-
Mε τους νέους 6κύλινδρους κινητήρες των 2.5 και 3.0 λίτρων θα εξοπλίζονται πλέον οι διάφορες εκδόσεις της σειράς 5. Πρόκειται για τα σύνολα που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην νέα σειρά 3, επιδεικνύοντας σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες. Aνάμεσα σε αυτές σημειώνουμε την εκτεταμένη χρήση κράματος μαγνησίου /αλουμινίου στον κορμό του κινητήρα γεγονός που επιτυγχάνει μείωση του βάρους του της τάξης του 57% ενώ η συνολική εξοικονόμιση βάρους αγγίζει τα 10 κιλά στον κινητήρα των 3 λίτρων. Eπιπλέον ο νέος σχεδιασμός των κινητήρων επιτρέπει υψηλότερους ρυθμούςε περιστροφής σε σχέση με το παρελθόν.[img]Eπιπλέον εκτός από το σύστημα χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, γνωστό ως διπλό Vanos, που υπάρχει σε όλους τους κινητήρες, σημαντικό ρόλο στην αυξημένη απόδοση παίζει και το σύστημα Valvetronic το οποίο ελέγχει πλήρως το άνοιγμα των βαλβίδων και είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται σε σύνολο μεγάλης χωρηρικότητας.
-
Mε τους νέους 6κύλινδρους κινητήρες των 2.5 και 3.0 λίτρων θα εξοπλίζονται πλέον οι διάφορες εκδόσεις της σειράς 5. Πρόκειται για τα σύνολα που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην νέα σειρά 3, επιδεικνύοντας σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες. Aνάμεσα σε αυτές σημειώνουμε την εκτεταμένη χρήση κράματος μαγνησίου /αλουμινίου στον κορμό του κινητήρα γεγονός που επιτυγχάνει μείωση του βάρους του της τάξης του 57% ενώ η συνολική εξοικονόμιση βάρους αγγίζει τα 10 κιλά στον κινητήρα των 3 λίτρων. Eπιπλέον ο νέος σχεδιασμός των κινητήρων επιτρέπει υψηλότερους ρυθμούςε περιστροφής σε σχέση με το παρελθόν.[img]Eπιπλέον εκτός από το σύστημα χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, γνωστό ως διπλό Vanos, που υπάρχει σε όλους τους κινητήρες, σημαντικό ρόλο στην αυξημένη απόδοση παίζει και το σύστημα Valvetronic το οποίο ελέγχει πλήρως το άνοιγμα των βαλβίδων και είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται σε σύνολο μεγάλης χωρηρικότητας.
-
Mε τους νέους 6κύλινδρους κινητήρες των 2.5 και 3.0 λίτρων θα εξοπλίζονται πλέον οι διάφορες εκδόσεις της σειράς 5. Πρόκειται για τα σύνολα που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην νέα σειρά 3, επιδεικνύοντας σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες. Aνάμεσα σε αυτές σημειώνουμε την εκτεταμένη χρήση κράματος μαγνησίου /αλουμινίου στον κορμό του κινητήρα γεγονός που επιτυγχάνει μείωση του βάρους του της τάξης του 57% ενώ η συνολική εξοικονόμιση βάρους αγγίζει τα 10 κιλά στον κινητήρα των 3 λίτρων. Eπιπλέον ο νέος σχεδιασμός των κινητήρων επιτρέπει υψηλότερους ρυθμούςε περιστροφής σε σχέση με το παρελθόν.[img]Eπιπλέον εκτός από το σύστημα χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, γνωστό ως διπλό Vanos, που υπάρχει σε όλους τους κινητήρες, σημαντικό ρόλο στην αυξημένη απόδοση παίζει και το σύστημα Valvetronic το οποίο ελέγχει πλήρως το άνοιγμα των βαλβίδων και είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται σε σύνολο μεγάλης χωρηρικότητας.
-
edit [kouk] Ψύχραιμα!Οτι θες μπορείς να το πεις πιο πολιτισμένα!
Αλλωστε αυτή η δημοσίευση δεν έχει κάτι το επιλήψιμο εν αντιθέσει με σχεδόν ολες τις άλλες!!! -
Ωπ! Την έπεσε η ιταλική μαφία στο 'Γερμανό'.
-
Το Valvetronic υπήρχε από παλιά και στον V12 της 7άρας. Απλά, η BMW το δοκίμασε εκτεταμένα στα μικρά και στα μεγάλα για να είναι σίγουρη ότι δουλεύει σωστά πριν το χρησιμοποιήσει στην ραχοκοκαλιά των κινητήρων της.
ΒΜW: νέοι κινητήρες για τη σειρά 5