Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΣΟΧΗ Ποδηλάτες !!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΠΡΟΣΟΧΗ Ποδηλάτες !!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    9
    46
    1054
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tech-cyclist-gr last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      ο λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι δυστηχώς ο χαμός ενός ποδηλάτη.

      Το ατύχημα έγινε στην περιοχή των Βασιλικών, στο Τατόι.

      Ο άτυχος Φραγκίσκος παρασύρθεικε απο ασυνήδητο οδηγό ο οποίος είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα και κινούταν και στο αντίθετο ρεύμα.

      Δέν θέλω να εξετάσω τις συνθήκες του ατυχήματος καθώς αυτό έγινε μπροστά σε περισσότερα απο 25 άτομα και είναι βέβαιο πως ο μόνος υπαίτιος ήτανε ο οδηγός του οχήματος και η απροσεξία/ανευθηνότητα του.

      Αυτό που θέλω είναι να εφιστήσω σε όλους μας την προσοχή στους ποδηλάτες που μοιράζονται το δρόμο με τα λοιπά τροχοφόρα οχήματα.

      Επειδή είμαι και εγώ ποδηλάτης και έχω βρεθεί ΠΟΛΛΕΣ φορές στην δυσάρεστη σχέση να με προσπεράσει όχημα με ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ταχύτητα μερικά μόλις εκατοστά δίπλα και μάλιστα μία φορά με έχει χτυπήσει και εγκαταλείψει αυτοκινητιστής.

      Τα ποδήλατα δρόμου δυστηχώς λόγω χαμηλού, βάρους και λεπτών ελαστικών είναι ΠΟΛΥ ευαίσθητα σε πλάγιους ανέμους. Συνεπώς κατα την προσπέραση κάποιου ποδηλάτη καλό είναι να περνάτε με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση απο αυτόν.

      Μήν κορνάρετε, ακόμα και αν θέλετε να χαιρετήσετε κάποιον με ποδήλατο. Ένα απότομο κορνάρισμα ενώ είστε πολύ κοντά του μπορεί να προκαλέσει πτώση.

      Μήν κολλάτε πίσω απο κάποιον ποδηλάτη. Σε περίπτωση που για κάποια μηχανική βλάβη βγεί η αλυσίδα η ο ποδηλάτης πέσει δέν θα προλάβετε να τον αποφύγετε.

      Πολλές φορές οι ποδηλάτες 'πιάνουν' ολόκληρη τη δεξιά λωρίδα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πολύ απλά για να τύχουνε περισσότερης προσοχής απο τα υπόλοιπα τροχοφόρα. Σκοπός τους δέν είναι να πάνε κανέναν 'καροτσάκι', για αυτό μήν εκνευρίζεστε.

      Δέν θέλω να φανώ επιθετικός προς κανέναν αυτοκινητιστή (και εγω άλλωστε με αυτοκίνητο κυκλοφορώ) απλα θέλω να σας υπενθυμήσω πως κυκλοφορούν και ποδηλάτες μαζί μας στο δρόμο και οφείλουμε να τους προσέχουμε

      Καλό σας βράδυ και ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tech-cyclist-gr last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        ο λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι δυστηχώς ο χαμός ενός ποδηλάτη.

        Το ατύχημα έγινε στην περιοχή των Βασιλικών, στο Τατόι.

        Ο άτυχος Φραγκίσκος παρασύρθεικε απο ασυνήδητο οδηγό ο οποίος είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα και κινούταν και στο αντίθετο ρεύμα.

        Δέν θέλω να εξετάσω τις συνθήκες του ατυχήματος καθώς αυτό έγινε μπροστά σε περισσότερα απο 25 άτομα και είναι βέβαιο πως ο μόνος υπαίτιος ήτανε ο οδηγός του οχήματος και η απροσεξία/ανευθηνότητα του.

        Αυτό που θέλω είναι να εφιστήσω σε όλους μας την προσοχή στους ποδηλάτες που μοιράζονται το δρόμο με τα λοιπά τροχοφόρα οχήματα.

        Επειδή είμαι και εγώ ποδηλάτης και έχω βρεθεί ΠΟΛΛΕΣ φορές στην δυσάρεστη σχέση να με προσπεράσει όχημα με ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ταχύτητα μερικά μόλις εκατοστά δίπλα και μάλιστα μία φορά με έχει χτυπήσει και εγκαταλείψει αυτοκινητιστής.

        Τα ποδήλατα δρόμου δυστηχώς λόγω χαμηλού, βάρους και λεπτών ελαστικών είναι ΠΟΛΥ ευαίσθητα σε πλάγιους ανέμους. Συνεπώς κατα την προσπέραση κάποιου ποδηλάτη καλό είναι να περνάτε με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση απο αυτόν.

        Μήν κορνάρετε, ακόμα και αν θέλετε να χαιρετήσετε κάποιον με ποδήλατο. Ένα απότομο κορνάρισμα ενώ είστε πολύ κοντά του μπορεί να προκαλέσει πτώση.

        Μήν κολλάτε πίσω απο κάποιον ποδηλάτη. Σε περίπτωση που για κάποια μηχανική βλάβη βγεί η αλυσίδα η ο ποδηλάτης πέσει δέν θα προλάβετε να τον αποφύγετε.

        Πολλές φορές οι ποδηλάτες 'πιάνουν' ολόκληρη τη δεξιά λωρίδα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πολύ απλά για να τύχουνε περισσότερης προσοχής απο τα υπόλοιπα τροχοφόρα. Σκοπός τους δέν είναι να πάνε κανέναν 'καροτσάκι', για αυτό μήν εκνευρίζεστε.

        Δέν θέλω να φανώ επιθετικός προς κανέναν αυτοκινητιστή (και εγω άλλωστε με αυτοκίνητο κυκλοφορώ) απλα θέλω να σας υπενθυμήσω πως κυκλοφορούν και ποδηλάτες μαζί μας στο δρόμο και οφείλουμε να τους προσέχουμε

        Καλό σας βράδυ και ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tech-cyclist-gr last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,

          ο λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι δυστηχώς ο χαμός ενός ποδηλάτη.

          Το ατύχημα έγινε στην περιοχή των Βασιλικών, στο Τατόι.

          Ο άτυχος Φραγκίσκος παρασύρθεικε απο ασυνήδητο οδηγό ο οποίος είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα και κινούταν και στο αντίθετο ρεύμα.

          Δέν θέλω να εξετάσω τις συνθήκες του ατυχήματος καθώς αυτό έγινε μπροστά σε περισσότερα απο 25 άτομα και είναι βέβαιο πως ο μόνος υπαίτιος ήτανε ο οδηγός του οχήματος και η απροσεξία/ανευθηνότητα του.

          Αυτό που θέλω είναι να εφιστήσω σε όλους μας την προσοχή στους ποδηλάτες που μοιράζονται το δρόμο με τα λοιπά τροχοφόρα οχήματα.

          Επειδή είμαι και εγώ ποδηλάτης και έχω βρεθεί ΠΟΛΛΕΣ φορές στην δυσάρεστη σχέση να με προσπεράσει όχημα με ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ταχύτητα μερικά μόλις εκατοστά δίπλα και μάλιστα μία φορά με έχει χτυπήσει και εγκαταλείψει αυτοκινητιστής.

          Τα ποδήλατα δρόμου δυστηχώς λόγω χαμηλού, βάρους και λεπτών ελαστικών είναι ΠΟΛΥ ευαίσθητα σε πλάγιους ανέμους. Συνεπώς κατα την προσπέραση κάποιου ποδηλάτη καλό είναι να περνάτε με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση απο αυτόν.

          Μήν κορνάρετε, ακόμα και αν θέλετε να χαιρετήσετε κάποιον με ποδήλατο. Ένα απότομο κορνάρισμα ενώ είστε πολύ κοντά του μπορεί να προκαλέσει πτώση.

          Μήν κολλάτε πίσω απο κάποιον ποδηλάτη. Σε περίπτωση που για κάποια μηχανική βλάβη βγεί η αλυσίδα η ο ποδηλάτης πέσει δέν θα προλάβετε να τον αποφύγετε.

          Πολλές φορές οι ποδηλάτες 'πιάνουν' ολόκληρη τη δεξιά λωρίδα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πολύ απλά για να τύχουνε περισσότερης προσοχής απο τα υπόλοιπα τροχοφόρα. Σκοπός τους δέν είναι να πάνε κανέναν 'καροτσάκι', για αυτό μήν εκνευρίζεστε.

          Δέν θέλω να φανώ επιθετικός προς κανέναν αυτοκινητιστή (και εγω άλλωστε με αυτοκίνητο κυκλοφορώ) απλα θέλω να σας υπενθυμήσω πως κυκλοφορούν και ποδηλάτες μαζί μας στο δρόμο και οφείλουμε να τους προσέχουμε

          Καλό σας βράδυ και ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Είδα το μύνημα στο cyclist και στεναχωρήθηκα πολύ αν και δεν τον ήξερα τον άτυχο ποδηλάτη.

            Δεν υπάρχει διαχωρισμος ποδηλάτες - οδηγοί, οι περισσότεροι είναι και τα δύο, μακάρι το ποστ σου να βάλει μυαλό σε ορισμένους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 0
              037 last edited by

              Καταρχην,

              Τα συλλυπητηρια μου για τον χαμο ενος συνανθρωπου μας.

              Ως ποδηλατης και εγω, ( οχι καθημερινα αλλα συχνα), και παρολο που ο νομος τα προβλεπει οπως τα ανεφερε ο φιλος μας παραπανω, πιστευω το εξης.

              'Ποντικια, διπλα σε ελεφαντες' ειναι θεμα χρονου καποια στιγμη ο ελεφαντας να πατησει καποια και ως ζουγκλα, ή μαλλον ως φυση, ισχυει ο νομος του ισχυρου.

              Οσο προσεκτικοι και να ειναι (που δεν ειναι), οι οδηγοι, παντα θα ειναι επικινδυνο για ενα ποδηλατη να κυκλοφορει στους ιδιουσ δρομους με οχηματα, πολλαπλασιας μαζας και ταχυτητας.

              Συνεπως, ειμαι εναντια στη χρηση ποδηλατου μεσα σε πολεις, ιδιως στο μεγεθος της Αθηνας.

              Ακουγεται, απολυτο και αυταρχικο, αλλα τα λεω αυτα ως ποδηλατης. Πολυ απλα, επειδη ξερω τι σημαινει η εννοια του μεσου οδηγου, δεν εμπιστευομαι κανεναν τετοιο ΔΙΠΛΑ μου, πισω μου, ή και μπροστα μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                manosk last edited by

                Κρίμα για το παιδί.
                Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα ότι ειδικά σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας οι ποδηλάτες παίζουν το κεφάλι τους. Θυμάμαι που ο πατέρας μου πήγαινε πριν 20 χρόνια αργά λόγω τρακαρίσματος στο φτερό την ίδια μέρα (!) στη δεξιά λωρίδα της Συγγρού κι έρχεται από πίσω κάποιος αφηρημένος (;) και του δίνει μία που απογείωσε το δόλιο σταρλετάκι πάνω στο πεζοδρόμιο. Το αναφέρω αυτό για να δείξω ότι δεν ξέρεις τι θα σου έρθει σε τέτοιους δρόμους. Από τα στενά παιδιά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  avel last edited by

                  Παρατήρησα ότι εφαρμόζω ήδη το σύνολο των συμβουλών σου περί απόστασης από ποδηλάτες κ.λπ., και θέλω να πιστεύω ότι το ίδιο κάνουν και οι περισσότεροι συνφορουμίτες!

                  Αλλωστε έχω και δύο πολύ καλούς φίλους που είναι αρκετά... 'τρελοί' για να κυκλοφορούν στην Αθήνα με ποδήλατο, και για μεγάλες αποστάσεις, οπότε ξέρω και από πρώτο χέρι τα προβλήματά τους.

                  Προσοχή και από μένα και συμμόρφωση στις πολύ καλές συμβουλές του Tech@Cyclist.GR!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    msamaro last edited by

                    Tην περιοχή των Βασιλικών την έχω περάσει πάρα πολλές φορές και με αυτοκίνητο και με ποδήλατο και έχω συμπεράνει τα εξής! Επειδή ο δρόμος είναι πολύ στενός και οι στροφές χωρίς ορατότητα στην έξοδο και επειδή επίσης είναι είναι δρόμος που λόγο των στροφών οι περισσότεροι οδηγοί αρέσκονται στο να τρέχουν(δυστυχώς το έχω κάνει και εγώ) είναι πολύ επικύνδινος για τους ποδηλάτες. Με λίγα λόγια αν ένας ποδηλάτης κινείται στο εσωτερικό μίας δεξιάς στροφής και το αυτοκίνητο πηγαίνει κανονικά στο ρεύμα του, το δυστύχημα μπορεί να συμβεί ακόμα και αν το αυτοκίνητο πηγαίνει με κανονική ταχύτητα!
                    Το καλύτερο που έχουν να κάνουν οι ποδηλάτες (αυτό έκανα και εγώ) είναι να κινούνται πάντα στην εξωτερική μεριά των στροφών!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      nik16v last edited by

                      Καλώς ή κακώς η πόλη (Αθήνα) στην οποία ζούμε δεν έχει πρόβλεψη για ποδηλάτες! Είναι αρκετές οι φορές όμως που το ατύχημα είναι θέμα χρόνου να συμβεί (δεν αναφέρομαι στο πιο πάνω περιστατικό). Μπορεί να μου πει κάποιος τι δουλειά έχει ποδήλατο να κινείται στην Εθνική οδό στο ύψος της Χαλκηδόνας και ο οποίος στην Γέφυρα Βρυούλων (Ν.Φιλ/φεια) μπήκε στην λωρίδα επιτάχυνσης όσων έρχονται από Αχαρνών για Εθνική και στη συνέχεια επειδή ο η λωρίδα επιτάχυνσης γίνεται έξοδος για τη γέφυρα Βρυούλων έριξε μια ματιά και χωρίς να δείξει με το χέρι την πρόθεσή του έκοψε (λίγο πριν αρχίσει να ανηφορίζει ο δρόμος) αριστερά και ξαναμπήκε Εθνική μπροστά από εμένα που έβγαινα από την Εθνική. Αν τον χτυπήσω με 60 χλμ όχι παραπάνω που θα βρεθεί αυτός που θα βρεθεί το ποδήλατο και που θα βρω εγώ το μάρτυρα για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας;
                      Δεν είναι θέμα χρόνου το ατύχημα από ποδηλάτες (και όχι μόνο) που κινούνται παράλληλα (δίπλα-δίπλα) για να κουβεντιάζουν. Με μία στραβοτιμονιά του ενός φεύγει ακόμη περισσότερο ο άλλος.
                      Το χειρότερο που με εκνευρίζει σε όλα αυτά είναι ότι δεν είναι μικρά παιδιά που δεν έχουν την αίσθηση του κινδύνου και που τους το αναγνωρίζεις αυτό ως 'ελαφρυντικό' αλλά μεγαλύτεροι εως πολύ μεγαλύτεροι. Οι οποίοι 'Ελληνάρες' αν τους πεις μια κουβέντα για τη μ...κια που κάνουν θα σε δείρουν κιόλας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tech-cyclist-gr last edited by

                        Δέν το συζητάω ότι υπάρχουν ποδηλάτες που επιδυκνύουν άκρως ανεύθηνη συμπεριφορά στο δρόμο και προκαλούνε την τύχη τους.

                        Έχει συζητηθεί ούκ ολίγες φορές σε ποδηλατικά φόρουμ και γίνονται προσπάθειες να 'βάλουνε' μυαλό.

                        Απλά ήθελα να ενημερώσω του φίλους σε αυτό το φόρουμ (μιάς και δέν βρήκα αντίστοιχη θεματική ενότητα) λόγο του ότι είναι καθαρά αυτοκινητιστικό.

                        Για την ιστορία, έμαθα εχτές ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου που προξένησε το ατύχημα είχε στο παρελθόν άλλες 2 καταδίκες για ατυχήματα που σχετίζονται με την υπερβολική ταχύητα.

                        Όπως καταλαβαίνετε τώρα πέρα απο την απροσεξία/ανευθηνότητα του οδηγού, εμπλέκονται και πολλόι άλλοι παράγοντες.

                        Δικαιοσύνη, παιδία/οδηγική συμπεριφορά κλπ.

                        Το σίγουρο όμως είναι ένα ότι ο πιτσιρικάς δέν πρόκειτε να γυρήσει πίσω.

                        Εμένα μου αρκεί που ξέρω ότι 150 άτομα που διαβάσανε αυτή τη δημοσίευση θα προσέξουνε λίγο παραπάνω την επόμενη φορά που θα δούνε κάποιον με ποδήλατο.

                        Καλή σας ημέρα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Κρίμα για το παλικάρι αλλά δυστυχώς δεν είναι ούτε ο πρώτος αλλά ούτε και ο τελευταίος. Η αλήθεια είναι ότι για μεγάλο ποσοστό οδηγών ο ποδηλάτης είναι αόρατος στο δρόμο. Αν όλοι είχαν οδηγήσει ποδήλατο θα ήταν πολύ καλύτεροι οι δρόμοι μας, βλέπεις τα πράγματα με άλλο μάτι. Βέβαια δεν είμαστε ουτοπιστές να περιμένουμε να φτιαχτούν ποδηλατοδρόμοι!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • J
                            jimclark last edited by

                            Σαφώς θέλει μεγάλη προσοχή και σύνεση από τους οδηγούς, αλλά και από τους ποδηλάτες. Είναι μερικοί που όντως προκαλούν την τύχη τους...

                            ...Σαν εμένα που μπήκα μια φορά Εγνατία... (το πρώτο τμήμα της από Ξανθη για Κομοτηνή για 10 χμ..) Πυροβολήστε άφοβα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης JimClark έγραψε:
                              Σαφώς θέλει μεγάλη προσοχή και σύνεση από τους οδηγούς, αλλά και από τους ποδηλάτες. Είναι μερικοί που όντως προκαλούν την τύχη τους...

                              ...Σαν εμένα που μπήκα μια φορά Εγνατία... (το πρώτο τμήμα της από Ξανθη για Κομοτηνή για 10 χμ..) Πυροβολήστε άφοβα...

                              Σαν κάποιους στην Αθηνών Κορίνθου (!! ) όταν πήγα τα χριστούγεννα στν πίστα των Μεγάρων για τη φιλανθρωπική...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                raikkonen last edited by

                                Πραγματικά κρίμα για το παληκάρι. Όντας και εγώ ποδηλάτης (πρόσφατα αγόρασα και στολή - γάντια) και κινόμενος σε επαρχιακούς δρόμους παρατηρώ και εγώ τρελά πράγματα. Σαν να μην υπάρχω πολλές φορές. Αρκετοί εκεί (περιοχή Μυλοποτάμου) οδηγούν αγροτικά 4χ4 και χωρίς δίπλωμα(αφού μπορεί να είναι και μαθητές γυμνασίου-λυκείου) και θεωρούν το δρόμο δικό τους (σαν να μην υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα καν:o ). Πάλι καλά που δεν έχουν μεγάλη κυκλοφορία οι δρόμοι αυτοί και υπάρχουν και χωματόδρομοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  luck last edited by

                                  Ας δούμε τα πράγματα από μία διαφορετική σκοπιά.

                                  Θα ξεκαθαρίσω από την αρχή πως, **όχημα οδικό **σημαίνει, το μεταφορικό ή άλλων χρήσεων μέσο που κινείται στις οδούς και στους χώρους του άρθρου 1 του κ.ο.κ.(Ο κ.ο.κ. εφαρμόζεται σε οδούς και χώρους που χρησιμοποιούνται για δημόσια κυκλοφορία οχημάτων πεζών και ζώων.) και οδηγείται από πρόσωπο, με εξαίρεση των μέσων που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά βρεφών και ατόμων με μειωμένη κινητικότητα.
                                  Σύμφωνα με το κ.ο.κ. πεζοί θεωρούνται τα πρόσωπα που σπρώχνουν ή ,σύρουν: α) βρεφικά οχήματα, β) καθίσματα ασθενών ή ατόμων με μειωμένη κινητικότητα, γ) οποιοδήποτε μικρό όχημα χωρίς κινητήρα και δ) ποδήλατο.

                                  Όταν λοιπόν κάποιος οδηγεί ποδήλατο, πρέπει να συμορφώνεται με τους κανόνες του κ.ο.κ. διότι θεωρείται οδικό όχημα.

                                  Άρθρο 29 : Περί απαγόρευσης ποδηλάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες.
                                  Άρθρο 40 : Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς ποδηλάτων,
                                  Άρθρο 59 : Τροχοπέδηση ποδηλάτων,
                                  Άρθρο 76 : Φώτα ποδηλάτων

                                  Είναι λοιπόν γεγονός πως το σύνολο των ατόμων που χρησιμοποιούν το ποδήλατο σαν μεταφορικό μέσο δεν εφαρμόζουν, ούτε στο ελάχιστο τους κανόνες. Θεωρούν από την άλλη πως οι οδηγοί των άλλων οχημάτων έχουν μόνο την υποχρεώση να τους προσέχουν.
                                  Είναι γεγονός επίσης πως στο σύνολο τους οι οδηγοί των ποδηλάτων είναι παιδιά και ηλικιωμένοι, που σημαίνει πως η τήρηση των κανόνων είναι αδύνατον να γίνει.

                                  Συμπέρασμα: Οι οδηγοί των αυτοκινήτων δεν τηρούν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας. Οι οδηγοί των ποδηλάτων δεν τηρούν τους κανόνες. Οι πεζοί δεν τηρούν τους κανόνες. **Εάν λοιπόν κυκλοφορείς με οποιοδήποτε όχημα ή πεζός φρόντισε να προστατευτείς από μόνος σου. **

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Φίλε Luck μην τα γενικεύουμε όλα. Σίγουρα τα περισσότερα ποδήλατα τα οδηγούν παιδιά ως παιχνίδι και σαφώς δεν είναι και οι καλύτεροι οδηγοί ούτε γνωρίζουν καν τι πρέπει να τηρούν. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τα μηχανάκια μικρού κυρίως κυβισμού. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οι οδηγοί μεγαλύτερων οχημάτων δεν πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους όπως τους υποχρεώνει και ο ΚΟΚ την μεγάλη ευκινησία και ευελιξία των ποδηλάτων ούτε φυσικά να τα αγνοούν επιδεικτικά σαν να μην υπάρχουν.
                                    Το χειρότερο είναι ότι ι περισσότεροι δεν είναι εξοικειωμένοι να κινούνται ταυτόχρονα με ποδήλατα στο δρόμο. Συχνά κολλάνε πίσω μου εκατό μέτρα πριν τη διασταύρωση ενώ θα μπορούσαν εύκολα και με ασφάλεια να με προσπεράσουν. Επίσης πολλές φορές έχω κινδυνεύσει να περάσουν από πάνω μου όταν είμαι καταμεσής της διασταύρωσης και αυτοί προσπαθούν να περάσουν!!! Το ποδήλατο είναι τις περισσότερες φορές ποιο ευάλωτο από τα μηχανάκια γιατί δεν έχει την απαιτούμενη ισχύ για να έχει καλή ενεργητική ασφάλεια και παραμένει η ευελιξία σαν το κυριότερο του προσόν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Κατ' εμέ, οι ποδηλάτες είναι (σε γενικές γραμμές) εξίσου υπεύθυνοι με τους αυτοκινητιστές, τους μοτοσυκλετιστές και τους πεζούς για την προστασία τους στο δρόμο, τηρουμένων πάντα των αναλογιών στην κάθε κατηγορία.

                                      Με άλλα λόγια, ο χαμός ενός ποδηλάτη από έναν απρόσεκτο αυτοκινητιστή είναι εξίσου επώδυνος και σημαντικός με τον χαμό ενός πεζού από έναν απρόσεκτο μοτοσυκλετιστή, ο οποίος με τη σειρά του είναι εξίσου επώδυνος και σημαντικός με τον χαμό ενός αυτοκινητιστή από π.χ. έναν άλλον απρόσεκτο αυτοκινητιστή.

                                      Αν ήμασταν όλες οι κατηγορίες περισσότερο νομοταγείς και περισσότερο προσεκτικοί, σε σχέση με το όχημα που οδηγούμε και τα οχήματα που κινούνται στο δρόμο μαζί με εμας, τα ατυχήματα θα ήταν πολύ λιγότερα σε όλες τις κατηγορίες. Δεν είμαστε όμως.

                                      Παρόλο λοιπόν που στεναχωρήθηκα για τον εν λόγω ποδηλάτη, δεν νομίζω ότι πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε επειδή ήταν ποδηλάτης. Ούτε πρέπει να γίνουμε προσεκτικότεροι απέναντι στους ποδηλάτες, Πρέπει να ευαισηθτοποιούμαστε με οποιονδήποτε αδικοχαμένο στην άσφαλτο (πεζό, ποδηλάτη, μοτοσυκλετιστή, αυτοκινιτιστή) και πρέπει να είμαστε προσεκτικότεροι απέναντι όλων (όχι μόνο απέναντι των ποδηλατών).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimitrios last edited by

                                        επίσης για να οδηγήσεις ποδήλατο χρειάζεται και άδεια.ίσως θυμάστε μερικοί 1-2 περιστατικά που είχαν γίνει πριν από μερικά χρόνια και οι ΙΧήδες βγήκανε κερδισμένοι.

                                        οι δρόμοι μας,και η εκπαίδευσή μας είναι δυστυχώς, εναντίων της ποδηλατοκίνησης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • R
                                          raikkonen last edited by

                                          Χρειάζεται άδεια???
                                          Δηλαδή είμαι παράνομος???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimitrios last edited by

                                            Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                                            Χρειάζεται άδεια???
                                            Δηλαδή είμαι παράνομος???

                                            ναι.αν σε χτυπήσει αυτοκίνητο και φταίει εκείνος θα βγάλει εσένα υπεύθυνο το δικαστήριο.πάνε και βγάλε μία.είναι πολύ εύκολο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr