Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφημιστικό Κόστος
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διαφημιστικό Κόστος
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    12
    103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      Κοιταζα σημερα το

      http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greek

      στο διαφημιστικό κόστος

      εχασα το φως μου (ειδικά αν πάμε και στα προηγουμενα χρόνια και κάνουμε συγκρίσεις)

      41 εκατ, ευρώ τους 3 πρώτους μήνες.....
      Δηλαδη κάθε μοντέλο που πουλήθηκε (77838) έχει ένα καπέλο λόγω διαφήμισης (χοντρικα) 529 Ευρωπουλα.

      Ωραια πράγματα........ Φυσικα ανα εταιρία το πράγμα χειροτερεύει αλλα αφήνω την αναλυση για τους πιο νέους που θα καθισουν να φτιάξουν τον πίνανα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Κοιταζα σημερα το

        http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greek

        στο διαφημιστικό κόστος

        εχασα το φως μου (ειδικά αν πάμε και στα προηγουμενα χρόνια και κάνουμε συγκρίσεις)

        41 εκατ, ευρώ τους 3 πρώτους μήνες.....
        Δηλαδη κάθε μοντέλο που πουλήθηκε (77838) έχει ένα καπέλο λόγω διαφήμισης (χοντρικα) 529 Ευρωπουλα.

        Ωραια πράγματα........ Φυσικα ανα εταιρία το πράγμα χειροτερεύει αλλα αφήνω την αναλυση για τους πιο νέους που θα καθισουν να φτιάξουν τον πίνανα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Κοιταζα σημερα το

          http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greek

          στο διαφημιστικό κόστος

          εχασα το φως μου (ειδικά αν πάμε και στα προηγουμενα χρόνια και κάνουμε συγκρίσεις)

          41 εκατ, ευρώ τους 3 πρώτους μήνες.....
          Δηλαδη κάθε μοντέλο που πουλήθηκε (77838) έχει ένα καπέλο λόγω διαφήμισης (χοντρικα) 529 Ευρωπουλα.

          Ωραια πράγματα........ Φυσικα ανα εταιρία το πράγμα χειροτερεύει αλλα αφήνω την αναλυση για τους πιο νέους που θα καθισουν να φτιάξουν τον πίνανα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            To είχα ξαναγράψει, ότι το 2001 η Citroen που είχε το μεγαλύτερο μπάτζετ διαφημίσεων, είχε κόστος 800.000 δρχ (2350€) για κάθε αυτοκίνητο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Έχουν διανοηθεί ποτέ τί πωλήσεις θα έκαναν αν το περιόριζαν στα 350 ευρώ και έριχναν τις τιμές κατά 2000 ευρώ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                😮 Έχουν διανοηθεί ποτέ τί πωλήσεις θα έκαναν αν το περιόριζαν στα 350 ευρώ και έριχναν τις τιμές κατά 2000 ευρώ?

                οχι γιατι το περισσοτερο αγχος ειναι μη χασεις τη θεση σου απο αλλη εταιρια

                Οπως και στην cosmote (μαχονται για το +2%)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  Είναι λίγο χοντροκομμένη η διαπίστωση αυτή.
                  Ο λόγος είναι ότι οι εταιρείες δεν εισπράττουν μόνο από το αυτοκίνητο.Υπάρχουν και τα έμμεσα κέρδη όπως αυτό της συντήρησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                    Είναι λίγο χοντροκομμένη η διαπίστωση αυτή.
                    Ο λόγος είναι ότι οι εταιρείες δεν εισπράττουν μόνο από το αυτοκίνητο.Υπάρχουν και τα έμμεσα κέρδη όπως αυτό της συντήρησης.

                    Ειναι πολυ βασικό να είσαι και πρώτος. Γιατι ο πρωτος λεει ότι εινια και ο καλυτερος

                    Στην Ελλαδα ομως εινια πολυ ακριβο και το κόστος διαφήμισης σε σχέση με άλλες χώρες. Ετσι εχω διαβάσει σε report.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                      Ειναι πολυ βασικό να είσαι και πρώτος. Γιατι ο πρωτος λεει ότι εινια και ο καλυτερος

                      Πρώτος σε ταξινομήσεις ή σε δαπάνες;

                      Στην Ελλαδα ομως εινια πολυ ακριβο και το κόστος διαφήμισης σε σχέση με άλλες χώρες. Ετσι εχω διαβάσει σε report.

                      Και που δεν είναι υψηλό το κόστος στο Ελλαδιστανήσι σε σχέση με άλλες χώρες; (αρκεί και μόνο τους βασικούς μισθούς να συγκρίνουμε)...

                      Τεσπα, έχει ειπωθεί σε άλλα νήματα, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΜΕΝ, ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΔΕ.
                      Και όπως γελούσε και ο Λαλάκης ο εισαγόμενος: Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Πάντως η Σιτροέν που ΗΔΗ ήταν πάμφθηνη, αν έκοβε 2000 ευρώ κατά μέσο όρο, θα έσπαγε ταμεία!!! Σκεφτείτε τώρα την Ξαρά 5Θ στα 14.000 ευρώ από 16000 που έκανε πριν μισό έτος!!!
                        Ούτε Πούντο/Ίμπιζα 1400 δεν έπαιρνες καλά καλά με τέτοια λεφτά!

                        2 χιλιάρικα είναι πολλά για κάθε αμάξι, με το σέρβις κατά Μ.Ο. κάθε 7500 χμ και στα 200 ευρώ, θα πάρει 75.000 χμ να δώσω τόσα σε σέρβις, που και πάλι δεν είναι όλα κέρδος στην εταιρεία!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                          Πάντως η Σιτροέν που ΗΔΗ ήταν πάμφθηνη, αν έκοβε 2000 ευρώ κατά μέσο όρο, θα έσπαγε ταμεία!!! Σκεφτείτε τώρα την Ξαρά 5Θ στα 14.000 ευρώ από 16000 που έκανε πριν μισό έτος!!!
                          Ούτε Πούντο/Ίμπιζα 1400 δεν έπαιρνες καλά καλά με τέτοια λεφτά!

                          2 χιλιάρικα είναι πολλά για κάθε αμάξι, με το σέρβις κατά Μ.Ο. κάθε 7500 χμ και στα 200 ευρώ, θα πάρει 75.000 χμ να δώσω τόσα σε σέρβις, που και πάλι δεν είναι όλα κέρδος στην εταιρεία!!!

                          Ακριβώς!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Μην σας κάνουν εντύπωση τα νούμερα έχουμε δει και χειρότερα. Θυμάμαι τον πρώτο χρόνο που αγοράστηκε η Skoda από την VW να δίνει για διαφημίσεις περισσότερα από τις εισπράξεις της στην χώρα μας. Έπρεπε να φτιάξει όνομα πέρα από την αλλαγή των μοντέλων της βλέπεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                              Μην σας κάνουν εντύπωση τα νούμερα έχουμε δει και χειρότερα. Θυμάμαι τον πρώτο χρόνο που αγοράστηκε η Skoda από την VW να δίνει για διαφημίσεις περισσότερα από τις εισπράξεις της στην χώρα μας. Έπρεπε να φτιάξει όνομα πέρα από την αλλαγή των μοντέλων της βλέπεις.

                              αυτο εχει κανει η chevrolet αμα δεις το excel
                              3 εκ ευρω αλλα το 1,5 πηγε για 'αλλα' (δηλαδη όχι για καποιο μοντέλο αποκλειστικά)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr