Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τελική σχέση διαφορικού/Κορωνοπήνιο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τελική σχέση διαφορικού/Κορωνοπήνιο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kleisj last edited by

      Αν μπορειτε να με διαφωτισετε,

      Διαβαζα για τελικες σχεσεις διαφορικου σε homologation

      Couple final

      5,300 - 53/10
      5,500 - 55/10
      5,900 - 59/10

      Οι γνωσεις μου μεχρι στιγμης φτανουν στο οτι το 59/10 (αλλου το εχουν κ 10/59 δεν ξερω ομως γιατι) ειναι πιο κοντο απο το 53/10 κ 55/10 (ή επισης αλλιως 10/53 κ 10/55).

      Ξερω οτι τα νουμερα στο κλασμα αντιστοιχουν στα δοντια του καθε γραναζιου.Μπορει ομως καποιος να εξηγησει περισσοτερα τι σημαινει πχ το 5,900 στην πραξη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kleisj last edited by

        Αν μπορειτε να με διαφωτισετε,

        Διαβαζα για τελικες σχεσεις διαφορικου σε homologation

        Couple final

        5,300 - 53/10
        5,500 - 55/10
        5,900 - 59/10

        Οι γνωσεις μου μεχρι στιγμης φτανουν στο οτι το 59/10 (αλλου το εχουν κ 10/59 δεν ξερω ομως γιατι) ειναι πιο κοντο απο το 53/10 κ 55/10 (ή επισης αλλιως 10/53 κ 10/55).

        Ξερω οτι τα νουμερα στο κλασμα αντιστοιχουν στα δοντια του καθε γραναζιου.Μπορει ομως καποιος να εξηγησει περισσοτερα τι σημαινει πχ το 5,900 στην πραξη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kleisj last edited by

          Αν μπορειτε να με διαφωτισετε,

          Διαβαζα για τελικες σχεσεις διαφορικου σε homologation

          Couple final

          5,300 - 53/10
          5,500 - 55/10
          5,900 - 59/10

          Οι γνωσεις μου μεχρι στιγμης φτανουν στο οτι το 59/10 (αλλου το εχουν κ 10/59 δεν ξερω ομως γιατι) ειναι πιο κοντο απο το 53/10 κ 55/10 (ή επισης αλλιως 10/53 κ 10/55).

          Ξερω οτι τα νουμερα στο κλασμα αντιστοιχουν στα δοντια του καθε γραναζιου.Μπορει ομως καποιος να εξηγησει περισσοτερα τι σημαινει πχ το 5,900 στην πραξη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Σημαίνει ότι για μια στροφή στην έξοδο του διαφορικού (άρα στα ημιαξόνια) χρειάζονται 5,9 στροφές να φτάσουν από το κιβώτιο.... Χονδρικά ο άξονας από το κιβώτιο έχει 10 γρανάζια και το διαφορικό 59 οπότε για να γυρίσει μια ολόκληρη στροφή το δεύτερο πρέπει να γυρίσει 5,9 φορές ο πρώτος.
            Αυτό μόνο του λέει κάτι αλλά πιο σημαντικό είναι να το συγκρίνεις με αυτό που ήδη έχεις. Αν πχ έχεις σχέση 10/44 δηλαδή 4,4 τότε 5,9/4,4=1,34 αποκτάς κοντύτερες σχέσεις κατά 1,34 φορές ή πιο εύκολα κατά 34%. Έτσι αν κάποια σχέση σε κάποιες στροφές έπιανε 100 τώρα θα πιάνει στις ίδιες στροφές μόνο 66 περίπου.... Αντίστοιχα αν η τελική σου σχέση στις στροφές μέγιστης ισχύος είναι πχ 240 τότε πέφτεις στα 160 περίπου. Το πλεονέκτημα είναι ότι έχεις πολύ καλύτερες επιταχύνσεις...
            Στην πράξη μου ακούγεται υπερβολικά κοντή σχέση αλλά υποθέτω ότι σε κάποιες συνθήκες μπορεί να προβλέπεται....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kleisj last edited by

              Ευχαριστω onyx,

              απλα προσπαθουσα να εντοπισω του ποσο κονταινει η τελικη σχεση με την χρηση ενος κορωνοπηνιου κ να καταλαβω το κερδος κ το μειονεκτημα της υποθεσης. Γενικα αν χρησιμοποιησεις ενα πιο κοντο κορωνοπηνιο φαινεται σαν να εχεις αλλαξει μοτερ. Το θεμα ειναι ομως να μην τελειωνει τ αυτοκινητο στα 140 γιατι απλα θα ειναι δυσκολοδηγητο, οπως υπαρχει κ ο κινδυνος να μην απλωνει σωστα κ να τελειωνουν πολυ γρηγορα οι σχεσεις, αναγκαζοντας το δεξι χερι να ειναι συνεχεια πανω στον επιλογεα. Ειναι κ σε αμεσο συνδυασμο κ με την δυναμη του εκαστοτε μοτερ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bad-boy last edited by

                Αυτοκινητο Ignis Sport... σκουπα εξατμιση

                μαμα κορωνοπηνιο 3,9
                4η 178 5η 210(με αρκετο ζορι κ χωρις να φτανει στον κοφτη) κοφτης σε ολες τις ταχυτητες 6.800

                θα ηθελα ενα κορωνοπηνιο που θα εβγαζε το πολυ 190χλμ...δε μενδιαφερει παραπανω...
                Τι προτεινετε? 4,1ή 4,2 ειναι αυτο που θελω??

                Στη Θεσ/νικη βρηκα να μου φτιαξουν οσο κοντο θελω με 600 ευρω...αρκει να του παω λεει δειγμα κ θα κανει 10μερες...

                Ξερει κανεις αν ταιριαζει πιο κοντο απο αλλο μοντελο της suzuki μπας κ γλιτωσουμε το χειροποιητο?

                Εχουμε καποιον αλλον αντιστοιχα στην αθηνα που κανει χειροποιητο κορωνοπηνιο??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Θέλεις 4,3 ώστε με 5η και 190 να έχεις τις ίδιες στροφές στις οποίες τώρα έχεις τα 210

                  Αλλά σκέψου ότι πάντα θα έχεις υψηλότερες στροφές στο ταξίδι και ότι η 5η σου θα είναι πολύ κοντά στην τωρινή σου 4η (και σε επιδόσεις και σε κατανάλωση και σε θόρυβο).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Πόσες μέρες θα αντέξει το χειροποίητο;

                    Άσε το σασμάν ήσυχο και βάλε τροχούς με μικρή διάμετρο.
                    Τις μικρότερες ζάντες που μπορείς να βάλεις και να χωράνε τα φρένα
                    και λάστιχα φλούδες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης bad boy έγραψε:
                      Αυτοκινητο Ignis Sport... σκουπα εξατμιση

                      μαμα κορωνοπηνιο 3,9
                      4η 178 5η 210(με αρκετο ζορι κ χωρις να φτανει στον κοφτη) κοφτης σε ολες τις ταχυτητες 6.800

                      θα ηθελα ενα κορωνοπηνιο που θα εβγαζε το πολυ 190χλμ...δε μενδιαφερει παραπανω...
                      Τι προτεινετε? 4,1ή 4,2 ειναι αυτο που θελω??

                      Στη Θεσ/νικη βρηκα να μου φτιαξουν οσο κοντο θελω με 600 ευρω...αρκει να του παω λεει δειγμα κ θα κανει 10μερες...

                      Ξερει κανεις αν ταιριαζει πιο κοντο απο αλλο μοντελο της suzuki μπας κ γλιτωσουμε το χειροποιητο?

                      Εχουμε καποιον αλλον αντιστοιχα στην αθηνα που κανει χειροποιητο κορωνοπηνιο??

                      Γιατι θελεις να το κανεις αυτο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bad-boy last edited by

                        γιατι ρε παιδια να μην αντεξει...?? Μια λογικη εξηγηση οχι χαχαχα κτλ...

                        το θελω για αναβαση στροφιλικια κ 400αρια-600αρια απο σταση...

                        Απο ζαντολαστιχα ειμαι 195/45/15 με ultraleggera οποτε πιο ελαφρυς -μικρος συνδιασμος δε παιζει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr