-
Φίλος επιθυμεί να αγοράσει μεταχειρισμένο ένα roadster. Επειδή λοιπόν τον (και με) απασχόλησε το συγκεκριμένο ερώτημα, σκέφτηκα ότι θα είχε πλάκα να το μοιραστώ μαζί σας.
Το ΜΧ5 είναι του 1992, με 116 ίππους και μπλοκέ, με 95.000 χλμ (ο Θεός να τα κάνει), με καινούρια λάστιχα, χρώμα που θα χρειαστεί πάλι βάψιμο πολύ σύντομα και τιμή 8000.
Το Fiat είναι μοντέλο του 1997, έχει ABS, AC, CD και αερόσακο οδηγού (τίποτα από αυτά στο ΜΧ), δε χρειάζεται βάψιμο, 99.000 χλμ. και τιμή 11500.
Προσωπικά επιλέγω ΜΧ, ακόμα και αν τα χιλιόμετρα είναι σημαντικά περισσότερα. Δεν είναι μόνο οδηγικά τα δύο αυτοκίνητα τελείως διαφορετικά, είναι και το ότι το ένα είναι ήδη classic και το άλλο μία απρόσωπη κατασκευή που ούτε η ίδια η εταιρία δεν πρόκειται να αντικαταστήσει. -
Φίλος επιθυμεί να αγοράσει μεταχειρισμένο ένα roadster. Επειδή λοιπόν τον (και με) απασχόλησε το συγκεκριμένο ερώτημα, σκέφτηκα ότι θα είχε πλάκα να το μοιραστώ μαζί σας.
Το ΜΧ5 είναι του 1992, με 116 ίππους και μπλοκέ, με 95.000 χλμ (ο Θεός να τα κάνει), με καινούρια λάστιχα, χρώμα που θα χρειαστεί πάλι βάψιμο πολύ σύντομα και τιμή 8000.
Το Fiat είναι μοντέλο του 1997, έχει ABS, AC, CD και αερόσακο οδηγού (τίποτα από αυτά στο ΜΧ), δε χρειάζεται βάψιμο, 99.000 χλμ. και τιμή 11500.
Προσωπικά επιλέγω ΜΧ, ακόμα και αν τα χιλιόμετρα είναι σημαντικά περισσότερα. Δεν είναι μόνο οδηγικά τα δύο αυτοκίνητα τελείως διαφορετικά, είναι και το ότι το ένα είναι ήδη classic και το άλλο μία απρόσωπη κατασκευή που ούτε η ίδια η εταιρία δεν πρόκειται να αντικαταστήσει. -
Φίλος επιθυμεί να αγοράσει μεταχειρισμένο ένα roadster. Επειδή λοιπόν τον (και με) απασχόλησε το συγκεκριμένο ερώτημα, σκέφτηκα ότι θα είχε πλάκα να το μοιραστώ μαζί σας.
Το ΜΧ5 είναι του 1992, με 116 ίππους και μπλοκέ, με 95.000 χλμ (ο Θεός να τα κάνει), με καινούρια λάστιχα, χρώμα που θα χρειαστεί πάλι βάψιμο πολύ σύντομα και τιμή 8000.
Το Fiat είναι μοντέλο του 1997, έχει ABS, AC, CD και αερόσακο οδηγού (τίποτα από αυτά στο ΜΧ), δε χρειάζεται βάψιμο, 99.000 χλμ. και τιμή 11500.
Προσωπικά επιλέγω ΜΧ, ακόμα και αν τα χιλιόμετρα είναι σημαντικά περισσότερα. Δεν είναι μόνο οδηγικά τα δύο αυτοκίνητα τελείως διαφορετικά, είναι και το ότι το ένα είναι ήδη classic και το άλλο μία απρόσωπη κατασκευή που ούτε η ίδια η εταιρία δεν πρόκειται να αντικαταστήσει. -
MουΧου!!!!!!!!!
Μιας και είμαι και σε αναζήτηση ενός μωρού στα μέτρα μου…
-
Η πιό προβλέψιμη ψηφοφορία ever.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Η πιό προβλέψιμη ψηφοφορία ever.Τώρα θα φωνάξω τα μέλη από το Φιατ κλαμπ και θα σου πω εγώ αν είναι προβλέψιμη....
-
**Mι Χι **
-
Μου Χου και από μένα
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
μία απρόσωπη κατασκευή που ούτε η ίδια η εταιρία δεν πρόκειται να αντικαταστήσει.MX5 και απο μένα αν είναι fun της πίσω κίνησης αλλά και για λόγους αξιοπιστίας. Αλλά απρόσωπη η βαρκούλα?????
-
Γιατί δεν παίρνει ενα καλύτερο ΜΧ5 με 11500 ?
-
ΜΧ-5!
-
Αν ήταν και τα δύο αυτοκίνητα ίδιας ηλικίας και χιλιομέτρων θα ψήφιζα σίγουρα Μιάτα αλλά έτσι όπως τα λες δεν θα το διακινδύνευα. Μην ξεχνούμε ότι πολλά Μιάτα είναι λιωμένα από υπερενθουσιώδεις κατόχους και όσο αξιόπιστο να είναι ένα αυτοκίνητο η φθορά είναι φθορά.
Στη θέση του φίλου σου θα έψαχνα Μιάτα 1.8 σειράς 2 με μπλοκέ και λιγότερα χιλιόμετρα έστω κι αν ήταν αισθητά ακριβότερο όπως προτείνει και ο IKE. Αλλιώς από τα δύο μάλλον τη Μπαρκέτα θα έπαιρνα, αφού πρώτα βεβαιωθώ ότι δεν έχει προβλήματα.
Υπενθύμιση: Η ψηφοφορία δεν είναι MX-5 vs Barchetta γενικώς (κι εγώ το πρώτο θα ψήφιζα) αλλά ανάμεσα στα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
-
Κανένα από τα 2.
Συμφωνώ με τον ΙΚΕ... -
ΜΧ. Το πρώτο είναι ε? Το καλύτερο σχήμα κατά την γνώμη μου..
Βέβαια το καλύτερο θα ήταν να ψάξει κάποιο πιο πρόσφατο ΜΧ. -
ΜΧ αλλά πολλά τα χιλιόμετρα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Η πιό προβλέψιμη ψηφοφορία ever.Σωστός
-
Ο χρήστης kkot έγραψε:
Η πιό προβλέψιμη ψηφοφορία ever.
Σωστός
χαλαρα.......
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αν ήταν και τα δύο αυτοκίνητα ίδιας ηλικίας και χιλιομέτρων θα ψήφιζα σίγουρα Μιάτα αλλά έτσι όπως τα λες δεν θα το διακινδύνευα. Μην ξεχνούμε ότι πολλά Μιάτα είναι λιωμένα από υπερενθουσιώδεις κατόχους και όσο αξιόπιστο να είναι ένα αυτοκίνητο η φθορά είναι φθορά.Στη θέση του φίλου σου θα έψαχνα Μιάτα 1.8 σειράς 2 με μπλοκέ και λιγότερα χιλιόμετρα έστω κι αν ήταν αισθητά ακριβότερο όπως προτείνει και ο IKE. Αλλιώς από τα δύο μάλλον τη Μπαρκέτα θα έπαιρνα, αφού πρώτα βεβαιωθώ ότι δεν έχει προβλήματα.
Υπενθύμιση: Η ψηφοφορία δεν είναι MX-5 vs Barchetta γενικώς (κι εγώ το πρώτο θα ψήφιζα) αλλά ανάμεσα στα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Είναι ακριβώς αυτό που λέει ο kyan. Μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων, και εφόσον ο φίλος δεν έχει τρελές ορέξεις δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αποκλείουμε τη βαρκούλα. Πανέμορφο σουλούπι, ικανότατος κινητήρας, στήσιμο που ξεφτυλίζει πολλά του είδους και σίγουρα πολύ πιο κατάλληλο για έναν μέτριο οδηγό χωρίς τρελές ορέξεις.
ΟΚ, κι εγώ για κανά mx-5 σαν αυτό που προτείνει ο kyan θα πήγαινα, αλλά μεταξύ των δυο και μη γνωρίζοντας τις προτιμήσεις του φίλου, γιατί να μην γείρουμε και προς τη βαρκούλα; -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το ΜΧ5 είναι του 1992, με 116 ίππους και μπλοκέ, με 95.000 χλμ (ο Θεός να τα κάνει), με καινούρια λάστιχα, χρώμα που θα χρειαστεί πάλι βάψιμο πολύ σύντομα και τιμή 8000.
Το Fiat είναι μοντέλο του 1997, έχει ABS, AC, CD και αερόσακο οδηγού (τίποτα από αυτά στο ΜΧ), δε χρειάζεται βάψιμο, 99.000 χλμ. και τιμή 11500.Και γιατί παρακαλώ είναι προβλέψιμη η ψηφοφορία; Για βιτρίνα θα το πάρει το αυτοκίνητο ο άνθρωπος; Χωρίς ABS, χωρίς air condition, χωρίς αερόσακο είναι κατάλληλο για κανένα 'ράλυ' με αντίκες.
Άντε να οδηγήσεις καλοκαίρι το MX5. Θα ψηθείς κανονικά. Σε τυχόν φρενάρισμα πανικού θ'αφήσεις τα λάστιχα στην υπέροχη γυάλινη ελληνική άσφαλτο, ενώ θ' αφήνεις τα μούτρα σου (τουλάχιστον) πάνω στο τιμόνι.
Α, ναι. Είναι 'διασκεδαστικό'. Συγνώμη, αλλά για σκοτώστρα το κόβω. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και γιατί παρακαλώ είναι προβλέψιμη η ψηφοφορία; Για βιτρίνα θα το πάρει το αυτοκίνητο ο άνθρωπος; Χωρίς ABS, χωρίς air condition, χωρίς αερόσακο είναι κατάλληλο για κανένα 'ράλυ' με αντίκες.
Άντε να οδηγήσεις καλοκαίρι το MX5. Θα ψηθείς κανονικά. Σε τυχόν φρενάρισμα πανικού θ'αφήσεις τα λάστιχα στην υπέροχη γυάλινη ελληνική άσφαλτο, ενώ θ' αφήνεις τα μούτρα σου (τουλάχιστον) πάνω στο τιμόνι.
Α, ναι. Είναι 'διασκεδαστικό'. Συγνώμη, αλλά για σκοτώστρα το κόβω.ε ναι, τότε όλα τ'αυτοκίνητα είχαν ABC, DEF, κλιματισμό, 10 αερόσακους, ποτηροθήκες κι ο κόσμος σκοτωνόταν στους δρόμους -κάτι που δεν συμβαίνει τώρα-
Απορώ πως ζω ακόμα με τόσες 'σκοτώστρες' που έχω οδηγήσει
MX5 H BARCHETTA;