-
Η ΑΟΛΑΠ ΣΤΙΣ 28-29 ΜΑΙΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΜΕΡΝΑΣ 2005 ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 9.95χλμ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 10:30π.μ.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΤΗΛ 2621022165 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ http://www.aolap.gr -
Η ΑΟΛΑΠ ΣΤΙΣ 28-29 ΜΑΙΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΜΕΡΝΑΣ 2005 ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 9.95χλμ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 10:30π.μ.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΤΗΛ 2621022165 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ http://www.aolap.gr -
Η ΑΟΛΑΠ ΣΤΙΣ 28-29 ΜΑΙΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΜΕΡΝΑΣ 2005 ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 9.95χλμ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 10:30π.μ.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΤΗΛ 2621022165 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ http://www.aolap.gr -
Απορώ που ούτε ένας δεν είπε μια τόση δα κουβεντούλα για το Ράλλυ Σπριντ της Σμέρνας!
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και στο πάνω (7 χιλ.) και στο κάτω (3 χιλ.)Με παραπάνω από τις περίφημες 52 στροφές της Κύμης
και
με >100 ευρόπουλα λιγώτερα...Απορώ και εξίσταμαι φίλοι αγωνιζόμενοι!!!
112 στην Κύμη - 38 στη Σμέρνα
Και να πηγαίνανε και οι 112 για πρωταθλητές!!!
Μπορεί να γέρασα, αλλά μα την αλήθεια, όταν είμουν νέος δεν γινόντουσαν (γιατι;;;) Ράλλυ Σπρίντ 10 ή 14 χιλιομέτρων ενώ σήμερα γίνονται...
Ποιός θα πήγαινε σε μια ακριβή ανάβαση όταν υπάρχουν διαδρομές σαν την Σμέρνα ή σαν την Αμφίκλεια;;;
Μήπως θα έπρεπε το Πρωτάθλημα Αναβάσεων να γίνει Πρωτάθλημα Ράλλυ Σπριντ;
Α. ΔΡΑΓΩΝΑΣ
-
Ο χρήστης adragon έγραψε:
Απορώ που ούτε ένας δεν είπε μια τόση δα κουβεντούλα για το Ράλλυ Σπριντ της Σμέρνας!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και στο πάνω (7 χιλ.) και στο κάτω (3 χιλ.)Με παραπάνω από τις περίφημες 52 στροφές της Κύμης
και
με >100 ευρόπουλα λιγώτερα...Απορώ και εξίσταμαι φίλοι αγωνιζόμενοι!!!
112 στην Κύμη - 38 στη Σμέρνα
Και να πηγαίνανε και οι 112 για πρωταθλητές!!!
Μπορεί να γέρασα, αλλά μα την αλήθεια, όταν είμουν νέος δεν γινόντουσαν (γιατι;;;) Ράλλυ Σπρίντ 10 ή 14 χιλιομέτρων ενώ σήμερα γίνονται...
Ποιός θα πήγαινε σε μια ακριβή ανάβαση όταν υπάρχουν διαδρομές σαν την Σμέρνα ή σαν την Αμφίκλεια;;;
Μήπως θα έπρεπε το Πρωτάθλημα Αναβάσεων να γίνει Πρωτάθλημα Ράλλυ Σπριντ;
Α. ΔΡΑΓΩΝΑΣ
Αντώνη γέρασες και μυαλό δεν έβαλες
Πλάκα κάνω.Νομίζω ότι κατάλαβες ποιος είμαι.
Παρόλα όμως ότι 'γέρασες' παραμένεις βρωμόγκαζο και αμετανόητος με την καλή έννοια που θα έλεγε και ο Λάκης
Και πάντα με γυναίκα συνοδηγό για να μην ξεχνιόμαστε!
Όσο για την πρόταση σου νομίζω ότι είναι πολύ καλή! -
Noμιζω πως στην Ιταλια υπαρχει πρωταθλημα σπριντ.(αν κανω λαθος διορθωστε με)
Οντως πολυ καλη ιδεα, θα αναβαθμιζονταν σιγουρα τα σπριντ, ενω μπορει να συνεχισει κανονικα το πρωταθλημα αναβασεων.
Δε νομιζω οτι πρεπει να συγχεονται αυτα τα δυο. -
Συμφωνώ μαζί σου Αντώνη ότι οι αναβάσεις είναι πανάκριβες αλλά μην ξεχνάς ότι στις αναβάσεις πηγαίνει μία μεγάλη μερίδα αγωνιζομένων που δεν πάει ούτε σε ράλλυ ούτε σε σπριντ και τα αγωνιστικά τους είναι τα καθημερινά τους αυτοκίνητα και κάνουνε μία δύο αναβάσεις το χρόνο.
Θα συμφωνήσω επίσης μαζί σου ότι τα σπρίντ θα έπρεπε να έχουν πιό πολλές συμμετοχές αλλά πρέπει κατά την ταπεινή μου γνώμη να γίνουν κάποιες αλλαγές και εξηγώ.- Τα χιλιόμετρα να αυξηθούν ή να γίνει η διαδρομή τρεις ή και τέσσερις φορές ΧΩΡΙΣ να υπάρχει αυξημένο κόστος γιά την λέσχη.(Αυτό γίνεται στην Ιταλία).
Ενα σπρίντ 2 επί 9 χλμ=18 χλμ 170 ευρώ συμμετοχή. Ενα μίνι ράλλυ 70 χλμ ειδικών 280 ευρώ συμμετοχή. Ποιό είναι πιό φθηνό?
Μιλάω πάντα γιά ερασιτεχνικές συμμετοχές που η σε σπρίντ ή σε μίνι ράλλυ πάμε με 4 λάστιχα.
Στα σπρίντ (έχω πάει σε δύο ήδη φέτος) σε κουράζει η αναμονή μεταξύ των δύο σκελών και το ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να κάνεις στρατηγική.Μία έξοδος ή μία μικρή βλάβη και χάνεις τα πάντα πράγμα που σε ένα μικρό ράλλυ έχεις πιθανότητα να το καλύψεις. - Οι τεχνικοί έλεγχοι στα σπρίντ να γίνουν πιό λεπτομερείς.Φαντάζομαι να έχεις δει πράγματα και θαύματα από παλιά ως επί το πλείστον αυτοκίνητα που είναι και η πλειοψηφία στα σπρίντ.
- Οι τοπικές λέσχες να διαφημίσουν καλύτερα τα σπρίντ και όχι μόνο στην τοπική τους κοινωνία.Οι πιό πολλοί μαθαίνουνε γιά τον αγώνα μετά την λήξη του.
Πάντως πρέπει η νέα ΕΘΕΑ να αναβαθμίσει αυτόν τον θεσμό και όχι όπως φέτος που τα υποβάθμισε και από Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Σπρίντ τα έκανε έπαθλα.
- Τα χιλιόμετρα να αυξηθούν ή να γίνει η διαδρομή τρεις ή και τέσσερις φορές ΧΩΡΙΣ να υπάρχει αυξημένο κόστος γιά την λέσχη.(Αυτό γίνεται στην Ιταλία).
-
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΔ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΥΟ ΑΚΟΜΑ ΙΔΙΕΣ (ΥΠΑΡΧΟΥΝ) ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΥΠΠΕΛΟΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΟΛΑΠ ΘΕΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ;
ΠΑΝΤΩΣ ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΝ ΣΠΡΙΝΤ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΕΧ ΣΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΕ ΧΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΦΕΤΕΡΙΑΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΟΥΣ
-
Φοβάμαι ότι δεν έχουμε καταλάβει τι ακριβώς είναι κάθε αγώνας , πώς πρέπει κάποιος να οργανώσει την αγωνιστική του καριέρα , πώς θα έχει μία σωστή εξελικτική πορεία στον χώρο!
Δεξιοτεχνίες
Ταϊμ Τράιαλς
Ράλυ Σπρίντ
Ενιαία – Κάπς
Αναβάσεις
Μίνι Ράλυ
Πίστα
Ράλυ
Αυτή κατ’εμένα είναι μία λογική σειρά αγώνων (άσχετα από τον χαρακτηρισμό ταχύτητα/ραλύ) που πρέπει ένας νέος να ακολουθεί!
Να πώ λίγα παραπάνω;
Δεξιοτεχνίες
Η καλύτερη περίπτωση για έναν οδηγό να μάθει κοντρόλ και με ακρίβεια να ελέγχει το αυτοκίνητό του. Φτηνή λύση , απλή διαδικασία και πρώτη γνωριμία με τις έννοιες «συναγωνισμός» και «φοράμε κράνος»Ταϊμ Τράιαλς
Είτε το ονομάζουμε έτσι , είτε Face to Face είτε GP , είναι μία διαδικασία γρήγορης οδήγησης σε συνθήκες ασφαλείας και σαφής προετοιμασία για αγώνα σε πίστα.Ράλυ Σπρίντ
Αρχίζουμε πλέον να συνεργαζόμαστε με κάποιον άλλον , συνοδηγός , μεγάλη διαδρομή με συνθήκες «δρόμου» η απλούστερη μορφή ραλύ.Αποκτούμε εμπειρίες , ετοιμαζόμαστε για τα «μεγάλα»Ενιαία – Κάπς
Εισαγωγικές ομάδες αγωνιζομένων , είτε σε πίστα , είτε σε αναβάσεις είτε σε ραλύ. Ίδια αυτοκίνητα κατά κανόνα με περιορισμένο κόστος , και προσπαθούμε να εκμεταλευτούμε τα λίγα πράγματα που μπορούμε να ρυθμίσουμε.Αναβάσεις
Το απόλυτο! 2 λεπτά και κάτι κάθε ανέβασμα και περιθώρια λάθους μηδενικά! Αν δεν ρυθμίσουμε σωστά την ψυχολογία μας και το αυτοκίνητό μας χάνονται σχεδόν τα πάντα!Μίνι Ράλυ
Αρχίζουμε να αποκτούμε περισσότερες εμπειρίες από τα περισσότερα χλμ. Ο συνοδηγός είναι πλέον το δεξί μας χέρι , το δεξί μάτι , το δεξί πόδι!Πίστα - Ράλυ
Φτάσαμε πλέον στην κορυφή της πυραμίδας του άμεσου ανταγωνισμού!
Γιατί τα γράφω όλα αυτά! Μην συγκρίνουμε μία ανάβαση με ένα ράλυ σπρίντ! Μην συγκρίνουμε μία δεξιοτεχνία με ένα Μίνι Ράλυ! Το καθένα εξυπηρετεί (ή τουλάχιστον θα έπρεπε) μία διαφορετική κατηγορία αγώνων και αγωνιζομένων!
Δεν σημαίνει βέβαια ότι κάποιος μπορεί να θέλει να κάνει μόνο ράλυ σπρίντ ή αναβάσεις και πίστα ή οποιονδήποτε άλλο συνδυασμό κάνει κέφι! Ακόμη και κάποιος να πάει σε ένα ράλυ σπρίντ ώστε να προετοιμαστεί για έναν αγώνα ραλύ . Όμως θεωρώ λάθος να τα παίρνουμε όλα σβάρνα γιατί είναι 'φτηνά' είναι 'κοντά' 'ψήνουν καλά παϊδάκια' 'θα πάρουμε και κυπελλάκι και δεν θα είναι παγωτού'
Έχουμε υπέρμετρα πολλούς αγώνες για τους αγωνιζόμενους και τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στην Ελλάδα , χάνουμε το μέτρο αλλά ίσως τελικά και τον μπούσουλα!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Φοβάμαι ότι δεν έχουμε καταλάβει τι ακριβώς είναι κάθε αγώνας , πώς πρέπει κάποιος να οργανώσει την αγωνιστική του καριέρα , πώς θα έχει μία σωστή εξελικτική πορεία στον χώρο!Δεξιοτεχνίες
Ταϊμ Τράιαλς
Ράλυ Σπρίντ
Ενιαία – Κάπς
Αναβάσεις
Μίνι Ράλυ
Πίστα
Ράλυ
Αυτή κατ’εμένα είναι μία λογική σειρά αγώνων (άσχετα από τον χαρακτηρισμό ταχύτητα/ραλύ) που πρέπει ένας νέος να ακολουθεί!
Να πώ λίγα παραπάνω;
Δεξιοτεχνίες
Η καλύτερη περίπτωση για έναν οδηγό να μάθει κοντρόλ και με ακρίβεια να ελέγχει το αυτοκίνητό του. Φτηνή λύση , απλή διαδικασία και πρώτη γνωριμία με τις έννοιες «συναγωνισμός» και «φοράμε κράνος»Ταϊμ Τράιαλς
Είτε το ονομάζουμε έτσι , είτε Face to Face είτε GP , είναι μία διαδικασία γρήγορης οδήγησης σε συνθήκες ασφαλείας και σαφής προετοιμασία για αγώνα σε πίστα.Ράλυ Σπρίντ
Αρχίζουμε πλέον να συνεργαζόμαστε με κάποιον άλλον , συνοδηγός , μεγάλη διαδρομή με συνθήκες «δρόμου» η απλούστερη μορφή ραλύ.Αποκτούμε εμπειρίες , ετοιμαζόμαστε για τα «μεγάλα»Ενιαία – Κάπς
Εισαγωγικές ομάδες αγωνιζομένων , είτε σε πίστα , είτε σε αναβάσεις είτε σε ραλύ. Ίδια αυτοκίνητα κατά κανόνα με περιορισμένο κόστος , και προσπαθούμε να εκμεταλευτούμε τα λίγα πράγματα που μπορούμε να ρυθμίσουμε.Αναβάσεις
Το απόλυτο! 2 λεπτά και κάτι κάθε ανέβασμα και περιθώρια λάθους μηδενικά! Αν δεν ρυθμίσουμε σωστά την ψυχολογία μας και το αυτοκίνητό μας χάνονται σχεδόν τα πάντα!Μίνι Ράλυ
Αρχίζουμε να αποκτούμε περισσότερες εμπειρίες από τα περισσότερα χλμ. Ο συνοδηγός είναι πλέον το δεξί μας χέρι , το δεξί μάτι , το δεξί πόδι!Πίστα - Ράλυ
Φτάσαμε πλέον στην κορυφή της πυραμίδας του άμεσου ανταγωνισμού!
Γιατί τα γράφω όλα αυτά! Μην συγκρίνουμε μία ανάβαση με ένα ράλυ σπρίντ! Μην συγκρίνουμε μία δεξιοτεχνία με ένα Μίνι Ράλυ! Το καθένα εξυπηρετεί (ή τουλάχιστον θα έπρεπε) μία διαφορετική κατηγορία αγώνων και αγωνιζομένων!
Δεν σημαίνει βέβαια ότι κάποιος μπορεί να θέλει να κάνει μόνο ράλυ σπρίντ ή αναβάσεις και πίστα ή οποιονδήποτε άλλο συνδυασμό κάνει κέφι! Ακόμη και κάποιος να πάει σε ένα ράλυ σπρίντ ώστε να προετοιμαστεί για έναν αγώνα ραλύ . Όμως θεωρώ λάθος να τα παίρνουμε όλα σβάρνα γιατί είναι 'φτηνά' είναι 'κοντά' 'ψήνουν καλά παϊδάκια' 'θα πάρουμε και κυπελλάκι και δεν θα είναι παγωτού'
Έχουμε υπέρμετρα πολλούς αγώνες για τους αγωνιζόμενους και τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στην Ελλάδα , χάνουμε το μέτρο αλλά ίσως τελικά και τον μπούσουλα!
Πάντως τον Πέτρο τον χάσαμε φέτος από τις αναβάσεις..
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Πάντως τον Πέτρο τον χάσαμε φέτος από τις αναβάσεις..Εδώ χάσαμε τα Punto !
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Πάντως τον Πέτρο τον χάσαμε φέτος από τις αναβάσεις..
Εδώ χάσαμε τα Punto !
'Οχι ρε Άρη...Έτρεξε ενα Punto με 106 στην Αγία Άννα και θα τρέξει και Αιγείρα...
-
και γω δεν καταλαβαίνω γιατί οι αναβάσεις θεωρούνται καλή αρχή για το νέο και όχι τα σπριντ. το να μάθεις απ'έξω τη διαδρομή και να έχεις ένα ελαφρύ και καλό αυτοκίνητο είναι από τα βασικότερα πράγματα.
αντιθέτως στα σπριντ πάλι πρέπει να πας σχετικά γρήγορα, μαζεύεις αγωνιστικά χλμ, ένα μέτριο αμάξι μπορεί να διακριθεί, το να έχεις συνοδηγό έχει κάποια έξοδα μοιρασμένα και κάνουν και σερβις μόνοι τους, είναι πιο φτηνό και πάντα είναι φουλ σε παροχές απο τις λέσχες...τα βλέπω πολύ καλύτερα για να αρχίσει κάποιος, παρά από τις αναβάσεις. και αν κάποιος δει οτι τα παει καλά και θέλει να δει 'κλειστό περιβάλλον' ας φτιάξει το αυτοκίνητο έτσι ώστε να μπει ανάβαση και πίστα (ανάρτηση και ελάφρωμα).
-
Λεωνίδα φίλε καλέ,
Ο χρήστης leon68 έγραψε:
- Τα χιλιόμετρα να αυξηθούν ή να γίνει η διαδρομή τρεις ή και τέσσερις φορές ΧΩΡΙΣ να υπάρχει αυξημένο κόστος γιά την λέσχη.(Αυτό γίνεται στην Ιταλία).
Ενα σπρίντ 2 επί 9 χλμ=18 χλμ 170 ευρώ συμμετοχή. Ενα μίνι ράλλυ 70 χλμ ειδικών 280 ευρώ συμμετοχή. Ποιό είναι πιό φθηνό?.
Τα χιλιόμετρα σε ενα σπριντ βασει κανονισμου μπορει να ειναι απο 7 εως 24. Αν λοιπον ειναι 24 Χ 2 = 48 με 170€ ερχεται λιγότερο το 'χιλιόμετρο' απο τα 280€ με τα 70 των Μινι ραλλύ Ειναι η δεν ειναι ποιο φθηνό?
- Οι τεχνικοί έλεγχοι στα σπρίντ να γίνουν πιό λεπτομερείς.Φαντάζομαι να έχεις δει πράγματα και θαύματα από παλιά ως επί το πλείστον αυτοκίνητα που είναι και η πλειοψηφία στα σπρίντ
Οι τεχνικοί ελεγχοι -εκτιμω απο την προσωπικη μας εμπειρία στην Λ.Α.Μ.Α.- οτι ειναι πολυ καλοί αλλιως θα γίνη λεκτική σκόπιμη (με τα γραφόμενα) απαξίωση των τεχνικων εφόρων που ειναι σε εναν αγωνα ραλλυ σπριντ, και αυτό δεν ειναι σωστό γιατι θα δώσει την εικόνα του 'χυμα' οπως το τοποθέτησες αφήνοντας να πλανηθεί οτι περνουν τεχνικό ελεγχο αυτοκίνητα 'ακατάλληλα' Παντως στην Αμφίκλεια σε **8 διοργανώσεις **κανενας απο τους τεχνικούς εφόρους που υπηρξαν στις διοργανώσεις της λέσχης (και ηταν διαφορετικοί και οχι οι ιδιοι παντα) δεν πέρασαν τα αυτοκίνητα 'χυμα' και χωρίς να λάβουν υπ οψην τους κανονες ασφαλείας. Αν αυτό γίνεται αλλού.....τότε......!! εχεις απλα δίκιο.
- Οι τοπικές λέσχες να διαφημίσουν καλύτερα τα σπρίντ και όχι μόνο στην τοπική τους κοινωνία.Οι πιό πολλοί μαθαίνουνε γιά τον αγώνα μετά την λήξη του.
Επειδή το να διαφημίζεις ενα αγώνα ράλλυ σπρίντ απο τηλεοπτικό σταθμό επί 20 ημέρες (με 30΄΄σπότ Χ 10 φορές την ημέρα) ειναι 5 λεπτα ημερησίως συνολικά επι 20 ημέρες = 100 λεπτά (κάτι παραπάνω απο μιάμιση ώρα σε 20 ημέρες), και αν φυσικά ξερεις το κόστος του τηλεοπτικού χρόνου καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό, και συνάμα να ασχολούνται 4 εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας στην Στερεά Ελλάδα μέ συνεχή δημοσιεύματα επί 1 μήνα, και συνάμα να γίνεται και ογκώδης τηλεοπτική παρουσίαση την τελευταία εβδομάδα σε μεσημεριανή ζώνη 17 λεπτών (υψηλης ακροαματικότητας), χώρια τα δημοσιεύματα σε sites του αγωνιστικού χώρου και σε εντυπα και εφημερίδες ημερήσιες και περιοδικές του ειδικού τύπου, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑ ΣΠΡΙΝΤ (αλήθεια τι περισσότερο γίνεται σε πρωταθληματικό?) δεν μπορω να δεχτώ την αποψή σου οτι ενας αγωνας διαφημίζεται μόνον σε ντόπια κοινωνία. Ξέχωρα οι αφίσσες παντου και τα 10.000 16σέλιδα τετραχρωμα εντυπα που διαμοιράζονται σχεδόν πόρτα-πόρτα και κανουν γνωστό τον αγώνα παντου.
Εκτός και αν κρίνεις ειδικά (λέσχη) και οχι γενικά αναφερόμενος. - Τα χιλιόμετρα να αυξηθούν ή να γίνει η διαδρομή τρεις ή και τέσσερις φορές ΧΩΡΙΣ να υπάρχει αυξημένο κόστος γιά την λέσχη.(Αυτό γίνεται στην Ιταλία).
-
Ο χρήστης grd έγραψε:
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΔ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΥΟ ΑΚΟΜΑ ΙΔΙΕΣ (ΥΠΑΡΧΟΥΝ) ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΟΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ..........Τέτοις συνδυασμός ξέρεις σε πόσα μέρη της Ελλάδος υπάρχει Γιώργη?
-
Γιάννη ξέρω πόσα είναι τα χιλιόμετρα βάσει κανονισμού , είπα απλά τι θα ήταν καλύτερο να γίνει γιά τα σπρίντ.Εξάλλου τα τέλευταία χρόνια δεν έχω δεί σπρίντ με περισσότερα από 10-11 χλμ το σκέλος.
Γιά τους τεχνικούς ελέγχους είπα απλώς να γίνουν πιό λεπτομερείς και τίποτα άλλο.Στην Αμφίκλεια δεν ήμουνα και δεν αμφισβητώ τα λεγόμενα σου.Πάντως εγώ προσωπικά σε πολλά σπρίντ έχω δει διάφορα.
Γιά το θέμα της διαφήμισης του δικού σου αγώνα συμφωνώ ότι ήταν κάτι πρωτόγνωρο με τηλεοράσεις ,εφημερίδες κλπ.Στους υπόλοιπους αγώνες όμως τι γίνεται???
Τελικά εγώ μίλησα γιά το τι γίνεται στα σπρίντ στο ΣΥΝΟΛΟ τους και ΟΧΙ μεμονωμένα και σίγουρα αυτό που έκανες εσύ στην Αμφίκλεια μακάρι να είναι η αρχή γιά κάτι καλύτερο. -
Ο χρήστης leon68 έγραψε:
Συμφωνώ μαζί σου Αντώνη ότι οι αναβάσεις είναι πανάκριβες αλλά μην ξεχνάς ότι στις αναβάσεις πηγαίνει μία μεγάλη μερίδα αγωνιζομένων που δεν πάει ούτε σε ράλλυ ούτε σε σπριντ και τα αγωνιστικά τους είναι τα καθημερινά τους αυτοκίνητα και κάνουνε μία δύο αναβάσεις το χρόνο.
Θα συμφωνήσω επίσης μαζί σου ότι τα σπρίντ θα έπρεπε να έχουν πιό πολλές συμμετοχές αλλά πρέπει κατά την ταπεινή μου γνώμη να γίνουν κάποιες αλλαγές και εξηγώ.- Τα χιλιόμετρα να αυξηθούν ή να γίνει η διαδρομή τρεις ή και τέσσερις φορές ΧΩΡΙΣ να υπάρχει αυξημένο κόστος γιά την λέσχη.(Αυτό γίνεται στην Ιταλία).
Ενα σπρίντ 2 επί 9 χλμ=18 χλμ 170 ευρώ συμμετοχή. Ενα μίνι ράλλυ 70 χλμ ειδικών 280 ευρώ συμμετοχή. Ποιό είναι πιό φθηνό?
Μιλάω πάντα γιά ερασιτεχνικές συμμετοχές που η σε σπρίντ ή σε μίνι ράλλυ πάμε με 4 λάστιχα.
Στα σπρίντ (έχω πάει σε δύο ήδη φέτος) σε κουράζει η αναμονή μεταξύ των δύο σκελών και το ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να κάνεις στρατηγική.Μία έξοδος ή μία μικρή βλάβη και χάνεις τα πάντα πράγμα που σε ένα μικρό ράλλυ έχεις πιθανότητα να το καλύψεις. - Οι τεχνικοί έλεγχοι στα σπρίντ να γίνουν πιό λεπτομερείς.Φαντάζομαι να έχεις δει πράγματα και θαύματα από παλιά ως επί το πλείστον αυτοκίνητα που είναι και η πλειοψηφία στα σπρίντ.
- Οι τοπικές λέσχες να διαφημίσουν καλύτερα τα σπρίντ και όχι μόνο στην τοπική τους κοινωνία.Οι πιό πολλοί μαθαίνουνε γιά τον αγώνα μετά την λήξη του.
Πάντως πρέπει η νέα ΕΘΕΑ να αναβαθμίσει αυτόν τον θεσμό και όχι όπως φέτος που τα υποβάθμισε και από Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Σπρίντ τα έκανε έπαθλα.
Αγαπητέ Leon68
5 στα 10 τουτούλια στις Αναβάσεις έχουν ενίσχυση με Χ στο κύριο τοξύλιο...
Δεν τα κόβω για καθημερινά αυτοκίνητα...
Αν και υπάρχουν ακόμα μερικά, όπως το super Peugeotaki μου (έχει και καταλύτη, ε!!!) αφαιρουμένης της διαγωνίου του ξαναφοράει τα καθίσματά του την Δευτέρα και κουβαλάει το μωρό ή τα computerakia (για να κερδίσει τα επόμενα 170 ευράκια...)Κάνεις στρατηγική στις αναβάσεις;;;
Σκέψου τώρα, σε μια ανάβαση να έμενες με 3η μόνο όπως έκανα εγώ προχτές το 2ο σκέλος (τα 9 από τα 10χλμ...) στη Σμέρνα!!!
Ούτε Σμέρνα στον κόρφο μου!!!Τα mini Rally από την άλλη έχουν το πραγματικό πρόβλημα των αναγνωρίσεων!!!
Δηλαδή, άμα θέλεις να είσαι μέσα στον συναγωνισμό, πρέπει να ξενιτευτείς 2-3 Σαββατοκύριακα (για τις παρανομότατες δοκιμούλες σου... βλέπε και Rally Κένταυρος...) πριν να ανακοινωθεί επίσημα η διαδρομή και φυτρώσουν οι διασφαλιστές της παρθενίας και της τιμιότητας... Να ανέβεις και από Παρασκευή πριν τον αγώνα, για να κάνεις και τα 4 περάσματα με μέγιστη ταχύτητα 70 χλμ/ώρα (τώρα έχω ξεραθεί στα γέλια!!!...) και να ελπίζεις πως θα φτάσει Σαββατόβραδο χωρίς κάποιος αδέκαστος να αποφασίσει ότι έτρεχες περισσότερο και να σε καρφώσει, αλλά πάντα χωρίς στοιχεία... (έτσι δεν έγινε στο Μαύρο Ρόδο;;;)Προκειμένου, λοιπόν, να χαλάω τα ωραία μου λεφτάκια και την πιό ςραία και (σημαντική) ψυχική μου ηρεμία τρέχω στα σπριντάκια σε πανέμορφες ειδικές και σπάω την παλιά καλή πλάκα και στις δοκιμές του Σαββάτου χωρίς να σπάω και τα νεύρα μου...
Οσον αφορά τον Τελικό Τεχνικό Ελεγχο, η πλάκα είναι ότι εγώ προσωπικά και από την αρχή του χρόνου ζητάω από τους εκάστοτε οργανωτές να διασφαλίσουν τουλάχιστον τα προφανή, δηλαδή την τήρηση του ορίου βάρους των συμμετεχόντςν, άντε και τον έλεγχο στο πλάτος των ελαστικών...
Γιατί τι άλλο να ελέγξεις ΕΥΚΟΛΑ και ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΞΟΔΑ;;;
Και τι μου λένε απαξάπαντες οι αρμόδιοι;;; (πέραν της απορίας μερικές φορές για το αν υπάρχει περιορισμός βάρους...)
ΚΑΝΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΘΕΙ...
Ε! ας είναι... Αμα μαζευτεί κι άλλος κόσμος, όλο και κάτι θα γίνει...Χάρηκα για την ανταλλαγή απόψεων
ΥΓ1 : Θα έτρεχα ευχαρίστως κάθε Κυριακή σε μια Σμέρνα ή μια Αμφίκλεια, για να μάθω (επιτέλους...) να οδηγώ (ενώ 'κουνάει' και 'πηδάει' και γλυστράει' και 'χάνεται σε κατηφορικό χάος που κλείνει στον εαυτό του'), μακάρι κι αν την ίδια μέρα είχε ακόμα και Ριτσώνα...
ΥΓ2 : Αγαπητέ και καλέ μου ΦΙΛΕ Θόδωρε, τι λες γιά όλα αυτά που αναφέρω και, κυρίως, για τα των δοκιμών...
- Τα χιλιόμετρα να αυξηθούν ή να γίνει η διαδρομή τρεις ή και τέσσερις φορές ΧΩΡΙΣ να υπάρχει αυξημένο κόστος γιά την λέσχη.(Αυτό γίνεται στην Ιταλία).
ΑΟΛΑΠ: ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΜΕΡΝΑΣ