Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προταση κανονισμου Ραλλυ Σπριντ.
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Προταση κανονισμου Ραλλυ Σπριντ.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    20
    56
    238
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      platis last edited by

      Με στοχο την διαδοση των αγωνων Ραλλυ Σπριντ και την ομαλη διεξαγωγη τους, προτεινω την θεσπιση σχετικου κανονισμου.
      Ο κανονισμος αυτος θα εχει σαν βαση τον Γενικο Κανονισμο Ραλλυ με τις
      παρακατω διαφοροποιησεις:
      Α. ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

      1. Επαναληψη μιας η δυο ειδικων διαδρομων με ελαχιστο συνολικο μηκος ειδικων τα 25 χιλιομετρα και μεγιστο τα 40 χιλιομετρα, στην κριση του οργανωτη.
      2. Διεξαγωγη ολοκληρου του αγωνα μεσα στην ιδια μερα
      3. Δυνατοτητα υπαρξης υπερειδικης που θα μετραει στον χρονο και το μηκος του αγωνα,παντα την ιδια μερα κι εφ οσον οι συνθηκες της περιοχης το επιτρεπουν.
      4. Μεγιστο συνολικο μηκος του αγωνα (απλες+ειδικες) τα 80 χιλιομετρα.
      5. Δυνατοτητα -και εφ οσον οι συνθηκες το επιτρεπουν- η επιστροφη για τον δευτερο γυρο,να γινεται με αναποδη φορα μεσα απο την ειδικη (π.χ. Ελικωνας). Αναγραφη της λυσης αυτης στον ειδικο κανονισμο.
      6. Διατηρηση ελευθερου χωρου μηκους 1 χιλιομετρου πριν την εκκινηση
        της πρωτης ειδικης για ασφαλη προθερμανση.(Αναφερεται στον Ε.Κ. εφ οσον η εκκινηση του αγωνα συμπιπτει με την εκκινηση της πρωτης Ειδικης Διαδρομης).
        Β. ΩΡΑΡΙΑ. Εκκινηση ανα λεπτο η διλεπτο στην κριση του οργανωτη και αναλογα με τις συνθηκες. Αναγραφεται στον ειδικο κανονισμο. (Το διλεπτο προαγει την ασφαλεια, το λεπτο κραταει τους θεατες και απαιτει περισσοτερους ενδιαμεσους).
        Γ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ.
      7. Οι διελευσεις ειναι ελευθερες σε αριθμο, αρκει να τηρειται ο Κ.Ο.Κ. Οι οργανωτες εχουν δικαιωμα να επιτηρουν την διαδρομη και να επιβαλουν ποινες που περιγραφονται στον Γ.Κ.Ραλλυ, σε περιπτωση που διαπιστωνεται επικινδυνη οδηγηση.
      8. Επιτρεπεται η κινηση σε αντιθετη φορα απο αυτην του αγωνα, εφ οσον το εγκρινει ο οργανωτης (αναφερεται υποχρεωτικα στον Ειδικο Κανονισμο).
      9. Για ενα διωρο,πριν,κατα την διαρκεια η μετα τον τεχνικο ελεγχο, θα απαγορευεται η κινηση σε αντιθετη φορα με ευθυνη του οργανωτη, ωστε να διενεργουνται αναγνωρισεις με ταχυτητες εως 80 ΧΜ/ΩΡΑ με ασφαλεια.
        (Αναφερεται η ρυθμιση στον Ειδικο Κανονισμο).
      10. Τα αυτοκινητα αναγνωρισεων ΔΕΝ θα πρεπει να φερουν αγωνιστικο εξοπλισμο και διαφημιστικα αυτοκολητα μεγαλυτερα των 5Χ15 εκατοστων και θα πρεπει να ειναι συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. ως προς τον εκπεμπομενο θορυβο , ΧΩΡΙΣ να υποκεινται σε αλλο περιορισμο.(Οι ποινες του Γ.Κ.Ρ. ισχυουν σε περιπτωση παραβασης).
        Δ. ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ-SERVICE.
      11. Επιτρεπονται σε ολη την διαρκεια της διαδρομης. Εαν υπαρχουν λογοι να εξαιρεθουν περιοχες, αναφερονται στο Ειδικο Κανονισμο.
      12. Εαν ο οργανωτης επιθυμει να ορισει SERVICE PARK για την διευκολυνση των αγωνιζομενων, μπορει να το κανει, χωρις η παρουσια των αγωνιζομενων εκει να ειναι υποχρεωτικη. Εναλλακτικα και για λογους
        συγκεντρωσης θεατων ,μπορει να δημιουργειται χωρος Service με παραλληλη ανασυγκροτηση μικρης χρονικης διαρκειας, πριν την εκκινηση του β σκελους.
      13. Ο ανεφοδιασμος μονον θα απαγορευεται μεσα στα ορια κατοικημενων περιοχων (πολεις-χωρια).
        Ε.ΕΠΑΘΛΑ.
      14. Περαν των επαθλων κατα κλασεις, απονεμονται επαθλα γενικης καταταξης. (Παρακαλω να μην υπαρξει παρεξηγηση) Ενα αυτοκινητο 2.500
        κυβικων ειναι φυσιολογικο να βρισκεται ψηλα στην γενικη. Οταν ομως ενα 1600 μπαινει αναμεσα στα μεγαλα, πρεπει να μνημονευεται και να βραβευεται εστω χαριν κινητρου. Εξ αλλου ενας αγωνας ειναι, κι αγωνας χωρις γενικο νικητη δεν υπαρχει-Παγκοσμια Πρωτοτυπια).
      15. Καθορισμος αριθμου αγωνων που προσμετρουν στο Πανελληνιο Επαθλο.(6 στα 8,5στα 7,κατ αυτον τον τροπο διατηρειται αμειωτο το ενδιαφερον μεχρι τελους του χρονου και μειωνονται τα εξοδα)
        ΣΤ. ΑΤΥΧΗΜΑ-ΔΙΑΚΟΠΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
        1.Ο τροπος αντιμετωπισης τετοιων συμβαντων να αφηνεται στην κριση των οργανωτων,αναλογα με τις συνθηκες, και σχετικα να τηρειται ο κανονισμος Ραλλυ, η αυτος των αναβασεων. Ο Οργανωτης υποχρεουται ν αναφερει στον Ειδικο κανονισμο την μεθοδο που θα ακολουθησει.
      16. Μετα απο καθε διακοπη, πριν τον πρωτο αγωνιζομενο θα πρεπει υποχρεωτικα να διερχεται την διαδρομη πλοηγο αυτοκινητο της οργανωσης
        για την ειδοποιηση των θεατων.
        Χρηστος Πλατης

      Κοινοποιειται στον ΣΟΑΑ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        platis last edited by

        Με στοχο την διαδοση των αγωνων Ραλλυ Σπριντ και την ομαλη διεξαγωγη τους, προτεινω την θεσπιση σχετικου κανονισμου.
        Ο κανονισμος αυτος θα εχει σαν βαση τον Γενικο Κανονισμο Ραλλυ με τις
        παρακατω διαφοροποιησεις:
        Α. ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

        1. Επαναληψη μιας η δυο ειδικων διαδρομων με ελαχιστο συνολικο μηκος ειδικων τα 25 χιλιομετρα και μεγιστο τα 40 χιλιομετρα, στην κριση του οργανωτη.
        2. Διεξαγωγη ολοκληρου του αγωνα μεσα στην ιδια μερα
        3. Δυνατοτητα υπαρξης υπερειδικης που θα μετραει στον χρονο και το μηκος του αγωνα,παντα την ιδια μερα κι εφ οσον οι συνθηκες της περιοχης το επιτρεπουν.
        4. Μεγιστο συνολικο μηκος του αγωνα (απλες+ειδικες) τα 80 χιλιομετρα.
        5. Δυνατοτητα -και εφ οσον οι συνθηκες το επιτρεπουν- η επιστροφη για τον δευτερο γυρο,να γινεται με αναποδη φορα μεσα απο την ειδικη (π.χ. Ελικωνας). Αναγραφη της λυσης αυτης στον ειδικο κανονισμο.
        6. Διατηρηση ελευθερου χωρου μηκους 1 χιλιομετρου πριν την εκκινηση
          της πρωτης ειδικης για ασφαλη προθερμανση.(Αναφερεται στον Ε.Κ. εφ οσον η εκκινηση του αγωνα συμπιπτει με την εκκινηση της πρωτης Ειδικης Διαδρομης).
          Β. ΩΡΑΡΙΑ. Εκκινηση ανα λεπτο η διλεπτο στην κριση του οργανωτη και αναλογα με τις συνθηκες. Αναγραφεται στον ειδικο κανονισμο. (Το διλεπτο προαγει την ασφαλεια, το λεπτο κραταει τους θεατες και απαιτει περισσοτερους ενδιαμεσους).
          Γ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ.
        7. Οι διελευσεις ειναι ελευθερες σε αριθμο, αρκει να τηρειται ο Κ.Ο.Κ. Οι οργανωτες εχουν δικαιωμα να επιτηρουν την διαδρομη και να επιβαλουν ποινες που περιγραφονται στον Γ.Κ.Ραλλυ, σε περιπτωση που διαπιστωνεται επικινδυνη οδηγηση.
        8. Επιτρεπεται η κινηση σε αντιθετη φορα απο αυτην του αγωνα, εφ οσον το εγκρινει ο οργανωτης (αναφερεται υποχρεωτικα στον Ειδικο Κανονισμο).
        9. Για ενα διωρο,πριν,κατα την διαρκεια η μετα τον τεχνικο ελεγχο, θα απαγορευεται η κινηση σε αντιθετη φορα με ευθυνη του οργανωτη, ωστε να διενεργουνται αναγνωρισεις με ταχυτητες εως 80 ΧΜ/ΩΡΑ με ασφαλεια.
          (Αναφερεται η ρυθμιση στον Ειδικο Κανονισμο).
        10. Τα αυτοκινητα αναγνωρισεων ΔΕΝ θα πρεπει να φερουν αγωνιστικο εξοπλισμο και διαφημιστικα αυτοκολητα μεγαλυτερα των 5Χ15 εκατοστων και θα πρεπει να ειναι συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. ως προς τον εκπεμπομενο θορυβο , ΧΩΡΙΣ να υποκεινται σε αλλο περιορισμο.(Οι ποινες του Γ.Κ.Ρ. ισχυουν σε περιπτωση παραβασης).
          Δ. ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ-SERVICE.
        11. Επιτρεπονται σε ολη την διαρκεια της διαδρομης. Εαν υπαρχουν λογοι να εξαιρεθουν περιοχες, αναφερονται στο Ειδικο Κανονισμο.
        12. Εαν ο οργανωτης επιθυμει να ορισει SERVICE PARK για την διευκολυνση των αγωνιζομενων, μπορει να το κανει, χωρις η παρουσια των αγωνιζομενων εκει να ειναι υποχρεωτικη. Εναλλακτικα και για λογους
          συγκεντρωσης θεατων ,μπορει να δημιουργειται χωρος Service με παραλληλη ανασυγκροτηση μικρης χρονικης διαρκειας, πριν την εκκινηση του β σκελους.
        13. Ο ανεφοδιασμος μονον θα απαγορευεται μεσα στα ορια κατοικημενων περιοχων (πολεις-χωρια).
          Ε.ΕΠΑΘΛΑ.
        14. Περαν των επαθλων κατα κλασεις, απονεμονται επαθλα γενικης καταταξης. (Παρακαλω να μην υπαρξει παρεξηγηση) Ενα αυτοκινητο 2.500
          κυβικων ειναι φυσιολογικο να βρισκεται ψηλα στην γενικη. Οταν ομως ενα 1600 μπαινει αναμεσα στα μεγαλα, πρεπει να μνημονευεται και να βραβευεται εστω χαριν κινητρου. Εξ αλλου ενας αγωνας ειναι, κι αγωνας χωρις γενικο νικητη δεν υπαρχει-Παγκοσμια Πρωτοτυπια).
        15. Καθορισμος αριθμου αγωνων που προσμετρουν στο Πανελληνιο Επαθλο.(6 στα 8,5στα 7,κατ αυτον τον τροπο διατηρειται αμειωτο το ενδιαφερον μεχρι τελους του χρονου και μειωνονται τα εξοδα)
          ΣΤ. ΑΤΥΧΗΜΑ-ΔΙΑΚΟΠΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
          1.Ο τροπος αντιμετωπισης τετοιων συμβαντων να αφηνεται στην κριση των οργανωτων,αναλογα με τις συνθηκες, και σχετικα να τηρειται ο κανονισμος Ραλλυ, η αυτος των αναβασεων. Ο Οργανωτης υποχρεουται ν αναφερει στον Ειδικο κανονισμο την μεθοδο που θα ακολουθησει.
        16. Μετα απο καθε διακοπη, πριν τον πρωτο αγωνιζομενο θα πρεπει υποχρεωτικα να διερχεται την διαδρομη πλοηγο αυτοκινητο της οργανωσης
          για την ειδοποιηση των θεατων.
          Χρηστος Πλατης

        Κοινοποιειται στον ΣΟΑΑ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          platis last edited by

          Με στοχο την διαδοση των αγωνων Ραλλυ Σπριντ και την ομαλη διεξαγωγη τους, προτεινω την θεσπιση σχετικου κανονισμου.
          Ο κανονισμος αυτος θα εχει σαν βαση τον Γενικο Κανονισμο Ραλλυ με τις
          παρακατω διαφοροποιησεις:
          Α. ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

          1. Επαναληψη μιας η δυο ειδικων διαδρομων με ελαχιστο συνολικο μηκος ειδικων τα 25 χιλιομετρα και μεγιστο τα 40 χιλιομετρα, στην κριση του οργανωτη.
          2. Διεξαγωγη ολοκληρου του αγωνα μεσα στην ιδια μερα
          3. Δυνατοτητα υπαρξης υπερειδικης που θα μετραει στον χρονο και το μηκος του αγωνα,παντα την ιδια μερα κι εφ οσον οι συνθηκες της περιοχης το επιτρεπουν.
          4. Μεγιστο συνολικο μηκος του αγωνα (απλες+ειδικες) τα 80 χιλιομετρα.
          5. Δυνατοτητα -και εφ οσον οι συνθηκες το επιτρεπουν- η επιστροφη για τον δευτερο γυρο,να γινεται με αναποδη φορα μεσα απο την ειδικη (π.χ. Ελικωνας). Αναγραφη της λυσης αυτης στον ειδικο κανονισμο.
          6. Διατηρηση ελευθερου χωρου μηκους 1 χιλιομετρου πριν την εκκινηση
            της πρωτης ειδικης για ασφαλη προθερμανση.(Αναφερεται στον Ε.Κ. εφ οσον η εκκινηση του αγωνα συμπιπτει με την εκκινηση της πρωτης Ειδικης Διαδρομης).
            Β. ΩΡΑΡΙΑ. Εκκινηση ανα λεπτο η διλεπτο στην κριση του οργανωτη και αναλογα με τις συνθηκες. Αναγραφεται στον ειδικο κανονισμο. (Το διλεπτο προαγει την ασφαλεια, το λεπτο κραταει τους θεατες και απαιτει περισσοτερους ενδιαμεσους).
            Γ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ.
          7. Οι διελευσεις ειναι ελευθερες σε αριθμο, αρκει να τηρειται ο Κ.Ο.Κ. Οι οργανωτες εχουν δικαιωμα να επιτηρουν την διαδρομη και να επιβαλουν ποινες που περιγραφονται στον Γ.Κ.Ραλλυ, σε περιπτωση που διαπιστωνεται επικινδυνη οδηγηση.
          8. Επιτρεπεται η κινηση σε αντιθετη φορα απο αυτην του αγωνα, εφ οσον το εγκρινει ο οργανωτης (αναφερεται υποχρεωτικα στον Ειδικο Κανονισμο).
          9. Για ενα διωρο,πριν,κατα την διαρκεια η μετα τον τεχνικο ελεγχο, θα απαγορευεται η κινηση σε αντιθετη φορα με ευθυνη του οργανωτη, ωστε να διενεργουνται αναγνωρισεις με ταχυτητες εως 80 ΧΜ/ΩΡΑ με ασφαλεια.
            (Αναφερεται η ρυθμιση στον Ειδικο Κανονισμο).
          10. Τα αυτοκινητα αναγνωρισεων ΔΕΝ θα πρεπει να φερουν αγωνιστικο εξοπλισμο και διαφημιστικα αυτοκολητα μεγαλυτερα των 5Χ15 εκατοστων και θα πρεπει να ειναι συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. ως προς τον εκπεμπομενο θορυβο , ΧΩΡΙΣ να υποκεινται σε αλλο περιορισμο.(Οι ποινες του Γ.Κ.Ρ. ισχυουν σε περιπτωση παραβασης).
            Δ. ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ-SERVICE.
          11. Επιτρεπονται σε ολη την διαρκεια της διαδρομης. Εαν υπαρχουν λογοι να εξαιρεθουν περιοχες, αναφερονται στο Ειδικο Κανονισμο.
          12. Εαν ο οργανωτης επιθυμει να ορισει SERVICE PARK για την διευκολυνση των αγωνιζομενων, μπορει να το κανει, χωρις η παρουσια των αγωνιζομενων εκει να ειναι υποχρεωτικη. Εναλλακτικα και για λογους
            συγκεντρωσης θεατων ,μπορει να δημιουργειται χωρος Service με παραλληλη ανασυγκροτηση μικρης χρονικης διαρκειας, πριν την εκκινηση του β σκελους.
          13. Ο ανεφοδιασμος μονον θα απαγορευεται μεσα στα ορια κατοικημενων περιοχων (πολεις-χωρια).
            Ε.ΕΠΑΘΛΑ.
          14. Περαν των επαθλων κατα κλασεις, απονεμονται επαθλα γενικης καταταξης. (Παρακαλω να μην υπαρξει παρεξηγηση) Ενα αυτοκινητο 2.500
            κυβικων ειναι φυσιολογικο να βρισκεται ψηλα στην γενικη. Οταν ομως ενα 1600 μπαινει αναμεσα στα μεγαλα, πρεπει να μνημονευεται και να βραβευεται εστω χαριν κινητρου. Εξ αλλου ενας αγωνας ειναι, κι αγωνας χωρις γενικο νικητη δεν υπαρχει-Παγκοσμια Πρωτοτυπια).
          15. Καθορισμος αριθμου αγωνων που προσμετρουν στο Πανελληνιο Επαθλο.(6 στα 8,5στα 7,κατ αυτον τον τροπο διατηρειται αμειωτο το ενδιαφερον μεχρι τελους του χρονου και μειωνονται τα εξοδα)
            ΣΤ. ΑΤΥΧΗΜΑ-ΔΙΑΚΟΠΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
            1.Ο τροπος αντιμετωπισης τετοιων συμβαντων να αφηνεται στην κριση των οργανωτων,αναλογα με τις συνθηκες, και σχετικα να τηρειται ο κανονισμος Ραλλυ, η αυτος των αναβασεων. Ο Οργανωτης υποχρεουται ν αναφερει στον Ειδικο κανονισμο την μεθοδο που θα ακολουθησει.
          16. Μετα απο καθε διακοπη, πριν τον πρωτο αγωνιζομενο θα πρεπει υποχρεωτικα να διερχεται την διαδρομη πλοηγο αυτοκινητο της οργανωσης
            για την ειδοποιηση των θεατων.
            Χρηστος Πλατης

          Κοινοποιειται στον ΣΟΑΑ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            glf last edited by

            Πολύ καλό. Η υπερειδική με ξένισε λίγο, ζητάμε απο τον κόσμο να πάει σε 2 σημεία ?
            Το να γυρνάνε ανάποδα τα αυτοκίνητα είναι πολύ καλό για τον κόσμο και κρατάει το ενδιαφέρον ακόμα και στο.. νεκρό χρόνο.

            Το 1 χλμ για ζέσταμα πάει να πει οτι θα 'κλείνει' για τους θεατές αυτό το χλμ ? Στην Αμφίκλεια που υπάρχει αυτό το πλάτωμα για να παρκάρουν άνετα οι θεατές θα 'αποκλειστεί' με αυτο τον τρόπο (για τους.. αργοπορημένους) και θα πρέπει να περπατήσουν 1 χλμ για να πάνε στην αφετηρία ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              platis last edited by

              Μια υπερειδικη και εφ οσον υπαρχει η δυνατοτητα, τραβαει κι ενδιαφερει τον κοσμο.
              Απο την αλλη, το χιλιομετρο πριν την εκινηση δεν φανηκε να δημιουργει προβληματα στους θεατες, ενω βοηθησε πολυ αγωνιζομενους κι ασφαλεια.
              Γενικα το πνευμα της προτασης μου ειναι φιλελευθερο κι αφηνει τους οργανωτες να ενεργουν αναλογα με τις αναγκες και τις δυνατοτητες της περιοχης τους, που αυτοι την ξερουν καλυτερα.
              Μια σκεψη θα τολμησω να εκφρασω. Για σκεψου να ειχε και ολιγον απο Λιλαια προχθες! Διπλα ειναι.
              Καλησπερα Νικο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gpantelakis last edited by

                Ο χρήστης platis έγραψε:
                Μια υπερειδικη και εφ οσον υπαρχει η δυνατοτητα, τραβαει κι ενδιαφερει τον κοσμο.
                Απο την αλλη, το χιλιομετρο πριν την εκινηση δεν φανηκε να δημιουργει προβληματα στους θεατες, ενω βοηθησε πολυ αγωνιζομενους κι ασφαλεια.
                Γενικα το πνευμα της προτασης μου ειναι φιλελευθερο κι αφηνει τους οργανωτες να ενεργουν αναλογα με τις αναγκες και τις δυνατοτητες της περιοχης τους, που αυτοι την ξερουν καλυτερα.
                Μια σκεψη θα τολμησω να εκφρασω. Για σκεψου να ειχε και ολιγον απο Λιλαια προχθες! Διπλα ειναι.
                Καλησπερα Νικο.

                ** ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ!!!**
                ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!! ΓΙΑΤΡΕ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ....

                ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  castor last edited by

                  Καλή βάση για συζήτηση Χρήστο.

                  Θα προσέθετα;

                  1. Καρνέ με ιδανικό χρόνο εφ'όσον κυκλώνει και συγκεκριμμένο χρόνο στο ΣΠ . (Μιλάμε για ραλύ και όχι για ανάβαση)

                  2. Χρόνος εκκίνησης όπως τα ραλύ. Λίστα εκκίνησης και χρόνος από 141. Ειδάλως καπέλλο.

                  3. ΣΠ σε οποιοδήποτε σημείο της απλής (τερματισμό με αφετηρία) με την μέγιστη προβολή αλλά και με ευκολίες για τις ομάδες υποστήριξης. Δεν επιτρέπεται η προάφιξη δίδεται ο χρόνος επανεκκίνησης στο καρνέ.

                  4. Χρονομέτρηση με 100 του δευτερολέπτου (Κάτι ξέρεις Χρήστο-Νίκο)

                  5..EDIT το είδα ότι γράφεις για σύνολο αφού μιλήσαμε!

                  6.Να ξαναδούμε το θέμα των ντουμπλαρισμάτων! Οδηγού-Συνοδηγού!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    platis last edited by

                    Ειιι,μη με περασετε για τρελλο. Την Λιλαια την εγραψα σαν τυχαιο παραδειγμα. Ξερω, στην ασφαλτο ετρεχα προχτες!!!
                    Τωρα. Μιλαω για 25-40 ΣΥΝΟΛΙΚΑ χιλιομετρα ειδικων.
                    Απο την αλλη, πολλοι φιλοι -και δικαια- ζητουν πιο χαλαρα ωραρια απο τα Ραλλυ. Δεν συμφωνω στα καρνε κ.λ.π που αυξανουν κοστος και αγχος και τιποτα δεν προσφερουν.Οποιος θελει τετοια, παει στα ραλλακια. Εδω τρεχεις-πινεις καφε και ξανατρεχεις. Μην το χαλασετε αυτο.ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. Τιποτ αλλο.
                    Επισης διαφωνω με το ντουμπλαρισμα. Ευχαριστιουνται δυο και παιδευονται εβδομηντα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nass last edited by

                      Ουσιαστικά αυτό που ζητείται είναι ένα απλούστερο σε λειτουργία και σύλληψη ράλι. Αν όμως είναι να έχει καρνέ-service park-πολλές ειδικές-υπερειδική κτλ. κτλ. τότε ξεφεύγει από τα όρια της απλότητας και του χαμηλού κόστους (για οργανωτές και αγωνιζόμενους)

                      Επίσης, σε ό,τι αφορά το μήκος, θεωρώ πως πρέπει να υπάρχει ένας σαφής διαχωρισμός ράλι (~100 km ειδικών), μίνι ράλι (~60 km ειδικών) και ράλι σπριντ (πιστεύω μέχρι 30 km μίας μόνο ειδικής, πάντοτε της ίδιας x 2 φορές, ώστε να μην υπάρχει θέμα απλής, δύσκολων αναγνωρίσεων κοκ.)

                      Εδώ που τα λέμε είναι λογικό να υπάρχει μια ιεράρχηση των αγώνων ράλι σε απλούς-φτηνούς (και σε οργάνωση και σε συμμετοχή), που προσελκύουν κυρίως τοπικούς ή / και περιστασιακούς οδηγούς, περισσότερο πολύπλοκους και ακριβότερους, ας πούμε του Κυπέλλου, και τους 'κορυφαίους' (εντός και εκτός εισαγωγικών) του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, που κανονικά πρέπει να προσελκύουν κυρίως αυτούς που ακολουθούν ολόκληρο το Πρωτάθλημα. Αν οι απλοί-φτηνοί αγώνες είναι τα ράλι σπριντ (γιατί όχι ?), δεν βλέπω γιατί να πλησιάσουν σε κόστος τους 'μεσαίους'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        platis last edited by

                        Νασο ,περα απο απλουστερο και πιο ευχαριστο Ραλλυ, ζητειται (και θα το τονισω) ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, για να αναπτυξουν πρωτοβουλιες,να ξεχωρισουν επ ωφελεια των αγωνων και ν αναδειξουν τις περιοχες τους.
                        ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ,ΚΑΝΕΙ. Ας του το επιτρεπει ο κανονισμος,χωρις να τον υποχρεωνει.
                        Παραδειγματα? Ο Καραπετσανος με την τρελλα του μπορει να ψησει αρνια στα καπω... ,ο Πυργος με τον κοσμο του μπορει να στησει υπερειδικη οπου θες. Καταλαβες το πνευμα?
                        ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ βρε αδερφε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nass last edited by

                          Δε νομίζω πως το κατά προτεραιότητα ζητούμενο είναι η έκφραση του 'μερακιού' του κάθε οργανωτή. Πρέπει και αυτό που θα κάνει να ταιριάζει με το γενικότερο σχεδιασμό των αγώνων. Αν δηλαδή η ΕΘΕΑ λέει πως τα ράλι σπριντ πρέπει να είναι μία ειδική έως 15 Km δύο φορές, το να μπει ένα ράλι σπριντ με 2 ειδικές 25 Km από μία φορά (πχ.) είναι απλά λάθος, διότι ξεφεύγει από τη φιλοσοφία αλλά και το κόστος της συγκεκριμένης κατηγορίας αγώνων, δεν είναι πια ράλι σπριντ αλλά μίνι ράλι, και αυτά τα διέπουν άλλοι κανονισμοί. Με άλλα λόγια, μεταξύ αγώνων της ίδιας κατηγορίας πρέπει να υπάρχει κάποια ομοιογένεια ως προς τα χαρακτηριστικά, δεν μπορεί ο νικητής του ράλι σπριντ Α να έχει κάνει 25 km συνολικά με ελεύθερη διαδρομή και ο νικητής του Β να έχει κάνει 45 χλμ. συνολικά με απλή διαδρομή και service park.

                          Θέλω να πω πως, όπως πρέπει να υπάρχει ένα κάτω φράγμα στα ελάχιστα που πρέπει να διαθέτει ένας αγώνας (ασφάλεια, προβολή κτλ.), έτσι πρέπει να υπάρχει ένα άνω φράγμα στο τι μπορεί να περιλαμβάνει ένας αγώνας. Θεωρώ λοιπόν πως ένα ράλι σπριντ με (α) περισσότερες από μία ΕΔ (το μήκος δεν έχει τόση σημασία, σε εύλογα πλαίσια φυσικά, ας μην είναι 15 Km αλλά 20, όχι όμως 25...) (β) υποχρεωτικό service park (γ) υπερειδική (δ) απλή διαδρομή και καρνέ πολύ απλά δεν είναι πια ράλι σπριντ. Αν θέλει λοιπόν η λέσχη να οργανώσει μίνι ράλι, ας το ζητήσει από την ΕΘΕΑ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            castor last edited by

                            Ο χρήστης platis έγραψε:
                            ... Εδω τρεχεις-πινεις καφε και ξανατρεχεις. Μην το χαλασετε αυτο.ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΔΗΓΗΣΗΣ. Τιποτ αλλο.
                            Επισης διαφωνω με το ντουμπλαρισμα. Ευχαριστιουνται δυο και παιδευονται εβδομηντα!

                            Μα Χρήστο (και Νάσο) μου εγώ πίνω τρείς καφέδες και εσείς έναν! Με αποτέλεσμα μπέρδεμα!

                            Το θέμα είναι να υπάρχει μία σωστή ροή. Από την άλλη , αν τα ράλυ σπρίντ είναι μία εισαγωγή για ραλύ ας μάθουνε -'Σχολείο' έγραψες Χρήστο- να βγάζουν χρόνους!

                            Η Έννοια του Σέρβις Πάρκ είναι και για το Σόου!

                            Αν μπεί max συνολικά 30 χλμ μέχρι τρία περάσματα (2χ15 ή 3χ10) το δεύτερο δεν κρατάει του θεατές καλύτερα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              platis last edited by

                              Συμφωνω με τον Νασο για Νομο-Πλαισιο. Επικροτω τις πρωτοβουλιες μεσα στα πλαισια του. Αντιπαθω τους μπαμπαδες που υποχρεωνουν τα παιδακια τους να ζωγραφιζουν μονο καραβακια
                              Αρη, εγω προτεινα, ΣΟΑΑ ειστε, εξεταστε,αποφασιστε,προτεινετε,περαστε.
                              Απομενει να σας στειλω και την εισηγηση για την εκδοση των λισανς.
                              Αληθεια με τις αναγνωρισεις τι κανατε? Ελπιζω οι εισηγησεις οσων παρεστησαν στην συγκεντρωση να μην πανε αρχειο.
                              ...Πληροφορουμε τον λαο, ελεγχουμε την ...εξουσια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                karapetsanosj last edited by

                                Ο χρήστης platis έγραψε:
                                Με στοχο την διαδοση των αγωνων Ραλλυ Σπριντ και την ομαλη διεξαγωγη τους, προτεινω την θεσπιση σχετικου κανονισμου.

                                ΠΟΣΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΛΕΣ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΧΡΗΣΤΟ? ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 'ΤΡΕΛΛΟΥΣ' ΟΙ 'ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ' ΚΟΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΜΙΝΙ ΡΑΛΛΥ ΠΟΥ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΑ?
                                ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΨΗΣΟΥΜΕ ΑΡΝΙΑ ΣΕ ΚΑΠΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ?

                                ΓΙΑΝΝΗΣ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • E
                                  eva last edited by

                                  Προσωπικά θεωρώ απαραίτητη την θέσπιση ειδικών κανονισμών για τα Ράλλυ Σπρίντ ούτως ώστε να μην υπάρχουν κενά και να είναι ξεκάθαρα τα πράγματα.
                                  Να πω μόνο πως το μεγάλο μήκος ειδικής (πχ. πάνω από 15χμ.) αυτομάτως αποκλείει την πιθανότητα επιστροφής και επανεκκίνησης των αυτοκινήτων σε κάθε σκέλος σε περίπτωση εξόδου ή ατυχήματος (που κατ'εμέ είναι το ιδανικό) μιας και θα είναι υπερβολλικά χρονοβόρο και κουραστικό τόσο για οδηγούς όσο και για τους θεατές... Σε μια ανάβαση το πολύ 3-4χμ. αυτό είναι εφικτό σε μεγάλες διαδρομές όμως?

                                  Φιλικά,
                                  Εύα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    platis last edited by

                                    Γιαννη, σαν οργανωτης και χαριν του διαλογου, ισως ν αξιζει τον κοπο
                                    να μας γραψεις ποια απ αυτα που προτεινω ανεβαζουν το κοστος. Κι απο την αλλη, ολοι τελικα πληρωνονται για ν ασχοληθουν μια μερα με το σπορ? Το κεφι χαθηκε και τα παντα εγιναν 'κονομα'? Προσωπικα αρνουμαι να το πιστεψω.
                                    Πριν γραψω οτι εγραψα, σκεφθηκα πολυ την προταση, κι εχω την ελπιδα οτι με σωστες διοργανωσεις κι αναλογες 'εκπληξεις' οι συμμετοχες και αρα τα εσοδα θα αυξηθουν.
                                    Ελικρινα δεν θελω να αποδεχθω την υποσημειωση που βαζει στις δημοσιευσεις του ο APR

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      apr last edited by

                                      ΤΕΛΙΚΑ , ΑΠ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ , ΔΕΝ ΓΛΙΤΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        platis last edited by

                                        Αμα 'γλυτωσεις' θα κλαις,θα σε φαει η μοναξια,γιατι θα εχεις μεινει ο μονος γεροξεκουτης-γκρινιαρης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          poseidon last edited by

                                          Καλυτερα να αφησετε ησυχα τα σπριντ μιας κ δεν τρεχετε ποτε σε αυτα,οποιος θελει καρνε,χρονους,σερβις παρκ,κ πολλα χιλιομετρα να παει σε μινι ραλυ.κ μονο που τα σκεφτεται καποιος αυτα κ θελει να οργανωσει τα σπριντ με τετοιους κανονισμους απεχει μακραν απο την φιλοσοφια των σπριντ που εχουν διατηρησει ο,τι ερασιτεχνικο κ ρομαντικο εχει απομεινει στους ελληνικους αγωνες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Ο χρήστης poseidon έγραψε:
                                            Καλυτερα να αφησετε ησυχα τα σπριντ μιας κ δεν τρεχετε ποτε σε αυτα,οποιος θελει καρνε,χρονους,σερβις παρκ,κ πολλα χιλιομετρα να παει σε μινι ραλυ.κ μονο που τα σκεφτεται καποιος αυτα κ θελει να οργανωσει τα σπριντ με τετοιους κανονισμους απεχει μακραν απο την φιλοσοφια των σπριντ που εχουν διατηρησει ο,τι ερασιτεχνικο κ ρομαντικο εχει απομεινει στους ελληνικους αγωνες.

                                            Φίλε μου είσαι λάθος... Κατ' αρχάς ο άνθρωπος που συνέταξε το πρώτο post, δεν έχει τρέξει και σε λίγα σπριντ. Κατά δεύτερον, ποιο τα πρόβλημά σου με τα καρνέ? Δεν είναι και λίγοι οι συνοδηγοί που ξεκίνησαν από σπριντάκια και όταν μετά έρχονται στο ΣΕΧ σε κανονικό ράλλυ, κάθομαι και τους εξηγώ πώς πρέπει να συμπληρώνουν καρνέ, πότε ακριβώς να μπαίνουν στο κοντρόλ και πού επιτρέπεται να αλλάξουν λάστιχο... Στο τέλος θα φτάσουμε στο σημείο τα καρνέ να τα συμπληρώνουν οι κριτές στα ΣΕΧ... Δες το σαν εκπαίδευση-προετοιμασία νέων οδηγών-συνοδηγών για την ανώτερη βαθμίδα, αυτή των ράλλυ... Εκτός αν το χύμα σε βολεύει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr