-
...οπως μου αναφερθηκε απο ανθρωπο της ΕΘΕΑ σε τηλ. επικοινωνια.
Μηπως αυτη η εγκυκλιος (Για να συμμετασχει καποιος σε αγωνα ταχυτητας πρεπει να εχει τερματισει σε 2 αναβασεις/ασφαλτινα ραλι -εξαιρουνται τα σπριντ-) θα επρεπε να καταργηθει; Ποιον σκοπο εξυπηρετει; Αν μου πειτε αυτον της 'ασφαλειας' να μου επιτρεψετε να διαφωνησω. Τα επιχειρηματα μου ειναι τα εξης:
-
Πολλοι ανθρωποι (μεταξυ των οποιων και ο γραφων) πια επισκεπτονται τις πιστες και εχουν αποκτησει μια σχετικη εμπειρια σε αυτες, ειτε οδηγωντας μονοι τους, ειτε και με αλλους εντος αυτης
-
Αν καποιος θελει να τρεξει στο ενιαιο ο περιορισμος αυτος ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Και εδω ρωτω το εξης: Ποιος ειναι πιο επικινδυνος; Αυτος που μπορει να κανει καποιο λαθος λογω απειριας σε μια εκκινηση ενιαιου (15 αυτοκινητα ιδιας αποδοσης) ή καποιος που θα τρεχει σε αγωνα αλλης κατηγοριας (λιγοτερες συμμετοχες και διαφορες στα αυτοκινητα);
Κατα την ταπεινη μου αποψη αυτη η διαταξη θα πρεπει να καταργηθει γιατι στερει απο νεους την δυνατοτητα να νοικιασουν ενα αυτοκινητο και να κανουν 1-2 αγωνες ανα χρονια (ειδικα τωρα χωρις παραβολο στις ταχυτητες). Τους υποχρεωνει να δωσουν 2 'ενοικια' (+παραβολα βεβαιως-βεβαιως) για αναβασεις/ραλι, πραγμα οικονομικα ασυμφορο. Ή εστω να ισχυει η εν λογω διαταξη μονο για αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου. Τι λετε;;;
-
-
...οπως μου αναφερθηκε απο ανθρωπο της ΕΘΕΑ σε τηλ. επικοινωνια.
Μηπως αυτη η εγκυκλιος (Για να συμμετασχει καποιος σε αγωνα ταχυτητας πρεπει να εχει τερματισει σε 2 αναβασεις/ασφαλτινα ραλι -εξαιρουνται τα σπριντ-) θα επρεπε να καταργηθει; Ποιον σκοπο εξυπηρετει; Αν μου πειτε αυτον της 'ασφαλειας' να μου επιτρεψετε να διαφωνησω. Τα επιχειρηματα μου ειναι τα εξης:
-
Πολλοι ανθρωποι (μεταξυ των οποιων και ο γραφων) πια επισκεπτονται τις πιστες και εχουν αποκτησει μια σχετικη εμπειρια σε αυτες, ειτε οδηγωντας μονοι τους, ειτε και με αλλους εντος αυτης
-
Αν καποιος θελει να τρεξει στο ενιαιο ο περιορισμος αυτος ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Και εδω ρωτω το εξης: Ποιος ειναι πιο επικινδυνος; Αυτος που μπορει να κανει καποιο λαθος λογω απειριας σε μια εκκινηση ενιαιου (15 αυτοκινητα ιδιας αποδοσης) ή καποιος που θα τρεχει σε αγωνα αλλης κατηγοριας (λιγοτερες συμμετοχες και διαφορες στα αυτοκινητα);
Κατα την ταπεινη μου αποψη αυτη η διαταξη θα πρεπει να καταργηθει γιατι στερει απο νεους την δυνατοτητα να νοικιασουν ενα αυτοκινητο και να κανουν 1-2 αγωνες ανα χρονια (ειδικα τωρα χωρις παραβολο στις ταχυτητες). Τους υποχρεωνει να δωσουν 2 'ενοικια' (+παραβολα βεβαιως-βεβαιως) για αναβασεις/ραλι, πραγμα οικονομικα ασυμφορο. Ή εστω να ισχυει η εν λογω διαταξη μονο για αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου. Τι λετε;;;
-
-
...οπως μου αναφερθηκε απο ανθρωπο της ΕΘΕΑ σε τηλ. επικοινωνια.
Μηπως αυτη η εγκυκλιος (Για να συμμετασχει καποιος σε αγωνα ταχυτητας πρεπει να εχει τερματισει σε 2 αναβασεις/ασφαλτινα ραλι -εξαιρουνται τα σπριντ-) θα επρεπε να καταργηθει; Ποιον σκοπο εξυπηρετει; Αν μου πειτε αυτον της 'ασφαλειας' να μου επιτρεψετε να διαφωνησω. Τα επιχειρηματα μου ειναι τα εξης:
-
Πολλοι ανθρωποι (μεταξυ των οποιων και ο γραφων) πια επισκεπτονται τις πιστες και εχουν αποκτησει μια σχετικη εμπειρια σε αυτες, ειτε οδηγωντας μονοι τους, ειτε και με αλλους εντος αυτης
-
Αν καποιος θελει να τρεξει στο ενιαιο ο περιορισμος αυτος ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Και εδω ρωτω το εξης: Ποιος ειναι πιο επικινδυνος; Αυτος που μπορει να κανει καποιο λαθος λογω απειριας σε μια εκκινηση ενιαιου (15 αυτοκινητα ιδιας αποδοσης) ή καποιος που θα τρεχει σε αγωνα αλλης κατηγοριας (λιγοτερες συμμετοχες και διαφορες στα αυτοκινητα);
Κατα την ταπεινη μου αποψη αυτη η διαταξη θα πρεπει να καταργηθει γιατι στερει απο νεους την δυνατοτητα να νοικιασουν ενα αυτοκινητο και να κανουν 1-2 αγωνες ανα χρονια (ειδικα τωρα χωρις παραβολο στις ταχυτητες). Τους υποχρεωνει να δωσουν 2 'ενοικια' (+παραβολα βεβαιως-βεβαιως) για αναβασεις/ραλι, πραγμα οικονομικα ασυμφορο. Ή εστω να ισχυει η εν λογω διαταξη μονο για αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου. Τι λετε;;;
-
-
Η πλάκα είναι πως αν πάω σε ανάβαση με Σεϊτσέντο και είμαι μπροστά και από τον Κύρκο (που λέει ο λόγος) όλο το Σάββατο και πρώτο ανέβασμα Κυριακής, και στο δεύτερο ανέβασμα με πιάσει λάστιχο, βενζίνη, μείνω από ηλεκτρικά, ΔΕΝ μετράει στις 2 αναβάσεις, αφού δεν τερμάτισα, κι ας ήμουν το μεγαλύτερο ταλέντο του αιώνα...
Απεναντίας αν πάω με Ξαρά WRC και ανέβω η Ριτσώνα σε 10 λεπτά και 35 δευτερόλεπτα και 412 χιλιοστά το πρώτο ανέβασμα, και το δεύτερο ακόμα πιο αργό, ΕΧΩ τερματίσει αγώνα, και μετράει, κι ας ήμουν πιο αργός από ταρίφα στην Ομόνοια!
Επίσης:
Αν δεν μετράει στο ενιαίο, μπορεί να πάω στο ενιαίο, και να βγω πρωταθλητής.
Του χρόνου, ή έστω μετά τον ΠΡΩΤΟ αγώνα που κέρδισα θα μου επιτρέπεται να τρέξω σε πίστα σε άλλες κατηγορίες, ή όχι, αφού δεν έχω τερματίσει 2 αναβάσεις, οπότε δεν είμαι κατάλληλος για πίστα;Έχω ακούσει 2-3 να λένε πως θα πάνε σε 2 αναβάσεις κούτσα κούτσα ίσα να τρέχουν σε πίστα. (Άσχετο που όλοι τελικά δεν το έκαναν λόγω των οικονομικών τους)
-
ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (ΒΛΕΠΕ ΣΕΙΦ-ΤΡΑΚ)π.χ. ΟΤΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ , ΕΧΕΙ ΕΣΤΩ ΤΑ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΕΤΑΣΧΕΙ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ , ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ , ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΧΗΜΗ . ΑΠΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Η ΕΘΕΑ , ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ .
Ο ΣΟΑΑ , ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ , ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ , ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ , ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ .
ΙΣΩΣ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ , ΤΟ ΘΕΜΑ ,ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ , ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟ !ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΩΡΑ , ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ , ΑΠ'ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΕ .
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΝΑΣ ΚΑΝΙΒΑΛΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΙΕΡΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ , ΑΠ'ΤΗΝ ΒΟΥΤΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΤΟ 93 , ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΑΞΑ ΦΥΣΙΚΑ , ΤΟ OYNO MOY , ΠΑΡ'ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΤΤΙΚΟ ΠΟΥ ΣΕΡΝΟΤΑΝ , ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΙΜΟΥ ΑΝΑΒΑΣΗ !ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΦΙΛΕ johanndelta ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΚΑΡΤ) ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ , ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ !
-
Σε μια ανάβαση σε κυνηγάει ο χρόνος αν τον κυνηγάς και εσύ φυσικά και είναι κάτι που δεν τον βλέπεις.Στην πίστα ή στον δρόμο (και ποιος δεν έχει κάνει αγώνα σε δρόμο)
τον αντίπαλό σου τον βλέπεις είτε στο μπαμπρίζ είτε στους καθρέπτες σου αν δεν στριμωχθείς (πίστα) στη πρώτη στροφή μετά την εκίνηση και τους χάσεις τους πλαινούς αλλα όπως και να έχει θα σου μείνει ο εσωτερικός
Αρα περισσότερη εμπειρεία αποκτάς για πίστα απο τους κακούς ελληνικούς δρόμους παρά απο τις ακριβοπληρωμένες αναβάσεις-ραλύ αν αυτό γίνετε υποχρεωτικά για να μπορέσεις να πάρεις το παράσημο να τρέχεις σε πίστα. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Η πλάκα είναι πως αν πάω σε ανάβαση με Σεϊτσέντο και είμαι μπροστά και από τον Κύρκο (που λέει ο λόγος) όλο το Σάββατο και πρώτο ανέβασμα Κυριακής, )ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Η πλάκα είναι πως αν πάω σε ανάβαση με Σεϊτσέντο και είμαι μπροστά και από τον Κύρκο (που λέει ο λόγος) όλο το Σάββατο και πρώτο ανέβασμα Κυριακής, )ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ SEICENTO.....
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΤΑ SEICENTO... ANTEEEE
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΝΕ .... ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ ΟΥΤΕ Η ΕΘΕΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΩΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ....... -
Και σωστο και λαθος.
Οι κανονισμοι δεν βγαινουν υποθετικά. Δεν στηριζονται δηλαδη στο οτι αν καποιος θελησει να κανει πιστα, σημαίνει ότι θα την εχει επισκευθεί αρκετές φορές.
Υπάρχουν αρκετές αντίθετες περιπτωσεις. π.χ. τελευταία, καποιο παιδι του ενιαίου MG, επισκευθηκε την πιστα για δοκιμές, μιας και δεν την είχε ξαναδει ποτέ.Η πίστα ειναι ένας χώρος που χρειάζεται πιο πειθαρχημένη συμπεριφορά, οποτε καλό ειναι να υπάρχουν κάποιοι αγώνες οι οποιοι θα βαλουν τον αγωνιζομενο σε ένα κλιμα πειθαρχίας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ομως, ένας αγώνας rally ή μία ανάβαση, ναι μεν πειθαρχουν έναν οδηγο και του δινουν να καταλαβει οτι δεν προκειται για μια κοντρα στον δρομο, αλλα για πραγματικό αγώνα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν νομιζω οτι τον βοηθάνε (οι παραπανω αγώνες) στο να αναπτύξει κατάλληλη συμπεριφορά για αγώνα circuit.
Αν πρέπει (που νομιζω οτι πρέπει) να υπάρχει αυτη η δικλείδα ασφαλείας, κάποιος άλλος τροπος πρέπει να βρεθεί, πιο ουσιαστικός, ο οποιος θα εξασφαλίζει οσο γινεται την σωστη συμπεριφορά οδηγών μέσα σε έναν αγώνα circuit.
-
Ο χρήστης maleleni έγραψε:
Η πλάκα είναι πως αν πάω σε ανάβαση με Σεϊτσέντο και είμαι μπροστά και από τον Κύρκο (που λέει ο λόγος) όλο το Σάββατο και πρώτο ανέβασμα Κυριακής, )
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ SEICENTO.....
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΤΑ SEICENTO... ANTEEEE
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΝΕ .... ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΣΧΕΣ ΟΥΤΕ Η ΕΘΕΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΩΣΤΕΣ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ.......Δεν είπα πως είναι αργό, άλλωστε 2 χρόνια το είχαμε σαν αυτοκίνητο αναγνωρίσεων και το υπερσυμπαθώ!!
Το είπα απλά για να τονίσω την ταλεντάρα! (όχι τη δική μου!! )
-
Ακουσα οτι αμα εχεις κανει συνοδηγος σε 2 ραλί μπορεις να τρεξεις πιστα σαν οδηγος φυσικα, επειτα απο την τρομερη οδηγικη εμπειρια που ειχες ως συνοδηγος.
Τα σπριντ φυσικα δεν μετρανε παροτι εχουν τριπλασια χλμ απο τις αναβασεις.
Παντως η πιστα χρειαζεται μεγαλυτερη προσοχη απο τις ειδικες ιδιως στην εκκινηση οπου πρεπει ταυτοχρονα να προσεχεις τον μπροστινο σου, απο το πλαι και τον 'πισινο' σου -
Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
Ακουσα οτι αμα εχεις κανει συνοδηγος σε 2 ραλί μπορεις να τρεξεις πιστα σαν οδηγος φυσικα, επειτα απο την τρομερη οδηγικη εμπειρια που ειχες ως συνοδηγος.
Τα σπριντ φυσικα δεν μετρανε παροτι εχουν τριπλασια χλμ απο τις αναβασεις.
Παντως η πιστα χρειαζεται μεγαλυτερη προσοχη απο τις ειδικες ιδιως στην εκκινηση οπου πρεπει ταυτοχρονα να προσεχεις τον μπροστινο σου, απο το πλαι και τον 'πισινο' σουΤο άκουσες...
Αν το βρείς και γραμμένο στον κανονισμό ίσως αποτελέσει και σημείο συζήτησης στο παρόν θέμα. -
Με ανθρωπους της ΛΑΜΣ που μιλησα μετα τον αγωνα μου ειπαν οτι ειναι υποθεση της λεσχης ποιος θα τρεξει ή οχι.Δηλ. θα μπορουσε να συμμετασχει και καποιος που δεν εχει κανει 2 ραλι ή αναβασεις
-
Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
Με ανθρωπους της ΛΑΜΣ που μιλησα μετα τον αγωνα μου ειπαν οτι ειναι υποθεση της λεσχης ποιος θα τρεξει ή οχι.Δηλ. θα μπορουσε να συμμετασχει και καποιος που δεν εχει κανει 2 ραλι ή αναβασειςΝΑΙ , ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΚΟ , ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΑ ΠΙΤΣ
-
Ο χρήστης ΠΕΡΙ έγραψε:
Με ανθρωπους της ΛΑΜΣ που μιλησα μετα τον αγωνα μου ειπαν οτι ειναι υποθεση της λεσχης ποιος θα τρεξει ή οχι.Δηλ. θα μπορουσε να συμμετασχει και καποιος που δεν εχει κανει 2 ραλι ή αναβασειςΒρε ας πληρώσει παράβολο, και τα άλλα βρίσκονται!!
Εγκυκλιος 1...