Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΕΡΙ ΘΕΣΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΠΕΡΙ ΘΕΣΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    11
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Απευθύνομαι πιο πολύ στους ψηλούς του foroum όσοι είμαστε πάνω από 1.90μ (τουλάχιστον εγώ) αντιμετοπίζουμε πρόβλημα με την θέση οδήγησαης των αυτοκινήτων........

      • Δεν βρίσκουμε αναπαυτικό κάθισμα που να μην μας κουράζει
      • χάνουμε τον χώρο για τον πίσω επίβάτη και μεταστρέπεται αυτόματα το αμάξι από πενταθέσιο σε τριθέσιο
      • Βρίσκει ή είναι οριακά να βρεί το κεφάλι μας στην οροφή (μέχρι που λερώνει και η οροφή λούζομαι συχνά) μην σας πω με το κράνος στα Μέγαρα που οδηγούσα σκυφτός γιατί σφήνωνε
      • Σε μερικά βλέπεις πολύ ψηλά στα σκιάδια ή και σε μερικά αυτοκίνητα σε περιοχή πάνω από το πεδίο δράσης του υαλοκαθαριστήρα
      • Κουράζομαι πάρα πολύ στις κλειδώσεις στα γόνατα γιατί είναι απλά πολύ ψηλά τα ΄γόνατα και σε περίεργη γωνιά μηροί και γάμπες
      • Σε εμποδίζει το τιμόνι και οδηγείς με τα πόδια ανοικτά
      • Με 47 και 48 νούμερο παπούτσι φαντάζεστε τι γίνεται στα πετάλια

      Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....

      ΥΓ Το να είσαι 1.85 αντί 1.95 διαφέρει πάρα πολύ στην θέση οδήγησης

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cpp last edited by

        Απευθύνομαι πιο πολύ στους ψηλούς του foroum όσοι είμαστε πάνω από 1.90μ (τουλάχιστον εγώ) αντιμετοπίζουμε πρόβλημα με την θέση οδήγησαης των αυτοκινήτων........

        • Δεν βρίσκουμε αναπαυτικό κάθισμα που να μην μας κουράζει
        • χάνουμε τον χώρο για τον πίσω επίβάτη και μεταστρέπεται αυτόματα το αμάξι από πενταθέσιο σε τριθέσιο
        • Βρίσκει ή είναι οριακά να βρεί το κεφάλι μας στην οροφή (μέχρι που λερώνει και η οροφή λούζομαι συχνά) μην σας πω με το κράνος στα Μέγαρα που οδηγούσα σκυφτός γιατί σφήνωνε
        • Σε μερικά βλέπεις πολύ ψηλά στα σκιάδια ή και σε μερικά αυτοκίνητα σε περιοχή πάνω από το πεδίο δράσης του υαλοκαθαριστήρα
        • Κουράζομαι πάρα πολύ στις κλειδώσεις στα γόνατα γιατί είναι απλά πολύ ψηλά τα ΄γόνατα και σε περίεργη γωνιά μηροί και γάμπες
        • Σε εμποδίζει το τιμόνι και οδηγείς με τα πόδια ανοικτά
        • Με 47 και 48 νούμερο παπούτσι φαντάζεστε τι γίνεται στα πετάλια

        Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....

        ΥΓ Το να είσαι 1.85 αντί 1.95 διαφέρει πάρα πολύ στην θέση οδήγησης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Απευθύνομαι πιο πολύ στους ψηλούς του foroum όσοι είμαστε πάνω από 1.90μ (τουλάχιστον εγώ) αντιμετοπίζουμε πρόβλημα με την θέση οδήγησαης των αυτοκινήτων........

          • Δεν βρίσκουμε αναπαυτικό κάθισμα που να μην μας κουράζει
          • χάνουμε τον χώρο για τον πίσω επίβάτη και μεταστρέπεται αυτόματα το αμάξι από πενταθέσιο σε τριθέσιο
          • Βρίσκει ή είναι οριακά να βρεί το κεφάλι μας στην οροφή (μέχρι που λερώνει και η οροφή λούζομαι συχνά) μην σας πω με το κράνος στα Μέγαρα που οδηγούσα σκυφτός γιατί σφήνωνε
          • Σε μερικά βλέπεις πολύ ψηλά στα σκιάδια ή και σε μερικά αυτοκίνητα σε περιοχή πάνω από το πεδίο δράσης του υαλοκαθαριστήρα
          • Κουράζομαι πάρα πολύ στις κλειδώσεις στα γόνατα γιατί είναι απλά πολύ ψηλά τα ΄γόνατα και σε περίεργη γωνιά μηροί και γάμπες
          • Σε εμποδίζει το τιμόνι και οδηγείς με τα πόδια ανοικτά
          • Με 47 και 48 νούμερο παπούτσι φαντάζεστε τι γίνεται στα πετάλια

          Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....

          ΥΓ Το να είσαι 1.85 αντί 1.95 διαφέρει πάρα πολύ στην θέση οδήγησης

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης cpp έγραψε:
            Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....

            αυτό:

            πέρα από την πλάκα, ελάχιστα αυτοκίνητα 'χωράνε' (με άνεση δηλαδή) ύψη πάνω από 1,95 χωρίς πολύ λυγισμένα γόνατα και χωρίς να στερήσεις τον χώρο από τους πίσω. Ρώτα και τον sado τι τραβάει στην GT.... Κανένα πολυμορφικό ίσως?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cpp last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....

              αυτό:

              πέρα από την πλάκα, ελάχιστα αυτοκίνητα 'χωράνε' (με άνεση δηλαδή) ύψη πάνω από 1,95 χωρίς πολύ λυγισμένα γόνατα και χωρίς να στερήσεις τον χώρο από τους πίσω. Ρώτα και τον sado τι τραβάει στην GT.... Κανένα πολυμορφικό ίσως?

              Όντως στα πολυμορφικά είναι καλύτερα!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                firegarden last edited by

                Eπειδη κι εγω ειμαι 1.90 σε καταλαβαινω απολυτα.Σκεψου πως καθομαι στο Φιεστακι ( το οποιο δεν εχει footrest για να κανει τα πραγματα ακομα χειροτερα! ).Στην τελευταια εκθεση αυτοκινητων που ειχα παει, μου ειχε κανει πολυ καλη εντυπωση το Seat Altea με τους χωρους του, τοσο για τους μπροστα οσο και για τους πισω επιβατες,ακομα κι οταν ειχα φτιαξει τη θεση οδηγησης οπως με βολευε (δηλαδη τερμα πισω!) ενω σε αλλα αμαξια αυτο δεν ισχυε ακομα κι οταν αυτα ηταν αρκετα μεγαλυτερα απο το Αλτεα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                  Eπειδη κι εγω ειμαι 1.90 σε καταλαβαινω απολυτα.Σκεψου πως καθομαι στο Φιεστακι ( το οποιο δεν εχει footrest για να κανει τα πραγματα ακομα χειροτερα! ).Στην τελευταια εκθεση αυτοκινητων που ειχα παει, μου ειχε κανει πολυ καλη εντυπωση το Seat Altea με τους χωρους του, τοσο για τους μπροστα οσο και για τους πισω επιβατες,ακομα κι οταν ειχα φτιαξει τη θεση οδηγησης οπως με βολευε (δηλαδη τερμα πισω!) ενω σε αλλα αμαξια αυτο δεν ισχυε ακομα κι οταν αυτα ηταν αρκετα μεγαλυτερα απο το Αλτεα...

                  όποιο αμάξι δεν έχει τιμόνι που να ρυθμίζεται και στις τρεις κατευθύνσεις είναι απλά βάσανο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Το πρόβλημα είναι πραγματικό.
                    Φοιτητής είχα φίλο 1,97 που άλλο ήθελε να πάρει και άλλο πήρε γιατί απλά στο άλλο χώραγε! Ήταν το πρώτο του αυτοκίνητο ήθελε Citroen AX αλλά απλά δεν χωρούσε με τίποτα και τελικά πήρε κάτι υπερμικρό γιαπωνέζικο Subaru ή Daihatsu στο οποίο όμως είχε αέρα πάνω από το κεφάλι του.
                    Κάτι άλλο που έχει σημασία είναι και η στάση οδήγησης, καθώς το πάνω μέρος του παρμπρίζ χαμηλώνει και οπισθοχωρεί έρχεται πολύ κοντά στο κεφάλι ακόμα και μη ψηλού οδηγού αν αυτός έχει την τάση να οδηγάει με την πλάτη κάπως όρθια...
                    Όμως δεν είναι το ίδιο για όλους. Μερικοί ψηλοί είναι αλλιώτικοι από άλλους. Έχει σημασία η αναλογία κορμού με χέρια πόδια κλπ. Το ότι κάποιος χωράει κάπου δε σημαίνει ότι θα ισχύει το ίδιο για άλλους ίδιου ύψους.
                    Επίσης να τονίσω ότι μέτριου ύψους άνθρωποι αλλά υπέρβαροι μπορεί να αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα καθώς λόγω του στρώματος λίπους που τους περιβάλλει είναι σαν να έχουν μαξιλαράκι από κάτω τους και από πίσω τους οπότε ακόμα και με το κάθισμα πίσω και κάτω αυτοί δυσκολεύονται....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      avel last edited by

                      Η λύση:

                      Ένα μικρό αυτοκινητάκι με ηλιοροφή, για να βγαίνει το κεφάλι από πάνω.

                      😄

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Citroen 2CV. Σχεδιάστηκε για να μην χρειάζεται οι άνδρες να βγάζουν τα καπέλα τους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsoukas77 last edited by

                          Λιγο ασχετο,αλλα στις μοτοσυκλετες το προβλημα ειναι ακομη μεγαλυτερο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Κακά τα ψέματα όλα γύρο μας φτιάχνονται για ένα μέσω όρο ύψους καθώς και για δεξιόχειρες. Κάθε απόκλιση από αυτά τα δεδομένα δημιουργεί προβλήματα. Όπως ο πολύ κοντός κινδυνεύει να φάει στα μούτρα τον αερόσακο πριν καλά καλά ανοίξει τελείως έτσι και ο μεγαλόσωμος δεν μπορεί να βολευτεί όπως θέλει. Για πολλούς τα πολυμορφικά και τα τύπου Βαν είναι η λύση κάνοντας τις αναγκαίες παραχωρήσεις σε οδική συμπεριφορά. Δεν γίνεται δυστυχώς αλλιώς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr