Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εγκυκλιος 1...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Εγκυκλιος 1...
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    7
    14
    201
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • johanndelta
      johanndelta last edited by

      This post is deleted!
      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • johanndelta
        johanndelta last edited by

        This post is deleted!
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • johanndelta
          johanndelta last edited by

          This post is deleted!
          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            georgetabs last edited by

            Η πλάκα είναι πως αν πάω σε ανάβαση με Σεϊτσέντο και είμαι μπροστά και από τον Κύρκο (που λέει ο λόγος) όλο το Σάββατο και πρώτο ανέβασμα Κυριακής, και στο δεύτερο ανέβασμα με πιάσει λάστιχο, βενζίνη, μείνω από ηλεκτρικά, ΔΕΝ μετράει στις 2 αναβάσεις, αφού δεν τερμάτισα, κι ας ήμουν το μεγαλύτερο ταλέντο του αιώνα...

            Απεναντίας αν πάω με Ξαρά WRC και ανέβω η Ριτσώνα σε 10 λεπτά και 35 δευτερόλεπτα και 412 χιλιοστά το πρώτο ανέβασμα, και το δεύτερο ακόμα πιο αργό, ΕΧΩ τερματίσει αγώνα, και μετράει, κι ας ήμουν πιο αργός από ταρίφα στην Ομόνοια!

            Επίσης:
            Αν δεν μετράει στο ενιαίο, μπορεί να πάω στο ενιαίο, και να βγω πρωταθλητής.
            Του χρόνου, ή έστω μετά τον ΠΡΩΤΟ αγώνα που κέρδισα θα μου επιτρέπεται να τρέξω σε πίστα σε άλλες κατηγορίες, ή όχι, αφού δεν έχω τερματίσει 2 αναβάσεις, οπότε δεν είμαι κατάλληλος για πίστα;

            Έχω ακούσει 2-3 να λένε πως θα πάνε σε 2 αναβάσεις κούτσα κούτσα ίσα να τρέχουν σε πίστα. (Άσχετο που όλοι τελικά δεν το έκαναν λόγω των οικονομικών τους)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              apr last edited by

              ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (ΒΛΕΠΕ ΣΕΙΦ-ΤΡΑΚ)π.χ. ΟΤΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ , ΕΧΕΙ ΕΣΤΩ ΤΑ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΕΤΑΣΧΕΙ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ , ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ , ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΧΗΜΗ . ΑΠΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Η ΕΘΕΑ , ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ .
              Ο ΣΟΑΑ , ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ , ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ , ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ , ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ .
              ΙΣΩΣ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ , ΤΟ ΘΕΜΑ ,ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ , ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟ !

              ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΩΡΑ , ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ , ΑΠ'ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΕ .
              ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΝΑΣ ΚΑΝΙΒΑΛΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΙΕΡΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ , ΑΠ'ΤΗΝ ΒΟΥΤΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΤΟ 93 , ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΑΞΑ ΦΥΣΙΚΑ , ΤΟ OYNO MOY , ΠΑΡ'ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΤΤΙΚΟ ΠΟΥ ΣΕΡΝΟΤΑΝ , ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΙΜΟΥ ΑΝΑΒΑΣΗ !

              ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΦΙΛΕ johanndelta ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΚΑΡΤ) ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ , ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ !

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                oikonomoy_racing last edited by

                Σε μια ανάβαση σε κυνηγάει ο χρόνος αν τον κυνηγάς και εσύ φυσικά και είναι κάτι που δεν τον βλέπεις.Στην πίστα ή στον δρόμο (και ποιος δεν έχει κάνει αγώνα σε δρόμο)
                τον αντίπαλό σου τον βλέπεις είτε στο μπαμπρίζ είτε στους καθρέπτες σου αν δεν στριμωχθείς (πίστα) στη πρώτη στροφή μετά την εκίνηση και τους χάσεις τους πλαινούς αλλα όπως και να έχει θα σου μείνει ο εσωτερικός
                Αρα περισσότερη εμπειρεία αποκτάς για πίστα απο τους κακούς ελληνικούς δρόμους παρά απο τις ακριβοπληρωμένες αναβάσεις-ραλύ αν αυτό γίνετε υποχρεωτικά για να μπορέσεις να πάρεις το παράσημο να τρέχεις σε πίστα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  maleleni last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                  Η πλάκα είναι πως αν πάω σε ανάβαση με Σεϊτσέντο και είμαι μπροστά και από τον Κύρκο (που λέει ο λόγος) όλο το Σάββατο και πρώτο ανέβασμα Κυριακής, )

                  ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    maleleni last edited by

                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                    Η πλάκα είναι πως αν πάω σε ανάβαση με Σεϊτσέντο και είμαι μπροστά και από τον Κύρκο (που λέει ο λόγος) όλο το Σάββατο και πρώτο ανέβασμα Κυριακής, )

                    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ SEICENTO.....
                    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΤΑ SEICENTO... ANTEEEE
                    ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΝΕ .... ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ ΟΥΤΕ Η ΕΘΕΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΩΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ.......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nikos_bugsr last edited by

                      Και σωστο και λαθος.

                      Οι κανονισμοι δεν βγαινουν υποθετικά. Δεν στηριζονται δηλαδη στο οτι αν καποιος θελησει να κανει πιστα, σημαίνει ότι θα την εχει επισκευθεί αρκετές φορές.
                      Υπάρχουν αρκετές αντίθετες περιπτωσεις. π.χ. τελευταία, καποιο παιδι του ενιαίου MG, επισκευθηκε την πιστα για δοκιμές, μιας και δεν την είχε ξαναδει ποτέ.

                      Η πίστα ειναι ένας χώρος που χρειάζεται πιο πειθαρχημένη συμπεριφορά, οποτε καλό ειναι να υπάρχουν κάποιοι αγώνες οι οποιοι θα βαλουν τον αγωνιζομενο σε ένα κλιμα πειθαρχίας.

                      ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ομως, ένας αγώνας rally ή μία ανάβαση, ναι μεν πειθαρχουν έναν οδηγο και του δινουν να καταλαβει οτι δεν προκειται για μια κοντρα στον δρομο, αλλα για πραγματικό αγώνα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν νομιζω οτι τον βοηθάνε (οι παραπανω αγώνες) στο να αναπτύξει κατάλληλη συμπεριφορά για αγώνα circuit.

                      Αν πρέπει (που νομιζω οτι πρέπει) να υπάρχει αυτη η δικλείδα ασφαλείας, κάποιος άλλος τροπος πρέπει να βρεθεί, πιο ουσιαστικός, ο οποιος θα εξασφαλίζει οσο γινεται την σωστη συμπεριφορά οδηγών μέσα σε έναν αγώνα circuit.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ο χρήστης maleleni έγραψε:

                        Η πλάκα είναι πως αν πάω σε ανάβαση με Σεϊτσέντο και είμαι μπροστά και από τον Κύρκο (που λέει ο λόγος) όλο το Σάββατο και πρώτο ανέβασμα Κυριακής, )

                        ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ SEICENTO.....
                        ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΤΑ SEICENTO... ANTEEEE
                        ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΝΕ .... ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ ΟΥΤΕ Η ΕΘΕΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΩΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ.......

                        Δεν είπα πως είναι αργό, άλλωστε 2 χρόνια το είχαμε σαν αυτοκίνητο αναγνωρίσεων και το υπερσυμπαθώ!!

                        Το είπα απλά για να τονίσω την ταλεντάρα! (όχι τη δική μου!! )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          peri last edited by

                          Ακουσα οτι αμα εχεις κανει συνοδηγος σε 2 ραλί μπορεις να τρεξεις πιστα σαν οδηγος φυσικα, επειτα απο την τρομερη οδηγικη εμπειρια που ειχες ως συνοδηγος.
                          Τα σπριντ φυσικα δεν μετρανε παροτι εχουν τριπλασια χλμ απο τις αναβασεις.
                          Παντως η πιστα χρειαζεται μεγαλυτερη προσοχη απο τις ειδικες ιδιως στην εκκινηση οπου πρεπει ταυτοχρονα να προσεχεις τον μπροστινο σου, απο το πλαι και τον 'πισινο' σου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
                            Ακουσα οτι αμα εχεις κανει συνοδηγος σε 2 ραλί μπορεις να τρεξεις πιστα σαν οδηγος φυσικα, επειτα απο την τρομερη οδηγικη εμπειρια που ειχες ως συνοδηγος.
                            Τα σπριντ φυσικα δεν μετρανε παροτι εχουν τριπλασια χλμ απο τις αναβασεις.
                            Παντως η πιστα χρειαζεται μεγαλυτερη προσοχη απο τις ειδικες ιδιως στην εκκινηση οπου πρεπει ταυτοχρονα να προσεχεις τον μπροστινο σου, απο το πλαι και τον 'πισινο' σου

                            Το άκουσες...
                            Αν το βρείς και γραμμένο στον κανονισμό ίσως αποτελέσει και σημείο συζήτησης στο παρόν θέμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • P
                              peri last edited by

                              Με ανθρωπους της ΛΑΜΣ που μιλησα μετα τον αγωνα μου ειπαν οτι ειναι υποθεση της λεσχης ποιος θα τρεξει ή οχι.Δηλ. θα μπορουσε να συμμετασχει και καποιος που δεν εχει κανει 2 ραλι ή αναβασεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apr last edited by

                                Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
                                Με ανθρωπους της ΛΑΜΣ που μιλησα μετα τον αγωνα μου ειπαν οτι ειναι υποθεση της λεσχης ποιος θα τρεξει ή οχι.Δηλ. θα μπορουσε να συμμετασχει και καποιος που δεν εχει κανει 2 ραλι ή αναβασεις

                                ΝΑΙ , ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΚΟ , ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΑ ΠΙΤΣ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
                                  Με ανθρωπους της ΛΑΜΣ που μιλησα μετα τον αγωνα μου ειπαν οτι ειναι υποθεση της λεσχης ποιος θα τρεξει ή οχι.Δηλ. θα μπορουσε να συμμετασχει και καποιος που δεν εχει κανει 2 ραλι ή αναβασεις

                                  Βρε ας πληρώσει παράβολο, και τα άλλα βρίσκονται!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr