Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Επιλεκτικό" σήμα STOP σε παράδρομο;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. "Επιλεκτικό" σήμα STOP σε παράδρομο;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    19
    37
    385
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      di0 last edited by

      Αιτία της ερώτησής μου αυτής είναι ένα πρόσφατο τρακάρισμα που είχα, βγαίνοντας από ένα δρόμο με STOP κάθετο σε παράδρομο της Βουλιαγμένης. Σας παραθέτω ένα πρόχειρο σχεδιάγραμμα:

      Σε αυτό, η Βουλιαγμένης είναι αριστερά, στον παράδρομο κινείται το κόκκινο αυτοκίνητο και εγώ ειμαι το κίτρινο. Αφού σταματήσω στιγμιαία να ελέγξω, ξαναξεκινάω αν και βλέπω το κόκκινο αυτοκίνητο, θεωρώντας ότι αυτο θα σταματήσει αφού έχει STOP. Αυτό δε σταμάτησε με αποτέλεσμα τη σύγκρουση, στη δική μου αριστερή πόρτα. Αν και έγινε φιλική δήλωση λέγοντάς μου η οδηγός ότι δεν είδε το STOP και ότι θεωρούσε ότι επειδή είναι στον παράδρομο έχει προτεραιότητα, η εταιρία της αρνήθηκε την αποζημίωση αφού εγώ έκανα την επισκευή (περίπου 600

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        di0 last edited by

        Αιτία της ερώτησής μου αυτής είναι ένα πρόσφατο τρακάρισμα που είχα, βγαίνοντας από ένα δρόμο με STOP κάθετο σε παράδρομο της Βουλιαγμένης. Σας παραθέτω ένα πρόχειρο σχεδιάγραμμα:

        Σε αυτό, η Βουλιαγμένης είναι αριστερά, στον παράδρομο κινείται το κόκκινο αυτοκίνητο και εγώ ειμαι το κίτρινο. Αφού σταματήσω στιγμιαία να ελέγξω, ξαναξεκινάω αν και βλέπω το κόκκινο αυτοκίνητο, θεωρώντας ότι αυτο θα σταματήσει αφού έχει STOP. Αυτό δε σταμάτησε με αποτέλεσμα τη σύγκρουση, στη δική μου αριστερή πόρτα. Αν και έγινε φιλική δήλωση λέγοντάς μου η οδηγός ότι δεν είδε το STOP και ότι θεωρούσε ότι επειδή είναι στον παράδρομο έχει προτεραιότητα, η εταιρία της αρνήθηκε την αποζημίωση αφού εγώ έκανα την επισκευή (περίπου 600

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          di0 last edited by

          Αιτία της ερώτησής μου αυτής είναι ένα πρόσφατο τρακάρισμα που είχα, βγαίνοντας από ένα δρόμο με STOP κάθετο σε παράδρομο της Βουλιαγμένης. Σας παραθέτω ένα πρόχειρο σχεδιάγραμμα:

          Σε αυτό, η Βουλιαγμένης είναι αριστερά, στον παράδρομο κινείται το κόκκινο αυτοκίνητο και εγώ ειμαι το κίτρινο. Αφού σταματήσω στιγμιαία να ελέγξω, ξαναξεκινάω αν και βλέπω το κόκκινο αυτοκίνητο, θεωρώντας ότι αυτο θα σταματήσει αφού έχει STOP. Αυτό δε σταμάτησε με αποτέλεσμα τη σύγκρουση, στη δική μου αριστερή πόρτα. Αν και έγινε φιλική δήλωση λέγοντάς μου η οδηγός ότι δεν είδε το STOP και ότι θεωρούσε ότι επειδή είναι στον παράδρομο έχει προτεραιότητα, η εταιρία της αρνήθηκε την αποζημίωση αφού εγώ έκανα την επισκευή (περίπου 600

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lkar last edited by

            Θεωρητικά έχει δίκιο ο νομικός βοηθός. Αφού έχεις δύο STOP το ένα είναι για τον παράδρομο και το δεύτερο για να βγεις στην κεντρική. Αν δεν είχες το πρώτο STOP θα πρεπε να 'χεις προτεραιότητα επειδή είσαι δεξιά.

            Στους περισσότερους παράδρομους αυτό ισχύει, εκτός και αν η έξοδος από την κεντρική είναι διπλής κατεύθυνσης, οπότε ο παράδρομος έχει δύο STOP κι έχουν προτεραιτότητα αυτοί που εξέρχονται από την κεντρική

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Παιζει καποιο ρολο το οτι το ΣΤΟΠ για το κοκκινο αυτοκινητο ειναι στα αριστερα του;Δεν θα επρεπε να υπαρχει ΣΤΟΠ και στα δεξια του;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                di0 last edited by

                Ο νομικός βοηθός είπε ότι έχει σημασία το ότι στον παράδρομο υπάρχει ένα STOP και είναι αριστερά. Είπε δηλαδή ότι αυτό δείχνει ότι το STOP απευθύνεται μόνο στην πιθανή κίνηση του κόκκινου προς τη λεωφόρο. Αν υπήρχαν δύο STOP εκατέρωθεν ή αν υπήρχε μόνο ένα στα δεξιά, τότε θα απευθυνόταν στην ευθεία κίνηση στον παράδρομο.
                Το δεύτερο STOP που είναι σε σειρά με τον κάθετο δρόμο απ' όπου έρχομαι, φαντάζομαι ότι απευθύνεται σε όλους, είτε έρχονται από τον κάθετο είτε από τον παράδρομο. Όντως έχω STOP για να βγω στον παράδρομο, αλλά ανάλογα με την ερμηνεία του STOP του παραδρόμου, είτε φταίμε και οι δύο, είτε μόνο το κόκκινο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  alexastrag last edited by

                  το στοπ σημαινει οτι σταματαμε τελειως το αυτοκινητο μας ελεγχουμε τον δρομο και αν δεν ερχεται κανεις περναμε.

                  λογικο λοιπον ειναι να υπαρχει συνυπαιτιοτητα αφου κανεις απο τους δυο σας δεν σταματησε σε αυτο...... εσυ απλα το ειδες και εκοψες λιγο ενω εκεινη δεν το ειδε καθολου.

                  εχω επισης μια απορια.......γιατι αφου ηξερες οτι ειχες στοπ δεν σταματησες τελειως εφ'οσον ειδες οτι ερχεται αλλο αυτοκινητο απο τον παραδρομο και ποσο μαλλον οταν στην συνεχεια θα επρεπε να σταματησεις και να του κλεισεις ετσι τον δρομο αφου θα επρεπε να ελεγξεις την κινηση στην Βουλιαγμενης για να μπεις στην συνεχεια μεσα σε αυτην;;

                  αυτα που σου ειπαν σχετικα για το στοπ στον παραδρομο δεν το γνωριζω ομως με αυτην την εξηγηση δεν υπαρχει συνυπαιτιοτητα αλλα δικη σου ευθυνη 100% οποτε γιατι η ασφαλιστικη της αλλης οδηγου ειπε για 50%;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    alfa-156 last edited by

                    ρε παιδια γιατι τον μπερδευτε τον ανθρωπο...ο κοκ λεει,οτι οταν σε μια δασταυρωση εχουν ολοι στοπ,πισχυει η προταιρεοτητα απο δεξια δηλαδη πρωτα θα περασει αυτος που ειναι απο δεξια και ουτο καθεξης..τι ανχωνεστε?ετσι οπως δειχνει το σχεδιο ,η θεση που εχουν τα οχηματα ειναι καθαρης διασταυρωσης,οποτε ισχυουν τα παραπανω!
                    α και φυσικα δεν εχει καμια σημασια αν βρισκεται αριστερα η δεξια το στοπ!!!την ιδια ισχυ εχει για ολες τις κατευθηνσεις!!!
                    ακου λεει οταν ειναι αριστερα ειναι για τον παραδρομο προσ βουλιαγμενης και δεν ισχυει αν θες να πας ευθεια!!!!νομικος στο ειπε αυτο,η καθαριστρια της ασφαλειασ????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      di0 last edited by

                      Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                      ......γιατι αφου ηξερες οτι ειχες στοπ δεν σταματησες τελειως εφ'οσον ειδες οτι ερχεται αλλο αυτοκινητο απο τον παραδρομο και ποσο μαλλον οταν στην συνεχεια θα επρεπε να σταματησεις και να του κλεισεις ετσι τον δρομο αφου θα επρεπε να ελεγξεις την κινηση στην Βουλιαγμενης για να μπεις στην συνεχεια μεσα σε αυτην;;

                      Έτσι όπως είναι το διάζωμα του παραδρόμου, μπορώ να σταματήσω στο δεύτερο STOP χωρίς να εμποδίζω την ευθεία κίνηση όποιου έρχεται από τον παράδρομο. Σταμάτησα στιγμιαία, ίσως δεν ακινητοποιήθηκα τελείως αλλά τσουλούσα μπροστά, και συνέχισα γιατί θεώρησα ότι και η άλλη θα ακολουθήσει μια διαδικασία επιβράδυνσης για το STOP της, και με αυτό το σκεπτικό προλάβαινα άνετα να έχω διασχίσει τον παράδρομο. Τελικά δεν το είδε.

                      αυτα που σου ειπαν σχετικα για το στοπ στον παραδρομο δεν το γνωριζω ομως με αυτην την εξηγηση δεν υπαρχει συνυπαιτιοτητα αλλα δικη σου ευθυνη 100% οποτε γιατι η ασφαλιστικη της αλλης οδηγου ειπε για 50%;;

                      Η ασφαλιστική της δεν έχει αναφερθεί στο θέμα του μονού STOP, απλά θεωρεί ότι αφού έχουμε και οι δύο STOP είναι 50-50.

                      Δέχομαι ότι ευθύνομαι στο ότι αν και σταμάτησα στιγμιαία, δεν πήρα το χρόνο που ίσως έπρεπε για να σιγουρευτώ για τις προθέσεις του κόκκινου αυτοκινήτου. Αρκεί αυτό για να βγει συνυπαιτιότητα 50-50;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kacey last edited by

                        Αν εχουν και οι 2 δρομοι ΣΤΟΠ τοτε ισχυει η προτεραιοτητα απο δεξια

                        ΑΛΛΑ, εφ'οσον το ΣΤΟΠ της αλλης ηταν μονο απο την αριστερη της πλευρα, τοτε αυτο ειναι μονο για αν θα βγει προς την Βουλιαγμενης. Δηλαδη για κινηση ευθεια αυτη ΔΕΝ εχει στοπ. οποτε μαλλον φταις.

                        Το θεμα ειναι οτι αφου την πληρωσες ηδη την ζημια και αφου εχεις νομικη προστασια, κυνηγα το το θεμα και αμα παρεις λεφτα πηρες, τι το ψαχνεις τωρα αφου οτι ειναι να γινει θα γινει σε 2-3-4 χρονια ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          di0 last edited by

                          Ο χρήστης kacey έγραψε:
                          Το θεμα ειναι οτι αφου την πληρωσες ηδη την ζημια και αφου εχεις νομικη προστασια, κυνηγα το το θεμα και αμα παρεις λεφτα πηρες, τι το ψαχνεις τωρα αφου οτι ειναι να γινει θα γινει σε 2-3-4 χρονια ?

                          Δυστυχώς δεν έχω νομική προστασία, απλά μου έκαναν τη χάρη να συζητήσουν μαζί μου. Αν κινηθώ δικαστικώς πρέπει να το κάνω προσωπικά.
                          Από τη στιγμή όμως που μου είπαν αυτό με το STOP και μου το επιβεβαιώνετε εσείς, δεν έχω λόγο να διεκδικώ την πλήρη αποζημίωσή μου. Και από τη στιγμή που δύσκολα να ακολουθήσω τη νομική οδό, θα δω τι εναλλακτικές έχω.

                          Ομολογώ πάντως ότι δεν ήξερα την ειδική αυτή συνθήκη με το αριστερό STOP σε παράδρομο και τώρα το έμαθα με τον 'δύσκολο' τρόπο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            enginekiller last edited by

                            Εγω πιστευω οτι το ΣΤΟΠ για το αν βγεις στη Βουλιαγμενης ειναι το πανω αριστερα και οτι τα αλλα δυο ΣΤΟΠ ειναι για κινηση στον παραδρομο το ενα και εξοδο απο το στενο το αλλο. Γι'αυτο υπαρχει το τριτο ΣΤΟΠ πανω δεξια. Δεν εχει σημασια αν ειναι στριμενο πχ αφου και καλα για να βγεις στη Βουλιαγμενης ειναι αριστερη στροφη οποτε θα την παρεια ανοικτα και θα γυρισεις σε γωνια 90 μοιρων(οπως οταν εδινες για διπλωμα) οποτε θα το δεις μπροστα σου . Επισης δε νομιζω οτι το ΣΤΟΠ στον παραδρομο δεν ισχυει αν κινηθει στον παραδρομο γιατι τοτε αν ο αλλος μπαινει απο τη Βουλιαγμενης με 60+ θα στματησει πανω στην εξοδο για να περασει ο αλλος απο τον παραδρομο ή θα σταματησει αυτος στον παραδρομο(εξου και το στοπ του). Αλλωστε οντως ο ΚΟΚ δε διευκρινιζει περιπτωσεις για το αν το ΣΤΟΠ ειναι δεξια η αριστερα σου. Αρα ημαστε την κατασταση που ειναι μια διασταυρωση με 2 ΣΤΟΠ αρα ειχες προτεραιοτητα αφου ησουν δεξια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kacey last edited by

                              Τωρα που διαβαζω αυτα που γραφει ο enginekiller (και κυριως αυτο το οτι αμα δεν ισχυε το στοπ εκεινης για κινηση ισια τοτε οποιος εμπαινε απο βουλιαγμενης στον παραδρομο θα εσκαγε πανω της), μαλλον ανακαλω τα γραφομενα μου. Μαλλον εχετε και οι δυο ΣΤΟΠ για ολες τις κατευθυνσεις, οποτε ΜΑΛΛΟΝ εχεις δικιο. Σε καθε περιπτωση το θεμα ειναι μπλεγμενο και μονο στο δικαστηριο θα βγει ακρη. δικια σου η αποφαση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                skye last edited by

                                Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                Επισης δε νομιζω οτι το ΣΤΟΠ στον παραδρομο δεν ισχυει αν κινηθει στον παραδρομο γιατι τοτε αν ο αλλος μπαινει απο τη Βουλιαγμενης με 60+ θα στματησει πανω στην εξοδο για να περασει ο αλλος απο τον παραδρομο ή θα σταματησει αυτος στον παραδρομο(εξου και το στοπ του).

                                Αυτό λέω και εγώ ρε παιδιά, δηλαδή αυτό θα σήμαινε ότι αυτοί που κινούνται στον παράδρομο ευθεία έχουν προτεραιότητα σε σχέση με αυτούς που στρίβουν στον παράδρομο ή δεξιά από τη λ. Βουλιαγμένης. Δε νομίζω..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgos last edited by

                                  Αυτός που κινείται στον παράδρομο ωφείλει να σταματήσει σε κάθε περίπτωση επειδή ο κεντρικός δρόμος έχει προτεραιότητα να μπει στον παράδρομο. Εσύ ώφειλες να σταματήσεις επειδή κι εσύ εμποδίζεις, αν βγεις, την είσοδο του κεντρικού δρόμου. Το ότι έγινε τρακάρισμα εκεί σημαίνει ότι υπάρχει ποσοστό συνυπαιτιότητας. Όμως: Πρώτον έρχεσαι από δεξιά και δεύτερον το χτύπημα έγινε από το άλλο αυτοκίνητο στην αριστερή σου πλευρά. Επομένως το ποσοστό της δικής σου συνυπαιτιότητας είναι πολύ μικρό. Θα άλλαζαν τα πράγματα αν εσύ είχες χτυπήσει τη δεξιά πλευρά του άλλου αυτοκινήτου.
                                  Τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις με βάση το πως κατάλαβα το ατύχημα. Θα ήθελα και εγώ να ξέρω τι ακριβώς προβλέπει το γράμμα του νόμου γι' αυτήν την περίπτωση.
                                  Αυτά συμβαίνουν. Καλά ξεμπερδέματα και εσύ να είσαι γερός.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tm last edited by

                                    αν υποθεσουμε οτι φτανουμε σε μια διασταυρωση '+' οπου ολοι εχουν STOP! δε θα ξεκινησει κανεις επειδη ολο και καποιος εχει καποιον απο τα δεξια του ???

                                    Ολοι οι δρομοι στην τροχαια ειναι χαρακτηρισμενοι αν εχουν προτεραιοτητα ή οχι...

                                    Στην προκειμενη:

                                    1. Βουλιαγμενης, απολυτη προτεραιοτητα (προφανως)
                                    2. Παραδρομος προτεραιοτητα εναντι του στενου που ηταν ο φιλος
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      alfa-156 last edited by

                                      Ο χρήστης tm έγραψε:
                                      😮

                                      αν υποθεσουμε οτι φτανουμε σε μια διασταυρωση '+' οπου ολοι εχουν STOP! δε θα ξεκινησει κανεις επειδη ολο και καποιος εχει καποιον απο τα δεξια του ???

                                      Ολοι οι δρομοι στην τροχαια ειναι χαρακτηρισμενοι αν εχουν προτεραιοτητα ή οχι...

                                      Στην προκειμενη:

                                      1. Βουλιαγμενης, απολυτη προτεραιοτητα (προφανως)
                                      2. Παραδρομος προτεραιοτητα εναντι του στενου που ηταν ο φιλος

                                      δυσκολα να βρεισ διασταυρωση με 4 στοπ..συνηθως εχουν 3 στοπ και ενας κεντρικοσ με προτερεοτητα οποτε ξεκαθαριζεται η κατασταση..εγω πιστευω οτι αν το παλικαρι εχει χτυπηθει μπροστα και οχι απο την κολωνα και πισω εχει 100%δικιο,αν εχει χτυπηθει απο την κολωνα και πισω υπαρχει συνυπαιτιοτητα..οπως δηλαδη γινεται με την προταιρεοτητα εκ δεξιων χωρισ σημανση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gto last edited by

                                        To STOP σημαίνει υποχρεωτική διακοπή πορείας. Δεν έχει σημασία αν είναι αριστερά η δεξιά. Θα μπορούσε για παράδειγμα να είναι γραμμένο στον δρόμο (επιτρέπετε και αυτό). Απο την στιγμή που υπάρχει σταματάς υποχρεωτικά και παραχωρείς προτεραιότητα στον άλλο δρόμο όποιος και αν είναι αυτός. Στα δύο STOP μάλλον ισχύει η προτεραιότητα του αυτοκινήτου που βρίσκετε δεξία .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          gto last edited by

                                          Για μένα έκανες 2 μεγάλα λάθη

                                          1. Είδες ΣΤΟΠ και δεν σταμάτησες. Θεωρητικά δεν γνώριζες ότι ο άλλος έχει στοπ. Στην τελική εσύ είχες σίγουρα και όφειλες να σταματήσεις να κάνεις τον έλεγχο σου,να βάλεις πρώτη και μετά η ώρα η καλή.

                                          2. Είδες γυναίκα και θεώρησες δεδομένο και ότι το είδε και ότι ήξερε τι σημαίνει και ότι θα σταματήσει κιόλας.
                                            Θα σου θυμίσω απλά οτι τους είναι δύσκολο ακόμα και να κοιτάνε τον καθρέφτη όταν οδήγουν. Εσύ πιστεψές ότι ήταν ικανή να αντιληφθεί την κατάσταση ;
                                            Να ξέρεις πάντως ότι το δικαστήριο θα σταθεί στο θέμα του ότι δεν σταμάτησες στο ΣΤΟΠ. Απο εκεί και πέρα είναι θέμα τύχης το αποτέλεσμα. Απλά θα σου πω ότι σε περίπτωση χαμένου δικαστικού αγώνα χάνεις σίγουρα 2-3 μεροκάματα με τις αναβολές και τουλάχιστον 200-300 ευρώ.
                                            Φιλικά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Y
                                            yandr last edited by

                                            Τελικά εγώ έχω μείνει μετην απορία.

                                            Υπάρχει θέμα αριστερού ΣΤΟΠ για τον παράδρομο; Γιατί εγώ δεν έχω διαβάσει πουθενά κάτι τέτοιο και μου φαίνεται κομμάτι περίεργο. Αν έχει απλά ξεριζωθεί η δεξιά ταμπέλα ΣΤΟΠ πηγαίνουμε στο δικαστήριο ως πειστήριο την τρύπα;

                                            Επίσης, η προτεραιότητα του κεντρικού δρόμου έναντι του παράδρομου σε παλαιότερη συζήτηση έχει αμφισβητηθεί γιατί αογρά σε αυτοκινητόδρομους και εθνικές αν θυμάμαι καλά και δεν υπάρχουν δρόμοι εντός πόλεων στην Ελλάδα που να καλύπτουν τις προδιαγραφές που ορίζει ο ΚΟΚ για αυτοκινητόδρομους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr