Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Osrav vs Koni Κίτρινα ? suspension 306
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Osrav vs Koni Κίτρινα ? suspension 306
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    20
    296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nik_marin last edited by

      Έχω ένα 306 race και είμαι στο ψάξιμο για αμορτισέρ μια από τις επιλογές μου είναι με τα ελατήρια τις μαμάς να βάλω ένα από τα δύο παραπάνω αμορτισέρ πιο μου προτείνεται ? τα osrav περνούν εξωτερικό δοχείο αζώτου (μιλάω για τα ρυθμιζομενα osrav) ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nik_marin last edited by

        Έχω ένα 306 race και είμαι στο ψάξιμο για αμορτισέρ μια από τις επιλογές μου είναι με τα ελατήρια τις μαμάς να βάλω ένα από τα δύο παραπάνω αμορτισέρ πιο μου προτείνεται ? τα osrav περνούν εξωτερικό δοχείο αζώτου (μιλάω για τα ρυθμιζομενα osrav) ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nik_marin last edited by

          Έχω ένα 306 race και είμαι στο ψάξιμο για αμορτισέρ μια από τις επιλογές μου είναι με τα ελατήρια τις μαμάς να βάλω ένα από τα δύο παραπάνω αμορτισέρ πιο μου προτείνεται ? τα osrav περνούν εξωτερικό δοχείο αζώτου (μιλάω για τα ρυθμιζομενα osrav) ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            den exw megalh empeiria sto thema. to kathe amortiser leitourgei diaforetika sto kathe autokinhto! ta koni ta kitrina einai kala sto krathma all arketa shklhra. ta blistein ta brhskw kalutera(!se alfa gtv)! koita kai gia ta kw! megalh perash sto exwteriko kai ta foran agwnisthka sto etcc!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cliff last edited by

              Τα osrav τα μη ρυθμιζόμενα που είχα βάλει στο 106 Rallye είχαν το χαρακτηριστικό ότι ήταν μαλακά στο κλείσιμο και πιο σκληρά στο άνοιγμα. Τα ειχα με τα εργοστασιακά ελατήρια (τα -μόνον- εμπρός προφανώς) χωρίς χαμηλώμα κλπ (πχ κούρδισμα ράβδου πίσω). Η συμπεριφορά τους ήταν πολύ κοντά σε αυτή των εργοστασιακών από θέμα άνεσης (το ζητούμενο)
              Ρυθμιζόμενα που είχα δει τοποθετημένα πάλι σε 106 Rallye ήταν χωρίς δοχείο αζώτου αλλά δεν ξέρω αν μιλάμε για τα ίδια. Κοίτα επίσης τα Bilstein Group N σε 106 τουλάχιστον τα έβαζαν πολλοί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kpsig moderator last edited by

                Ρε παιδιά, το αμάξι πίσω έχει ΑΚΑΜΠΤΟ ΑΞΟΝΑ!!

                θα τρελαθούμε τελείως

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Εγώ θα έβαζε Osrav αλλά κοίτα τι δίνει και η Πεζώ Σπορτ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                    Ρε παιδιά, το αμάξι πίσω έχει ΑΚΑΜΠΤΟ ΑΞΟΝΑ!!

                    θα τρελαθούμε τελείως

                    ΩΠΑ ΛΑΘΟΣ,

                    Αυτό πήγαινε για το Μιτσουμπίσι Κολτ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cliff last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nik_marin last edited by

                        Ο χρήστης cliff έγραψε:

                        Ρυθμιζόμενα που είχα δει τοποθετημένα πάλι σε 106 Rallye ήταν χωρίς δοχείο αζώτου αλλά δεν ξέρω αν μιλάμε για τα ίδια.

                        Για αυτά μιλάω, πως ήταν ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Φοράω OSRAV στη Delta , είναι ρυθμιζόμενα ως προς την απόσβεση και έχουν και βαλβίδα πλήρωσης αζώτου. Ανάμεσα σε αυτά και στα Koni .... βάλε Koni .... είναι και πιο φθηνά.
                          Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όμως υπάρχουν και καλύτερες λύσεις , Peugeot sport , Bilstein .... αλλά και πιο extreme.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                            Φοράω OSRAV στη Delta , είναι ρυθμιζόμενα ως προς την απόσβεση και έχουν και βαλβίδα πλήρωσης αζώτου. Ανάμεσα σε αυτά και στα Koni .... βάλε Koni .... είναι και πιο φθηνά.
                            Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όμως υπάρχουν και καλύτερες λύσεις , Peugeot sport , Bilstein .... αλλά και πιο extreme.

                            Τα osrav,επειδή περιέχουν άζωτο,υποτίθεται ότι είναι πλήρως επισκευαζόμενα,σε αντίθεση με τα koni,τα οποία από αερίου-λαδίου θα γίνουν μόνο λαδιού.

                            Το αν συμφέρει οικονομικά η επισκευή των osrav δεν το ξέρω.Μήπως έχεις καμιά ιδέα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Τα Κόνι επισκευάζονται πλήρως.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cliff last edited by

                                Ο χρήστης nik_marin έγραψε:

                                Ρυθμιζόμενα που είχα δει τοποθετημένα πάλι σε 106 Rallye ήταν χωρίς δοχείο αζώτου αλλά δεν ξέρω αν μιλάμε για τα ίδια.

                                Για αυτά μιλάω, πως ήταν ?

                                Με βαλβίδα πλήρωσης αζώτου αλλά χωρίς δοχείο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  roulis21 last edited by

                                  Exω koni κιτρινα με ρυθμιζομενο rebound στο Polo (μαμα ελατηριο). Mπορεις να παιξεις με τη σκληροτητα. Μαλακο για αθηνα, σκληρο για εθνικες, στροφιλικια. Δεν κοπαναει πολυ. (Εξαρταται και το ελατηριο και το προφιλ ελαστικου) Επισκυαζονται πληρως μου ειπαν αυτοι που τα τοποθετησαν. Κατυτερα απο bilstein νομιζω για αυτοκινητα με σχετικα μικρο βαρος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                    Φοράω OSRAV στη Delta , είναι ρυθμιζόμενα ως προς την απόσβεση και έχουν και βαλβίδα πλήρωσης αζώτου. Ανάμεσα σε αυτά και στα Koni .... βάλε Koni .... είναι και πιο φθηνά.
                                    Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όμως υπάρχουν και καλύτερες λύσεις , Peugeot sport , Bilstein .... αλλά και πιο extreme.

                                    Τα osrav,επειδή περιέχουν άζωτο,υποτίθεται ότι είναι πλήρως επισκευαζόμενα,σε αντίθεση με τα koni,τα οποία από αερίου-λαδίου θα γίνουν μόνο λαδιού.

                                    Το αν συμφέρει οικονομικά η επισκευή των osrav δεν το ξέρω.Μήπως έχεις καμιά ιδέα;

                                    Προσωπική εμπειρία από επισκευή σε OSRAV δεν έχω , όμως ο ClioV6 έκανε επισκευή στα δικά του στον Μαρακάκη και έμεινε πολύ ικανοποιημένος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nik_marin last edited by

                                      Μάλλον θα βάλω bilstein Χοντρόεμβολα (Ενισχυμένα )και θα τους φτιάξω σπείρες για να τα κάνω ρυθμίζομε σε ύψους με στενά ελατήρια. πιατέλα κ.τ.λ
                                      Για στενά ελατήρια τι λίμπρες προτείνετε για να δουλέψουν σωστά?

                                      Υ.Γ δεν θέλω να γίνει κούτσουρο τέλειος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bagus last edited by

                                        Εγω βασικα εκανα ανακατασκευη και εμεινα πολυ ευχαριστημενος.......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          b-m-sport last edited by

                                          Φιλε τι αμορτισερ φοραγες πριν την ανακατασκευη;
                                          ποσο πηγε η ανακατασκευη των αμορτισερ στον μαρακακη και με τη ελατηρια τα συνδιασες;
                                          θα μας πεις και κοστος;
                                          Εγω εχω ενα citroen xsara 1.4 και εχω ακουσει καλα λογια για τον συγκεκριμενω και σκεφτομαι να παω να φτιαξω τα δικα μου τα οποια ειναι τα εργοστασιακα.
                                          Ευχαριστω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            haris274 last edited by

                                            Βάλε Bilstein να μεινεις ησυχος για μια ζωη....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • A
                                              agalanop last edited by

                                              Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
                                              Μάλλον θα βάλω bilstein Χοντρόεμβολα (Ενισχυμένα )και θα τους φτιάξω σπείρες για να τα κάνω ρυθμίζομε σε ύψους με στενά ελατήρια. πιατέλα κ.τ.λ
                                              Για στενά ελατήρια τι λίμπρες προτείνετε για να δουλέψουν σωστά?

                                              Συμφωνώ!

                                              Τις κατάλληλες λίμπρες όμως δε θα στις βρει κάποιος από εδώ μέσα αλλά θα στις πει ο μηχανικός στον οποίο θα απευθυνθείς, και που θα έχει ξανασχοληθεί με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
                                              Καλύτερα μην πειραματίζεσαι μόνος σου γιατί είναι κρίμα να χάλασεις λεφτά και τελικά να μην έχεις το αποτέλεσμα που θα ήθελες.

                                              Ο Κρίκκης στην Αθήνα ή η JamSport στη Θεσ/νίκη είναι 2 από τις πολλές λύσεις για να κάνεις αυτό που θες.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr