Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πίσω δισκόφρενα αντί ταμπούρων και βελτίωση φρένων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πίσω δισκόφρενα αντί ταμπούρων και βελτίωση φρένων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    15
    2699
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimclark last edited by

      Γεια. Εδώ και καιρό μου έχει μπει στο μυαλό να βάλω καλύτερα φρένα στο Φιέστα που έχω. Πείτε ότι έχω μανία με τα καλά φρένα, πείτε ότι έχω κάποια λεφτά να ξοδέψω στο αυτοκίνητο, πείτε ότι θέλετε.
      Το αυτοκίνητο έχει δισκόφρενα μπροστά και τάμπουρα πίσω.

      1. Καταρχήν σκέφτομαι να περάσω δισκόφρενα πίσω. Αλλά αν το κάνω αυτό, θα έχω δυνατότερη (όπως και να έχει) πέδηση πίσω. Συνεπώς πρέπει να ξαναρυθμίσω ή και να αλλάξω τα μπροστινά με μεγαλύτερα ή/και δυνατότερα. Ισχύει αυτό? Μπορώ απλά να αλλάξω τα φρένα του πίσω άξονα χωρίς να ακουμπήσω τα μπροστά?

      2. Δεδομένο είναι επίσης ότι δεν μπορώ να αλλάξω διάσταση τροχών. Έχω 15 ιντσών ζάντες. Υπάρχουν λύσεις καλών εταιριών για τόσες μικρές διαστάσεις?

      3. Αν το κόστος για νέα πίσω δισκόφρενα είναι 'Τού μάτς' λέει να αλλάξω τις δαγκάνες και να βάλω ένα καλύτερο δίσκο στα μπροστινά δισκόφρενα? Ή το ΑBS θα δουλεύει υπερωρίες εξαιτίας ενός μεγάλου 'front balance brake bias' (πολύ δυνατά μπροστινά φρένα σε σχέση με τα πίσω)?

      4. Επίσης, θέλει γενικά προγραμματισμό το ΑΒΣ ή θα προσαρμοστεί μόνο του?

      5. Δεδομένου, τέλος, ότι δεν θα γίνει από την αντιπροσωπεία η δουλειά (δεν μου λένε ακόμα αν περνάνε του ST τα φρένα στο απλό μοντέλο, και γενικά για πίσω δισκόφρενα την πρώτη φορά μου είπανε 'ξέχασέ το') μάλλον θα πρέπει να αποφανθώ σε κατάστημα βελτιώσεων σωστά? Ποιο το κόστος αλήθεια (στο περίπου, από πόσο μέχρι πόσο κυμαίνεται)?

      Είναι αρκετά ερωτήματα. Αν μπορείτε απαντήστε, πείτε κανα δυό απόψεις. Επίσης, δεκτό είναι και το να μου προτείνεται να το αφήσω όπως είναι... Έψαξα και στο κατάλογο αναζήτησης θεμάτων, αλλά δεν βρήκα εκεί κάτι που να με βοηθήσει.. Ευχαριστώ προκαταβολικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimclark last edited by

        Γεια. Εδώ και καιρό μου έχει μπει στο μυαλό να βάλω καλύτερα φρένα στο Φιέστα που έχω. Πείτε ότι έχω μανία με τα καλά φρένα, πείτε ότι έχω κάποια λεφτά να ξοδέψω στο αυτοκίνητο, πείτε ότι θέλετε.
        Το αυτοκίνητο έχει δισκόφρενα μπροστά και τάμπουρα πίσω.

        1. Καταρχήν σκέφτομαι να περάσω δισκόφρενα πίσω. Αλλά αν το κάνω αυτό, θα έχω δυνατότερη (όπως και να έχει) πέδηση πίσω. Συνεπώς πρέπει να ξαναρυθμίσω ή και να αλλάξω τα μπροστινά με μεγαλύτερα ή/και δυνατότερα. Ισχύει αυτό? Μπορώ απλά να αλλάξω τα φρένα του πίσω άξονα χωρίς να ακουμπήσω τα μπροστά?

        2. Δεδομένο είναι επίσης ότι δεν μπορώ να αλλάξω διάσταση τροχών. Έχω 15 ιντσών ζάντες. Υπάρχουν λύσεις καλών εταιριών για τόσες μικρές διαστάσεις?

        3. Αν το κόστος για νέα πίσω δισκόφρενα είναι 'Τού μάτς' λέει να αλλάξω τις δαγκάνες και να βάλω ένα καλύτερο δίσκο στα μπροστινά δισκόφρενα? Ή το ΑBS θα δουλεύει υπερωρίες εξαιτίας ενός μεγάλου 'front balance brake bias' (πολύ δυνατά μπροστινά φρένα σε σχέση με τα πίσω)?

        4. Επίσης, θέλει γενικά προγραμματισμό το ΑΒΣ ή θα προσαρμοστεί μόνο του?

        5. Δεδομένου, τέλος, ότι δεν θα γίνει από την αντιπροσωπεία η δουλειά (δεν μου λένε ακόμα αν περνάνε του ST τα φρένα στο απλό μοντέλο, και γενικά για πίσω δισκόφρενα την πρώτη φορά μου είπανε 'ξέχασέ το') μάλλον θα πρέπει να αποφανθώ σε κατάστημα βελτιώσεων σωστά? Ποιο το κόστος αλήθεια (στο περίπου, από πόσο μέχρι πόσο κυμαίνεται)?

        Είναι αρκετά ερωτήματα. Αν μπορείτε απαντήστε, πείτε κανα δυό απόψεις. Επίσης, δεκτό είναι και το να μου προτείνεται να το αφήσω όπως είναι... Έψαξα και στο κατάλογο αναζήτησης θεμάτων, αλλά δεν βρήκα εκεί κάτι που να με βοηθήσει.. Ευχαριστώ προκαταβολικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jimclark last edited by

          Γεια. Εδώ και καιρό μου έχει μπει στο μυαλό να βάλω καλύτερα φρένα στο Φιέστα που έχω. Πείτε ότι έχω μανία με τα καλά φρένα, πείτε ότι έχω κάποια λεφτά να ξοδέψω στο αυτοκίνητο, πείτε ότι θέλετε.
          Το αυτοκίνητο έχει δισκόφρενα μπροστά και τάμπουρα πίσω.

          1. Καταρχήν σκέφτομαι να περάσω δισκόφρενα πίσω. Αλλά αν το κάνω αυτό, θα έχω δυνατότερη (όπως και να έχει) πέδηση πίσω. Συνεπώς πρέπει να ξαναρυθμίσω ή και να αλλάξω τα μπροστινά με μεγαλύτερα ή/και δυνατότερα. Ισχύει αυτό? Μπορώ απλά να αλλάξω τα φρένα του πίσω άξονα χωρίς να ακουμπήσω τα μπροστά?

          2. Δεδομένο είναι επίσης ότι δεν μπορώ να αλλάξω διάσταση τροχών. Έχω 15 ιντσών ζάντες. Υπάρχουν λύσεις καλών εταιριών για τόσες μικρές διαστάσεις?

          3. Αν το κόστος για νέα πίσω δισκόφρενα είναι 'Τού μάτς' λέει να αλλάξω τις δαγκάνες και να βάλω ένα καλύτερο δίσκο στα μπροστινά δισκόφρενα? Ή το ΑBS θα δουλεύει υπερωρίες εξαιτίας ενός μεγάλου 'front balance brake bias' (πολύ δυνατά μπροστινά φρένα σε σχέση με τα πίσω)?

          4. Επίσης, θέλει γενικά προγραμματισμό το ΑΒΣ ή θα προσαρμοστεί μόνο του?

          5. Δεδομένου, τέλος, ότι δεν θα γίνει από την αντιπροσωπεία η δουλειά (δεν μου λένε ακόμα αν περνάνε του ST τα φρένα στο απλό μοντέλο, και γενικά για πίσω δισκόφρενα την πρώτη φορά μου είπανε 'ξέχασέ το') μάλλον θα πρέπει να αποφανθώ σε κατάστημα βελτιώσεων σωστά? Ποιο το κόστος αλήθεια (στο περίπου, από πόσο μέχρι πόσο κυμαίνεται)?

          Είναι αρκετά ερωτήματα. Αν μπορείτε απαντήστε, πείτε κανα δυό απόψεις. Επίσης, δεκτό είναι και το να μου προτείνεται να το αφήσω όπως είναι... Έψαξα και στο κατάλογο αναζήτησης θεμάτων, αλλά δεν βρήκα εκεί κάτι που να με βοηθήσει.. Ευχαριστώ προκαταβολικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Φιλε θα σου απαντησω καπως πλαγίως.....

            Καταρχην οι αντιπροσωπειες οτιδηποτε ξεφευγει απο το λαδια φιλτρα γρασαρισμα ειναι 'χαιρεται'. Ολες. Ακομα και αν τα 'υλικα' προερχονται απο το δικό τους ραφι..

            Την χρηση εποχη της μετατροπης των golf I & II - kadett GTE κ.λ.π. εμαθα οτι παιρνοντας εναν ολοκληρο αξονα με τα πισω δισκοφρενα κανεις την ζωη σου ευκολη, ιδιαίτερα αν στα μεταχειρισμενα ( ή και απο τα καινουργια αν ξερεις τους κωδικους) βρεις και το μπροστηνο συστημα φρενων μαζι

            Μην ξεχνας και κατι αλλο - σε πολλα αυτοκιντα γα λογους τιμης πωλησης, στην φτυνη εκδοση βαζουν ταμπυρα πισω, ενω στην ιδια ακριβη εκδοση δισκόφρενα ή αντοιστοιχα στην χειροκινητη ταμπουρα και στην αυτοματη δισκους γιατι δεν φρεναρει τοσο με το μοτερ..

            Αν δεν βιαζεσαι και τοσο ψαξε να βρεις τους καταλόγους τον ανταλλακτικών και συγκρινε κωδικους εξαρτηματων στα διαφορα μοντελλα, αυτο θα σου λυσει τις απωρειες για το αν η τρομπα - το abs κ.λ.π. κ.λ.π. ειναι τα ιδια

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leonp last edited by

              Αν δεν υπερθερμαίνεις τα ταμπούρα σου (καταβάσεις με γκάζια) δεν υπάρχει λόγος να τα αναβαθμίσεις σε δισκόφρενα γιατί τα πίσω φρένα ελάχιστα συνεισφέρουν στο φρενάρισμα στο δικό σου αυτοκίνητο και έτσι οι διαφορές θα είναι μικρές σε σχέση με το κόστος (πίσω άξονας μεταχειρισμένος + νέος κατανεμητής).

              Αν στα μπροστινά μπορείς να βάλεις δαγκάνες (μεταχειρισμένες από μεγαλύτερο μοντέλο) ή και δίσκους, τότε θα δεις μεγάλες διαφορές.

              Πρόσεξε τις μεταχειρισμένες δαγκάνες κατά την αγορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                thvarveris last edited by

                Αστο καλύτερα έτσι.
                Αν επειμένεις να βρεις ένα μεταχειρισμένο άξονα.
                Οι αντιπροσωπείες δεν είναι ότι δεν ενδιαφέρονται, αλλά για να κάνεις αυτή την αλλαγή θα πρέπει να πάρεις πολλούς κωδικούς ανταλλακτικών και όχι λίγους όπως νομίζουν πολλοί με αποτέλεσμα άμα σου πουν το κόστος να φύγεις τρέχοντας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Δίσκοι και σιαγόνες εμπρός, δίσκοι και σιαγόνες πίσω, τρόμπα, ρύθμιση ABS... Για πολλά λεφτά το βλέπω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tazio last edited by

                    Αν ξεκινήσεις να κάνεις αυτή τη μετατροπή ίσως ανακαλύψεις ότι καλύτερα να έπαιρνες το μεγαλύτερο μοντέλο του αυτοκινήτου που έχεις. Ίσως σου στοίχιζε λιγότερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dpolal last edited by

                      Μια πολύ απλή και εύκολη μετατροπή είναι να αλλάξεις τα μαρκούτσια των φρένων σου (μπρος-πίσω) με αεροπορικού τύπου που θα βρεις διάφορες μάρκες και να αντικαταστείσεις τα υγρά με αγωνιστικού τύπου.

                      Θα δεις μεγάλες διαφορές αμέσως στην απόδοση.
                      (Το μείων των αγωνιστικών υγρών είναι ότι απαιτούν πολύ συχνότερες αλλαγές από ότι τα κοινά.)

                      Άλλη αλλαγή (πολύ ακριβότερη όμως) είναι να αλλάξεις τους μπροστινούς δίσκους με χαρακτούς,τρυπητούς after market ΑΛΛΑ στις ίδιες διαστάσεις με τους εργοστασιακούς γιατί οι όποιοι μεγαλύτεροι θέλουν άλλες ζάντες...

                      Επίσης μπορείς να κοιτάξεις και για high performance τακάκια αλλά δεν ξέρω πόσο καλύτερα είναι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        takisb last edited by

                        Η μικρή μου εμπειρία λέει πως τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά από πλευράς κόστους, χωρίς να διεκδικώ το αλάθητο.
                        Παλιότερα είχα ένα 106 1.4 XR. Καλό, στριφτερό, ψιλοσβέλτο, αλλά από φρένα, τίποτα σπουδαίο. Κάποια στιγμή που οι δίσκοι ήθελαν αλλαγή λόγω φθοράς, το κόστος ήταν δίσκοι, τακάκια και αλλαγή υγρών φρένων, περίπου 55.000 δρχ.
                        Έδωσα, αν θυμάμαι καλά, 90.000 δρχ. και έβαλα μεταχειρισμένες δαγκάνες από ραλλύ, καινούριους αεριζόμενους δίσκους και τακάκια ραλλύ, και απέκτησα φρένα! Χωρίς αλλαγή βέβαια στη διάσταση των τροχών (14''), και χωρίς 'πατέντες'.
                        Πιστεύω πως μπορείς να κάνεις κάτι αντίστοιχο, με λογικό κόστος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          enginekiller last edited by

                          Καταρχας κανενας δεν απαντησε στις ερωτησεις 1,3,4 που με ενδιεφεραν και εμενα. Τωρα για τα φρενα σου πιστευω πως μολις κανεις μεγαλες αλλαγες θα ψαχνεις μετα για αναρτηση και μετα για... Ισως μια πρωτη αλλαγη σε υγρα,μαρκουτσια και τακακια μπροστα σε καλυτερα θα δινεις μια καλη διαφορα. Πιστευω πως οι λυσεις χαρακτοι-τρυπητοι δισκοι ειναι υπερβολικες για το τουτου και πως μετα απο τα παραπανω πηγαινε σε καλυτερους δισκους-δαγκανες απλως και οχι υπερβολικα αγωνιστικες λυσεις. Μετα οπως ειπα θα καταλαβεις οτι η αναρτηση σου δε σε βοηθαει και θα τρεχεις και γιάυτη!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            Απαντησεις:

                            Ερωτηση 1 - Η συμπεριφορα θα αλλαξει εκτος και αν το ιδιο αυτοκινητο σε αλλη εκδοση εχει δισκους πισω με τα ιδια μπροστινα - κατανεμητες ( χλωμο) που σημαινει οτι το εργοστασιο το εχει -πιθανον- ψαξει. Γενικα θα ελεγα ωχι διοτι μπαινουν και διαφοροι αλλοι παραγοντες οπως στυλ οδηγησης, πραγματικη ισχυσ μπροστινων φρενων οπως ειναι, φαρδος ελαστικων - ζυγιζμα αυτοκινητου..

                            Ερωτηση 3: Σε συναρτηση με τα ανωτερω ή θεωρεία λεει οτι λογω μεταφορας βαρους ναι - το abs θα δουλευει πιο συχνα για τους πισω τροχους

                            Ερωτηση 4: Το abs δεν εχει να προσαρμοση τιποτα. μετραει απλά ( και το λεω απλοϊκα) την σχετικη ταχυτητα του τροχου σε σχεση με τους υπολοιπους και αν δει διαφορα μειωνει την πιεση. Με καλυτερα φρενα ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΑΖΙ σταματας πιο γρηγορα - το abs θα δουλεψει στο ατσαλο σταρουχωμα και θα φερει το συστημα να φρεναρει ιδανικα.
                            Απλα εσυ με τα καλυτερα φρενα-λαστιχα ανεβασες ψυλωτερα το οριο μπλοκαριζματος

                            ΥΓ και χωρις παρεξηγηση: Μηπως αγορασες λαθος αυτοκινητο????.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              jimclark last edited by

                              Το αν αγόρασα λάθος αυτοκίνητο είναι άλλο ευαγγέλιο. Άλλα με ενοχλούν. Τα φρένα είναι καλά, μεν, αλλά γενικά θα τα ήθελα και κάπως καλύτερα. Για αυτό ρωτνάω. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Αρχίζω ψάξιμο σιγά σιγά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Για ρίξε μια ματιά εδώ ...

                                http://www.hispecmotorsport.co.uk/ford.htm
                                http://www.godspeedbrakes.co.uk/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dpolal last edited by

                                  Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                  Πιστευω πως οι λυσεις χαρακτοι-τρυπητοι δισκοι ειναι υπερβολικες για το τουτου και πως μετα απο τα παραπανω πηγαινε σε καλυτερους δισκους-δαγκανες απλως και οχι υπερβολικα αγωνιστικες λυσεις.

                                  Διαφωνώ ελαφρώς με τα λεγόμενα σου...
                                  Οι καλύτεροι (χαρακτοί/τρυπητοί) δίσκοι στις ίδιες διαστάσεις ΔΕΝ θα επιφέρουν αποτελέσματα ΤΟΣΟ στην μείωση της απόσταση του φρεναρίσματος σε σχέση με την αρχική ΌΣΟ στην ίδια την χρήση των φρένων.

                                  Δηλαδή οι δίσκοι δεν θα θερμαίνονται ΌΣΟ οι απλοί και δεν θα συγκεντρώνουν κατάλοιπα από τα τακάκια με αποτέλεσμα να μειώνεται η απόδοση τους σε πολλά παρατεταμένα και βίαια φρεναρίσματα και γενικά σε σκληρή χρήση.

                                  Αυτό φυσικά έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης και τον τρόπο φρεναρίσματος πάντα (τσαρούχωμα κλπ).

                                  Εξαρτάται με το τί θέλουμαι να κάνουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Νομίζω στο νέο Focus έκαναν καθόλου αμελητέα διαφορά στο φρενάρισμα τα πίσω δισκόφρενα σε σχέση με ταμπούρα. Σε γενικές γραμμές όμως εκτός από τρομερές καταπονήσεις το συνηθισμένο είναι να μην έχουν σημαντική διαφορά.
                                    Και εγώ υπέρ μαρκουτσίων, ανανέωσης υγρών (όχι απαραίτητα με αγωνιστικά αλλά φρέσκα), καλύτερης δισκόπλακας και καλύτερων τακακίων. Με αυτά μάλλον θα δεις τις μεγαλύτερες διαφορές στις περισσότερες καθημερινές συνθήκες. Από εκεί και πέρα τα πράγματα ακριβαίνουν πολύ και οι διαφορές σε αποτέλεσμα μικραίνουν... (για καθημερινές συνθήκες σε κονό δρόμο πάντα)
                                    Φυσικά αν υπάρχει και ταιριάζει έτοιμα φρένα από τρακαρισμένα καλά μοντέλα είναι καλή, δοκιμασμένη και οικονομική λύση.
                                    Επίσης βελτίωση στο φρενάρισμα προσφέρουν σφιχτότερα αμορτισέρ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr