-
Αν μπορειτε να με διαφωτισετε,
Διαβαζα για τελικες σχεσεις διαφορικου σε homologation
Couple final
5,300 - 53/10
5,500 - 55/10
5,900 - 59/10Οι γνωσεις μου μεχρι στιγμης φτανουν στο οτι το 59/10 (αλλου το εχουν κ 10/59 δεν ξερω ομως γιατι) ειναι πιο κοντο απο το 53/10 κ 55/10 (ή επισης αλλιως 10/53 κ 10/55).
Ξερω οτι τα νουμερα στο κλασμα αντιστοιχουν στα δοντια του καθε γραναζιου.Μπορει ομως καποιος να εξηγησει περισσοτερα τι σημαινει πχ το 5,900 στην πραξη?
-
Αν μπορειτε να με διαφωτισετε,
Διαβαζα για τελικες σχεσεις διαφορικου σε homologation
Couple final
5,300 - 53/10
5,500 - 55/10
5,900 - 59/10Οι γνωσεις μου μεχρι στιγμης φτανουν στο οτι το 59/10 (αλλου το εχουν κ 10/59 δεν ξερω ομως γιατι) ειναι πιο κοντο απο το 53/10 κ 55/10 (ή επισης αλλιως 10/53 κ 10/55).
Ξερω οτι τα νουμερα στο κλασμα αντιστοιχουν στα δοντια του καθε γραναζιου.Μπορει ομως καποιος να εξηγησει περισσοτερα τι σημαινει πχ το 5,900 στην πραξη?
-
Αν μπορειτε να με διαφωτισετε,
Διαβαζα για τελικες σχεσεις διαφορικου σε homologation
Couple final
5,300 - 53/10
5,500 - 55/10
5,900 - 59/10Οι γνωσεις μου μεχρι στιγμης φτανουν στο οτι το 59/10 (αλλου το εχουν κ 10/59 δεν ξερω ομως γιατι) ειναι πιο κοντο απο το 53/10 κ 55/10 (ή επισης αλλιως 10/53 κ 10/55).
Ξερω οτι τα νουμερα στο κλασμα αντιστοιχουν στα δοντια του καθε γραναζιου.Μπορει ομως καποιος να εξηγησει περισσοτερα τι σημαινει πχ το 5,900 στην πραξη?
-
Σημαίνει ότι για μια στροφή στην έξοδο του διαφορικού (άρα στα ημιαξόνια) χρειάζονται 5,9 στροφές να φτάσουν από το κιβώτιο.... Χονδρικά ο άξονας από το κιβώτιο έχει 10 γρανάζια και το διαφορικό 59 οπότε για να γυρίσει μια ολόκληρη στροφή το δεύτερο πρέπει να γυρίσει 5,9 φορές ο πρώτος.
Αυτό μόνο του λέει κάτι αλλά πιο σημαντικό είναι να το συγκρίνεις με αυτό που ήδη έχεις. Αν πχ έχεις σχέση 10/44 δηλαδή 4,4 τότε 5,9/4,4=1,34 αποκτάς κοντύτερες σχέσεις κατά 1,34 φορές ή πιο εύκολα κατά 34%. Έτσι αν κάποια σχέση σε κάποιες στροφές έπιανε 100 τώρα θα πιάνει στις ίδιες στροφές μόνο 66 περίπου.... Αντίστοιχα αν η τελική σου σχέση στις στροφές μέγιστης ισχύος είναι πχ 240 τότε πέφτεις στα 160 περίπου. Το πλεονέκτημα είναι ότι έχεις πολύ καλύτερες επιταχύνσεις...
Στην πράξη μου ακούγεται υπερβολικά κοντή σχέση αλλά υποθέτω ότι σε κάποιες συνθήκες μπορεί να προβλέπεται.... -
Ευχαριστω onyx,
απλα προσπαθουσα να εντοπισω του ποσο κονταινει η τελικη σχεση με την χρηση ενος κορωνοπηνιου κ να καταλαβω το κερδος κ το μειονεκτημα της υποθεσης. Γενικα αν χρησιμοποιησεις ενα πιο κοντο κορωνοπηνιο φαινεται σαν να εχεις αλλαξει μοτερ. Το θεμα ειναι ομως να μην τελειωνει τ αυτοκινητο στα 140 γιατι απλα θα ειναι δυσκολοδηγητο, οπως υπαρχει κ ο κινδυνος να μην απλωνει σωστα κ να τελειωνουν πολυ γρηγορα οι σχεσεις, αναγκαζοντας το δεξι χερι να ειναι συνεχεια πανω στον επιλογεα. Ειναι κ σε αμεσο συνδυασμο κ με την δυναμη του εκαστοτε μοτερ.
-
Αυτοκινητο Ignis Sport... σκουπα εξατμιση
μαμα κορωνοπηνιο 3,9
4η 178 5η 210(με αρκετο ζορι κ χωρις να φτανει στον κοφτη) κοφτης σε ολες τις ταχυτητες 6.800θα ηθελα ενα κορωνοπηνιο που θα εβγαζε το πολυ 190χλμ...δε μενδιαφερει παραπανω...
Τι προτεινετε? 4,1ή 4,2 ειναι αυτο που θελω??Στη Θεσ/νικη βρηκα να μου φτιαξουν οσο κοντο θελω με 600 ευρω...αρκει να του παω λεει δειγμα κ θα κανει 10μερες...
Ξερει κανεις αν ταιριαζει πιο κοντο απο αλλο μοντελο της suzuki μπας κ γλιτωσουμε το χειροποιητο?
Εχουμε καποιον αλλον αντιστοιχα στην αθηνα που κανει χειροποιητο κορωνοπηνιο??
-
Θέλεις 4,3 ώστε με 5η και 190 να έχεις τις ίδιες στροφές στις οποίες τώρα έχεις τα 210
Αλλά σκέψου ότι πάντα θα έχεις υψηλότερες στροφές στο ταξίδι και ότι η 5η σου θα είναι πολύ κοντά στην τωρινή σου 4η (και σε επιδόσεις και σε κατανάλωση και σε θόρυβο).
-
Πόσες μέρες θα αντέξει το χειροποίητο;
Άσε το σασμάν ήσυχο και βάλε τροχούς με μικρή διάμετρο.
Τις μικρότερες ζάντες που μπορείς να βάλεις και να χωράνε τα φρένα
και λάστιχα φλούδες. -
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
Αυτοκινητο Ignis Sport... σκουπα εξατμισημαμα κορωνοπηνιο 3,9
4η 178 5η 210(με αρκετο ζορι κ χωρις να φτανει στον κοφτη) κοφτης σε ολες τις ταχυτητες 6.800θα ηθελα ενα κορωνοπηνιο που θα εβγαζε το πολυ 190χλμ...δε μενδιαφερει παραπανω...
Τι προτεινετε? 4,1ή 4,2 ειναι αυτο που θελω??Στη Θεσ/νικη βρηκα να μου φτιαξουν οσο κοντο θελω με 600 ευρω...αρκει να του παω λεει δειγμα κ θα κανει 10μερες...
Ξερει κανεις αν ταιριαζει πιο κοντο απο αλλο μοντελο της suzuki μπας κ γλιτωσουμε το χειροποιητο?
Εχουμε καποιον αλλον αντιστοιχα στην αθηνα που κανει χειροποιητο κορωνοπηνιο??
Γιατι θελεις να το κανεις αυτο;
-
γιατι ρε παιδια να μην αντεξει...?? Μια λογικη εξηγηση οχι χαχαχα κτλ...
το θελω για αναβαση στροφιλικια κ 400αρια-600αρια απο σταση...
Απο ζαντολαστιχα ειμαι 195/45/15 με ultraleggera οποτε πιο ελαφρυς -μικρος συνδιασμος δε παιζει...
Τελική σχέση διαφορικού/Κορωνοπήνιο