-
Κοιταζα σημερα το
http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greek
στο διαφημιστικό κόστος
εχασα το φως μου (ειδικά αν πάμε και στα προηγουμενα χρόνια και κάνουμε συγκρίσεις)
41 εκατ, ευρώ τους 3 πρώτους μήνες.....
Δηλαδη κάθε μοντέλο που πουλήθηκε (77838) έχει ένα καπέλο λόγω διαφήμισης (χοντρικα) 529 Ευρωπουλα.Ωραια πράγματα........ Φυσικα ανα εταιρία το πράγμα χειροτερεύει αλλα αφήνω την αναλυση για τους πιο νέους που θα καθισουν να φτιάξουν τον πίνανα
-
Κοιταζα σημερα το
http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greek
στο διαφημιστικό κόστος
εχασα το φως μου (ειδικά αν πάμε και στα προηγουμενα χρόνια και κάνουμε συγκρίσεις)
41 εκατ, ευρώ τους 3 πρώτους μήνες.....
Δηλαδη κάθε μοντέλο που πουλήθηκε (77838) έχει ένα καπέλο λόγω διαφήμισης (χοντρικα) 529 Ευρωπουλα.Ωραια πράγματα........ Φυσικα ανα εταιρία το πράγμα χειροτερεύει αλλα αφήνω την αναλυση για τους πιο νέους που θα καθισουν να φτιάξουν τον πίνανα
-
Κοιταζα σημερα το
http://www.seaa.gr/common/statistics.asp?language=greek
στο διαφημιστικό κόστος
εχασα το φως μου (ειδικά αν πάμε και στα προηγουμενα χρόνια και κάνουμε συγκρίσεις)
41 εκατ, ευρώ τους 3 πρώτους μήνες.....
Δηλαδη κάθε μοντέλο που πουλήθηκε (77838) έχει ένα καπέλο λόγω διαφήμισης (χοντρικα) 529 Ευρωπουλα.Ωραια πράγματα........ Φυσικα ανα εταιρία το πράγμα χειροτερεύει αλλα αφήνω την αναλυση για τους πιο νέους που θα καθισουν να φτιάξουν τον πίνανα
-
To είχα ξαναγράψει, ότι το 2001 η Citroen που είχε το μεγαλύτερο μπάτζετ διαφημίσεων, είχε κόστος 800.000 δρχ (2350€) για κάθε αυτοκίνητο.
-
Έχουν διανοηθεί ποτέ τί πωλήσεις θα έκαναν αν το περιόριζαν στα 350 ευρώ και έριχναν τις τιμές κατά 2000 ευρώ?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Έχουν διανοηθεί ποτέ τί πωλήσεις θα έκαναν αν το περιόριζαν στα 350 ευρώ και έριχναν τις τιμές κατά 2000 ευρώ?οχι γιατι το περισσοτερο αγχος ειναι μη χασεις τη θεση σου απο αλλη εταιρια
Οπως και στην cosmote (μαχονται για το +2%)
-
Είναι λίγο χοντροκομμένη η διαπίστωση αυτή.
Ο λόγος είναι ότι οι εταιρείες δεν εισπράττουν μόνο από το αυτοκίνητο.Υπάρχουν και τα έμμεσα κέρδη όπως αυτό της συντήρησης. -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Είναι λίγο χοντροκομμένη η διαπίστωση αυτή.
Ο λόγος είναι ότι οι εταιρείες δεν εισπράττουν μόνο από το αυτοκίνητο.Υπάρχουν και τα έμμεσα κέρδη όπως αυτό της συντήρησης.Ειναι πολυ βασικό να είσαι και πρώτος. Γιατι ο πρωτος λεει ότι εινια και ο καλυτερος
Στην Ελλαδα ομως εινια πολυ ακριβο και το κόστος διαφήμισης σε σχέση με άλλες χώρες. Ετσι εχω διαβάσει σε report.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ειναι πολυ βασικό να είσαι και πρώτος. Γιατι ο πρωτος λεει ότι εινια και ο καλυτεροςΠρώτος σε ταξινομήσεις ή σε δαπάνες;
Στην Ελλαδα ομως εινια πολυ ακριβο και το κόστος διαφήμισης σε σχέση με άλλες χώρες. Ετσι εχω διαβάσει σε report.
Και που δεν είναι υψηλό το κόστος στο Ελλαδιστανήσι σε σχέση με άλλες χώρες; (αρκεί και μόνο τους βασικούς μισθούς να συγκρίνουμε)...
Τεσπα, έχει ειπωθεί σε άλλα νήματα, ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΜΕΝ, ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΔΕ.
Και όπως γελούσε και ο Λαλάκης ο εισαγόμενος: Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑ... -
Πάντως η Σιτροέν που ΗΔΗ ήταν πάμφθηνη, αν έκοβε 2000 ευρώ κατά μέσο όρο, θα έσπαγε ταμεία!!! Σκεφτείτε τώρα την Ξαρά 5Θ στα 14.000 ευρώ από 16000 που έκανε πριν μισό έτος!!!
Ούτε Πούντο/Ίμπιζα 1400 δεν έπαιρνες καλά καλά με τέτοια λεφτά!2 χιλιάρικα είναι πολλά για κάθε αμάξι, με το σέρβις κατά Μ.Ο. κάθε 7500 χμ και στα 200 ευρώ, θα πάρει 75.000 χμ να δώσω τόσα σε σέρβις, που και πάλι δεν είναι όλα κέρδος στην εταιρεία!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως η Σιτροέν που ΗΔΗ ήταν πάμφθηνη, αν έκοβε 2000 ευρώ κατά μέσο όρο, θα έσπαγε ταμεία!!! Σκεφτείτε τώρα την Ξαρά 5Θ στα 14.000 ευρώ από 16000 που έκανε πριν μισό έτος!!!
Ούτε Πούντο/Ίμπιζα 1400 δεν έπαιρνες καλά καλά με τέτοια λεφτά!2 χιλιάρικα είναι πολλά για κάθε αμάξι, με το σέρβις κατά Μ.Ο. κάθε 7500 χμ και στα 200 ευρώ, θα πάρει 75.000 χμ να δώσω τόσα σε σέρβις, που και πάλι δεν είναι όλα κέρδος στην εταιρεία!!!
Ακριβώς!
-
Μην σας κάνουν εντύπωση τα νούμερα έχουμε δει και χειρότερα. Θυμάμαι τον πρώτο χρόνο που αγοράστηκε η Skoda από την VW να δίνει για διαφημίσεις περισσότερα από τις εισπράξεις της στην χώρα μας. Έπρεπε να φτιάξει όνομα πέρα από την αλλαγή των μοντέλων της βλέπεις.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Μην σας κάνουν εντύπωση τα νούμερα έχουμε δει και χειρότερα. Θυμάμαι τον πρώτο χρόνο που αγοράστηκε η Skoda από την VW να δίνει για διαφημίσεις περισσότερα από τις εισπράξεις της στην χώρα μας. Έπρεπε να φτιάξει όνομα πέρα από την αλλαγή των μοντέλων της βλέπεις.αυτο εχει κανει η chevrolet αμα δεις το excel
3 εκ ευρω αλλα το 1,5 πηγε για 'αλλα' (δηλαδη όχι για καποιο μοντέλο αποκλειστικά)
Διαφημιστικό Κόστος