Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BAS (Brake assist system)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. BAS (Brake assist system)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    17
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Αναφέρομαι στο σύστημα που σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ανεβάζει την πίεση του κυκλώμτος μόνο του και αυξάνει το φρενάρισμα.
      Απορίες:

      1. Έχει το Leon;
      2. Πως επηρρεάζει την αίσθηση του πενταλ;
      3. Απενεργοποιείται;

      Το θέμα είναι ότι ο Λεωνίδας έχει μια περίεργη αίσθηση στο πενταλ του φρένου, άλλοτε μαλακή, άλλοτε σκληρή και θέλω να μάθω αν αυτό μπορεί να οφείλεται σε αυτό. (αν και με μια ευθυγράμμιση που του έκανα, εκτός από το πάτημα του αυτοκινήτου, ψιλοάλλαξε και η αίσθηση-και το φρενάρισμα. Και ναι, το αυτοκίνητο μετά από 2500 χλμ ήθελε ευθυγράμμιση, γιατί τελικά όταν το παρέλαβα ήταν λάθος ευθυγραμμισμένο! )

      Επίσης, (ξανα)διαβάζοντας το 0-100-0 για το C2 VTS, αναφέρεται ότι με την αλλαγή των φρένων 'εξαφανίστηκε' η επίδραση του BAS. Αυτό που μπορεί να οφείλεται, δεδομένου ότι δεν πρέπει να άλλαξε κάτι απο πλευράς αισθητήρων; Δεν θα έπρεπε πάλι, σε κάθε απότομο φρενάρισμα, το σύστημα να ανεβάζει επιπλέον πίεση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gvala last edited by

        Αναφέρομαι στο σύστημα που σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ανεβάζει την πίεση του κυκλώμτος μόνο του και αυξάνει το φρενάρισμα.
        Απορίες:

        1. Έχει το Leon;
        2. Πως επηρρεάζει την αίσθηση του πενταλ;
        3. Απενεργοποιείται;

        Το θέμα είναι ότι ο Λεωνίδας έχει μια περίεργη αίσθηση στο πενταλ του φρένου, άλλοτε μαλακή, άλλοτε σκληρή και θέλω να μάθω αν αυτό μπορεί να οφείλεται σε αυτό. (αν και με μια ευθυγράμμιση που του έκανα, εκτός από το πάτημα του αυτοκινήτου, ψιλοάλλαξε και η αίσθηση-και το φρενάρισμα. Και ναι, το αυτοκίνητο μετά από 2500 χλμ ήθελε ευθυγράμμιση, γιατί τελικά όταν το παρέλαβα ήταν λάθος ευθυγραμμισμένο! )

        Επίσης, (ξανα)διαβάζοντας το 0-100-0 για το C2 VTS, αναφέρεται ότι με την αλλαγή των φρένων 'εξαφανίστηκε' η επίδραση του BAS. Αυτό που μπορεί να οφείλεται, δεδομένου ότι δεν πρέπει να άλλαξε κάτι απο πλευράς αισθητήρων; Δεν θα έπρεπε πάλι, σε κάθε απότομο φρενάρισμα, το σύστημα να ανεβάζει επιπλέον πίεση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gvala last edited by

          Αναφέρομαι στο σύστημα που σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ανεβάζει την πίεση του κυκλώμτος μόνο του και αυξάνει το φρενάρισμα.
          Απορίες:

          1. Έχει το Leon;
          2. Πως επηρρεάζει την αίσθηση του πενταλ;
          3. Απενεργοποιείται;

          Το θέμα είναι ότι ο Λεωνίδας έχει μια περίεργη αίσθηση στο πενταλ του φρένου, άλλοτε μαλακή, άλλοτε σκληρή και θέλω να μάθω αν αυτό μπορεί να οφείλεται σε αυτό. (αν και με μια ευθυγράμμιση που του έκανα, εκτός από το πάτημα του αυτοκινήτου, ψιλοάλλαξε και η αίσθηση-και το φρενάρισμα. Και ναι, το αυτοκίνητο μετά από 2500 χλμ ήθελε ευθυγράμμιση, γιατί τελικά όταν το παρέλαβα ήταν λάθος ευθυγραμμισμένο! )

          Επίσης, (ξανα)διαβάζοντας το 0-100-0 για το C2 VTS, αναφέρεται ότι με την αλλαγή των φρένων 'εξαφανίστηκε' η επίδραση του BAS. Αυτό που μπορεί να οφείλεται, δεδομένου ότι δεν πρέπει να άλλαξε κάτι απο πλευράς αισθητήρων; Δεν θα έπρεπε πάλι, σε κάθε απότομο φρενάρισμα, το σύστημα να ανεβάζει επιπλέον πίεση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            obelix last edited by

            Ενδιαφέρον θέμα. Το BAS λειτουργεί αυξάνοντας την υποβοήθηση των φρένων. Οι κυρότερη παράμετρος (ίσως και η μόνη) για να ενεργοποιηθεί είναι η ταχύτητα με την οποία αφήνουμε το γκαζι και παταμε το πενταλ του φρενου.
            Κατα την γνώμη μου αυτο που διαπίστωσαν οι 4Τ εγινε γιατι το φρενα γιναν με την βελτιωση πιο προοδευτικά οπότε η λειτουργια του BAS δεν γίνεται τοσο εντονα αντιληπτή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Καλό σύστημα φτάνει την δύσκολη ώρα εκτός από εσένα να το διαθέτει και το πίσω αμάξι Σε αντίθετη περίπτωση........................

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Δεν ξέρω αν έχει το Leon (μάλλον πρέπει να έχει) αλλά σίγουρα αυτά τα συστήματα επηρεάζουν την αίσθηση. Τώρα αν αλλάζει η αίσθηση σε κανονική χρήση ίσως να οφείλεται και σε πρόβλημα.

                Πληροφορίες με σχέδια και βιντεάκι από την Continental
                http://www.conti-online.com/generator/w ... ts_en.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Χμμ, παντως στην Mercedes μου δεν εχω παρατηρησει κατι... Τα φρενα εχουν κανονικη αισθηση παντα, ουτε διακυμανσεις ουτε τιποτα. Παντως ειναι πολυ βολικο για φρεναρισματα πανικου. Πραγματικα τα φρενα ριχνουν αγκυρες με το που ξεκινησεις να πατας... παντα ομως αφηνοντας το γκαζι ακαριαια και πατωντας αμεσα φρενο για να ενεργοποιηθει.

                  Μακαρι να ειχε και το φιατακι μου το BAS...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • G
                    georgex last edited by

                    Ούτε εγώ έχω δεί κάποια επίδραση του BAS στην αίσθηση... και λογικό είναι αφού ενεργοποιείτε μόνο αν πατήσεις πολύ απότομα το φρένο. Αυτό σε δύο αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει με αυτό το σύστημα.

                    Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι δεν είναι πολύ εύκολο να το ενεργοποιήσεις επίτηδες... σκεφτόμενος δηλαδή να δείς πως δουλεύει αν πατήσεις απότομα επίτηδες φρένο. Γιατί αλλιώς το πατάς επίτηδες απότομα και αλλιώς σε πανικό.

                    Και κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει είναι η δύναμη που πιάνει το φρένο ακόμα και αν δεν πατήσεις τελικά τέρμα το πεντάλ. Δηλαδή πραγματικά δουλεύει με την ταχύτητα που θα το πατήσεις και όχι πόσο δυνατά. Δοκιμάστε να αφήσετε απότομα το γκάζι και να πατήσετε φρένο γρήγορα αλλά όχι με πολύ δύναμη. Τότε θα καταλάβετε καλύτερα την λειτουργία του, γιατί τα φρένα θα πιάσουν δυνατά χωρίς να τα έχετε πατήσει τέρμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgex last edited by

                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                      Καλό σύστημα φτάνει την δύσκολη ώρα εκτός από εσένα να το διαθέτει και το πίσω αμάξι Σε αντίθετη περίπτωση........................

                      Ας προλάβουμε εμείς να φρενάρουμε και μετά βλέπουμε για τον πίσω... Άλλωστε με BAS ή χωρίς πάντα η αντίδρασή μου είναι η ίδια: φρενάρω και αφού δω οτι είμαι οκ αμέσως κοιτάω πίσω. Αν κοιτάξεις πίσω και δεις τα χειρότερα, αν σου μένει χώρος μπροστά ή πλησιαζεις τον μπροστινό για να δώσεις χώρο στον πίσω ή εκμεταλεύεσε τον χώρο που σου έχει μείνει για την κάνεις δεξιά ή αριστερά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kf last edited by

                        Καλησπέρα,
                        το Leon δεν έχει BAS, τουλάχιστον δεν είχε κανένα από όσα είχαμε δοκιμάσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει ως optional.
                        Στο θέμα του C2 τώρα, το BAS εξαφανίστηκε και δεν ήταν απλώς η ιδέα μας. Αδιάσειστος μάρτυρας για αυτό είναι ότι όταν το συγκεκριμένο σύστημα ενεργοποιηθεί ανάβουν και τα αλάρμ, οπότε ακόμα και αν επενέβαινε πιο προοδευτικά θα το βλέπαμε (κυριολεκτικά). Ο λόγος που αυτό συνέβει ομολογώ ότι δεν τον έχω καταλάβει πλήρως (δεν είχα και τον χρόνο να το ψάξω ιδιαίτερα ). Η βασική λειτουργία του έγκειται στην ύπαρξη ενός δοχείου κενού που παρέχει επιπλέον πίεση στα φρένα όταν παραστεί η ανάγκη. Το πότε αυτό θα συμβεί ελέγχεται από μια ηλεκτρονική μονάδα που σταθμίζει τον χρόνο που κάνει το πόδι του οδηγού να φύγει από το γκάζι και να πάει στο φρένο. Προφανώς, η αλλαγή στις δαγκάνες και τα σωληνάκια κάτι πείραξε και το σύστημα έπαψε να λειτουργεί. (δεν στενοχωριθήκαμε κιόλας...)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο χρήστης gvala έγραψε:
                          Απορίες:

                          1. Έχει το Leon;
                          2. Πως επηρρεάζει την αίσθηση του πενταλ;
                          3. Απενεργοποιείται;
                          1. δεν ξέρω

                          2. στα αμάξια που ξέρω όχι

                          3. Στο C5 του πατέρα μου που οδήγησα επηρεάζει αρκετά το πεντάλ και το φρενάρισμα.

                          Καταρχήν να τονίσουμε πως το σύστημα αυτό ΜΑΘΑΙΝΕΙ, δηλαδή αυτοπροσαρμόζεται στο οδηγικό σου στυλ. Δεν ξέρω κάθε πόση ώρα, χιλιόμετρα ή φρεναρίσματα, αλλά ΟΝΤΩΣ αλλάζει!!

                          Ο πατέρας μου χωρίς να υπάρχει ανάγκη δεν πιέζει την οδηγηση του, συνεπώς και τα φρένα. Λόγω στυλ και ηλικίας η μετάβαση του ποδιού του από το δεξί πεντάλ στο μεσαίο σε Κ.Σ. είναι αργη.

                          Πήγα σε κάποια στιγμή να κάνω ένα δυνατό φρενάρισμα (ΔΕΝ θα πίεζα τόσο όσο να πιάσει το ΑΒΣ, αλλά οριακά να μην πιάσει). Το αμάξι κοκκάλωσε!! Έπιασε το ΑΒΣ και ήταν τόσο καταιγιστικό το φρενάρισμα που αρχικά τρόμαξα (αν όμως υπήρχε όντως ανάγκη θα άναβα κεράκι... ) και τελικά άφησα το φρένο και ξαναεπιτάχυνα!!!
                          Σημείωση πως μου άναψε μόνο του και τα αλάρμ!

                          Μου καρφώθηκε η ιδέα να δω πως λειτουργεί, οπότε άρχισα τα οριακά φρεναρίσματα! Στο δεύτερο αντέδρασε ασθενέστερα, στο τρίτο καθόλου!! Να σημειώσω πως ΚΑΙ στα τρία φρεναρίσματα η αίσθηση του πεντάλ ήταν η ίδια, πλην του ότι με λιγότερη δύναμη ένιωθες το 'κλότσημα' του ΑΒΣ.

                          Την επόμενη φορά έβαλα όλη μου την αυτοσυγκέντρωση να κάνω όσο πιο ακαριαία μετάβαση του ποδιού μπορούσα για να πιάσει. Αποτέλεσμα; Μικρό. Είχε πλέον αυτορυθμιστεί σε γρήγορο στυλ.

                          Τέλος πάτησα απότομα το φρένο με πολλά (120) και το άφησα στιγμιαία (στα 80 πχ) αλλά πριν προλάβω να το αφήσω το ξαναπάτησα ακαριαία! Εκεί έγινε το περίεργο!!! Το πεντάλ βυθίστηκε μέχρι την μοκέτα!!!! Ήταν σαν να πάτησα συμπλέκτη!!! Πάντως ενώ ένιωθα το πεντάλ τελείως ΚΕΝΟ, το αμάξι έτρεμε όπως κάθε φορά που πιάνει το ΑΒΣ, και φρέναρε τόσο καλά, όπως κάθε προηγούμενη φορά!!!

                          Ελπίζω να βοηθάει αυτό...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • O
                            obelix last edited by

                            Ο χρήστης KF έγραψε:
                            Καλησπέρα,
                            το Leon δεν έχει BAS, τουλάχιστον δεν είχε κανένα από όσα είχαμε δοκιμάσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει ως optional.
                            Στο θέμα του C2 τώρα, το BAS εξαφανίστηκε και δεν ήταν απλώς η ιδέα μας. Αδιάσειστος μάρτυρας για αυτό είναι ότι όταν το συγκεκριμένο σύστημα ενεργοποιηθεί ανάβουν και τα αλάρμ, οπότε ακόμα και αν επενέβαινε πιο προοδευτικά θα το βλέπαμε (κυριολεκτικά). Ο λόγος που αυτό συνέβει ομολογώ ότι δεν τον έχω καταλάβει πλήρως (δεν είχα και τον χρόνο να το ψάξω ιδιαίτερα ). Η βασική λειτουργία του έγκειται στην ύπαρξη ενός δοχείου κενού που παρέχει επιπλέον πίεση στα φρένα όταν παραστεί η ανάγκη. Το πότε αυτό θα συμβεί ελέγχεται από μια ηλεκτρονική μονάδα που σταθμίζει τον χρόνο που κάνει το πόδι του οδηγού να φύγει από το γκάζι και να πάει στο φρένο. Προφανώς, η αλλαγή στις δαγκάνες και τα σωληνάκια κάτι πείραξε και το σύστημα έπαψε να λειτουργεί. (δεν στενοχωριθήκαμε κιόλας...)

                            Λοιπόν, το BAS μετράει το πόσο πιέζουμε και με πόση ταχύτητα το πεντάλ του φρένου( και το πόσο γρήγορα αφήνουμε το πεντάλ του γκαζιού) μέανα αισθητήρα στο σεβρό. Αυτός ο αισθητήρας μετράει την διαδρομή της μεμβράνης που βρίσκεται μέσα στο σεβρό. Άρα εαν με τα την αλλαγη στις δαγκάνες και τα σωληνάκια μειώθηκε η διαδρομή του πεντάλ του φρένου μειώθηκε και η διαδρομη της μεμβράνης του σεβρό με αποτέλεσμα να μην φτάνει σε τιμές ικανές να ενεργοποιήσουν το σύστημα. Νομίζω ότι αυτή έιναι η λογικότερη εξήγηση για το c2.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              manosk last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                obelix last edited by

                                Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                αλλά άκρως ενδιαφέρον

                                http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/cas/cas/themes/products/actuation/brake_assistents_en.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                                  με αποτέλεσμα να μην φτάνει σε τιμές ικανές να ενεργοποιήσουν το σύστημα.

                                  Μήπως έχει ακούσει κανείς αν προσφέρεται μη εργοστασιακός προγραμματισμός (ή τσιπάκι) για αυτά τα συστήματα (BAS, ABS κλπ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • O
                                    obelix last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    με αποτέλεσμα να μην φτάνει σε τιμές ικανές να ενεργοποιήσουν το σύστημα.

                                    Μήπως έχει ακούσει κανείς αν προσφέρεται μη εργοστασιακός προγραμματισμός (ή τσιπάκι) για αυτά τα συστήματα (BAS, ABS κλπ).

                                    Για μεγάλες Mercedes υπάρχουν βελτιωμένα προγράμματα για το αυτόματο κιβώτιο και καποιοι παράλληλοι εγκέφαλοι για χαμήλωμα των υδραυλικών αναρτήσεων. Για ESP(του οποίου υποσυστήματα είναι το BAS ABS κλπ) δεν έχω ακούσει κάτι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      birdienumnum last edited by

                                      Ο χρήστης KF έγραψε:
                                      Καλησπέρα,
                                      το Leon δεν έχει BAS, τουλάχιστον δεν είχε κανένα από όσα είχαμε δοκιμάσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει ως optional.
                                      Στο θέμα του C2 τώρα, το BAS εξαφανίστηκε και δεν ήταν απλώς η ιδέα μας. Αδιάσειστος μάρτυρας για αυτό είναι ότι όταν το συγκεκριμένο σύστημα ενεργοποιηθεί ανάβουν και τα αλάρμ, οπότε ακόμα και αν επενέβαινε πιο προοδευτικά θα το βλέπαμε (κυριολεκτικά). Ο λόγος που αυτό συνέβει ομολογώ ότι δεν τον έχω καταλάβει πλήρως (δεν είχα και τον χρόνο να το ψάξω ιδιαίτερα ). Η βασική λειτουργία του έγκειται στην ύπαρξη ενός δοχείου κενού που παρέχει επιπλέον πίεση στα φρένα όταν παραστεί η ανάγκη. Το πότε αυτό θα συμβεί ελέγχεται από μια ηλεκτρονική μονάδα που σταθμίζει τον χρόνο που κάνει το πόδι του οδηγού να φύγει από το γκάζι και να πάει στο φρένο. Προφανώς, η αλλαγή στις δαγκάνες και τα σωληνάκια κάτι πείραξε και το σύστημα έπαψε να λειτουργεί. (δεν στενοχωριθήκαμε κιόλας...)

                                      Το άναμμα των αλάρμ δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ ΑΜΕΣΗ σύνδεση με το σύστημα πέδησης. Έχει όμως έμμεση, αφού από την πληροφορία ταχύτητας από τους αισθητήρες ABS (και συνεπώς το ρυθμό επιβράδυνσης) ο κεντρικός εγκέφ. του αυτοκινήτου αντιλαμβάνεται ισχυρό φρενάρισμα και ενεργοποιεί τα αλάρμ (συνήθως σε επιβραδύνσεις άνω των 8m/sec2 - sorry δεν έχει superscript). Nα συμπληρώσω ότι τα πρώτα συστήματα BAS ήταν μηχανικά, κατά το πάτημα του πεντάλ φρένου με υψηλή ταχύτητα η δύναμη από το πόδι του οδηγού μεταφερόταν σε μικρότερη επιφάνεια μέσα στην αντλία, με συνέπεια την εφαρμογή μεγαλύτερης πίεσης για την ίδια δύναμη και τη γρηγορότερη αύξηση της πίεσης στο κύκλωμα των φρένων (μιας και αυτό είναι το ζητούμενο), αλλά και τη διατήρηση αυτής (πολύ χονδρικά).
                                      Στα νεότερα συστήματα (των 2-3 τελευταίων χρόνων) η λειτουργία έχει ενσωματωθεί στο ABS (τουλάχιστον της Bosch) και σχεδόν όλα τα νέα αυτοκίνητα την έχουν και για αυτό δεν αναφέρεται τόσο συχνά από τους κατασκευαστές. Είσαι σίγουρος ότι το Leon (το νέο έτσι?) δεν έχει BAS?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        ss_76 last edited by

                                        Στο ALTEA που το παράγγειλα με ESP περιλαμβάνει και BAS και EDL (ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικό) και ASR (αντισπίν), οπότε μάλλον και το LEON θα τα περιλαμβάνει. Το BAS μια φορά χρειάστηκε και δουλεύει πολύ καλα. Ειδικά για το ESP μου χρειάστηκε σε βροχή στην εθνική με 130 όπου έπεσα σε λιμνάζοντα νερά χωρίς να μπορώ να τα αποφύγω και ενώ περίμενα να με τραβήξει αριστερά, το αυτοκίνητο συνέχισε σαν να ήταν στεγνός ο δρόμος.

                                        Συμπέρασμα: Τα 500 ευρώ που κοστίζει όλο το πακέτο αξίζει και με το παραπάνω!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr