-
http://www.gadgetlife.gr/SpecificProduc ... temID=2854
Τι γνωμη εχετε γι αυτο? Το θελω για να μπορει η γυναικα μου να παρκαρει πιο ευκολα.
Το θεμα ειναι, οι αισθητηρες αραγε ειναι μεσα στο πορτ μπαγκαζ ή εξω? Εξω, τους πηραν στο λεπτο.
Αραγε ειναι αποτελεσματικο αραγε? Τι λετε?
-
http://www.gadgetlife.gr/SpecificProduc ... temID=2854
Τι γνωμη εχετε γι αυτο? Το θελω για να μπορει η γυναικα μου να παρκαρει πιο ευκολα.
Το θεμα ειναι, οι αισθητηρες αραγε ειναι μεσα στο πορτ μπαγκαζ ή εξω? Εξω, τους πηραν στο λεπτο.
Αραγε ειναι αποτελεσματικο αραγε? Τι λετε?
-
http://www.gadgetlife.gr/SpecificProduc ... temID=2854
Τι γνωμη εχετε γι αυτο? Το θελω για να μπορει η γυναικα μου να παρκαρει πιο ευκολα.
Το θεμα ειναι, οι αισθητηρες αραγε ειναι μεσα στο πορτ μπαγκαζ ή εξω? Εξω, τους πηραν στο λεπτο.
Αραγε ειναι αποτελεσματικο αραγε? Τι λετε?
-
Οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι πολύ βολικοί. Στο δικό μου αυτοκίνητο με έχουν σώσει ορισμένες φορές από αθέατα κολονάκια. Εν γένει παρκάρεις με μεγαλύτερη σιγουριά.
Οι εργοστασιακοί είναι πολύ αποτελεσματικοί. Στο fabia σε ειδοποιούν ακόμα και για χόρτα ή πολύ λεπτούς (διάμετρος 2 cm) σωλήνες. Επίσης, πιάνουν και χαμηλά αντικείμενα (γάτες, μεγάλες πέτρες, παλέτες, κράσπεδα κτλ). Βολεύουν υπερβολικά σε παρκάρισμα εντός πόλης, ιδίως σε πολύ στενές θέσεις. Το κακό είναι πως τους συνηθίζεις, και μετά είσαι υπερβολικά συντηρητικός στο παρκάρισμα ενός άλλου αυτοκινήτου που δε διαθέτει αισθητήρες.
Απ' ό,τι καταλαβαίνω, οι αισθητήρες αυτοί είναι στο κάτω τελείωμα της πόρτας του πορτ-μπαγκάζ. Δεν ξέρω αν μπορούν να τοποθετηθούν αλλού, αλλά η βέλτιστη θέση είναι στη μέση του προφυλακτήρα (εκεί που είναι συνήθως το προστατευτικό πλαστικό). Από ψηλότερα ίσως να μην πιάνουν τα χαμηλά αντικείμενα, αλλά δε νομίζω αυτό να προβληματίσει γενικά.
Η μόνη ένσταση που έχω είναι πως (αν κατάλαβα καλά) η ελάχιστη απόσταση που πιάνουν οι συγκεκριμένοι που αναφέρεις είναι 40cm, η οποία είναι τεράστια για παρκάρισμα (ποιος σταματάει σε μανούβρα 40 πόντους από τον από πίσω του; μόνο σε αλάνα, αλλά εκεί δεν χρειάζεσαι έτσι και αλλιώς αισθητήρες) Συνήθως η ελάχιστη απόσταση σε εργοστασιακούς είναι 10 άντε 15 πόντοι, δηλαδή από εκεί και κάτω έχουν συνεχόμενο ήχο. -
Οι εργοστασιακοί στο BMW λειτουργούν άψογα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι κακομαθαίνεις και αν μπεις σε άλλο αυτοκίνητο μετά ψάχνεσαι.
Οι aftermarket που είχα δει όμως σε ένα Megαne είχαν την εκνευριστική συνήθεια να εκπέμπουν έναν δυνατό ήχο κάθε φορά που επέλεγες την όπισθεν ακόμα και χωρίς εμπόδια πίσω σου.
-
Και οι εργοστασιακοί στο C4 μου, είναι πολύ αποτελεσματικοί και βολικοί.
Απαραίτητο αξεσουάρ μέσα στην πόλη και ιδιαίτερα σε αυτοκίνητα με δύσκολο ποπό -
Xμμ...
Οι εργοστασιακοι λειτουργουν καλα.Εχει βαλει κανεις προσθετο συστημα, τριτου κατασκευαστη να μας πει αν αξιζει?
-
Εμενα στο Mondeo μου τους εβαλαν στην εδω αντιπροσωπεια (αρα τριτου κατασκευαστη, οχι εγκατασταση απο το εργοστασιο). Δυστυχως δεν ξερω τι μαρκα ειναι και ειμαι στο εξωτερικο οποτε δεν μπορω να ρωτησω. Αμα θες παρε στον Καρανικολα (Car Center) να ρωτησεις.
Αυτο που εχω να πω εγω ειναι οτι
α) ειναι παρα πολυ χρησιμο. Χωρις το συστημα θα ηταν πολυ δυσκολο να παρκαρω γιατι ειναι τεραστιο το ρημαδι. Για να μην πω για την μανα μου...(δεν ειναι τεραστια, στο παρκαρισμα αναφερομαι...)
β) οι δικοι μου ειναι κατω απο τα προστατευτικα πλαστικα οποτε δεν εχουμε τρυπες στον προφυλακτηρα
γ) οι δικοι μου εχουν μπει σε ολο το μηκος του προφυλακτηρα, αρα πιανουν και στο πλαι στο τελειωμα του πισω φτερου. Εχω παρατηρησει οτι τα περισσοτερα συστηματα εχουν αισθητηρες μονο στο πισω μερος και αρα μπορει να ακουμπησεις την γωνια οπως κανει παρκαρισμα με οπισθεν. -
Αντι για σενσορες βαλε μια γκομενα να ΚΡΑΖΕΙ απο πισω και να σου λεει πως θα παρκαρεις..........................
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Αντι για σενσορες βαλε μια γκομενα να ΚΡΑΖΕΙ απο πισω και να σου λεει πως θα παρκαρεις..........................Έτσι εξηγούνται όλα, εσύ από το πολύ κράξιμο το έπαθες???
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
γ) οι δικοι μου εχουν μπει σε ολο το μηκος του προφυλακτηρα, αρα πιανουν και στο πλαι στο τελειωμα του πισω φτερου. Εχω παρατηρησει οτι τα περισσοτερα συστηματα εχουν αισθητηρες μονο στο πισω μερος και αρα μπορει να ακουμπησεις την γωνια οπως κανει παρκαρισμα με οπισθεν.Συνήθως οι εργοστασιακοί βγαίνουν σε σετ των 4 αισθητήρων που πιάνουν και πλάγια (περίπου 30 μοίρες), όταν δηλ. προσεγγίζεις εμπόδιο υπό γωνία.
Στους aftermarket υπάρχουν δύο περιπτώσεις: Οι φτηνότεροι με 2 αισθητήρες, και οι ακριβότεροι αλλά περισσοτέρων δυνατοτήτων με 4.
Αν υπάρχει η δυνατότητα και είναι εύκολη η εγκατάσταση, προτείνω σετ με 4 αισθητήρες. -
Ο χρήστης karib έγραψε:
Xμμ...
Οι εργοστασιακοι λειτουργουν καλα.Εχει βαλει κανεις προσθετο συστημα, τριτου κατασκευαστη να μας πει αν αξιζει?
Εφόσον θα το πάρεις καινούριο γιατί δεν τους βάζεις από την αρχή...;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εφόσον θα το πάρεις καινούριο γιατί δεν τους βάζεις από την αρχή...;Μια καλή δικαιολογία είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις έρχονται μόνο κατόπιν παραγγελίας. Για παράδειγμα στο C2 θέλεις 2-3 μήνες για να το πάρεις με εργοστασιακούς αισθητήρες αλλά 5-6 μέρες για after market
-
Κάνει 120ευρώ και έχει 2 αισθητήρες και μία μονάδα ελέγχου. Παίρνει ρεύμα από τα φώτα της όπισθεν και δουλεύει μια χαρά αρκεί να καθαρίζεις τους αισθητήρες από τις λάσπες που και που. Προσοχή στην εγκατάσταση στο πού θα βολέψεις την μονάδα ελέγχου μόνο, γιατί το καλοκαίρι όταν παραζεσταίνεται μπερδεύεται λιγάκι.
-
Χαιρετώ το forum.
Να προσθέσω κι εγώ τη γνώμη μου σχετικά με τους αισθητήρες. Στο Avensis λόγω μεγάλου μήκους αποδείχθηκαν εξαιρετική επιλογή. Πρόσεξε όμως γιατί για μένα το μεγάλο πλεονέκτημά τους είναι ότι εντοπίζουν τα πολύ χαμηλά εμπόδια (κράσπεδα, τσιμεντόλιθους κλπ) καθώς και ότι σε βοηθάνε να παρκάρεις στα 5-10 εκ. από το πίσω αυτοκίνητο. Τα 40 εκ. είναι πάρα πολλά.Ο χρήστης karib έγραψε:
Xμμ...
Οι εργοστασιακοι λειτουργουν καλα.Εχει βαλει κανεις προσθετο συστημα, τριτου κατασκευαστη να μας πει αν αξιζει?
Και οι δικοί μου οι αισθητήρες μπήκαν εδώ στη αντιπροσωπεία, στις προβλεπόμενες όμως θέσεις. Επίσης όταν είχα στείλει e-mail στην Toyota Ελλάς μου είπαν ότι δεν φέρνουν αυτοκίνητα με προεγκατεστημένους αισθητήρες παρκαρίσματος, αλλά ότι είναι αξεσουάρ και μπαίνουν από τον αντιπρόσωπο. Άρα ίσως δεν έχει και πολύ νόημα να μιλάμε για εργοστασιακούς, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τουλάχιστον
Το αυτοκίνητό σου έχει θέσεις για αισθητήρες; Αν ναι ρώτα και στον αντιπρόσωπο. -
Χαιρετώ το forum.
Να προσθέσω κι εγώ τη γνώμη μου σχετικά με τους αισθητήρες. Στο Avensis λόγω μεγάλου μήκους αποδείχθηκαν εξαιρετική επιλογή. Πρόσεξε όμως γιατί για μένα το μεγάλο πλεονέκτημά τους είναι ότι εντοπίζουν τα πολύ χαμηλά εμπόδια (κράσπεδα, τσιμεντόλιθους κλπ) καθώς και ότι σε βοηθάνε να παρκάρεις στα 5-10 εκ. από το πίσω αυτοκίνητο. Τα 40 εκ. είναι πάρα πολλά.Ο χρήστης karib έγραψε:
Xμμ...
Οι εργοστασιακοι λειτουργουν καλα.Εχει βαλει κανεις προσθετο συστημα, τριτου κατασκευαστη να μας πει αν αξιζει?
Και οι δικοί μου οι αισθητήρες μπήκαν εδώ στη αντιπροσωπεία, στις προβλεπόμενες όμως θέσεις. Επίσης όταν είχα στείλει e-mail στην Toyota Ελλάς μου είπαν ότι δεν φέρνουν αυτοκίνητα με προεγκατεστημένους αισθητήρες παρκαρίσματος, αλλά ότι είναι αξεσουάρ και μπαίνουν από τον αντιπρόσωπο. Άρα ίσως δεν έχει και πολύ νόημα να μιλάμε για εργοστασιακούς, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τουλάχιστον
Το αυτοκίνητό σου έχει θέσεις για αισθητήρες; Αν ναι ρώτα και στον αντιπρόσωπο. -
Παιδια, ναι θα παρω νεο αυτοκινητο. Ομως οι εργοστασιακοι κοστιζαν αρκετα χρηματα. +ειναι γεγονος οτι μπαινουν στο εργοστασιο μονο, οχι κατοπιν απο τον επισημο αντιπροσωπο. Μαλιστα, αν θελεις να τον βαλεις απο το εργοστασιο, πρεπει να περιμενεις ακομη κανενα διμηνο να παραλαβεις το αυτοκινητο.
Μιλω για Opel Vectra και αυτα που λεω ειναι εξακριβωμενες πληροφοριες.Αν δεν τον παραγγειλεις απο την αρχη, επειτα δεν μπορεις να τον βαλεις(τον εργοστασιακο)
Γι αυτο θελω να ξερω αν υπαρχει κατι φτηνοτερο και με ταχεια τοποθετηση, αλλα να ειναι αποτελεσματικο.
-
Υπάρχει ίδιο θέμα με αρκετές σελίδες στα 'Τεχνικά Θέματα'.
-
Το προβλημα ειναι οτι εκει μιλουν κυριως για τους εργοστασιακους.
Δεν ξερει κανεις να μας πει στην ελλαδα που να τους βαλουμε και ποσο παει το μαλλι? Και φυσικα να ειναι δοκιμασμενος, οχι να μην παιζει ...οταν εχει ζεστη ή οταν εχει υγρασια.
-
Τελικά με όλες αυτές τις 'ευκολίες' θα μας καταντησουν άχρηστους
Αισθητήρας Παρκαρίσματος