-
Ο Τ.Π. απο τη στηλη του στο rally.gr καταγραφει την κατασταση στο φετινο πρωταθλημα ανα ομαδα. Δε ξερω αν το διαβασατε αλλα ειναι αρκετα ενδιαφερον και αξιζει να συζητησουμε ποια ειναι η δικια μας εντυπωση απο τα μεχρι τωρα γενομενα.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... it-article
-
Ο Τ.Π. απο τη στηλη του στο rally.gr καταγραφει την κατασταση στο φετινο πρωταθλημα ανα ομαδα. Δε ξερω αν το διαβασατε αλλα ειναι αρκετα ενδιαφερον και αξιζει να συζητησουμε ποια ειναι η δικια μας εντυπωση απο τα μεχρι τωρα γενομενα.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... it-article
-
Ο Τ.Π. απο τη στηλη του στο rally.gr καταγραφει την κατασταση στο φετινο πρωταθλημα ανα ομαδα. Δε ξερω αν το διαβασατε αλλα ειναι αρκετα ενδιαφερον και αξιζει να συζητησουμε ποια ειναι η δικια μας εντυπωση απο τα μεχρι τωρα γενομενα.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... it-article
-
Ενδιαφεροντα αυτά που λέει ο Τάκης πράγματι και συμφωνώ.
Θα προσθέσω ότι όσο αφορά τις 3 τωρινές κορυφαίες ομάδες εγώ θα πω ότι η Ρενώ επιβεβαιώνει το χειμώνα, το ίδιο κάνει και η McLaren με μια μικρή καθυστέρηση αλλά και η Τουότα.
ΥΓ. Πάλι θέλει να φύγει ο Newey??? Tώρα???
-
Eγω εκει που διαφωνω στο οτι 'νομοτελειακα' θα ερθουν προβληματα και για τον Αλονσο.
Αυτο τωρα ηταν προβλεψη, διαισθηση ή ευχη;
Γιατι αν ηταν προβλεψη που ακριβως βασιζεται; -
Σε δυο παραγοντες φανταζομαι
1ον στα προβλημα αξιοπιστιας που ειχε η ομαδα κυριως στο αλλο αυτοκινητο αλλα και με τη δευτερη εκδοση του κινητηρα της
2ον στον αμηλικτο νομο των πιθανοτητωνΒεβαια για να λεμε την αληθεια, οποιος ειναι στην κορυφη και δεν ψαχνει δεκατα εχει την πολυτελεια να δουλεψει καλυτερα ως προς την αξιοπιστια.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Eγω εκει που διαφωνω στο οτι 'νομοτελειακα' θα ερθουν προβληματα και για τον Αλονσο.
Αυτο τωρα ηταν προβλεψη, διαισθηση ή ευχη;
Γιατι αν ηταν προβλεψη που ακριβως βασιζεται;Να μην διαφωνείς καθόλου. Ακόμα και αν περάσουν 58 αγώνες είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα αντιμετωπίσει μηχανικά προβλήματα. Και δεν είναι ούτε πρόβλεψη, ούτε ευχή, ούτε διαίσθηση. Είναι η πραγματικότητα.
-
Aν περασουν 58 αγωνες θα εχει παρει λογω κορυφαιου συνδυασμου ταχυτητας και αξιοπιστιας αυτο και το επομενο πρωταθλημα, οποτε αυτη η παρατηρηση μικρη αξια εχει.
Εχω επανειλλημενως γραψει οτι οταν βλεπω τα προβληματα αξιοπιστιας να χτυπαν ενα συγκεκριμενο μονοθεσιο, εχω παψει να το αποδιδω στην τυχη, αλλα τα περιμενω να ξανασυμβουν ΚΑΙ ΠΑΛΙ στο ιδιο. Για 2 διαφορετικους λογους. Ειτε η ομαδα δινει νεο αδοκιμαστο (και πιθανως ταχυτερο) υλικο στον 2ο πιλοτο ωστε να δουν τι προβληματα βγαζει (οπως λεγεται οτι γινονταν πολλες φορες στη Φερραρι οταν 'φαινοταν' γρηγοροτερος αλλα ατυχος ο Ρουμπενς) ειτε γιατι κατι στην οδηγηση του ενος 'βγαζει' τα προβληματα ενω αντιστοιχως αυτο δε συμβαινει στον αλλο.
Το ξερω οτι δεν θα τερματισει τη χρονια με 19 ποντιουμ ο Αλονσο, αλλα δεν θα πονταρα στη πιθανοτητα οτι θα εχει περισσοτερα DNF απο τους διωκτες του. Ειδικα οταν ο Φλαβιος ξερει οτι πιθανον να μη χρειαστει πανω απο 1-2 νικες ακομα στην υπολοιπη σαιζον οποτε κυνηγαει πλασσαρισματα και οχι απαραιτητα νικες.
-
To 58 το είπα για να το τονίσω αυτό που σου είπα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Βεβαια για να λεμε την αληθεια, οποιος ειναι στην κορυφη και δεν ψαχνει δεκατα εχει την πολυτελεια να δουλεψει καλυτερα ως προς την αξιοπιστια.
Πολύ σωστό αλλά η Renault ψάχνει και παραψάχνει δεκατά καθώς πλέον η Mclaren είαναι πολύ πιο γρήγορη, ενώ και η Ferrari είναι πάνω κάτω στα ίδια.
-
Νομίζω ότι μας έχει επηρρεάσει όλους η μεγάλη διαφορά του Alonso στην βαθμολογία. Ωστόσο αν το δούμε λίγο ψύχραιμα έχουν γίνει μόνο 5 αγώνες. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να ανατραπεί πλήρως το σκηνικό. Και η Renault έχασε πολύ γρήγορα το όποιο προβάδισμα είχε σε ταχύτητα. Ήδη η McLaren, αλλά και η Ferrari (σε ρυθμό αγώνα) είναι πιο γρήγορες. Για το πρωτάθλημα οδηγών, κλειδί για μένα θα είναι η αξιοπιστία της McLaren του Raikkonen. Αν δεν παρουσιάσει προβλήματα, νομίζω ότι ο Φινλανδος θα καλύψει την διαφορά από τον Alonso. Το ίδιο θα κάνει και ο Schumacher αν στην Ferrari καταφέρουν να ξεκινούν στις πέντε πρώτες θέσεις του grid.
Όσον αφορά το κατασκευαστών, εκεί τα πράγματα αλλάζουν πιο εύκολα. Προβλέπεται μεγάλη μάχη μεταξύ Renault-McLaren με outsider την Ferrari. Την Toyota δεν την θεωρώ ακόμα έτοιμη για πρωτάθλημα.
Ελεγχος προοδου 2005, μερος 1ο