλ απο το επομενο με διαφορετικους λ κτλ).
μετα ειναι τα mk2. αυτο με τα 182 ειναι ουσιαστικα το mk3.
εχω την εντυπωση πως δεν απενεργοποιηται πληρως το esp στο mk2, δυστυχως.
Α! και κατι αλλο. Στην Ελλαδα ειχαν ερθει 17 γνησια mk1 σε μαυρο χρωμα και ολα τα αλλα ασημι.Για μενα το μαυρο ειναι καλυτερο σε αυτο το αυτοκινητο αν και βρωμιζει πολυ ευκολα
Στο εξωτερικο κυκλοφορησε το mk1 σε ολα τα χρωματα αλλα εδω δεν τα φερανε και δεν μπορω να καταλαβω γιατι -
Aπογοητευση..Απογοητευση διοτι δεν εννοω να καταλαβω γιατι πολλες εταιρειες (και οσο περναει ο καιρος ακομα περισσοτερες) επιλεγουν τη λυση του μερικως απενεργοποιουμενου esp.Ποια η λογικη να υπαρχει το γ@@@@ο το κουμπακι και να μην μπορει ο οδηγος/χρηστης να κανει την επιλογη του. Το ιδιο εκανε και η Renault με το Megane RS.Anyway..Δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο αυτοκινητα,και μπορει οντως οταν επεμβαινει αυτο να γινεται ανεπαισθητα..Απλα ειναι το γαμωτο της υποθεσης.
Μονο 17 σε μαυρο??!!! Φτουυυ!Και ειναι το μονο χρωμα που αρεσει το Clio! -
Δυστυχως μονο 17 ΓΝΗΣΙΑ σε μαυρο.
εμεις παντως μαυρο εχουμε...
ενταξει μπορεις να βρεις και καμια καλη μετατροπη που να εχει τα παντα επανω και να ειναι μαυρο
-
Mπα..μετατροπες αποκλειονται!Αληθεια,εκτος απο αριθμο πλαισιου,υπαρχει καποιος αλλος τροπος/χαρακτηριστικο (εμφανισιακα/μηχανικα) να καταλαβεις αν ειναι γνησιο?
Και ποιες ειναι οι ουσιαστικες διαφορες του MK1 με το ΜΚ2? -
Ο χρήστης cliov6 έγραψε:
εμεις παντως μαυρο εχουμε...το πουλατε?
-
οχι
τωρα που το σκεφτομαι... με 16.000 ευρω ναι
-
...Εισαι εκτος budget!!Aπορριπτεσαι!
Τι τιμη ειχε το ΜΚ1 καινουριο? -
να ξερεις, ειναι απο τα τελευταια mk1 με τους αλλους καταλυτες κτλ.
ειναι και μαυρο.παντος να κοιταξεις και αυτο που σου ειπα για τα χλμ.
αν τελικα παρεις το clio (και να μην το παρεις) περνα απο εδω :http://www.greekrenaultclub.gr
106 GTi vs Clio RS (172)