Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελεγχος προοδου 2005, μερος 1ο
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Ελεγχος προοδου 2005, μερος 1ο
    • 1 / 1
    Formula 1
    5
    10
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Ο Τ.Π. απο τη στηλη του στο rally.gr καταγραφει την κατασταση στο φετινο πρωταθλημα ανα ομαδα. Δε ξερω αν το διαβασατε αλλα ειναι αρκετα ενδιαφερον και αξιζει να συζητησουμε ποια ειναι η δικια μας εντυπωση απο τα μεχρι τωρα γενομενα.

      http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... it-article

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        Ο Τ.Π. απο τη στηλη του στο rally.gr καταγραφει την κατασταση στο φετινο πρωταθλημα ανα ομαδα. Δε ξερω αν το διαβασατε αλλα ειναι αρκετα ενδιαφερον και αξιζει να συζητησουμε ποια ειναι η δικια μας εντυπωση απο τα μεχρι τωρα γενομενα.

        http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... it-article

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Ο Τ.Π. απο τη στηλη του στο rally.gr καταγραφει την κατασταση στο φετινο πρωταθλημα ανα ομαδα. Δε ξερω αν το διαβασατε αλλα ειναι αρκετα ενδιαφερον και αξιζει να συζητησουμε ποια ειναι η δικια μας εντυπωση απο τα μεχρι τωρα γενομενα.

          http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... it-article

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            raikkonen last edited by

            Ενδιαφεροντα αυτά που λέει ο Τάκης πράγματι και συμφωνώ.

            Θα προσθέσω ότι όσο αφορά τις 3 τωρινές κορυφαίες ομάδες εγώ θα πω ότι η Ρενώ επιβεβαιώνει το χειμώνα, το ίδιο κάνει και η McLaren με μια μικρή καθυστέρηση αλλά και η Τουότα.

            ΥΓ. Πάλι θέλει να φύγει ο Newey??? Tώρα???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greo last edited by

              Eγω εκει που διαφωνω στο οτι 'νομοτελειακα' θα ερθουν προβληματα και για τον Αλονσο.
              Αυτο τωρα ηταν προβλεψη, διαισθηση ή ευχη;
              Γιατι αν ηταν προβλεψη που ακριβως βασιζεται;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                go_for_pole last edited by

                Σε δυο παραγοντες φανταζομαι
                1ον στα προβλημα αξιοπιστιας που ειχε η ομαδα κυριως στο αλλο αυτοκινητο αλλα και με τη δευτερη εκδοση του κινητηρα της
                2ον στον αμηλικτο νομο των πιθανοτητων

                Βεβαια για να λεμε την αληθεια, οποιος ειναι στην κορυφη και δεν ψαχνει δεκατα εχει την πολυτελεια να δουλεψει καλυτερα ως προς την αξιοπιστια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  raikkonen last edited by

                  Ο χρήστης greo έγραψε:
                  Eγω εκει που διαφωνω στο οτι 'νομοτελειακα' θα ερθουν προβληματα και για τον Αλονσο.
                  Αυτο τωρα ηταν προβλεψη, διαισθηση ή ευχη;
                  Γιατι αν ηταν προβλεψη που ακριβως βασιζεται;

                  Να μην διαφωνείς καθόλου. Ακόμα και αν περάσουν 58 αγώνες είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα αντιμετωπίσει μηχανικά προβλήματα. Και δεν είναι ούτε πρόβλεψη, ούτε ευχή, ούτε διαίσθηση. Είναι η πραγματικότητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greo last edited by

                    Aν περασουν 58 αγωνες θα εχει παρει λογω κορυφαιου συνδυασμου ταχυτητας και αξιοπιστιας αυτο και το επομενο πρωταθλημα, οποτε αυτη η παρατηρηση μικρη αξια εχει.

                    Εχω επανειλλημενως γραψει οτι οταν βλεπω τα προβληματα αξιοπιστιας να χτυπαν ενα συγκεκριμενο μονοθεσιο, εχω παψει να το αποδιδω στην τυχη, αλλα τα περιμενω να ξανασυμβουν ΚΑΙ ΠΑΛΙ στο ιδιο. Για 2 διαφορετικους λογους. Ειτε η ομαδα δινει νεο αδοκιμαστο (και πιθανως ταχυτερο) υλικο στον 2ο πιλοτο ωστε να δουν τι προβληματα βγαζει (οπως λεγεται οτι γινονταν πολλες φορες στη Φερραρι οταν 'φαινοταν' γρηγοροτερος αλλα ατυχος ο Ρουμπενς) ειτε γιατι κατι στην οδηγηση του ενος 'βγαζει' τα προβληματα ενω αντιστοιχως αυτο δε συμβαινει στον αλλο.

                    Το ξερω οτι δεν θα τερματισει τη χρονια με 19 ποντιουμ ο Αλονσο, αλλα δεν θα πονταρα στη πιθανοτητα οτι θα εχει περισσοτερα DNF απο τους διωκτες του. Ειδικα οταν ο Φλαβιος ξερει οτι πιθανον να μη χρειαστει πανω απο 1-2 νικες ακομα στην υπολοιπη σαιζον οποτε κυνηγαει πλασσαρισματα και οχι απαραιτητα νικες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      raikkonen last edited by

                      To 58 το είπα για να το τονίσω αυτό που σου είπα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hellenic-tifosi last edited by

                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                        Βεβαια για να λεμε την αληθεια, οποιος ειναι στην κορυφη και δεν ψαχνει δεκατα εχει την πολυτελεια να δουλεψει καλυτερα ως προς την αξιοπιστια.

                        Πολύ σωστό αλλά η Renault ψάχνει και παραψάχνει δεκατά καθώς πλέον η Mclaren είαναι πολύ πιο γρήγορη, ενώ και η Ferrari είναι πάνω κάτω στα ίδια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Νομίζω ότι μας έχει επηρρεάσει όλους η μεγάλη διαφορά του Alonso στην βαθμολογία. Ωστόσο αν το δούμε λίγο ψύχραιμα έχουν γίνει μόνο 5 αγώνες. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να ανατραπεί πλήρως το σκηνικό. Και η Renault έχασε πολύ γρήγορα το όποιο προβάδισμα είχε σε ταχύτητα. Ήδη η McLaren, αλλά και η Ferrari (σε ρυθμό αγώνα) είναι πιο γρήγορες. Για το πρωτάθλημα οδηγών, κλειδί για μένα θα είναι η αξιοπιστία της McLaren του Raikkonen. Αν δεν παρουσιάσει προβλήματα, νομίζω ότι ο Φινλανδος θα καλύψει την διαφορά από τον Alonso. Το ίδιο θα κάνει και ο Schumacher αν στην Ferrari καταφέρουν να ξεκινούν στις πέντε πρώτες θέσεις του grid.
                          Όσον αφορά το κατασκευαστών, εκεί τα πράγματα αλλάζουν πιο εύκολα. Προβλέπεται μεγάλη μάχη μεταξύ Renault-McLaren με outsider την Ferrari. Την Toyota δεν την θεωρώ ακόμα έτοιμη για πρωτάθλημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr