-
Έχω ένα 306 race και είμαι στο ψάξιμο για αμορτισέρ μια από τις επιλογές μου είναι με τα ελατήρια τις μαμάς να βάλω ένα από τα δύο παραπάνω αμορτισέρ πιο μου προτείνεται ? τα osrav περνούν εξωτερικό δοχείο αζώτου (μιλάω για τα ρυθμιζομενα osrav) ?
-
Έχω ένα 306 race και είμαι στο ψάξιμο για αμορτισέρ μια από τις επιλογές μου είναι με τα ελατήρια τις μαμάς να βάλω ένα από τα δύο παραπάνω αμορτισέρ πιο μου προτείνεται ? τα osrav περνούν εξωτερικό δοχείο αζώτου (μιλάω για τα ρυθμιζομενα osrav) ?
-
Έχω ένα 306 race και είμαι στο ψάξιμο για αμορτισέρ μια από τις επιλογές μου είναι με τα ελατήρια τις μαμάς να βάλω ένα από τα δύο παραπάνω αμορτισέρ πιο μου προτείνεται ? τα osrav περνούν εξωτερικό δοχείο αζώτου (μιλάω για τα ρυθμιζομενα osrav) ?
-
den exw megalh empeiria sto thema. to kathe amortiser leitourgei diaforetika sto kathe autokinhto! ta koni ta kitrina einai kala sto krathma all arketa shklhra. ta blistein ta brhskw kalutera(!se alfa gtv)! koita kai gia ta kw! megalh perash sto exwteriko kai ta foran agwnisthka sto etcc!!!
-
Τα osrav τα μη ρυθμιζόμενα που είχα βάλει στο 106 Rallye είχαν το χαρακτηριστικό ότι ήταν μαλακά στο κλείσιμο και πιο σκληρά στο άνοιγμα. Τα ειχα με τα εργοστασιακά ελατήρια (τα -μόνον- εμπρός προφανώς) χωρίς χαμηλώμα κλπ (πχ κούρδισμα ράβδου πίσω). Η συμπεριφορά τους ήταν πολύ κοντά σε αυτή των εργοστασιακών από θέμα άνεσης (το ζητούμενο)
Ρυθμιζόμενα που είχα δει τοποθετημένα πάλι σε 106 Rallye ήταν χωρίς δοχείο αζώτου αλλά δεν ξέρω αν μιλάμε για τα ίδια. Κοίτα επίσης τα Bilstein Group N σε 106 τουλάχιστον τα έβαζαν πολλοί. -
Ρε παιδιά, το αμάξι πίσω έχει ΑΚΑΜΠΤΟ ΑΞΟΝΑ!!
θα τρελαθούμε τελείως
-
Εγώ θα έβαζε Osrav αλλά κοίτα τι δίνει και η Πεζώ Σπορτ
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ρε παιδιά, το αμάξι πίσω έχει ΑΚΑΜΠΤΟ ΑΞΟΝΑ!!θα τρελαθούμε τελείως
ΩΠΑ ΛΑΘΟΣ,
Αυτό πήγαινε για το Μιτσουμπίσι Κολτ
-
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Ρυθμιζόμενα που είχα δει τοποθετημένα πάλι σε 106 Rallye ήταν χωρίς δοχείο αζώτου αλλά δεν ξέρω αν μιλάμε για τα ίδια.
Για αυτά μιλάω, πως ήταν ?
-
Φοράω OSRAV στη Delta , είναι ρυθμιζόμενα ως προς την απόσβεση και έχουν και βαλβίδα πλήρωσης αζώτου. Ανάμεσα σε αυτά και στα Koni .... βάλε Koni .... είναι και πιο φθηνά.
Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όμως υπάρχουν και καλύτερες λύσεις , Peugeot sport , Bilstein .... αλλά και πιο extreme. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Φοράω OSRAV στη Delta , είναι ρυθμιζόμενα ως προς την απόσβεση και έχουν και βαλβίδα πλήρωσης αζώτου. Ανάμεσα σε αυτά και στα Koni .... βάλε Koni .... είναι και πιο φθηνά.
Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όμως υπάρχουν και καλύτερες λύσεις , Peugeot sport , Bilstein .... αλλά και πιο extreme.Τα osrav,επειδή περιέχουν άζωτο,υποτίθεται ότι είναι πλήρως επισκευαζόμενα,σε αντίθεση με τα koni,τα οποία από αερίου-λαδίου θα γίνουν μόνο λαδιού.
Το αν συμφέρει οικονομικά η επισκευή των osrav δεν το ξέρω.Μήπως έχεις καμιά ιδέα;
-
Τα Κόνι επισκευάζονται πλήρως.
-
Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
Ρυθμιζόμενα που είχα δει τοποθετημένα πάλι σε 106 Rallye ήταν χωρίς δοχείο αζώτου αλλά δεν ξέρω αν μιλάμε για τα ίδια.
Για αυτά μιλάω, πως ήταν ?
Με βαλβίδα πλήρωσης αζώτου αλλά χωρίς δοχείο.
-
Exω koni κιτρινα με ρυθμιζομενο rebound στο Polo (μαμα ελατηριο). Mπορεις να παιξεις με τη σκληροτητα. Μαλακο για αθηνα, σκληρο για εθνικες, στροφιλικια. Δεν κοπαναει πολυ. (Εξαρταται και το ελατηριο και το προφιλ ελαστικου) Επισκυαζονται πληρως μου ειπαν αυτοι που τα τοποθετησαν. Κατυτερα απο bilstein νομιζω για αυτοκινητα με σχετικα μικρο βαρος.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Φοράω OSRAV στη Delta , είναι ρυθμιζόμενα ως προς την απόσβεση και έχουν και βαλβίδα πλήρωσης αζώτου. Ανάμεσα σε αυτά και στα Koni .... βάλε Koni .... είναι και πιο φθηνά.
Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όμως υπάρχουν και καλύτερες λύσεις , Peugeot sport , Bilstein .... αλλά και πιο extreme.Τα osrav,επειδή περιέχουν άζωτο,υποτίθεται ότι είναι πλήρως επισκευαζόμενα,σε αντίθεση με τα koni,τα οποία από αερίου-λαδίου θα γίνουν μόνο λαδιού.
Το αν συμφέρει οικονομικά η επισκευή των osrav δεν το ξέρω.Μήπως έχεις καμιά ιδέα;
Προσωπική εμπειρία από επισκευή σε OSRAV δεν έχω , όμως ο ClioV6 έκανε επισκευή στα δικά του στον Μαρακάκη και έμεινε πολύ ικανοποιημένος.
-
Μάλλον θα βάλω bilstein Χοντρόεμβολα (Ενισχυμένα )και θα τους φτιάξω σπείρες για να τα κάνω ρυθμίζομε σε ύψους με στενά ελατήρια. πιατέλα κ.τ.λ
Για στενά ελατήρια τι λίμπρες προτείνετε για να δουλέψουν σωστά?Υ.Γ δεν θέλω να γίνει κούτσουρο τέλειος
-
Εγω βασικα εκανα ανακατασκευη και εμεινα πολυ ευχαριστημενος.......
-
Φιλε τι αμορτισερ φοραγες πριν την ανακατασκευη;
ποσο πηγε η ανακατασκευη των αμορτισερ στον μαρακακη και με τη ελατηρια τα συνδιασες;
θα μας πεις και κοστος;
Εγω εχω ενα citroen xsara 1.4 και εχω ακουσει καλα λογια για τον συγκεκριμενω και σκεφτομαι να παω να φτιαξω τα δικα μου τα οποια ειναι τα εργοστασιακα.
Ευχαριστω -
Βάλε Bilstein να μεινεις ησυχος για μια ζωη....
-
Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
Μάλλον θα βάλω bilstein Χοντρόεμβολα (Ενισχυμένα )και θα τους φτιάξω σπείρες για να τα κάνω ρυθμίζομε σε ύψους με στενά ελατήρια. πιατέλα κ.τ.λ
Για στενά ελατήρια τι λίμπρες προτείνετε για να δουλέψουν σωστά?Συμφωνώ!
Τις κατάλληλες λίμπρες όμως δε θα στις βρει κάποιος από εδώ μέσα αλλά θα στις πει ο μηχανικός στον οποίο θα απευθυνθείς, και που θα έχει ξανασχοληθεί με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Καλύτερα μην πειραματίζεσαι μόνος σου γιατί είναι κρίμα να χάλασεις λεφτά και τελικά να μην έχεις το αποτέλεσμα που θα ήθελες.Ο Κρίκκης στην Αθήνα ή η JamSport στη Θεσ/νίκη είναι 2 από τις πολλές λύσεις για να κάνεις αυτό που θες.
Osrav vs Koni Κίτρινα ? suspension 306