Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    νεο colt
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. νεο colt
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    3
    4
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mad last edited by

      Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.

      Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.

      Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad last edited by

        Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.

        Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.

        Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad last edited by

          Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.

          Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.

          Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης mad έγραψε:
            Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.

            Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.

            Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.

            Δεν μας λες και την πηγη ;Γιατι μου μοιαζει για αντιγραφη.Οπως και να εχει υπαρχει ηδη θεμα με το COLT.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.

              Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.

              Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.

              Δεν μας λες και την πηγη ;Γιατι μου μοιαζει για αντιγραφη.Οπως και να εχει υπαρχει ηδη θεμα με το COLT.

              http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=3175&part=1

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr