Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ασφαλτος και θερμοκρασια...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ασφαλτος και θερμοκρασια...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    14
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Γεια σας ξανα..

      Διαβασα σε ενα αρθρο οτι οταν αυξανεται η θερμοκρασια περιβαλλοντος προκαλει μια αδιαφορο ισορροπια η ασφαλτος και αποκτα μια κολλωδη συσταση η οποια αυξανει την προσφυση..Ο τυποσ που χρησιμοποιειται ειναι ο Τ=Τfχ-34χi..
      οπου Τ στατικη τριβη Τf τριβη διαστελλοντος ελαστικου και xi βαθμος προσφυσης που εξαρταται απο παραγοντες καταστασης ελαστικου....

      Το θεμα ειναι οτι εχω παρατηρησει οτι κατα το κατακαλοκαιρο με τρομερες θερμοκρασιες τα ελαστικα γλιστρανε υπερμετρα....Ψαχνοντας λοιπον στο διαδικτυο βρηκα οτι ελαστικα ραντιαλ που εχουν γομωση απο κερατινινη(υλικο πηξεως του καουτσουκ) συμπεριφερονται αλλιως στη θερμοκρασια..

      Ολες σχεδον οι εταιρειες ελαστικων αποσυρουν αυτο το υλικο ενισχυοντας το σκελετο του ελαστικου με συρματα βλ. ελαστικα run flat...Το γεγονος αυτο με ολα τα αποτελεσματα που βρηκα τα εχω ηδη δωσει σε φιλο μου να τα προωθησει στους 4Τ για αξιολογηση και αν θελουν να τα δημοσιευσουν..

      Αυτο που βλεπω ειναι ενω οτι ηταν γνωστα αυτα που λεω στους χωρους των ελαστικων, ολοι πιστευαμε οτι η τεχνολογια των ελαστικων εχει προχωρησει πολυ..Ελα ομως που δεν ειναι ετσι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Γεια σας ξανα..

        Διαβασα σε ενα αρθρο οτι οταν αυξανεται η θερμοκρασια περιβαλλοντος προκαλει μια αδιαφορο ισορροπια η ασφαλτος και αποκτα μια κολλωδη συσταση η οποια αυξανει την προσφυση..Ο τυποσ που χρησιμοποιειται ειναι ο Τ=Τfχ-34χi..
        οπου Τ στατικη τριβη Τf τριβη διαστελλοντος ελαστικου και xi βαθμος προσφυσης που εξαρταται απο παραγοντες καταστασης ελαστικου....

        Το θεμα ειναι οτι εχω παρατηρησει οτι κατα το κατακαλοκαιρο με τρομερες θερμοκρασιες τα ελαστικα γλιστρανε υπερμετρα....Ψαχνοντας λοιπον στο διαδικτυο βρηκα οτι ελαστικα ραντιαλ που εχουν γομωση απο κερατινινη(υλικο πηξεως του καουτσουκ) συμπεριφερονται αλλιως στη θερμοκρασια..

        Ολες σχεδον οι εταιρειες ελαστικων αποσυρουν αυτο το υλικο ενισχυοντας το σκελετο του ελαστικου με συρματα βλ. ελαστικα run flat...Το γεγονος αυτο με ολα τα αποτελεσματα που βρηκα τα εχω ηδη δωσει σε φιλο μου να τα προωθησει στους 4Τ για αξιολογηση και αν θελουν να τα δημοσιευσουν..

        Αυτο που βλεπω ειναι ενω οτι ηταν γνωστα αυτα που λεω στους χωρους των ελαστικων, ολοι πιστευαμε οτι η τεχνολογια των ελαστικων εχει προχωρησει πολυ..Ελα ομως που δεν ειναι ετσι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Γεια σας ξανα..

          Διαβασα σε ενα αρθρο οτι οταν αυξανεται η θερμοκρασια περιβαλλοντος προκαλει μια αδιαφορο ισορροπια η ασφαλτος και αποκτα μια κολλωδη συσταση η οποια αυξανει την προσφυση..Ο τυποσ που χρησιμοποιειται ειναι ο Τ=Τfχ-34χi..
          οπου Τ στατικη τριβη Τf τριβη διαστελλοντος ελαστικου και xi βαθμος προσφυσης που εξαρταται απο παραγοντες καταστασης ελαστικου....

          Το θεμα ειναι οτι εχω παρατηρησει οτι κατα το κατακαλοκαιρο με τρομερες θερμοκρασιες τα ελαστικα γλιστρανε υπερμετρα....Ψαχνοντας λοιπον στο διαδικτυο βρηκα οτι ελαστικα ραντιαλ που εχουν γομωση απο κερατινινη(υλικο πηξεως του καουτσουκ) συμπεριφερονται αλλιως στη θερμοκρασια..

          Ολες σχεδον οι εταιρειες ελαστικων αποσυρουν αυτο το υλικο ενισχυοντας το σκελετο του ελαστικου με συρματα βλ. ελαστικα run flat...Το γεγονος αυτο με ολα τα αποτελεσματα που βρηκα τα εχω ηδη δωσει σε φιλο μου να τα προωθησει στους 4Τ για αξιολογηση και αν θελουν να τα δημοσιευσουν..

          Αυτο που βλεπω ειναι ενω οτι ηταν γνωστα αυτα που λεω στους χωρους των ελαστικων, ολοι πιστευαμε οτι η τεχνολογια των ελαστικων εχει προχωρησει πολυ..Ελα ομως που δεν ειναι ετσι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            silencer51 last edited by

            Έχω παρατηρήσει κι εγώ πως όταν έχει ζέστη σπινάρουν και μπλοκάρουν πιο έυκολα οι τροχοί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Καλημέρα. Μιας και θίξατε το θέμα του μπλοκαρίσματος, υπάρχει πιθανότητα το ABS να ενεργοποιείται πιο εύκολα απ' ότι θα μπλόκαραν οι τροχοί σε αυτοκίνητο χωρίς ABS; Δύσκολο μου φαίνεται και απλώς ρωτάω. Sorry για το off-topic, αλλά δεν ήθελα να ανοίξω άλλο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                georgetabs last edited by

                Το γράφω για όταν μπει ο 'ανηψιός'

                Καυτή άσφαλτος για να βαράς καυτά πιπίνια!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  leonp last edited by

                  Τα χειμωνιάτικα λάστιχα εάν τα φοράς καλοκαίρι πάνω από 30C γλιστράνε σαν να είναι από σαπούνι (σχεδόν χωρίς θόρυβο).

                  Τα καλοκαιρινά λάστιχα εάν τα φοράς χειμώνα κάτω από 5C γλιστράνε σαν να είναι ξύλινα.

                  Στο πλαϊνό των ελαστικών ο κατασκευαστής βάζει διάφορα σηματάκια για τη συμπεριφορά του ελαστικού σε ζεστη, κρύο, φθορά, φορτίο κλπ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Τώρα που καλοκαιριάζει, το ΜΧ αποκτά άλλα 50 άλογα κάθε μεσημέρι. Πρόσφυση υπό του μηδενός. Τρελά παντιλίκια

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dracumel last edited by

                      Όμως δεν παίζει και η ποιότητα του οδοστρώματος ρόλο;

                      Υπάρχουν δρόμοι π.χ. Γρηγορίου λαμπράκη μετά το γήπεδο του Ιωνικού που οι δρόμος είναι τζάμι...

                      Δηλαδή πρέπει να αλλάζουμε λάστιχα και να τοποθετούμε καλοκαιρινού τυπου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Ο χρήστης Dracumel έγραψε:
                        Όμως δεν παίζει και η ποιότητα του οδοστρώματος ρόλο;

                        Υπάρχουν δρόμοι π.χ. Γρηγορίου λαμπράκη μετά το γήπεδο του Ιωνικού που οι δρόμος είναι τζάμι...

                        Δηλαδή πρέπει να αλλάζουμε λάστιχα και να τοποθετούμε καλοκαιρινού τυπου;

                        Όχι, να αγοράσουμε όλοι καλοστημένα πισωκίνητα με μπλοκέ διαφορικό. Απλό δεν είναι;

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Έχω παρατηρήσει ότι στις μεγάλες ζέστες, στα πολύ πρώτα χιλιόμετρα διαδρομής για τη μέρα (κυρίως μεσημέρι), τα λάστιχα χάνουν πολύ σε πρόσφυση.

                          Χαρακτηριστικά, επειδή χρησιμοποιώ πολύ την έξοδο Τούμπας για περιφερειακή (ούτε 300 μέτρα από το σπίτι μου), που είναι ένα πολύ ωραίο σαλιγκάρι με ανάποδη κλίση και ωραιότατο σαπούνι για άσφαλτο, το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να γλιστρήσει ακόμα και με 10 χλμ. λιγότερα από τις άλλες φορές. Διαφορά που είναι μεγάλη, αν σκεφτείτε ότι η εν λόγω έξοδος δεν είναι για περισσότερα από 50.

                          Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Αντίστοιχα, δεν γίνεται το ίδιο όταν αυτή η πρώτη βόλτα είναι πρωινή, με φυσιολογική θερμοκρασία. Φυσικά, τα λάστιχα σκούζουν και τσιρίζουν με πολύ μεγαλύτερη ένταση το μεσημέρι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                            Το γράφω για όταν μπει ο 'ανηψιός'

                            Καυτή άσφαλτος για να βαράς καυτά πιπίνια!

                            Εεεεπ! Σεμνάαα...
                            (Moderator nass)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              karajohn85 last edited by

                              νομιζω οτι το πρόβλημα με την προσφυση που παρατηρείται τους καλοκαιρινους μηνες οφειλεται κυριως στην άσφαλτο. Η ελληνική άσφαλτος εχει μικρη περιεκτικότητα σε χαλικι και μεγάλη σε πισσα και γενικα δεν ειναι και ΑΑ ποιότητας...τεσπα με τις υψηλές θερμοκρασιές παρατηρουνται εύκολα έντονες αλλαγες γενικα στις ιδιότητες της ασφαλτου. Επίσης η σκόνη που μαζεύεται, στην ξηρή κατα τους καλοκαιρινούς μηνες άσφαλτο, μειώνει κατα πολύ την πρόσφυση. Τα ελαστικά φέρουν σχετικα μικρο μερίδιο ευθυνης...Σίγουρα συμπεριφέρονται λιγο καλύτερα μετα απο λιγο ζέσταμα (μολις φτάσουν στη θερμοκρασία 'βέλτιστης' λειτουργιας). Πιστεύω κατα το φρενάρισμα, αν δεν έχουμε να αποφύγουμε κάποιο εμπόδιο (σε ευθεία δηλαδη) και καταφέρουμε να μην ενεργοποιήσουμε το ABS, μάλλον θα φρενάρουμε καλύτερα (βεβαια σε φρενάρισμα πανικού...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                Το γράφω για όταν μπει ο 'ανηψιός'

                                Καυτή άσφαλτος για να βαράς καυτά πιπίνια!

                                Εεεεπ! Σεμνάαα...
                                (Moderator nass)

                                Μη με παρεξηγείς, παρουσίαζα πρότζεκτ μετά από 10 λεπτά και με την πίεση βγήκε ο... ΑΝΗΨΙΟΣ από μέσα μου!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dj-giorgio last edited by

                                  το καλυτερο κρατημα το εχεις με κρυα ασφαλτο και ζεστα λαστιχα...

                                  αποδεικνυεται με τη φυσικη...

                                  να εχουν δηλαδη διαφορα θερμοκρασιας...
                                  εχεις μεγαλυτερη τριβη τοτε...

                                  καλα μπαντιλικια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr