-
Κάποιος φίλος από ένα άλλο φόρουμ μου έλεγε για μια έκδοση του Γκολφ, τετρακίνητη, με κομπρέσορα, η οποία ανταγωνιζόταν με επιτυχία τις Δέλτα και τις Τσέλικα της εποχής. Είχε 4κίνηση Σύνκρο και κοντά 300 άλογα. Μου ανάφερε επίσης ότι το οδηγούσε ο Έρβιν Βέμπερ.
Μήπως ξέρει κανένας να που πει σε ποια πρωταθλήματα έπαιρνε μέρος; Τι παρουσία είχε στο WRC (πέρα από κάποιο Ακρόπολις που έχει συμμετάσχει); Τι επιτυχίες; Όποιος μπορεί να μου παραθέσει στατιστικά στοιχεία ή κάποιο σχετικό link, θα με βοηθήσει απίστευτα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Κάποιος φίλος από ένα άλλο φόρουμ μου έλεγε για μια έκδοση του Γκολφ, τετρακίνητη, με κομπρέσορα, η οποία ανταγωνιζόταν με επιτυχία τις Δέλτα και τις Τσέλικα της εποχής. Είχε 4κίνηση Σύνκρο και κοντά 300 άλογα. Μου ανάφερε επίσης ότι το οδηγούσε ο Έρβιν Βέμπερ.
Μήπως ξέρει κανένας να που πει σε ποια πρωταθλήματα έπαιρνε μέρος; Τι παρουσία είχε στο WRC (πέρα από κάποιο Ακρόπολις που έχει συμμετάσχει); Τι επιτυχίες; Όποιος μπορεί να μου παραθέσει στατιστικά στοιχεία ή κάποιο σχετικό link, θα με βοηθήσει απίστευτα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Κάποιος φίλος από ένα άλλο φόρουμ μου έλεγε για μια έκδοση του Γκολφ, τετρακίνητη, με κομπρέσορα, η οποία ανταγωνιζόταν με επιτυχία τις Δέλτα και τις Τσέλικα της εποχής. Είχε 4κίνηση Σύνκρο και κοντά 300 άλογα. Μου ανάφερε επίσης ότι το οδηγούσε ο Έρβιν Βέμπερ.
Μήπως ξέρει κανένας να που πει σε ποια πρωταθλήματα έπαιρνε μέρος; Τι παρουσία είχε στο WRC (πέρα από κάποιο Ακρόπολις που έχει συμμετάσχει); Τι επιτυχίες; Όποιος μπορεί να μου παραθέσει στατιστικά στοιχεία ή κάποιο σχετικό link, θα με βοηθήσει απίστευτα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Κάποιος φίλος από ένα άλλο φόρουμ μου έλεγε για μια έκδοση του Γκολφ, τετρακίνητη, με κομπρέσορα, η οποία ανταγωνιζόταν με επιτυχία τις Δέλτα και τις Τσέλικα της εποχής. Είχε 4κίνηση Σύνκρο και κοντά 300 άλογα. Μου ανάφερε επίσης ότι το οδηγούσε ο Έρβιν Βέμπερ.Μήπως ξέρει κανένας να που πει σε ποια πρωταθλήματα έπαιρνε μέρος; Τι παρουσία είχε στο WRC (πέρα από κάποιο Ακρόπολις που έχει συμμετάσχει); Τι επιτυχίες; Όποιος μπορεί να μου παραθέσει στατιστικά στοιχεία ή κάποιο σχετικό link, θα με βοηθήσει απίστευτα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Το προσθιοκίνητο ατμοσφαιρικό Golf II Group A οδηγούσε ο Kenneth Ericsson με επιτυχία γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 80.
Το αυτοκίνητο που λες δεν θυμάμαι να υπήρχε ποτέ πέραν κάποιου πρωτότυπου.
-
Πρέπει να υπήρξαν και μερικά Golf ΙV στην F2 ή όχι?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κάποιος φίλος από ένα άλλο φόρουμ μου έλεγε για μια έκδοση του Γκολφ, τετρακίνητη, με κομπρέσορα, η οποία ανταγωνιζόταν με επιτυχία τις Δέλτα και τις Τσέλικα της εποχής. Είχε 4κίνηση Σύνκρο και κοντά 300 άλογα. Μου ανάφερε επίσης ότι το οδηγούσε ο Έρβιν Βέμπερ.
Μήπως ξέρει κανένας να που πει σε ποια πρωταθλήματα έπαιρνε μέρος; Τι παρουσία είχε στο WRC (πέρα από κάποιο Ακρόπολις που έχει συμμετάσχει); Τι επιτυχίες; Όποιος μπορεί να μου παραθέσει στατιστικά στοιχεία ή κάποιο σχετικό link, θα με βοηθήσει απίστευτα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Το προσθιοκίνητο ατμοσφαιρικό Golf II Group A οδηγούσε ο Kenneth Ericsson με επιτυχία γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 80.
Το αυτοκίνητο που λες δεν θυμάμαι να υπήρχε ποτέ πέραν κάποιου πρωτότυπου.
Νάσσο μια και γίνεται κουυβέντα,θυμάμαι ένα αυτοκίνητο της VW με δύο μοτέρ (ένα εμπρός και ένα πίσω) ήτανε νομίζω Jetta ή κάνω λάθος;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πρέπει να υπήρξαν και μερικά Golf ΙV στην F2 ή όχι?Οχι σε επίπεδο WRC (Seat, Renault, Peugeot, Citroen, Hyundai και αν θυμάμαι καλά και Nissan οι κατά καιρούς συμμετοχές) αλλά σίγουρα υπήρχαν (Golf III, όχι IV, κιτ καρ) σε εθνικά πρωταθλήματα.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Νάσσο μια και γίνεται κουυβέντα,θυμάμαι ένα αυτοκίνητο της VW με δύο μοτέρ (ένα εμπρός και ένα πίσω) ήτανε νομίζω Jetta ή κάνω λάθος;Μμμ, ναι, to Jetta Bi-Motor. Και πάλι πρωτότυπο (την εποχή του Group B αυτό)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πρέπει να υπήρξαν και μερικά Golf ΙV στην F2 ή όχι?
Οχι σε επίπεδο WRC (Seat, Renault, Peugeot, Citroen, Hyundai και αν θυμάμαι καλά και Nissan οι κατά καιρούς συμμετοχές) αλλά σίγουρα υπήρχαν (Golf III, όχι IV, κιτ καρ) σε εθνικά πρωταθλήματα.
Νάσο, απ' ότι θυμάμαι υπήρχε Golf 4 KitCar, έχω δει και φωτό (δες εδώ: http://www.tuneline.at/ news/detail.asp?start=16 ), και χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος είχε τρέξει ένα και στο Χαλκιδικής του 2001.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πρέπει να υπήρξαν και μερικά Golf ΙV στην F2 ή όχι?
Οχι σε επίπεδο WRC (Seat, Renault, Peugeot, Citroen, Hyundai και αν θυμάμαι καλά και Nissan οι κατά καιρούς συμμετοχές) αλλά σίγουρα υπήρχαν (Golf III, όχι IV, κιτ καρ) σε εθνικά πρωταθλήματα.
Νάσο, απ' ότι θυμάμαι υπήρχε Golf 4 KitCar, έχω δει και φωτό (δες εδώ: http://www.tuneline.at/ news/detail.asp?start=16 ), και χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος είχε τρέξει ένα και στο Χαλκιδικής του 2001.
Ναι, υπάρχει, απλά μίλαγα για την περίοδο που υπήρχε το πρωτάθλημα F2 στο WRC (το IV είναι μεταγενέστερο).
-
Το κοίταξα, δίκιο έχετε και οι δύο. Υπήρξε τεσσάρι γκολφ δίλιτρο δικίνητο, αλλά μετά την F2.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πρέπει να υπήρξαν και μερικά Golf ΙV στην F2 ή όχι?
Οχι σε επίπεδο WRC (Seat, Renault, Peugeot, Citroen, Hyundai και αν θυμάμαι καλά και Nissan οι κατά καιρούς συμμετοχές) αλλά σίγουρα υπήρχαν (Golf III, όχι IV, κιτ καρ) σε εθνικά πρωταθλήματα.
VW GOLF 3 KIT CAR ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ WRC O MARK HIGGINS TO 1999 (ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ, ΣΑΝΡΕΜΟ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΒΡΕΤΑΝΙΑ) ΕΝΩ ΤΟ 1998 Η VW KATETAΓH 3H ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ F2 ME ΤΟ GOLF KAI ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ALISTER MCRAE (ΣΟΥΗΔΙΑ), TUOHINO (ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ROSENBERGER KAI BAUMSCHLAGER ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
-
Mea culpa λοιπόν, ευχαριστώ harriswrc
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Πρέπει να υπήρξαν και μερικά Golf ΙV στην F2 ή όχι?
Οχι σε επίπεδο WRC (Seat, Renault, Peugeot, Citroen, Hyundai και αν θυμάμαι καλά και Nissan οι κατά καιρούς συμμετοχές) αλλά σίγουρα υπήρχαν (Golf III, όχι IV, κιτ καρ) σε εθνικά πρωταθλήματα.
VW GOLF 3 KIT CAR ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ WRC O MARK HIGGINS TO 1999 (ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ, ΣΑΝΡΕΜΟ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΒΡΕΤΑΝΙΑ) ΕΝΩ ΤΟ 1998 Η VW KATETAΓH 3H ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ F2 ME ΤΟ GOLF KAI ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ALISTER MCRAE (ΣΟΥΗΔΙΑ), TUOHINO (ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ROSENBERGER KAI BAUMSCHLAGER ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ 4 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ WRC 1997, O ALISTER MCRAE ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ VW NA TΕΡΜΑΤΙΣΕΙ 5Η ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ F2...
-
Τετρακίνητο αγωνιστικό golf δεν νομίζω να έχει υπάρξει ποτέ. Θυμάμαι ότι υπήρχε έκδοση του golf 2 με τετρακίνηση αλλά όχι σε αγωνιστικό όμως...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Νάσο, απ' ότι θυμάμαι υπήρχε Golf 4 KitCar, έχω δει και φωτό, και χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος είχε τρέξει ένα και στο Χαλκιδικής του 2001.GOLF 4 KIT CAR ΕΤΡΕΞΕ ΣΕ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΡΕΤΑΝΙΑ...
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΕ ΣΤΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΤΟ 2001 ΗΤΑΝ GOLF 3 TO ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ KIT CAR... -
Και ιδού και η απάντηση του φίλου από το άλλο φόρουμ... όπου του είχα παραθέσει την άποψη ενός άλλου φίλου μου κολλημένο με τους Ιάπωνες που έλεγε οτι γενικώς η ΒΑΓΚ και τα Γκολφ δεν έχουν κάνει τίποτα αξιοσημείωτο στα ράλλυ και οτι ακόμα και καλη θέση να είχε πάρει το συγκεκριμένο Γκολφ θα ήτανε επειδή έτρεχε σε τοπικά πρωταθλήματα και εκεί θα αντιμετώπιζε κουλάδια, οπότε θα καταλάβετε γιατι η παρακάτω απάντηση!
Η απάντηση...
Εδω φιλε ειναι το παλμαρες του Erwin Weber μεχρι σημερα.
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=3198Θα παρατηρησεις οτι μονο σε τοπικους αγωνες δεν ειχε συμμετοχη ο Weber και μαλιστα ειχε φτασει μεχρι και στην 3 θεση του παγκοσμιου πρωταθληματος .Eπισης θα δεις και τις πολυ υψηλες θεσεις που λαμβανε με Golf II 16 V Group A στο παγκοσμιο πρωταθλημα. Αν κλικαρεις και πανω στους αγωνες που ετρεχε με το G 60 θα δεις οτι μονο κουλαδια δεν περναγε (Μakkinen , trelles , Kankoynen κλπ). Μπορω να σου βρω και επιμερους αποτελεσματα αγωνων αλλα θα παιδευτω πολυ και δεν λεει.Anyway πες στον φιλο σου οτι λιγη ιστορια δεν βλαπτει . Καλοι και οι Ιαπωνες αλλα δυστυχως για αυτους η ιστορια των αγωνων εχει γραφτει απο Ευρωπαικες εταιριες.......
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Και ιδού και η απάντηση του φίλου από το άλλο φόρουμ... όπου του είχα παραθέσει την άποψη ενός άλλου φίλου μου κολλημένο με τους Ιάπωνες που έλεγε οτι γενικώς η ΒΑΓΚ και τα Γκολφ δεν έχουν κάνει τίποτα αξιοσημείωτο στα ράλλυ και οτι ακόμα και καλη θέση να είχε πάρει το συγκεκριμένο Γκολφ θα ήτανε επειδή έτρεχε σε τοπικά πρωταθλήματα και εκεί θα αντιμετώπιζε κουλάδια, οπότε θα καταλάβετε γιατι η παρακάτω απάντηση!Η απάντηση...
Εδω φιλε ειναι το παλμαρες του Erwin Weber μεχρι σημερα.
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=3198Θα παρατηρησεις οτι μονο σε τοπικους αγωνες δεν ειχε συμμετοχη ο Weber και μαλιστα ειχε φτασει μεχρι και στην 3 θεση του παγκοσμιου πρωταθληματος .Eπισης θα δεις και τις πολυ υψηλες θεσεις που λαμβανε με Golf II 16 V Group A στο παγκοσμιο πρωταθλημα. Αν κλικαρεις και πανω στους αγωνες που ετρεχε με το G 60 θα δεις οτι μονο κουλαδια δεν περναγε (Μakkinen , trelles , Kankoynen κλπ). Μπορω να σου βρω και επιμερους αποτελεσματα αγωνων αλλα θα παιδευτω πολυ και δεν λεει.Anyway πες στον φιλο σου οτι λιγη ιστορια δεν βλαπτει . Καλοι και οι Ιαπωνες αλλα δυστυχως για αυτους η ιστορια των αγωνων εχει γραφτει απο Ευρωπαικες εταιριες.......
A, μάλιστα, το G60. To είχα ξεχάσει. Και για να το έχω ξεχάσει, μάλλον ο φίλος σου υπερβάλλει σχετικά με την παρουσία της VW στα ράλι, η οποία ούτε καν συγκρίνεται με την αντίστοιχη παρουσία άλλων εταιριών, είτε Ευρωπαϊκών (Lancia, Ford, Peugeot, Citroen) είτε Ιαπωνικών (Toyota, Subaru, Mitsubishi). Δηλαδή μια 3η θέση σε ΕΝΑΝ αγώνα (που δεν μέτραγε καν για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, ώστε να είναι όλα τα 'big guns') δεν αποδεικνύει τίποτα.
H Seat φυσικά σε σχέση με τη 'μαμά' VW έχει πολύ πιο αξιόλογη παρουσία, επί χρόνια πρωταθλήτρια στην F2 (αλλά σαν WRC ήταν παράδειγμα προς αποφυγή )
-
Πρόκειται γι'αυτό το απαίσιο αμάξι?? Έχει τρέξει (σύμφωνα με το rallybase πάντα...) σε μόνο 3 αγώνες και έχει τερματήσει στον 1? -
Λοιπόν, έχουμε κ λέμε: Πέρα από τις εμφανίσεις στην Α7, όπου έκανε κάποιες νίκες (και όπου εκεί ΔΕΝ αντιμετώπιζε τις Δέλτα και τις Τσέλικα) και όπου μπορεί να χαρακτηριστεί επιτυχημένο ως 2λιτρο 2κίνητο, στην Α8 ως υπερτροφοδοτούμενο 4κίνητο (που είναι κ όλο το ζουμί, καθώς μιλάμε για γενική κατάταξη), έχει μια 3η θέση στη Ν. Ζηλανδία, η οποία μετρούσε μόνο στο πρωτάθλημα οδηγών και στην οποία ήταν 8 λεπτά πίσω από τον πρώτο (Σάινθ) και οι Μάκινεν και Τρέγιες έτρεχαν με Group N...
Α, ναι είχε περάσει και ένα Α8 σε αυτόν τον αγώνα: τον μακαρίτη 'Possum' Bourne με το αλήστου μνήμης Subaru Legacy...
Περαν αυτής ουδέν...
Ο φίλος σου τα βλέπει λίγο μονόπλευρα μου φαίνεται...
**EDIT: **Ψάχνοντας λίγο προσεκτικότερα τους πίνακες είδα και τους αντιπάλους του Golf στην Α7. Λοιπόν έχουμε και λέμε: Opel Kadett GSi, Renault 11 Turbo (το οποίο με Ragnioti στα πηδάλια ήταν αλλού...), Fiat Uno Turbo, Renault 18 GTX , Fiat Regata
Όσο για τους συμμετέχοντες της Α7 σε αυτούς τους αγώνες, μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού ήταν...
Πληροφορίες για GOLF Rallye Group A