-
Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.
Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.
Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.
-
Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.
Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.
Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.
-
Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.
Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.
Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.
-
Ο χρήστης mad έγραψε:
Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.
Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.
Δεν μας λες και την πηγη ;Γιατι μου μοιαζει για αντιγραφη.Οπως και να εχει υπαρχει ηδη θεμα με το COLT.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Mitsubishi Colt CZT Φέροντας τούρμπο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 21,3 χλγμ. ροπής. Φυσικά, έχουν τα διακριτικά CZT, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από ένα 1.500άρη γίνει όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις στην ακαμψία του πλαισίου, το ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων, τα μεγαλύτερα φρένα, το βαρύτερο σύστημα διεύθυνσης και τα φαρδύτερα ελαστικά, προκειμένου το CZT να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στα αυξημένα αποθέματα ισχύος.
Eίχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από τη λίμνη της Kερκίνης, αλλά και μέσα στην πίστα των Σερρών. Oι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις (για τα δεδομένα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων) της ανάρτησης, οι οποίες βοηθούν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πολύ σωστά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, δε δίνουν όμως το κάτι παραπάνω μέσα στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας.
Σε ό,τι αφορά δε τον κινητήρα, τα σχόλια είναι ιδιαίτερα θετικά, μιας και πρόκειται για ένα αρκετά ισχυρό και «ροπάτο» σύνολο. Xωρίς να καταφεύγει στον αυξημένο κυβισμό κάποιων αντιπάλων του, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του τούρμπο, προκειμένου να προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις.
Δεν μας λες και την πηγη ;Γιατι μου μοιαζει για αντιγραφη.Οπως και να εχει υπαρχει ηδη θεμα με το COLT.
νεο colt