-
Στο 75ο Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάστηκε ο απόγονος του δημοφιλούς Peugeot 106, το 107 από το οποίο μπορεί να διακρίνει κανείς τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της τρίπτυχης συνεργασίας Toyota-Peugeot-Citroen. Νεανικότητα, φρεσκάδα και σύγχρονο ύφος είναι μερικά από τα στοιχεία που αναδύονται και καταμαρτυρούν τη νέα αυτή συνεργασία. Ο διάδοχος του Peugeot 107 φέρει τα πανομοιότυπα χαρακτηριστικά με τα «αδελφάκια» του Citroen C1 και Toyota Aygo, όπως τα φωτιστικά σώματα, το μεγάλο στόμιο και τα σφαιρικά πίσω φώτα καθέτου σχήματος. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο «γεννημένο» για τις ανάγκες της πόλης αφού με το μήκος των 3.64 μέτρων εκπλήσσει με την ευελιξία του, ενώ είναι κατά 25 εκατοστά πιο μικρό σε μήκος από το 106. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι χώροι του μίκρυναν αφού το μεταξόνιο των 2,34 μέτρων αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο σε συνδυασμό βέβαια με το πλάτος των 1.63 μέτρων. Οι κατασκευαστές έχουν χρησιμοποιήσει τέτοια μέθοδο που αν μη τι άλλο εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κάθε εκατοστό του.
Η μάσκα του 107 έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την μέγιστη ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης. Εκ των έσω τα πράγματα διαφοροποιούνται σε τόνους καθαρά νεανικούς και ευχάριστους με ανοιχτόχρωμα πλαστικά, επενδύσεις και ποιοτικά υλικά και ειδικότερα στο εσωτερικό όπου τα πλαϊνά του θυρών είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Τα χειριστήρια κλιματισμού έχουν φτιαχτεί από συνθετικά υλικά που φωσφορίζουν στο σκοτάδι, με πορτοκαλί χρωματισμούς και το ταχύμετρο να μας παραπέμπει σ’αυτό του Mini Cooper. Tα πίσω καθίσματα όταν αναδιπλωθούν από τα 200 λίτρα φτάνουν στα 751 λίτρα, υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και βάσεις για ποτά στην κεντρική κονσόλα.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι...παιδί της Toyota αποδίδει 68 ίππους και η χωρητικότητά του φτάνει τα 998 κ.εκ. Τα κιβώτια ταχυτήτων με τα οποία συνδυάζεται είναι δύο: ένα ημιαυτόματο πέντε σχέσεων και ένα χειροκίνητο επίσης πέντε σχέσεων. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα πίσω. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις και οι ζάντες των 14 ιντσών ωστόσο σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω υπόσχονται μία δυναμική και ασφαλή συμπεριφορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι θα υπάρξει και έκδοση με κινητήρα ντίζελ απόδοσης 54 ίππων, αλλά και δύο επίπεδα εξοπλισμού με οχτώ διαφορετικούς χρωματισμούς. Στον εξοπλισμό του θα διατίθενται στάνταρ το σύστημα ABS και κατόπιν παραγγελίας με σύστημα ευστάθειας, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό προβλέπονται αερόσακοι κεφαλής. -
Στο 75ο Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάστηκε ο απόγονος του δημοφιλούς Peugeot 106, το 107 από το οποίο μπορεί να διακρίνει κανείς τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της τρίπτυχης συνεργασίας Toyota-Peugeot-Citroen. Νεανικότητα, φρεσκάδα και σύγχρονο ύφος είναι μερικά από τα στοιχεία που αναδύονται και καταμαρτυρούν τη νέα αυτή συνεργασία. Ο διάδοχος του Peugeot 107 φέρει τα πανομοιότυπα χαρακτηριστικά με τα «αδελφάκια» του Citroen C1 και Toyota Aygo, όπως τα φωτιστικά σώματα, το μεγάλο στόμιο και τα σφαιρικά πίσω φώτα καθέτου σχήματος. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο «γεννημένο» για τις ανάγκες της πόλης αφού με το μήκος των 3.64 μέτρων εκπλήσσει με την ευελιξία του, ενώ είναι κατά 25 εκατοστά πιο μικρό σε μήκος από το 106. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι χώροι του μίκρυναν αφού το μεταξόνιο των 2,34 μέτρων αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο σε συνδυασμό βέβαια με το πλάτος των 1.63 μέτρων. Οι κατασκευαστές έχουν χρησιμοποιήσει τέτοια μέθοδο που αν μη τι άλλο εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κάθε εκατοστό του.
Η μάσκα του 107 έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την μέγιστη ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης. Εκ των έσω τα πράγματα διαφοροποιούνται σε τόνους καθαρά νεανικούς και ευχάριστους με ανοιχτόχρωμα πλαστικά, επενδύσεις και ποιοτικά υλικά και ειδικότερα στο εσωτερικό όπου τα πλαϊνά του θυρών είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Τα χειριστήρια κλιματισμού έχουν φτιαχτεί από συνθετικά υλικά που φωσφορίζουν στο σκοτάδι, με πορτοκαλί χρωματισμούς και το ταχύμετρο να μας παραπέμπει σ’αυτό του Mini Cooper. Tα πίσω καθίσματα όταν αναδιπλωθούν από τα 200 λίτρα φτάνουν στα 751 λίτρα, υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και βάσεις για ποτά στην κεντρική κονσόλα.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι...παιδί της Toyota αποδίδει 68 ίππους και η χωρητικότητά του φτάνει τα 998 κ.εκ. Τα κιβώτια ταχυτήτων με τα οποία συνδυάζεται είναι δύο: ένα ημιαυτόματο πέντε σχέσεων και ένα χειροκίνητο επίσης πέντε σχέσεων. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα πίσω. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις και οι ζάντες των 14 ιντσών ωστόσο σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω υπόσχονται μία δυναμική και ασφαλή συμπεριφορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι θα υπάρξει και έκδοση με κινητήρα ντίζελ απόδοσης 54 ίππων, αλλά και δύο επίπεδα εξοπλισμού με οχτώ διαφορετικούς χρωματισμούς. Στον εξοπλισμό του θα διατίθενται στάνταρ το σύστημα ABS και κατόπιν παραγγελίας με σύστημα ευστάθειας, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό προβλέπονται αερόσακοι κεφαλής. -
Στο 75ο Σαλόνι της Γενεύης παρουσιάστηκε ο απόγονος του δημοφιλούς Peugeot 106, το 107 από το οποίο μπορεί να διακρίνει κανείς τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της τρίπτυχης συνεργασίας Toyota-Peugeot-Citroen. Νεανικότητα, φρεσκάδα και σύγχρονο ύφος είναι μερικά από τα στοιχεία που αναδύονται και καταμαρτυρούν τη νέα αυτή συνεργασία. Ο διάδοχος του Peugeot 107 φέρει τα πανομοιότυπα χαρακτηριστικά με τα «αδελφάκια» του Citroen C1 και Toyota Aygo, όπως τα φωτιστικά σώματα, το μεγάλο στόμιο και τα σφαιρικά πίσω φώτα καθέτου σχήματος. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο «γεννημένο» για τις ανάγκες της πόλης αφού με το μήκος των 3.64 μέτρων εκπλήσσει με την ευελιξία του, ενώ είναι κατά 25 εκατοστά πιο μικρό σε μήκος από το 106. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι χώροι του μίκρυναν αφού το μεταξόνιο των 2,34 μέτρων αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο σε συνδυασμό βέβαια με το πλάτος των 1.63 μέτρων. Οι κατασκευαστές έχουν χρησιμοποιήσει τέτοια μέθοδο που αν μη τι άλλο εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κάθε εκατοστό του.
Η μάσκα του 107 έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την μέγιστη ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης. Εκ των έσω τα πράγματα διαφοροποιούνται σε τόνους καθαρά νεανικούς και ευχάριστους με ανοιχτόχρωμα πλαστικά, επενδύσεις και ποιοτικά υλικά και ειδικότερα στο εσωτερικό όπου τα πλαϊνά του θυρών είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Τα χειριστήρια κλιματισμού έχουν φτιαχτεί από συνθετικά υλικά που φωσφορίζουν στο σκοτάδι, με πορτοκαλί χρωματισμούς και το ταχύμετρο να μας παραπέμπει σ’αυτό του Mini Cooper. Tα πίσω καθίσματα όταν αναδιπλωθούν από τα 200 λίτρα φτάνουν στα 751 λίτρα, υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και βάσεις για ποτά στην κεντρική κονσόλα.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι...παιδί της Toyota αποδίδει 68 ίππους και η χωρητικότητά του φτάνει τα 998 κ.εκ. Τα κιβώτια ταχυτήτων με τα οποία συνδυάζεται είναι δύο: ένα ημιαυτόματο πέντε σχέσεων και ένα χειροκίνητο επίσης πέντε σχέσεων. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα εμπρός και ταμπούρα πίσω. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις και οι ζάντες των 14 ιντσών ωστόσο σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω υπόσχονται μία δυναμική και ασφαλή συμπεριφορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι θα υπάρξει και έκδοση με κινητήρα ντίζελ απόδοσης 54 ίππων, αλλά και δύο επίπεδα εξοπλισμού με οχτώ διαφορετικούς χρωματισμούς. Στον εξοπλισμό του θα διατίθενται στάνταρ το σύστημα ABS και κατόπιν παραγγελίας με σύστημα ευστάθειας, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό προβλέπονται αερόσακοι κεφαλής. -
Φίλε mad, σου υπενθυμίζω τον κανονισμό του 4T-Forum ο οποίος αναφέρει:
*Ειδικότερα, στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται:
* Η παραβίαση των δικαιωμάτων αντιγραφής οποιουδήποτε υλικού φέρει τέτοια δικαιώματα * H αντιγραφή υλικού άλλων ιστοσελίδων χωρίς αναφορά της πηγής*
Κατά συνέπεια, αν αυτά που δημοσιεύεις τα έχεις γράψει εσύ, κανένα πρόβλημα, διαφορετικά πρέπει να προσέξεις τα παραπάνω θέματα
Για τα 'Τρίδυμα' 107-C1-Aygo υπάρχει και το ακόλουθο θέμα: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=9744
(Moderator nass)
-
kala sorry
Peugeot 107