Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φουλαρισμα βενζινης: υπερχειλιση ή κανένα πρόβλημα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φουλαρισμα βενζινης: υπερχειλιση ή κανένα πρόβλημα?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    32
    3984
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karib last edited by

      Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.
      Ξερετε, λεω φουλαρισμα και στο τελος, πατουν με το χερι, παροτι εχει 'χτυπησει' κατι στο ρεζερβουαρ, και συνεχιζουν και βαζουν.
      Μεχρι προτινος το θεωρουσα φυσιολογικο αυτο και οτι δεν υπαρχει προβλημα. Για μενα, οσο πιο πολλη βενζινη εχει το ρεζερβουαρ, τοσο το καλυτερο.

      Ο γνωστος μου ειπε οτι γεμιζοντας μεχρις επανω, παθαινει το αυτοκινητο υπερχειλιση και η επιπλεον βενζινη(απο τη στιγμη που εγινε εκεινο το χτυπημα που λεγαμε), χυνεται στο δρομο ή σε επόμενη στάση του αυτοκινητου.

      Τελικα τι ισχυει, ποιο ειναι το σωστο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        karib last edited by

        Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.
        Ξερετε, λεω φουλαρισμα και στο τελος, πατουν με το χερι, παροτι εχει 'χτυπησει' κατι στο ρεζερβουαρ, και συνεχιζουν και βαζουν.
        Μεχρι προτινος το θεωρουσα φυσιολογικο αυτο και οτι δεν υπαρχει προβλημα. Για μενα, οσο πιο πολλη βενζινη εχει το ρεζερβουαρ, τοσο το καλυτερο.

        Ο γνωστος μου ειπε οτι γεμιζοντας μεχρις επανω, παθαινει το αυτοκινητο υπερχειλιση και η επιπλεον βενζινη(απο τη στιγμη που εγινε εκεινο το χτυπημα που λεγαμε), χυνεται στο δρομο ή σε επόμενη στάση του αυτοκινητου.

        Τελικα τι ισχυει, ποιο ειναι το σωστο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karib last edited by

          Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.
          Ξερετε, λεω φουλαρισμα και στο τελος, πατουν με το χερι, παροτι εχει 'χτυπησει' κατι στο ρεζερβουαρ, και συνεχιζουν και βαζουν.
          Μεχρι προτινος το θεωρουσα φυσιολογικο αυτο και οτι δεν υπαρχει προβλημα. Για μενα, οσο πιο πολλη βενζινη εχει το ρεζερβουαρ, τοσο το καλυτερο.

          Ο γνωστος μου ειπε οτι γεμιζοντας μεχρις επανω, παθαινει το αυτοκινητο υπερχειλιση και η επιπλεον βενζινη(απο τη στιγμη που εγινε εκεινο το χτυπημα που λεγαμε), χυνεται στο δρομο ή σε επόμενη στάση του αυτοκινητου.

          Τελικα τι ισχυει, ποιο ειναι το σωστο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • K
            karabouzouklis last edited by

            Ο χρήστης karib έγραψε:
            Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.
            Ξερετε, λεω φουλαρισμα και στο τελος, πατουν με το χερι, παροτι εχει 'χτυπησει' κατι στο ρεζερβουαρ, και συνεχιζουν και βαζουν.
            Μεχρι προτινος το θεωρουσα φυσιολογικο αυτο και οτι δεν υπαρχει προβλημα. Για μενα, οσο πιο πολλη βενζινη εχει το ρεζερβουαρ, τοσο το καλυτερο.

            Ο γνωστος μου ειπε οτι γεμιζοντας μεχρις επανω, παθαινει το αυτοκινητο υπερχειλιση και η επιπλεον βενζινη(απο τη στιγμη που εγινε εκεινο το χτυπημα που λεγαμε), χυνεται στο δρομο ή σε επόμενη στάση του αυτοκινητου.

            Τελικα τι ισχυει, ποιο ειναι το σωστο?

            Το ρεζερβουαρ δεν το κλεινεις? Αν ναι πως να χυθει??

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              traveller last edited by

              Ο χρήστης karib έγραψε:
              Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.

              Eχει δίκιο. Ειδικά τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες θέλει πολλή προσοχή, λόγω διαστολής.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                tazio last edited by

                Μετά το πρώτο 'χτύπημα' της αντλίας βάζεις λίγο ακόμα μέχρι να κάνει άλλο ένα 'χτύπημα' και εκεί σταματάς. Εξάλου από εκεί και πάνω δε παίρνει και καμιά σοβαρή ποσότητα βενζίνης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dracumel last edited by

                  Όταν το φουλάρω, συνήθως ο βενζινάς βάζει λίγο ακόμα για να γίνει στρογγυλό το ποσό.

                  Μέχρι τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα π.χ. διαροής.
                  Εφ'όσον κλείνει σωστά η τάπα δεν θα έχεις πρόβλημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Η βενζινη που χυνεται στην ροδα ή στον δρομο ειναι η ποσοτητα που χυνεται εξω απο την σωληνα του ρεζερβουαρ κατα το φουλαρισμα.Τα ρεζερβουαρ ασφαλιζουν αεροστεγως απο την ταπα.Μερικες φορες οταν βγαζουμε την ταπα ακουμε ενα φυσημα ,ειναι ο αερας που εισερχεται στο ρεζερβουαρ για να αντισταθμισει το κενο απο την βενζινη που καταναλωθηκε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      luck last edited by

                      Πιστεύω πως οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων θα έχουν φροντίσει για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Θα υπήρχε τουλάχιστον μια οδηγία στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Μην ξεχναμε οτι αν υπηρχε περιπτωση να τρεχει βενζινη απο την ταπα ακομα και στο 1/4 να ειναι η σταθμη στο ρεζερβουαρ τοτε στις στροφες θα ετρεχε ολη εξω .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          karib last edited by

                          Αρα μαλλον αυθαιρετες μπαρουφες μου ειπε ο γνωστος!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            enginekiller last edited by

                            Κι εφω φοβομουνα πολυ αυτο το επιπλεον απο την ασφαλεια κυριως λογω του κενου που μπορει να δημιουργειται μετα. Προχτες ηθελα να δω ποσο παραπανω θα μου εβαζε ο βενζινας για να δω ποσο επιπλεον παιρνει περιπου. Αυτο που ειδα με κουφανε: εβαλε ακομα κατι παρπανω απο 4.5 λιτρα! Μου φανηκε παρα πολυ (εγω περιμενα να ειχε αντε ενα λιτρο ακομα). Δεν εγινε τιποτα βεβαια αλλα λεμε τωρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • N
                              nexis last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                              Η βενζινη που χυνεται στην ροδα ή στον δρομο ειναι η ποσοτητα που χυνεται εξω απο την σωληνα του ρεζερβουαρ κατα το φουλαρισμα.Τα ρεζερβουαρ ασφαλιζουν αεροστεγως απο την ταπα.Μερικες φορες οταν βγαζουμε την ταπα ακουμε ενα φυσημα ,ειναι ο αερας που εισερχεται στο ρεζερβουαρ για να αντισταθμισει το κενο απο την βενζινη που καταναλωθηκε.

                              Χωρίς να γνωρίζω απο ρεζερβουάρ... απλά αναρωτιέμαι. Τα ρεζερβουάρ αν ασφαλίζουν αεροστεγώς απο την τάπα υπάρχει κάποιος τρόπος να αναπληρώνουν την βενζίνη ώστε νά μην δημιουργείται υποπίεση? Άν τα ρεζερβουάρ ασφαλίζουν αεροστεγώς αυτό δέν είναι πρόβλημα για την αντλία βεντζίνης? όσο τραβάει βενζίνη δεν θα δημιουργείται μεγαλύτερο κενό με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να τραβήξει? Ειδικά σε ένα γεμάτο ρεζερβουάρ μόλις πάει να τραβήξει δέν θά κάνει τοσο μεγάλη υποπίεση που να είναι αδύνατον να τραβήξει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης nexis έγραψε:

                                Η βενζινη που χυνεται στην ροδα ή στον δρομο ειναι η ποσοτητα που χυνεται εξω απο την σωληνα του ρεζερβουαρ κατα το φουλαρισμα.Τα ρεζερβουαρ ασφαλιζουν αεροστεγως απο την ταπα.Μερικες φορες οταν βγαζουμε την ταπα ακουμε ενα φυσημα ,ειναι ο αερας που εισερχεται στο ρεζερβουαρ για να αντισταθμισει το κενο απο την βενζινη που καταναλωθηκε.

                                Χωρίς να γνωρίζω απο ρεζερβουάρ... απλά αναρωτιέμαι. Τα ρεζερβουάρ αν ασφαλίζουν αεροστεγώς απο την τάπα υπάρχει κάποιος τρόπος να αναπληρώνουν την βενζίνη ώστε νά μην δημιουργείται υποπίεση? Άν τα ρεζερβουάρ ασφαλίζουν αεροστεγώς αυτό δέν είναι πρόβλημα για την αντλία βεντζίνης? όσο τραβάει βενζίνη δεν θα δημιουργείται μεγαλύτερο κενό με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να τραβήξει? Ειδικά σε ένα γεμάτο ρεζερβουάρ μόλις πάει να τραβήξει δέν θά κάνει τοσο μεγάλη υποπίεση που να είναι αδύνατον να τραβήξει?

                                Στην αρχη ξεκινησα να το γραφω αλλα λεω δεν θα ενδιαφερει κανενα οποτε το εσβησα.
                                Στην ιδια γραμμη με τα μπεκ υπαρχει επιστροφη βενζινης προς το ρεζερβουαρ ,για το πλεονασμα βενζινης.Υπαρχει επισης και ειδικο φιλτρο ενεργου ανθρακα που ρουφα αερα για το ρεζερβουαρ αλλα δεν αφηνει προς τα εξω αναθυμιασεις.
                                Σε γενικες γραμμες αυτα ξερω ,αν κανω καποιο λαθος διορθωστε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  karib last edited by

                                  Με απλα λογια βρε παιδια:
                                  τελικα δεν υπερχειλιζει ή αν ειναι λαθος η εκφραση: δεν χυνεται το 'επιπλεον' καυσιμο στο δρομο. Ουτε τα λεφτα μας χανουμε ούτε τιποτε αλλο, ουτε κακο κανουνε στο αυτοκινητο μας. Σωστα???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Στο Σιβίκ όποτε το γεμίζουμε τίγκα (ίσα να μην βγεί έξω η βενζίνη) δεν βλέπουμε διαρροή, αλλά αυξάνεται η κατανάλωση!!! Οπότε κάπου χύνεται...

                                    Στην 156 όταν το γέμιζα εξίσου τίγκα, παρατήρησα λίγο καιρό μετά πως από το πορτάκι είχε ίχνη από το πετρέλαιο, σαν να έτρεξε. Επειδή εδώ είναι σέλφ σέρβις ΞΕΡΩ πως κανένας δεν το έκανε να τρέξει και να μην το σκουπίσει, και επίσης πως η τάπα ήταν σαφώς κλεισμένη καλά!

                                    Οπότε μάλλον δίκιο έχουν. Έκτοτε μετά το πρώτο κλίκ βάζω ίσα να στρογγυλέψει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      michaliss last edited by

                                      Στο manual του fabia και του octavia πάντως λέει πως πρέπει να γεμίζεις μόνο μέχρι το πρώτο τακ. Αν βάλεις παραπάνω βενζίνη πάει στο σωλήνα υπερχείλισης με κίνδυνο να χυθεί - ακόμα χειρότερα το καλοκαίρι με τη ζέστη.
                                      Γενικά βάζω μέχρι το πρώτο τακ και ύστερα στρογγυλοποίω στο αμέσως επόμενο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • B
                                        barout last edited by

                                        Ρε παιδια τι λετε, αν καθε φορα που φουλαραμε το ρεζερβουαρ αρχιζε να τρεχει βενζινη λογω υπερχειλισης απο εγω δεν ξερω ποιο σημειο, τοτε μαλλον θα ειχαμε γινει πυροτεχνηματα. Λετε να συνεφερε τις αυτοκινητοβιομηχανιες να κατασκευασουν κατι τετοιο;Το ντεποζιτο σφραγιζει αεροστεγως
                                        Εχω γεμισει το ντεποζιτο της Xantia και του 2CV απειρες φορες μεχρι πανω και δεν ειχαν την παραμικρη διαροη
                                        Επισης τα παιδια που βαζω βενζινη ειναι φιλοι μου και τυχαινει οταν βαζω βενζινη να το συνδιαζω με επισκεψη μερικων ωρων και ποτε δεν εχω διαπιστωση καποια διαροη απο καπου. Τελος τα αυτοκινητα παρκαρουν στο γκαραζ και δεν εχω δει ποτε λεκεδες απο βενζινη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Οι VAG-έληδες, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι μετά το πρώτο τακ παίρνει γύρω στα 8 λίτρα ακόμα! Επειδή μονίμως το γεμίζω έτσι (ξέρετε, για να αργεί να πέσει ο δείκτης και να νομίζω ότι οδηγάω υβριδικό 1.800άρι τούρμπο!), και το παρκάρω σε γκαράζ, δεν έχω δει κάτι μεμπτό είτε κοντά στην τάπα είτε στο πάτωμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ακόμα και τα Mercedes 240 και 290 του στρατού (τζιπάκια και καναδέζες για τους αμύητους) τα γεμίζαμε μέχρι επάνω (εντελώς επάνω όμως, γιατί βαρίομασταν να τρέχουμε στην αντλία κάθε τόσο) δεν είχαμε παρατηρήσει τίποτα ποτέ. Επίσης, να πω ότι οποιαδήποτε διαρροή φαίνεται γιατί μαζεύει σκόνη στο σημείο απ' όπου θα εξατμιστεί καύσιμο. Ακολουθώ κι εγώ το σύστημα 'πρώτο τακ και στρογγυλοποίηση' (έτσι κάνουν οι βενζινάδες δηλαδή, δεν μ' αφήνουν να βάζω εγώ) και δεν έχω δει ποτέ τίποτα. Δεν ξέρω πόσο βάζει το Fiesta μετά το πρώτο τακ. Αλλά υπάρχει λόγος να το δοκιμάσω;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr