-
Ποιο προτιμάτε και γιατί?
Σκέφτηκα να βάλω και το CTR στην ψηφοφορία αλλά δεν θα άντεχα να δω (και να συμμετάσχω) σε μία ακόμα Γερμανό-Ιαπωνική κόντρα.
Γερμανία VS Γερμανία.(αν έχε ξαναμπει τέτοια ψηφοφορία σβήστε το το topic αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο στο ευρετήριο)
-
Ποιο προτιμάτε και γιατί?
Σκέφτηκα να βάλω και το CTR στην ψηφοφορία αλλά δεν θα άντεχα να δω (και να συμμετάσχω) σε μία ακόμα Γερμανό-Ιαπωνική κόντρα.
Γερμανία VS Γερμανία.(αν έχε ξαναμπει τέτοια ψηφοφορία σβήστε το το topic αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο στο ευρετήριο)
-
Ποιο προτιμάτε και γιατί?
Σκέφτηκα να βάλω και το CTR στην ψηφοφορία αλλά δεν θα άντεχα να δω (και να συμμετάσχω) σε μία ακόμα Γερμανό-Ιαπωνική κόντρα.
Γερμανία VS Γερμανία.(αν έχε ξαναμπει τέτοια ψηφοφορία σβήστε το το topic αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο στο ευρετήριο)
-
Η πρώτη ψήφος στο gti. Είναι μεγαλύτερο, είναι πιο καινούριο, μου αρέσει πιο πολύ. Δεν έχω εμπειρία από κανένα. Δεν μου αρέσουν τα χαϊ τεκ μίνι όπως και τα αντίστοιχα μπιτλ που μόνο ίδιο όνομα έχουν με τα πρώτα που βγήκαν.
-
Το gti μου ταιριάζει περισσότερο σαν αμάξι. Στο mini με πιάνουν τα κλειστοφοβικά μου!
Εννοείται πάντως ότι ψήφισα mini. Είναι άψογο οδηγικά αλλά κυρίως είναι πανέμορφο και φωνάζει ότι έχει το προσωπικότητα. Το golf όσο συμπαθητικό μου φαινόταν στις φωτογραφίες, τόσο λίγο μου φάνηκε από κοντά (εμφανησιακά πάντα). Είπαμε, πολύ χρήσιμο είναι η γυναίκα να είναι καλή στο κρεβάτι, αλλά το πιο σημαντικό είναι να δείχνει και ωραία ώστε να σε προκαλέσει να φτάσεις μέχρι εκεί. -
το μινι ειναι πιο απαιτητικο απο τον οδηγο, θελει σεβασμο και φυσικα δεν εχει χωρους
το αλλο ειναι πιο overall κατασταση..... τα κανει ολα και συμφαιρει....
δυσκολη αποφαση, δεν κοιταζω θεμα κινητηρων γιατι ειναι πανω κατω τα ιδια σε επιδοσεις, κοιταω καθαρα θεμα αναγκων ........ -
Εγώ έχω φτάσει σε ένα επίπεδο το οποίο πριν από κάποιους μήνες θα θεωρούσα αξιοθρήνητο (και έχω την υποψία ότι δεν είμαι ο μόνος) : να προτιμώ το golf όσον αφορά τα σπορ/σπορτίφ αυτοκίνητα...
Δύο τινά συμβαίνουν:ή εγώ έχω φλωρέψει αυτοκινητιστικά ή μάγκεψε το golf.Θέλω να πιστεύω το δεύτερο!
-
Μινι...ταιριαζει πιο πολυ στο στυλ μου, αφου ειναι μικρο, σχετικα ελαφρυ, με καλο τιμονι και απαιτητικη συμπεριφορα στο οριο...
Για να δουμε, στην προηγουμενη ψηφοφορια (με typeR) το Golf εχασε με διαφορα, εδω λετε να εχει καλυτερη τυχη!?
-
Mini Cooper S
-
Mini all the way
-
Golf αν είναι για πρώτο αυτοκίνητο, S για 2ο!
-
Ωχ!Ωχ! Κ άλλη ψηφοφορία με πρωταγωνιστη το G-car... Πάλι πόλεμο θα έχουμε...
Εννοείται Μίνι αν μιλάμε για ένα σπορτίφ αμαξάκι, χωρίς όμως πολλές περεταίρω απαιτήσεις σε χώρους-χρηστικότητα-άνεση κτλ...
ΥΓ.: Καλά ρε αθεόφοβοι, αφού εδώ σε όλες τις ψηφοφορίες το Golf χάνει, πώς κατορθώσατε και το βγάλατε το GTi της χρονιάς?
-
Aν το mini δεν είχε τόσο άθλιους χώρους θα το επέλεγα. Και όχι τόσο στο πίσω κάθισμα όσο στο πορτ μπαγκάζ...
Είναι φθηνότερο, 1600cc και παρέχει μία άισθηση καρτ που δεν γίνεται να τη βρεις στη μικρομεσαία κατηγορία.
Από την άλλη όμως είναι και λίγο κοροϊδία να δίνεις 26Κ για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο.
Τελικά Golf και για μένα, που αν και πρόσφατα μου έδιναν ένα chili, σε μαύρο χρώμα, ετοιμοπαράδοτο και μου έκαναν και μία μικρή έκπτωση, το σκεφτόμουν μέχρι που είδα το χώρο αποσκευών... Δεν χωράει σχεδόν τίποτα... -
Από τα δύο....κανένα!
Δεν ξέρω γιατί, αλλά κανένα δεν μου κάνει το 'κλικ' που πρέπει να σου κάνει ένα 'καυτό' αυτοκινητάκι...
-
το golf είναι πιό ολοκληρωμένο από την άποψη ότι συνδυάζει και χώρους και πορτ μπαγκάζ κάτι που δεν έχει το mini.
Για δεύτερο αυτοκίνητο επιλέγω το mini, για πρώτο θα επέλεγα το golf (μακάρι το golf να έχει βελτιωθεί σε τομέα αξιοπιστία σε σχέση με κάποιο χρονικό διάστημα πριν )
-
Να διορθωσω μια ιστορικη ανακριβεια εδω.
Το ΜΙΝΙ, σχεδιαστηκε και εξελiχθηκε απο τους Αγγλους της Ροβερ, με χρηματα, και πολλα μαλιστα της τοτε μαμας BMW. Ηταν μια αποδειξη οτι υπηρχε δυναμικο στη Ροβερ, αλλα ελειπαν τα κεφαλαια.
Μαλιστα ειχαν φτιαξει και νεα γραμμη παραγωγης στο Longbridge, αλλα μετα τον χωρισμο τους, η BMW κρατησε τα δικαιωματα του ΜΙΝΙ, και λογικο ηταν, αφου ειχε ξοδεψει πολλα δικα της χρηματα για την εξελιξη του.
Αυτα τα αναφερω απο προσωπικη μου πειρα, και μαλιστα θα βαλω, μερικες φωτος απο το αρχειο μου, προς αποδειξη.
Επανερχομαι με τις φωτογραφιες.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Εγώ έχω φτάσει σε ένα επίπεδο το οποίο πριν από κάποιους μήνες θα θεωρούσα αξιοθρήνητο (και έχω την υποψία ότι δεν είμαι ο μόνος) : να προτιμώ το golf όσον αφορά τα σπορ/σπορτίφ αυτοκίνητα...Δεν είσαι ο μόνος...
Γκόλφω και για εμένα!!!! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ με το DSG και πιθανότατα σε μαύρο...
Το ΜΙΝΙ θα το έπαιρνα μόνο σαν το απλό Cooper με τα 115 άλογα και με μία γερή έκπτωση...
-
Φυσικά το Μίνι! Κλάσεις καλύτερο οδηγικά απο την γκόλφω (με βάση το 2.0λτ που έχω οδηγήσει)! Το μίνι είναι η καλύτερη επιλογή για ανθρώπους
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Φυσικά το Μίνι! **Κλάσεις καλύτερο οδηγικά **απο την γκόλφω (με βάση το 2.0λτ που έχω οδηγήσει)! Το μίνι είναι η καλύτερη επιλογή για ανθρώπους
Το μίνι S WORKS το έχω πάρει για βόλτα στην Αγγλία.αντίστοιχες κλάσεις της GT με ρο χι, Ζ4 κλπ;
Τώρα τι σχέση έχει το δίλιτρο FSI με το Cooper S...
Αν στα 35 είσαι παντρεμένος (σύνηθες) για πρώτο αυτοκίνητο ταιριάζει το S;
-
μπλα μπλα μπλα.......................
GOLF GTI .-
Mini Cooper S VS Golf V GTi