Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΜW: νέοι κινητήρες για τη σειρά 5
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. ΒΜW: νέοι κινητήρες για τη σειρά 5
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    4
    5
    91
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mad last edited by

      Mε τους νέους 6κύλινδρους κινητήρες των 2.5 και 3.0 λίτρων θα εξοπλίζονται πλέον οι διάφορες εκδόσεις της σειράς 5. Πρόκειται για τα σύνολα που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην νέα σειρά 3, επιδεικνύοντας σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες. Aνάμεσα σε αυτές σημειώνουμε την εκτεταμένη χρήση κράματος μαγνησίου /αλουμινίου στον κορμό του κινητήρα γεγονός που επιτυγχάνει μείωση του βάρους του της τάξης του 57% ενώ η συνολική εξοικονόμιση βάρους αγγίζει τα 10 κιλά στον κινητήρα των 3 λίτρων. Eπιπλέον ο νέος σχεδιασμός των κινητήρων επιτρέπει υψηλότερους ρυθμούςε περιστροφής σε σχέση με το παρελθόν.[img]Eπιπλέον εκτός από το σύστημα χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, γνωστό ως διπλό Vanos, που υπάρχει σε όλους τους κινητήρες, σημαντικό ρόλο στην αυξημένη απόδοση παίζει και το σύστημα Valvetronic το οποίο ελέγχει πλήρως το άνοιγμα των βαλβίδων και είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται σε σύνολο μεγάλης χωρηρικότητας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad last edited by

        Mε τους νέους 6κύλινδρους κινητήρες των 2.5 και 3.0 λίτρων θα εξοπλίζονται πλέον οι διάφορες εκδόσεις της σειράς 5. Πρόκειται για τα σύνολα που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην νέα σειρά 3, επιδεικνύοντας σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες. Aνάμεσα σε αυτές σημειώνουμε την εκτεταμένη χρήση κράματος μαγνησίου /αλουμινίου στον κορμό του κινητήρα γεγονός που επιτυγχάνει μείωση του βάρους του της τάξης του 57% ενώ η συνολική εξοικονόμιση βάρους αγγίζει τα 10 κιλά στον κινητήρα των 3 λίτρων. Eπιπλέον ο νέος σχεδιασμός των κινητήρων επιτρέπει υψηλότερους ρυθμούςε περιστροφής σε σχέση με το παρελθόν.[img]Eπιπλέον εκτός από το σύστημα χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, γνωστό ως διπλό Vanos, που υπάρχει σε όλους τους κινητήρες, σημαντικό ρόλο στην αυξημένη απόδοση παίζει και το σύστημα Valvetronic το οποίο ελέγχει πλήρως το άνοιγμα των βαλβίδων και είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται σε σύνολο μεγάλης χωρηρικότητας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad last edited by

          Mε τους νέους 6κύλινδρους κινητήρες των 2.5 και 3.0 λίτρων θα εξοπλίζονται πλέον οι διάφορες εκδόσεις της σειράς 5. Πρόκειται για τα σύνολα που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην νέα σειρά 3, επιδεικνύοντας σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες. Aνάμεσα σε αυτές σημειώνουμε την εκτεταμένη χρήση κράματος μαγνησίου /αλουμινίου στον κορμό του κινητήρα γεγονός που επιτυγχάνει μείωση του βάρους του της τάξης του 57% ενώ η συνολική εξοικονόμιση βάρους αγγίζει τα 10 κιλά στον κινητήρα των 3 λίτρων. Eπιπλέον ο νέος σχεδιασμός των κινητήρων επιτρέπει υψηλότερους ρυθμούςε περιστροφής σε σχέση με το παρελθόν.[img]Eπιπλέον εκτός από το σύστημα χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, γνωστό ως διπλό Vanos, που υπάρχει σε όλους τους κινητήρες, σημαντικό ρόλο στην αυξημένη απόδοση παίζει και το σύστημα Valvetronic το οποίο ελέγχει πλήρως το άνοιγμα των βαλβίδων και είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται σε σύνολο μεγάλης χωρηρικότητας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mafia last edited by

            edit [kouk] Ψύχραιμα!Οτι θες μπορείς να το πεις πιο πολιτισμένα!
            Αλλωστε αυτή η δημοσίευση δεν έχει κάτι το επιλήψιμο εν αντιθέσει με σχεδόν ολες τις άλλες!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Ωπ! Την έπεσε η ιταλική μαφία στο 'Γερμανό'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Το Valvetronic υπήρχε από παλιά και στον V12 της 7άρας. Απλά, η BMW το δοκίμασε εκτεταμένα στα μικρά και στα μεγάλα για να είναι σίγουρη ότι δουλεύει σωστά πριν το χρησιμοποιήσει στην ραχοκοκαλιά των κινητήρων της.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr