Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ευρωπαϊκό κρατίδιο στο κέντρο της Αθήνας έκτασης 30τ.μ.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ευρωπαϊκό κρατίδιο στο κέντρο της Αθήνας έκτασης 30τ.μ.
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    2
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      slivi last edited by

      Υποθέτω ότι όλοι σας ως πεζοί έχετε τις καλύτερες των εμπειριών σε διαβάσεις από 'συνειδητοποιημένους' συμπολίτες μας οδηγούς.
      Στην Πατησίων στο ύψος του παλιού Μινιόν υπάρχουν δύο διαβάσεις χωρίς φανάρια. Το εντελώς παλαβό είναι ότι κάθε φορά που περνάω από αυτές τις διαβάσεις με το που κατεβαίνει πεζός στον δρόμο σταματάνε οι πάντες. Λες και μπαίνεις σε άλλο κράτος. Ο ίδιος οδηγός ένα φανάρι πιο πίσω θα σταματήσει πάνω στην διάβαση κλείνοντάς την εντελώς. Ο ίδιος οδηγός στρίβοντας με φανάρι παραχώρησης προτεραιότητας θα κορνάρει, θα τσαμπουκαλευτεί για να περάσει πρώτος έναντι του πεζού. Ο ίδιος οδηγός σε όλη την υπόλοιπη Αθήνα έχει γειωμένο τον πεζό κανονικά. Σε αυτά τα 30 τ.μ. θα σταματήσει και υποτικότατα θα τον αφήσει να περάσει. Είναι να τρελαίνεσαι. Από αύριο για να περάσω θα παίρνω και διαβατήριο μαζί μου. Υπάρχει κανένας ψυχολόγος στο forum να μας το εξηγήσει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        slivi last edited by

        Υποθέτω ότι όλοι σας ως πεζοί έχετε τις καλύτερες των εμπειριών σε διαβάσεις από 'συνειδητοποιημένους' συμπολίτες μας οδηγούς.
        Στην Πατησίων στο ύψος του παλιού Μινιόν υπάρχουν δύο διαβάσεις χωρίς φανάρια. Το εντελώς παλαβό είναι ότι κάθε φορά που περνάω από αυτές τις διαβάσεις με το που κατεβαίνει πεζός στον δρόμο σταματάνε οι πάντες. Λες και μπαίνεις σε άλλο κράτος. Ο ίδιος οδηγός ένα φανάρι πιο πίσω θα σταματήσει πάνω στην διάβαση κλείνοντάς την εντελώς. Ο ίδιος οδηγός στρίβοντας με φανάρι παραχώρησης προτεραιότητας θα κορνάρει, θα τσαμπουκαλευτεί για να περάσει πρώτος έναντι του πεζού. Ο ίδιος οδηγός σε όλη την υπόλοιπη Αθήνα έχει γειωμένο τον πεζό κανονικά. Σε αυτά τα 30 τ.μ. θα σταματήσει και υποτικότατα θα τον αφήσει να περάσει. Είναι να τρελαίνεσαι. Από αύριο για να περάσω θα παίρνω και διαβατήριο μαζί μου. Υπάρχει κανένας ψυχολόγος στο forum να μας το εξηγήσει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          slivi last edited by

          Υποθέτω ότι όλοι σας ως πεζοί έχετε τις καλύτερες των εμπειριών σε διαβάσεις από 'συνειδητοποιημένους' συμπολίτες μας οδηγούς.
          Στην Πατησίων στο ύψος του παλιού Μινιόν υπάρχουν δύο διαβάσεις χωρίς φανάρια. Το εντελώς παλαβό είναι ότι κάθε φορά που περνάω από αυτές τις διαβάσεις με το που κατεβαίνει πεζός στον δρόμο σταματάνε οι πάντες. Λες και μπαίνεις σε άλλο κράτος. Ο ίδιος οδηγός ένα φανάρι πιο πίσω θα σταματήσει πάνω στην διάβαση κλείνοντάς την εντελώς. Ο ίδιος οδηγός στρίβοντας με φανάρι παραχώρησης προτεραιότητας θα κορνάρει, θα τσαμπουκαλευτεί για να περάσει πρώτος έναντι του πεζού. Ο ίδιος οδηγός σε όλη την υπόλοιπη Αθήνα έχει γειωμένο τον πεζό κανονικά. Σε αυτά τα 30 τ.μ. θα σταματήσει και υποτικότατα θα τον αφήσει να περάσει. Είναι να τρελαίνεσαι. Από αύριο για να περάσω θα παίρνω και διαβατήριο μαζί μου. Υπάρχει κανένας ψυχολόγος στο forum να μας το εξηγήσει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr