-
Απευθύνομαι πιο πολύ στους ψηλούς του foroum όσοι είμαστε πάνω από 1.90μ (τουλάχιστον εγώ) αντιμετοπίζουμε πρόβλημα με την θέση οδήγησαης των αυτοκινήτων........
- Δεν βρίσκουμε αναπαυτικό κάθισμα που να μην μας κουράζει
- χάνουμε τον χώρο για τον πίσω επίβάτη και μεταστρέπεται αυτόματα το αμάξι από πενταθέσιο σε τριθέσιο
- Βρίσκει ή είναι οριακά να βρεί το κεφάλι μας στην οροφή (μέχρι που λερώνει και η οροφή λούζομαι συχνά) μην σας πω με το κράνος στα Μέγαρα που οδηγούσα σκυφτός γιατί σφήνωνε
- Σε μερικά βλέπεις πολύ ψηλά στα σκιάδια ή και σε μερικά αυτοκίνητα σε περιοχή πάνω από το πεδίο δράσης του υαλοκαθαριστήρα
- Κουράζομαι πάρα πολύ στις κλειδώσεις στα γόνατα γιατί είναι απλά πολύ ψηλά τα ΄γόνατα και σε περίεργη γωνιά μηροί και γάμπες
- Σε εμποδίζει το τιμόνι και οδηγείς με τα πόδια ανοικτά
- Με 47 και 48 νούμερο παπούτσι φαντάζεστε τι γίνεται στα πετάλια
Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....
ΥΓ Το να είσαι 1.85 αντί 1.95 διαφέρει πάρα πολύ στην θέση οδήγησης
-
Απευθύνομαι πιο πολύ στους ψηλούς του foroum όσοι είμαστε πάνω από 1.90μ (τουλάχιστον εγώ) αντιμετοπίζουμε πρόβλημα με την θέση οδήγησαης των αυτοκινήτων........
- Δεν βρίσκουμε αναπαυτικό κάθισμα που να μην μας κουράζει
- χάνουμε τον χώρο για τον πίσω επίβάτη και μεταστρέπεται αυτόματα το αμάξι από πενταθέσιο σε τριθέσιο
- Βρίσκει ή είναι οριακά να βρεί το κεφάλι μας στην οροφή (μέχρι που λερώνει και η οροφή λούζομαι συχνά) μην σας πω με το κράνος στα Μέγαρα που οδηγούσα σκυφτός γιατί σφήνωνε
- Σε μερικά βλέπεις πολύ ψηλά στα σκιάδια ή και σε μερικά αυτοκίνητα σε περιοχή πάνω από το πεδίο δράσης του υαλοκαθαριστήρα
- Κουράζομαι πάρα πολύ στις κλειδώσεις στα γόνατα γιατί είναι απλά πολύ ψηλά τα ΄γόνατα και σε περίεργη γωνιά μηροί και γάμπες
- Σε εμποδίζει το τιμόνι και οδηγείς με τα πόδια ανοικτά
- Με 47 και 48 νούμερο παπούτσι φαντάζεστε τι γίνεται στα πετάλια
Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....
ΥΓ Το να είσαι 1.85 αντί 1.95 διαφέρει πάρα πολύ στην θέση οδήγησης
-
Απευθύνομαι πιο πολύ στους ψηλούς του foroum όσοι είμαστε πάνω από 1.90μ (τουλάχιστον εγώ) αντιμετοπίζουμε πρόβλημα με την θέση οδήγησαης των αυτοκινήτων........
- Δεν βρίσκουμε αναπαυτικό κάθισμα που να μην μας κουράζει
- χάνουμε τον χώρο για τον πίσω επίβάτη και μεταστρέπεται αυτόματα το αμάξι από πενταθέσιο σε τριθέσιο
- Βρίσκει ή είναι οριακά να βρεί το κεφάλι μας στην οροφή (μέχρι που λερώνει και η οροφή λούζομαι συχνά) μην σας πω με το κράνος στα Μέγαρα που οδηγούσα σκυφτός γιατί σφήνωνε
- Σε μερικά βλέπεις πολύ ψηλά στα σκιάδια ή και σε μερικά αυτοκίνητα σε περιοχή πάνω από το πεδίο δράσης του υαλοκαθαριστήρα
- Κουράζομαι πάρα πολύ στις κλειδώσεις στα γόνατα γιατί είναι απλά πολύ ψηλά τα ΄γόνατα και σε περίεργη γωνιά μηροί και γάμπες
- Σε εμποδίζει το τιμόνι και οδηγείς με τα πόδια ανοικτά
- Με 47 και 48 νούμερο παπούτσι φαντάζεστε τι γίνεται στα πετάλια
Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....
ΥΓ Το να είσαι 1.85 αντί 1.95 διαφέρει πάρα πολύ στην θέση οδήγησης
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....αυτό:
πέρα από την πλάκα, ελάχιστα αυτοκίνητα 'χωράνε' (με άνεση δηλαδή) ύψη πάνω από 1,95 χωρίς πολύ λυγισμένα γόνατα και χωρίς να στερήσεις τον χώρο από τους πίσω. Ρώτα και τον sado τι τραβάει στην GT.... Κανένα πολυμορφικό ίσως?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Οι ψηλοί συνφουρουμάδες αν θέλουν ας καταθέσουν την γνώση/μη τους για το πιο αυτοκίνητο έχει κατα αυτούς την καλύτερη θέση οδήγησης.....
αυτό:
πέρα από την πλάκα, ελάχιστα αυτοκίνητα 'χωράνε' (με άνεση δηλαδή) ύψη πάνω από 1,95 χωρίς πολύ λυγισμένα γόνατα και χωρίς να στερήσεις τον χώρο από τους πίσω. Ρώτα και τον sado τι τραβάει στην GT.... Κανένα πολυμορφικό ίσως?
Όντως στα πολυμορφικά είναι καλύτερα!!!!
-
Eπειδη κι εγω ειμαι 1.90 σε καταλαβαινω απολυτα.Σκεψου πως καθομαι στο Φιεστακι ( το οποιο δεν εχει footrest για να κανει τα πραγματα ακομα χειροτερα! ).Στην τελευταια εκθεση αυτοκινητων που ειχα παει, μου ειχε κανει πολυ καλη εντυπωση το Seat Altea με τους χωρους του, τοσο για τους μπροστα οσο και για τους πισω επιβατες,ακομα κι οταν ειχα φτιαξει τη θεση οδηγησης οπως με βολευε (δηλαδη τερμα πισω!) ενω σε αλλα αμαξια αυτο δεν ισχυε ακομα κι οταν αυτα ηταν αρκετα μεγαλυτερα απο το Αλτεα...
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Eπειδη κι εγω ειμαι 1.90 σε καταλαβαινω απολυτα.Σκεψου πως καθομαι στο Φιεστακι ( το οποιο δεν εχει footrest για να κανει τα πραγματα ακομα χειροτερα! ).Στην τελευταια εκθεση αυτοκινητων που ειχα παει, μου ειχε κανει πολυ καλη εντυπωση το Seat Altea με τους χωρους του, τοσο για τους μπροστα οσο και για τους πισω επιβατες,ακομα κι οταν ειχα φτιαξει τη θεση οδηγησης οπως με βολευε (δηλαδη τερμα πισω!) ενω σε αλλα αμαξια αυτο δεν ισχυε ακομα κι οταν αυτα ηταν αρκετα μεγαλυτερα απο το Αλτεα...όποιο αμάξι δεν έχει τιμόνι που να ρυθμίζεται και στις τρεις κατευθύνσεις είναι απλά βάσανο
-
Το πρόβλημα είναι πραγματικό.
Φοιτητής είχα φίλο 1,97 που άλλο ήθελε να πάρει και άλλο πήρε γιατί απλά στο άλλο χώραγε! Ήταν το πρώτο του αυτοκίνητο ήθελε Citroen AX αλλά απλά δεν χωρούσε με τίποτα και τελικά πήρε κάτι υπερμικρό γιαπωνέζικο Subaru ή Daihatsu στο οποίο όμως είχε αέρα πάνω από το κεφάλι του.
Κάτι άλλο που έχει σημασία είναι και η στάση οδήγησης, καθώς το πάνω μέρος του παρμπρίζ χαμηλώνει και οπισθοχωρεί έρχεται πολύ κοντά στο κεφάλι ακόμα και μη ψηλού οδηγού αν αυτός έχει την τάση να οδηγάει με την πλάτη κάπως όρθια...
Όμως δεν είναι το ίδιο για όλους. Μερικοί ψηλοί είναι αλλιώτικοι από άλλους. Έχει σημασία η αναλογία κορμού με χέρια πόδια κλπ. Το ότι κάποιος χωράει κάπου δε σημαίνει ότι θα ισχύει το ίδιο για άλλους ίδιου ύψους.
Επίσης να τονίσω ότι μέτριου ύψους άνθρωποι αλλά υπέρβαροι μπορεί να αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα καθώς λόγω του στρώματος λίπους που τους περιβάλλει είναι σαν να έχουν μαξιλαράκι από κάτω τους και από πίσω τους οπότε ακόμα και με το κάθισμα πίσω και κάτω αυτοί δυσκολεύονται.... -
Η λύση:
Ένα μικρό αυτοκινητάκι με ηλιοροφή, για να βγαίνει το κεφάλι από πάνω.
-
Citroen 2CV. Σχεδιάστηκε για να μην χρειάζεται οι άνδρες να βγάζουν τα καπέλα τους.
-
Λιγο ασχετο,αλλα στις μοτοσυκλετες το προβλημα ειναι ακομη μεγαλυτερο...
-
Κακά τα ψέματα όλα γύρο μας φτιάχνονται για ένα μέσω όρο ύψους καθώς και για δεξιόχειρες. Κάθε απόκλιση από αυτά τα δεδομένα δημιουργεί προβλήματα. Όπως ο πολύ κοντός κινδυνεύει να φάει στα μούτρα τον αερόσακο πριν καλά καλά ανοίξει τελείως έτσι και ο μεγαλόσωμος δεν μπορεί να βολευτεί όπως θέλει. Για πολλούς τα πολυμορφικά και τα τύπου Βαν είναι η λύση κάνοντας τις αναγκαίες παραχωρήσεις σε οδική συμπεριφορά. Δεν γίνεται δυστυχώς αλλιώς.
ΠΕΡΙ ΘΕΣΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ