-
Διαβασα σε εφημεριδα οτι καμμια αντιπροσωπεια που πουλα αμαξια με μοτερ fsi πχ vw,audi κλπ...δεν διαθετει μασινι καθαρισμου της πολλαπλης εισαγωγης των εν λογω κινητηρων.
Τα δε Ελληνικα Πετρελαια ειχαν γνωστοποιησει οτι η παρουσα διυλιση των καυσιμων δεν επιτρεπει την χρηση των καυσιμων που εισαγονται πανελλαδικα στα μοτερια fsi...
Aν δηλ. σου φρακαρει το jet του fsi ο καθε παζαροπουλος θα σου χρεωσει ολη την πολλαπλη εισαγωγης manifold που κοστιζει κανα δυομισαρει χηναρια ευρω....
Ειναι τοσο αλητες οι αντιπροσωποι που δεν προφυλασσουν τους αγοραστες προτρεποντας τους να βαζουν εστω καθαριστικο fuel injectors στα τανκια τους.
Οι δε γερμανικες εταιριες εχουν ηδη στειλει νοτα στους ελληνες αντιπροσωπους για αυτο αλλα οι απατεωνες δεν κανουν τιποτα..
Το δε μηχανακι καθαρισμου για τα fsi κοστιζει περι τα 120 χιλιοχηναρια Ε.
Εχετε το νου σας καημενοι fsi-ιδιοκτητες
-
Διαβασα σε εφημεριδα οτι καμμια αντιπροσωπεια που πουλα αμαξια με μοτερ fsi πχ vw,audi κλπ...δεν διαθετει μασινι καθαρισμου της πολλαπλης εισαγωγης των εν λογω κινητηρων.
Τα δε Ελληνικα Πετρελαια ειχαν γνωστοποιησει οτι η παρουσα διυλιση των καυσιμων δεν επιτρεπει την χρηση των καυσιμων που εισαγονται πανελλαδικα στα μοτερια fsi...
Aν δηλ. σου φρακαρει το jet του fsi ο καθε παζαροπουλος θα σου χρεωσει ολη την πολλαπλη εισαγωγης manifold που κοστιζει κανα δυομισαρει χηναρια ευρω....
Ειναι τοσο αλητες οι αντιπροσωποι που δεν προφυλασσουν τους αγοραστες προτρεποντας τους να βαζουν εστω καθαριστικο fuel injectors στα τανκια τους.
Οι δε γερμανικες εταιριες εχουν ηδη στειλει νοτα στους ελληνες αντιπροσωπους για αυτο αλλα οι απατεωνες δεν κανουν τιποτα..
Το δε μηχανακι καθαρισμου για τα fsi κοστιζει περι τα 120 χιλιοχηναρια Ε.
Εχετε το νου σας καημενοι fsi-ιδιοκτητες
-
Διαβασα σε εφημεριδα οτι καμμια αντιπροσωπεια που πουλα αμαξια με μοτερ fsi πχ vw,audi κλπ...δεν διαθετει μασινι καθαρισμου της πολλαπλης εισαγωγης των εν λογω κινητηρων.
Τα δε Ελληνικα Πετρελαια ειχαν γνωστοποιησει οτι η παρουσα διυλιση των καυσιμων δεν επιτρεπει την χρηση των καυσιμων που εισαγονται πανελλαδικα στα μοτερια fsi...
Aν δηλ. σου φρακαρει το jet του fsi ο καθε παζαροπουλος θα σου χρεωσει ολη την πολλαπλη εισαγωγης manifold που κοστιζει κανα δυομισαρει χηναρια ευρω....
Ειναι τοσο αλητες οι αντιπροσωποι που δεν προφυλασσουν τους αγοραστες προτρεποντας τους να βαζουν εστω καθαριστικο fuel injectors στα τανκια τους.
Οι δε γερμανικες εταιριες εχουν ηδη στειλει νοτα στους ελληνες αντιπροσωπους για αυτο αλλα οι απατεωνες δεν κανουν τιποτα..
Το δε μηχανακι καθαρισμου για τα fsi κοστιζει περι τα 120 χιλιοχηναρια Ε.
Εχετε το νου σας καημενοι fsi-ιδιοκτητες
-
Αν ισχύει αυτό είναι απαράδεκτοι!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Αν ισχύει αυτό είναι απαράδεκτοι!θα πιστέψεις τον τυχαίο;
-
Είπα, 'αν ισχύει'.
-
Randomly thinking πάντα
-
o Random ξαναχτυπά....
-
Μήπως όμως από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια..?
Κάτι μου λέει ότι πρέπει να το κοιτάξουμε λίγο καλύτερα το θέμα...
Στο κάτω-κάτω όλοι ξέρουμε ότι οι αντιπροσωπείες VW-AUDI δεν είναι και παράδειγμα προς μίμηση...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
.................................................
Στο κάτω-κάτω όλοι ξέρουμε ότι οι αντιπροσωπείες VW-AUDI δεν είναι και παράδειγμα προς μίμηση...
Μαλλον παράδειγμα προς αποφυγή ειναι, αλλά δεν βάζουμε μυαλό
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Είπα, 'αν ισχύει'.Δεν ισχύει . Στη Βέροια έχω καθαρίσει τα πάντα με κόστος 35 ευρώ , σε ιδιώτη . Το τουτού είναι mitsubishi pajero με GDI κινητήρα . Θέλει λίγη προσοχή αλλά δεν είναι και όπως τα λέει ο 'ακατανόμαστος'.
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Είπα, 'αν ισχύει'.
Δεν ισχύει . Στη Βέροια έχω καθαρίσει τα πάντα με κόστος 35 ευρώ , σε ιδιώτη . Το τουτού είναι mitsubishi pajero με GDI κινητήρα . Θέλει λίγη προσοχή αλλά δεν είναι και όπως τα λέει ο 'ακατανόμαστος'.
Όπως είπες το καθάρισες σε ιδιώτη (οι οποίοι ως επί το πλείστον είναι σαφώς καλύτεροι από τις αντιπροσωπείες). Αν όμως μία στο εκατομμύριο γίνει η ζημιά, ενώ το αμάξι είναι σε εγγύηση, ο ιδιώτης θα σου το φτιάξει? Χλωμό... Αν από την άλλη αληθεύουν αυτά που λέει ο Random περί αντιπροσωπείας, τότε οι τύποι έιναι για φτύσιμο...
Μήπως θα έπρεπε κάποιος να το τσεκάρει το θέμα? Πάντως εγώ δεν καίγομαι, καθώς δεν εχω Golf (ούτε καν VW-AUDI).
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
... Αν από την άλλη αληθεύουν αυτά που λέει ο Random περί αντιπροσωπείας, τότε οι τύποι έιναι για φτύσιμο...
Μήπως θα έπρεπε κάποιος να το τσεκάρει το θέμα? Πάντως εγώ δεν καίγομαι, καθώς δεν εχω Golf (ούτε καν VW-AUDI).
'φτύσε' καλύτερα τον Random
το κορυφαίο όλων είναι το κόστος... 120Κ ευρώ
στην εφημερίδα του πινόκιο τα διαβάζει;
-
????Μου φαίνεται ότι έρχεται!!!!
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
...κοστιζει περι τα 120 χιλιοχηναρια Ε.Το κόστος είναι:
α) 120.000 ευρώ;
β) 120 ευρώ;
γ) αλλάξαμε πάλι νόμισμα; -
Πάντως μην νομίζετε ότι ένας τόσο εξειδικευμένος εξοπλισμός συνεργείου (αν υπάρχει ειδικό μηχανημα για τα μπεκ των FSi) θα είναι και φθηνός... Κάθε άλλο...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πάντως μην νομίζετε ότι ένας τόσο εξειδικευμένος εξοπλισμός συνεργείου (αν υπάρχει ειδικό μηχανημα για τα μπεκ των FSi) θα είναι και φθηνός... Κάθε άλλο...120.000 ευρώ κοστίζει πλήρες δοκιμαστήριο αντλιών πετρελαίου και μπεκ common rail με όλον τον επιπλέον εξοπλισμό για να αντέχει πιέσεις της τάξης των 2.000 bar
Εργαλεία & εξοπλισμός (διαγνωστικά κλπ) ενός πλήρους συνεργείου φτάνουν περίπου τα 100Κ.
Αυτό 'φαντάζομαι' είναι υπερμηχάνημα Στη Γερμανία το έχουν άραγε;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
...κοστιζει περι τα 120 χιλιοχηναρια Ε.
Το κόστος είναι:
α) 120.000 ευρώ;
β) 120 ευρώ;
γ) αλλάξαμε πάλι νόμισμα;δ) 120 χιλιοχηνάρια, δηλαδή 12010001000;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
...κοστιζει περι τα 120 χιλιοχηναρια Ε.
Το κόστος είναι:
α) 120.000 ευρώ;
β) 120 ευρώ;
γ) αλλάξαμε πάλι νόμισμα;δ) 120 χιλιοχηνάρια, δηλαδή 12010001000;
τις χήνες και τα χηνάρια εγώ τα τρώω μόνο με γλυκόξινη σάλτσα!! χαρ χαρ χαρ χαρ
-
Νew currency!!!!
1 χηλιοχήναρο...
με υποδιαιρέσεις το χήναρο (!)
και πολλαπλάσιο το πολυχήναρο (1.000 χηλιοχήναρα)(Στη χώρα του Ντόναλντ Ντακ βρισκόμαστε;;)
Καλημέρα...
ΕΛΠΕ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ FSI