Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοματο σε corsa , yaris η 206 ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοματο σε corsa , yaris η 206 ?
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    18
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ababapanos last edited by

      Καλημέρα, μπορείτε να μου πείτε όσοι τa έχετε δοκιμάσει ποια η γνώμη σας για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων,του opel corsa , του Yaris η του 206 ? αναμεσα σε αυτα ειμαι...

      Ευχαρηστω !

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        ababapanos last edited by

        Καλημέρα, μπορείτε να μου πείτε όσοι τa έχετε δοκιμάσει ποια η γνώμη σας για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων,του opel corsa , του Yaris η του 206 ? αναμεσα σε αυτα ειμαι...

        Ευχαρηστω !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ababapanos last edited by

          Καλημέρα, μπορείτε να μου πείτε όσοι τa έχετε δοκιμάσει ποια η γνώμη σας για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων,του opel corsa , του Yaris η του 206 ? αναμεσα σε αυτα ειμαι...

          Ευχαρηστω !

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nickolas last edited by

            Δεν γνωρίζω τίποτα για τα αυτόματα των παραπάνω, τις καλύτερες όμως κριτικές έχει πάρει το αυτόματο του Honda Jazz...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bugsbunny last edited by

              7-τάχυτο και αξιόπιστο... Και η δικιά μου άποψη είναι να δεις το Jazz

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tazio last edited by

                Για το 206 το βασικότερο μείον του κατ΄εμέ είναι ότι είναι παλιότερο μοντέλο. Για το Corsa χωρίς να το έχω οδηγήσει αλλά από εντυπώσεις που μου έιπε γνωστός μου που το δοκίμασε δεν τον εντυπωσίασε και τόσο (ίσως γι΄αυτό πήρε C2). Το Yaris καλό αλλά πόσα αυτόματα έχεις δει να κυκλοφορούν.

                Χωρίς να θέλω να σου χαλάσω το θέμα κι επειδή στη συγκεκριμένη κατηγορία το Jazz σε αυτό το φόρουμ έχει πολλές κατακτήσεις, ψάξε λίγο και γι΄αυτό.

                Τελικά παντού υπάρχει ένα Jazz.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • scotch
                  scotch last edited by

                  Καλό το Jazz ως προς το κιβώτιο, τους χώρους, την εγγύηση και τη χώρα προέλευσης (για λόγους αξιοπιστίας). Από εκεί και πέρα, λίγοι το βρίσκουν όμορφο, ο Σαρακάκης παραμονεύει ( ), πολύ 'γιαπωνέζικο' εσωτερικό, έχει κάποιες ελλείψεις στον εξοπλισμό που για πολλούς είναι σοβαρές (πίσω ηλ. παράθυρα, mp3 player, εργοστασιακοί αισθητήρες παρκαρίσματος και συναγερμός κλπ), το ότι όλα τα extra στα βάζει ο Σαρακάκης και τέλος η τιμή του... 15.000 ευρώ είναι πολλά για Jazz...
                  Εγώ μάλλον για το corsa θα πήγαινα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    yaris απο μενα......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lkar last edited by

                      Μην ξεχνάμε ότι το Jazz έχει δισκόφρενα πίσω 😉 (κι ας μην έχει εμ πι θρι )

                      Τώρα αν για το Jazz 'χρειάζονται' αισθητήρες παρκαρίσματος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • scotch
                        scotch last edited by

                        Για αυτοκίνητο πόλης τα πίσω δισκόφρενα είναι απαραίτητα, σωστό!
                        Αντιθέτως οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι άχρηστοι μιας και αφενός υπάρχει μια γενική τάξη στις Ελληνικές μεγαλουπόλεις (κολονάκια, δεντράκια, παιδάκια... όλα εν τάξει), αφετέρου το jazz έχει καλή ορατότητα πίσω και σε συνδυασμό με το ότι είμαστε βιρτουόζοι οδηγοί δεν το χρειαζόμαστε....Τώρα για το mp3, πράγματι, τι να το κάνεις αν ακόμα ακούς audio cds; Κρίμα που δεν έχει standard ραδιογραμμόφωνο, τι να το κάνω το βυνίλιο που κάθεται και σκονίζεται; Άσε που το έχουν 'εντοιχίσει' στο ταμπλό και δεν μπορείς να βάλεις εσύ κάποιο δικό σου. Λεπτομέρειες για ένα αυτοκίνητο πόλης που παραμένει ακινητοποιημένο μέσα στην κίνηση για ώρες...ευτυχώς έχει πίσω δισκόφρενα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lkar last edited by

                          Κάθε πότε φρενάρει ένα αυτοκίνητο πόλης;

                          αν θες αισθητήρες παρκαρίσματος για να βολέψεις το Jazz, μάλλον σου χρειάζεται πολύ προπόνηση στο παρκάρισμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • scotch
                            scotch last edited by

                            Δηλαδή με ταμπούρα πίσω δεν φρενάρει; Τι να πει και το focus δηλαδή που δεν έχει δισκόφρενα πίσω...
                            Θα βγούμε off-topic για να κάτσουμε να αναλύσουμε τη χρησιμότητα των αισθητήρων. Όποιος νομίζει ότι δεν το χρειάζεται ας μην το βάλει κι ας υποστεί τις συνέπειες, sol. Εγώ στο αυτοκίνητο μου εδώ και 15 χρόνια δεν έχω, στο καινούργιο όμως θα βάλω αν και δε δυσκολεύομαι καθόλου να παρκάρω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                              Δηλαδή με ταμπούρα πίσω δεν φρενάρει; Τι να πει και το focus δηλαδή που δεν έχει δισκόφρενα πίσω...
                              Θα βγούμε off-topic για να κάτσουμε να αναλύσουμε τη χρησιμότητα των αισθητήρων. Όποιος νομίζει ότι δεν το χρειάζεται ας μην το βάλει κι ας υποστεί τις συνέπειες, sol. Εγώ στο αυτοκίνητο μου εδώ και 15 χρόνια δεν έχω, στο καινούργιο όμως θα βάλω αν και δε δυσκολεύομαι καθόλου να παρκάρω

                              μάλλον δεν έχεις καταλάβει. Τι είναι πιο σημαντικό, οι αισθητήρες παρκαρίσματος, το mp3, ή τα δισκόφρενα;

                              δεν έχω σε κανένα αυτοκίνητο, έχω παρκάρει και 5μετρα, χωρίς να υποστώ καμία συνέπεια. Ήταν πολύ πιο εκνευριστικά όσα αυτοκίνητα είχαν να προσπαθείς να παρκάρεις και να σου σπάει τα νεύρα το μπιπ μπιπ σαν ασθενή που πεθαίνει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • scotch
                                scotch last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                Δηλαδή με ταμπούρα πίσω δεν φρενάρει; Τι να πει και το focus δηλαδή που δεν έχει δισκόφρενα πίσω...
                                Θα βγούμε off-topic για να κάτσουμε να αναλύσουμε τη χρησιμότητα των αισθητήρων. Όποιος νομίζει ότι δεν το χρειάζεται ας μην το βάλει κι ας υποστεί τις συνέπειες, sol. Εγώ στο αυτοκίνητο μου εδώ και 15 χρόνια δεν έχω, στο καινούργιο όμως θα βάλω αν και δε δυσκολεύομαι καθόλου να παρκάρω

                                μάλλον δεν έχεις καταλάβει. Τι είναι πιο σημαντικό, οι αισθητήρες παρκαρίσματος, το mp3, ή τα δισκόφρενα;

                                δεν έχω σε κανένα αυτοκίνητο, έχω παρκάρει και 5μετρα, χωρίς να υποστώ καμία συνέπεια. Ήταν πολύ πιο εκνευριστικά όσα αυτοκίνητα είχαν να προσπαθείς να παρκάρεις και να σου σπάει τα νεύρα το μπιπ μπιπ σαν ασθενή που πεθαίνει

                                Δε νομίζω ότι είμαι εγώ αυτός που δεν έχει καταλάβει.
                                Μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης, μην το ξεχνάμε. Τα δισκόφρενα πίσω καλό είναι να υπάρχουν αλλά δεν είναι απαραίτητα σε αυτοκίνητο πόλης που οδηγείται ως τέτοιο. Άσε που δε σημαίνει ότι όποιο αυτοκίνητο έχει πίσω δισκόφρενα φρενάρει πάντα καλύτερα από κάποιο άλλο που δεν έχει. Ίσως για το Jazz ήταν απαραίτητοι οι δίσκοι για να φρενάρει ικανοποιητικά. Αν τώρα το Jazz σταματάει σε μισό μέτρο λιγότερο από κάποιο άλλο μικρό που έχει mp3 και αισθητήρες και μου άρεσε και περισσότερο εξωτερικά (όχι δύσκολο στην περίπτωση του jazz) τότε ναι θα προτιμούσα το άλλο. Όλα σχετικά είναι.
                                Υπάρχουν ειδών και ειδών αισθητήρες. Ίσως αυτά για τα οποία έχεις κάποια εμπειρία ήταν φτηνά after market και γι αυτό σου έσπασαν τα νεύρα. Υπάρχουν κι αυτά που έχουν και οπτική ένδειξη και μπορείς να απομονώσεις την ηχητική.
                                Όσον αφορά στις συνέπειες που δεν υπέστης, μία φορά θα σου τύχει. Αλλά ίσως ανήκεις στην κατηγορία αυτών που πρέπει να την πάθουν πρώτα για να μάθουν. Εκτός βέβαια κι αν έχεις μια 6η αίσθηση και αποφεύγεις και παιδάκια που έσκυψαν να πιάσουν τη μπάλα τους όταν εσύ έκανες όπισθεν ή κάποιο αντικείμενο που δεν υπήρχε περίπτωση να δεις αν δεν είχες βγει έξω για επιθεώρηση πριν το παρκάρισμα . Τότε πάω πάσο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  ababapanos last edited by

                                  Παιδιά , έχουμε ξεφύγει όμως νομίζω από το θέμα, συζητάμε για να βρούμε ένα καλό αξιόπιστο αμάξι με αυτόματο κιβώτιο και όχι , το πόσο χρήσιμοι είναι η όχι οι αισθητήρες παρκαρίσματος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • scotch
                                    scotch last edited by

                                    Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                                    Θα βγούμε off-topic για να κάτσουμε να αναλύσουμε τη χρησιμότητα των αισθητήρων.

                                    Εγώ προειδοποίησα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      megane98hp last edited by

                                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                      yaris απο μενα......

                                      Εσυ τωρα γιατι μας κανεις νερα;
                                      Εδω εχει βουηξει το φορουμ οτι σε ολα τα συγκριτικα πρεπει να κερδιζει το Jazz!!!
                                      Για συμμορφωσου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        ababapanos last edited by

                                        Στο Yaris , με ξενίζει πολύ το γεγονός , ότι το ταμπλο οργάνων δεν βρίσκετε μπροστά στον οδηγό, αλλα στο κέντρο του αυτοκινήτου. Και το κακό είναι ότι δεν έχω μπει ακόμα σε Yaris για να δω πως θα μου φανεί. Μπορεί να μου πει κάποιος που το έχει οδηγήσει πως του φάνηκε? Αν επηρεάζει και ποσο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Στο Yaris που είχα οδηγήσει πριν από 2-3 χρόνια (ένα ταλαιπωρημένο 1,0) δεν μ' ενόχλησαν καθόλου... Ούτε είδα κάποιο συγκεκριμένο πλεονέκτημα. Απλά, κάτι διαφορετικό, χωρίς ούτε θετικά ούτε αρνητικά...

                                          Από τα 3 που προτείνεις εγώ θα διάλεγα το Opel... Δεν έχω οδηγήσει κανένα (αυτόματο), αλλά το 206 έχει ένα 4τάχυτο αυτόματο, το Yaris 1,3 ένα επίσης 4τάχυτο και το 1,0 το μέτριο σε αλλαγές 5τάχυτο ΜΜΤ, ενώ το Corsa έχει το αρκετά καλό 5τάχυτο Easytronic... είναι και αξιοπρεπέστατο αμάξι... όχι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά μια χαρά αμαξάκι...

                                          Πάντως θα το κοιτούσα και για το Ηοnda...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr