-
Το παρακάτω γράμμα το έστειλα στο Customer Care της Άλφα Ρομεό στις 4 Μαϊου....
++++++++++++++++++++++++++++++
Καλησπέρα
Ονομάζομαι **** και από τον Ιανουάριο είμαι κάτοχος
μιας Alfa Romeo GT 2.0lt JTS Distinctive την οποία παρήγγειλα από την
ΣΙΔΗΚΑ Α.Ε.
Από την πρώτη στιγμή παρατήρησα το απαράδεκτο φινίρισμα στο αυτοκίνητο.
Μετά από δύο εβδομάδες βρήκα τα εξής προβλήματα - ελαττώματα.- Το τελείωμα της οροφής στην θέση του οδηγού είναι απαράδεκτο,
φαίνεται το εσωτερικό της οροφής! - Η τσόχα του μπροστινού αριστερού θόλου προεξέχει απο τον θόλο!!!
- Τρίζει η πόρτα του συνοδηγού και κάτι στο πίσω μέρος μάλλον η
εταζέρα ή το πίσω κάθισμα. - Υπάρχει μια τρίχα επάνω στο πράσινο λαμπάκι του ταμπλό που
αναβοσβήνει όταν έχουμε ανοίξει το φλας για δεξιά. - Το πορτάκι στο τασάκι, η γωνία του είναι τραχιά και οχι λεία
- Στις πόρτες, επάνω δεξιά εκεί που μπαίνει κανονικά η ασφάλεια (που
ανεβοκατεβαίνει) έχουν μπει θεόστραβα οι τάπες! - Το πάτωμα που κρύβει την ρεζέρβα στο πορτ-παγκάζ δεν «κάθεται» σωστά.
- To κουμπί του pause στο τιμόνι σε ένα σημείο δεν έιναι μαύρο με
αποτέλεσμα την νύχτα να περνάει απο εκεί το φώς και να φαίνεται
άσχημα.
9.Κουδουνίζει η εξάτμιση
10.Απαράδεκτη απόδοση στερεοφωνικού – ακούγεται θόρυβος
11.Πολλές φορές ο αισθητήρας δεξιάς λάμπας ανάβει όταν είναι κρύο το
αμάξι χωρίς λόγο.
12.Το αμάξι χρειάζεται ευθυγράμμιση
13.Δεν μηδενίζει το trip computer B αυτόματα.
14.Ο κλιματισμός έχει προσωπικότητα. Παίρνει δικές του αποφάσεις για
την θερμοκρασία άσχετα τι βάζω εγώ και ΠΑΝΤΑ μπαίνει στο «Συστημα που
ξεθολώνει τα τζάμια 'ΗΙ'»
15.Όταν πετάω νερό στο τζάμι δεν καθαρίζουν οι υαλοκαθαριστήρες αυτόματα.
16.Το χειρόφρενο θέλει σφίξιμο.
17.Τρίζουν τα φρένα.
18.Οι υαλοκαθαριστήρες θέλουν κατέβασμα. Είναι πιο ψηλά από το κανονικό.
19.Τα παράθυρα πολλές φορές τρελαίνονται και δεν κλείνουν ή κλείνουν
και ανοίγουν μέχρι την μέση μόνα τους.
20.Πατάω το κουμπί στο τιμόνι για να δυναμώσει η ένταση και το
ηχοσύστημα μπαίνει σε mute!
21.Το τιμόνι τρέμει μετά τα 120χλμ χωρίς να έχω πέσει σε λακκούβα ή να
έχω κάνει κάτι στο αμάξι που να δικαιολογεί το τρέμουλο - Τα παράθυρα δεν κλείνουν ή δουλεύουν διακεκομμένα.
Έκλεισα ραντεβού στο εξουσιοδοτημένο και επίσημο συνεργείο της ΣΙΔΗΚΑ
και το αμάξι έμεινε στο συνεργείο για μία εβδομάδα δίνοντας μου σαν
αμάξι αντικατάστασης ένα Fiat Punto! Φυσικά το θεωρώ επιεικώς
απαράδεκτο να έχω αγοράσει Alfa Romeo και να έχω σαν αμάξι
αντικατάστασης ένα FIAT και μάλιστα ένα αμάξι που η αξία του δεν είναι
ούτε το 1/3 των χρημάτων που έδωσα για να αποκτήσω την GT. Φυσικά δεν
έμεινα δυσαρεστημένος από την ΣΙΔΗΚΑ (αυτό είχαν αυτό μου έδωσαν) ΑΛΛΑ
από την Alfa Romeo. Δηλαδή εάν η LADA ήταν του Ομίλου της Fiat όπου
ανήκει η Alfa Romeo θα μου έδιναν LADA ως αμάξι αντικατάστασης;;;
Απαράδεκτο!Όταν πήρα πίσω την GT πίστευα ότι τα προβλήματα μου θα είχαν διορθωθεί
αλλά μετά από μία εβδομάδα που την είχα στα χέρια μου συνεχίζουν τα
υφίστανται τα εξής προβλήματα:- Το πορτάκι στο τασάκι, η γωνία του είναι τραχιά και οχι λεία (Το
συνεργείο μου είπε ότι καθυστερεί να έρθει το τασάκι από την Ιταλία) - Στις πόρτες, εκεί που μπαίνει κανονικά η ασφάλεια (που
ανεβοκατεβαίνει) έχουν μπει θεόστραβα οι τάπες! - Το πάτωμα που είναι για κρύβει την ρεζέρβα στο πορτ-παγκάζ δεν
«κάθεται» σωστά. - To κουμπί του pause στο τιμόνι σε ένα σημείο δεν έιναι μαύρο με
αποτέλεσμα την νύχτα να περνάει απο εκεί το φώς και να φαίνεται
άσχημα. (Το συνεργείο μου είπε ότι καθυστερεί να έρθει το κουμπί από
την Ιταλία)
5.Κουδουνίζει η εξάτμιση
6.Δεν μηδενίζει το trip computer B αυτόματα.
7.Ο κλιματισμός έχει προσωπικότητα. Παίρνει δικές του αποφάσεις για
την θερμοκρασία άσχετα τι βάζω εγώ και ΠΑΝΤΑ μπαίνει στο «Σύστημα που
ξεθολώνει τα τζάμια ΗΙ»
8.Το χειρόφρενο θέλει σφίξιμο.
9.Τρίζουν τα φρένα.
10.Τα παράθυρα πολλές φορές τρελαίνονται και δεν κλείνουν ή κλείνουν
και ανοίγουν μέχρι την μέση μόνα τους.
11.Πατάω το κουμπί στο τιμόνι για να δυναμώσει η ένταση και το
ηχοσύστημα μπαίνει σε mute!
12.Τα παράθυρα δεν δουλεύουν σωστά (όταν πήρα το αμάξι από το
συνεργείο για 2-3 μέρες δουλεύανε σωστά μετά πάλι τα ίδια)
13.Απαράδεκτη απόδοση στερεοφωνικού - Το τελείωμα της οροφής στην θέση του οδηγού είναι απαράδεκτο,
φαίνεται το εσωτερικό της οροφής! (διορθώθηκε στην επίστεψη στο
συνεργείο αλλά ξανάνοιξε!!)
Μετά από μία πιο προσεκτική ματιά στο αμάξι υπάρχουν και άλλα
απαράδεκτα προβλήματα - ελαττώματα.- Ακούγονται πολλοί τριγμοί κατά διαστήματα από διάφορα μέρη του
αυτοκινήτου (ταμπλό, πόρτες, καθίσματα κτλ) - Το ύφασμα (τσόχα) του πατώματος γύρω από τις βάσεις των καθισμάτων
είναι απαράδεκτα χονδροκομμένες με αποτέλεσμα να φαίνεται πολύ άσχημα
το βαμμένο μέταλλο. - Έχει ξεκολλήσει το σήμα της BOSE στο ηχείο του οδηγού
- Η εσωτερική χειρολαβή του οδηγού έχει γδαρθεί.
- Η χειρολαβή για το άνοιγμα της πόρτας του συνοδηγού εσωτερικά είναι
στραβά τοποθετημένη.
6.Το Mp3 player πολλές φορές κολλάει και δεν παίζει.
7.Το ταμπλό είναι στραβά τοποθετημένο.
Από χτες το βράδυ ότι η αριστερή λάμπα ομίχλης δεν δουλεύει. Αν έχει
καεί και αυτή θα είναι η τρίτη (3) λάμπα που θα αλλαχθεί στο αμάξι!!
Δηλαδή μέσο όρο μία λάμπα το μήνα!!Ένα περιστατικό που με εκνεύρισε αφάνταστα ήταν όταν την Παρασκευή
15/4 πήγα στην τράπεζα και πάρκαρα στο parking. Όταν γύρισα βρήκα το
τζάμι ανοιγμένο μέχρι την μέση! Ευτυχώς ένας άνθρωπος (απ' ότι μου
είπε είναι κάτοχος μίας 156 με αρκετά προβλήματα και αυτός) έτυχε να
περνάει δίπλα από το αμάξι μου και κάθισε δίπλα του για να μην πάει
και κλέψει κανείς τίποτα από το αμάξι! Να σημειώσω στο πόρτ-παγκάζ
είχα το φορητό Η/Υ της δουλειάς μου, χαρτιά της δουλειάς μου,
ταυτότητα, διαβατήριο, πιστωτικές κάρτες καθώς και χρήματα!
Ο άνθρωπος που είπε ότι μπροστά τα μάτια του είδε το τζάμι να
κατεβαίνει μέχρι την μέση! Γι' αυτό και σταμάτησε.Δεύτερο περιστατικό που έγινε λίγο πριν το Πάσχα. Ενώ κινούμαι στην
Εθνική οδό με 140-160χλμ ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΡΤ-ΠΑΓΚΑΖ!!!! Φυσικά
μετά το σοκ και μες τα νεύρα και τα καντήλια σταματώ στην άκρη
προσεκτικά φοβούμενος μην προκαλέσω κανένα ατύχημα, το κλείνω και
συνεχίζω.Το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε το Πάσχα όταν οδηγούσε η φίλη μου, ενώ
περίμενε στο φανάρι άνοιξε το πορτ-παγκαζ μόνο του!!Δεν ξέρω αν τα προβλήματα μπορούν να φτιαχτούν, αλλά το αμάξι μου
κόστισε πάνω από 36.000 ευρώ και δεν είμαι διατεθειμένος να δεχτώ και
να ανεχτώ τα παραπάνω προβλήματα σε ένα τόσο ακριβό αμάξι.
Οι απαιτήσεις μου είναι:
Ή να μου φτιάξετε το αμάξι μου ΣΩΣΤΑ και ΧΩΡΙΣ προβλήματα και φυσικά
όσο είναι στο συνεργείο ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ως αμάξι αντικατάστασης ΠΑΛΙ ένα
Fiat Punto ή αμάξι μικρότερης αξίας από της GT γιατί πλήρωσα για να
οδηγώ GT και ΟΧΙ αμάξι μικρότερης αξίας!
Ή να μου το αντικαταστήσετε με καινούριο αμάξι
Ή να μου δώσετε τα λεφτά μου πίσω για να διαλέξω άλλη μάρκα.Φυσικά έχω ήδη ενημερώσει τον δικηγόρο μου, τα διάφορα αυτοκινητιστικά
clubs καθώς και τα forum των περιοδικών του χώρου για το απαράδεκτο
φινίρισμα του αυτοκινήτου και για τα περιστατικά.Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και θα περιμένω, ελπίζω σύντομα, την
απάντηση σας καθώς και τις ενέργειές σας.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Την ίδια ημέρα πήρα την εξής απάντηση:
AGAPHTE PELATH,
EPEIDI DEN MPOROYME NA KATALABOYME TI AKRIBOS ZITATE ,THA SAS PARAKALOYSA NA EPIKOINVNISETE MAZI MAS STO NOYMERO XORIS XREOSEI 80011500800 H TIN APOSTOLH TOY E-MAIL ME LATINIKOYS XARAKTIRES.CUSTOMER CARE -ALFA ROMEO
ME EKTIMHSH++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Πάλι καλά που δεν μου ζήτησαν να τους τα γράψω και στα Ιταλικά ή στα Ρώσικα!!
Μα καλά δεν έχουν στους ΗΥ τους Ελληνικά;;;Τέλος πάντων ας κάνουμε τα στραβά μάτια και ας αφήσουμε αυτό το θέμα.
Σήμερα είναι 9 Μαΐου και ΔΕΝ έχω πάρει απάντηση ή κάποιο τηλέφωνο από δαύτους.Δυστυχώς την πάτησα και πήρα Άλφα Ρομέο και δεν πήρα το SAAB Convertible που το ζαχάρωνα και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο τώρα.
Τόσα χρόνια είχα SAAB και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Δυστυχώς όμως με μάγεψε η ομορφιά και το τιμόνι της GT που παρ’ όλο ότι μου έχει κάνει κάθε φορά που την οδηγώ με κάνει και τρελαίνομαι στις στροφές!
Αλλά όσο μεγαλώνεις μαθαίνεις από τα λάθη σου.
Μην γυρίσει να μου πει κανείς για bmw audi κτλ γιατί τα ίδια και χειρότερα είναι. (Φίλος μου ετοιμάζει ανάλογο γράμμα για την bmw Z4 που αγόρασε τον Γενάρη.)Αυτά, νεότερα μόλις έχω...
- Το τελείωμα της οροφής στην θέση του οδηγού είναι απαράδεκτο,
-
Το παρακάτω γράμμα το έστειλα στο Customer Care της Άλφα Ρομεό στις 4 Μαϊου....
++++++++++++++++++++++++++++++
Καλησπέρα
Ονομάζομαι **** και από τον Ιανουάριο είμαι κάτοχος
μιας Alfa Romeo GT 2.0lt JTS Distinctive την οποία παρήγγειλα από την
ΣΙΔΗΚΑ Α.Ε.
Από την πρώτη στιγμή παρατήρησα το απαράδεκτο φινίρισμα στο αυτοκίνητο.
Μετά από δύο εβδομάδες βρήκα τα εξής προβλήματα - ελαττώματα.- Το τελείωμα της οροφής στην θέση του οδηγού είναι απαράδεκτο,
φαίνεται το εσωτερικό της οροφής! - Η τσόχα του μπροστινού αριστερού θόλου προεξέχει απο τον θόλο!!!
- Τρίζει η πόρτα του συνοδηγού και κάτι στο πίσω μέρος μάλλον η
εταζέρα ή το πίσω κάθισμα. - Υπάρχει μια τρίχα επάνω στο πράσινο λαμπάκι του ταμπλό που
αναβοσβήνει όταν έχουμε ανοίξει το φλας για δεξιά. - Το πορτάκι στο τασάκι, η γωνία του είναι τραχιά και οχι λεία
- Στις πόρτες, επάνω δεξιά εκεί που μπαίνει κανονικά η ασφάλεια (που
ανεβοκατεβαίνει) έχουν μπει θεόστραβα οι τάπες! - Το πάτωμα που κρύβει την ρεζέρβα στο πορτ-παγκάζ δεν «κάθεται» σωστά.
- To κουμπί του pause στο τιμόνι σε ένα σημείο δεν έιναι μαύρο με
αποτέλεσμα την νύχτα να περνάει απο εκεί το φώς και να φαίνεται
άσχημα.
9.Κουδουνίζει η εξάτμιση
10.Απαράδεκτη απόδοση στερεοφωνικού – ακούγεται θόρυβος
11.Πολλές φορές ο αισθητήρας δεξιάς λάμπας ανάβει όταν είναι κρύο το
αμάξι χωρίς λόγο.
12.Το αμάξι χρειάζεται ευθυγράμμιση
13.Δεν μηδενίζει το trip computer B αυτόματα.
14.Ο κλιματισμός έχει προσωπικότητα. Παίρνει δικές του αποφάσεις για
την θερμοκρασία άσχετα τι βάζω εγώ και ΠΑΝΤΑ μπαίνει στο «Συστημα που
ξεθολώνει τα τζάμια 'ΗΙ'»
15.Όταν πετάω νερό στο τζάμι δεν καθαρίζουν οι υαλοκαθαριστήρες αυτόματα.
16.Το χειρόφρενο θέλει σφίξιμο.
17.Τρίζουν τα φρένα.
18.Οι υαλοκαθαριστήρες θέλουν κατέβασμα. Είναι πιο ψηλά από το κανονικό.
19.Τα παράθυρα πολλές φορές τρελαίνονται και δεν κλείνουν ή κλείνουν
και ανοίγουν μέχρι την μέση μόνα τους.
20.Πατάω το κουμπί στο τιμόνι για να δυναμώσει η ένταση και το
ηχοσύστημα μπαίνει σε mute!
21.Το τιμόνι τρέμει μετά τα 120χλμ χωρίς να έχω πέσει σε λακκούβα ή να
έχω κάνει κάτι στο αμάξι που να δικαιολογεί το τρέμουλο - Τα παράθυρα δεν κλείνουν ή δουλεύουν διακεκομμένα.
Έκλεισα ραντεβού στο εξουσιοδοτημένο και επίσημο συνεργείο της ΣΙΔΗΚΑ
και το αμάξι έμεινε στο συνεργείο για μία εβδομάδα δίνοντας μου σαν
αμάξι αντικατάστασης ένα Fiat Punto! Φυσικά το θεωρώ επιεικώς
απαράδεκτο να έχω αγοράσει Alfa Romeo και να έχω σαν αμάξι
αντικατάστασης ένα FIAT και μάλιστα ένα αμάξι που η αξία του δεν είναι
ούτε το 1/3 των χρημάτων που έδωσα για να αποκτήσω την GT. Φυσικά δεν
έμεινα δυσαρεστημένος από την ΣΙΔΗΚΑ (αυτό είχαν αυτό μου έδωσαν) ΑΛΛΑ
από την Alfa Romeo. Δηλαδή εάν η LADA ήταν του Ομίλου της Fiat όπου
ανήκει η Alfa Romeo θα μου έδιναν LADA ως αμάξι αντικατάστασης;;;
Απαράδεκτο!Όταν πήρα πίσω την GT πίστευα ότι τα προβλήματα μου θα είχαν διορθωθεί
αλλά μετά από μία εβδομάδα που την είχα στα χέρια μου συνεχίζουν τα
υφίστανται τα εξής προβλήματα:- Το πορτάκι στο τασάκι, η γωνία του είναι τραχιά και οχι λεία (Το
συνεργείο μου είπε ότι καθυστερεί να έρθει το τασάκι από την Ιταλία) - Στις πόρτες, εκεί που μπαίνει κανονικά η ασφάλεια (που
ανεβοκατεβαίνει) έχουν μπει θεόστραβα οι τάπες! - Το πάτωμα που είναι για κρύβει την ρεζέρβα στο πορτ-παγκάζ δεν
«κάθεται» σωστά. - To κουμπί του pause στο τιμόνι σε ένα σημείο δεν έιναι μαύρο με
αποτέλεσμα την νύχτα να περνάει απο εκεί το φώς και να φαίνεται
άσχημα. (Το συνεργείο μου είπε ότι καθυστερεί να έρθει το κουμπί από
την Ιταλία)
5.Κουδουνίζει η εξάτμιση
6.Δεν μηδενίζει το trip computer B αυτόματα.
7.Ο κλιματισμός έχει προσωπικότητα. Παίρνει δικές του αποφάσεις για
την θερμοκρασία άσχετα τι βάζω εγώ και ΠΑΝΤΑ μπαίνει στο «Σύστημα που
ξεθολώνει τα τζάμια ΗΙ»
8.Το χειρόφρενο θέλει σφίξιμο.
9.Τρίζουν τα φρένα.
10.Τα παράθυρα πολλές φορές τρελαίνονται και δεν κλείνουν ή κλείνουν
και ανοίγουν μέχρι την μέση μόνα τους.
11.Πατάω το κουμπί στο τιμόνι για να δυναμώσει η ένταση και το
ηχοσύστημα μπαίνει σε mute!
12.Τα παράθυρα δεν δουλεύουν σωστά (όταν πήρα το αμάξι από το
συνεργείο για 2-3 μέρες δουλεύανε σωστά μετά πάλι τα ίδια)
13.Απαράδεκτη απόδοση στερεοφωνικού - Το τελείωμα της οροφής στην θέση του οδηγού είναι απαράδεκτο,
φαίνεται το εσωτερικό της οροφής! (διορθώθηκε στην επίστεψη στο
συνεργείο αλλά ξανάνοιξε!!)
Μετά από μία πιο προσεκτική ματιά στο αμάξι υπάρχουν και άλλα
απαράδεκτα προβλήματα - ελαττώματα.- Ακούγονται πολλοί τριγμοί κατά διαστήματα από διάφορα μέρη του
αυτοκινήτου (ταμπλό, πόρτες, καθίσματα κτλ) - Το ύφασμα (τσόχα) του πατώματος γύρω από τις βάσεις των καθισμάτων
είναι απαράδεκτα χονδροκομμένες με αποτέλεσμα να φαίνεται πολύ άσχημα
το βαμμένο μέταλλο. - Έχει ξεκολλήσει το σήμα της BOSE στο ηχείο του οδηγού
- Η εσωτερική χειρολαβή του οδηγού έχει γδαρθεί.
- Η χειρολαβή για το άνοιγμα της πόρτας του συνοδηγού εσωτερικά είναι
στραβά τοποθετημένη.
6.Το Mp3 player πολλές φορές κολλάει και δεν παίζει.
7.Το ταμπλό είναι στραβά τοποθετημένο.
Από χτες το βράδυ ότι η αριστερή λάμπα ομίχλης δεν δουλεύει. Αν έχει
καεί και αυτή θα είναι η τρίτη (3) λάμπα που θα αλλαχθεί στο αμάξι!!
Δηλαδή μέσο όρο μία λάμπα το μήνα!!Ένα περιστατικό που με εκνεύρισε αφάνταστα ήταν όταν την Παρασκευή
15/4 πήγα στην τράπεζα και πάρκαρα στο parking. Όταν γύρισα βρήκα το
τζάμι ανοιγμένο μέχρι την μέση! Ευτυχώς ένας άνθρωπος (απ' ότι μου
είπε είναι κάτοχος μίας 156 με αρκετά προβλήματα και αυτός) έτυχε να
περνάει δίπλα από το αμάξι μου και κάθισε δίπλα του για να μην πάει
και κλέψει κανείς τίποτα από το αμάξι! Να σημειώσω στο πόρτ-παγκάζ
είχα το φορητό Η/Υ της δουλειάς μου, χαρτιά της δουλειάς μου,
ταυτότητα, διαβατήριο, πιστωτικές κάρτες καθώς και χρήματα!
Ο άνθρωπος που είπε ότι μπροστά τα μάτια του είδε το τζάμι να
κατεβαίνει μέχρι την μέση! Γι' αυτό και σταμάτησε.Δεύτερο περιστατικό που έγινε λίγο πριν το Πάσχα. Ενώ κινούμαι στην
Εθνική οδό με 140-160χλμ ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΡΤ-ΠΑΓΚΑΖ!!!! Φυσικά
μετά το σοκ και μες τα νεύρα και τα καντήλια σταματώ στην άκρη
προσεκτικά φοβούμενος μην προκαλέσω κανένα ατύχημα, το κλείνω και
συνεχίζω.Το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε το Πάσχα όταν οδηγούσε η φίλη μου, ενώ
περίμενε στο φανάρι άνοιξε το πορτ-παγκαζ μόνο του!!Δεν ξέρω αν τα προβλήματα μπορούν να φτιαχτούν, αλλά το αμάξι μου
κόστισε πάνω από 36.000 ευρώ και δεν είμαι διατεθειμένος να δεχτώ και
να ανεχτώ τα παραπάνω προβλήματα σε ένα τόσο ακριβό αμάξι.
Οι απαιτήσεις μου είναι:
Ή να μου φτιάξετε το αμάξι μου ΣΩΣΤΑ και ΧΩΡΙΣ προβλήματα και φυσικά
όσο είναι στο συνεργείο ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ως αμάξι αντικατάστασης ΠΑΛΙ ένα
Fiat Punto ή αμάξι μικρότερης αξίας από της GT γιατί πλήρωσα για να
οδηγώ GT και ΟΧΙ αμάξι μικρότερης αξίας!
Ή να μου το αντικαταστήσετε με καινούριο αμάξι
Ή να μου δώσετε τα λεφτά μου πίσω για να διαλέξω άλλη μάρκα.Φυσικά έχω ήδη ενημερώσει τον δικηγόρο μου, τα διάφορα αυτοκινητιστικά
clubs καθώς και τα forum των περιοδικών του χώρου για το απαράδεκτο
φινίρισμα του αυτοκινήτου και για τα περιστατικά.Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και θα περιμένω, ελπίζω σύντομα, την
απάντηση σας καθώς και τις ενέργειές σας.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Την ίδια ημέρα πήρα την εξής απάντηση:
AGAPHTE PELATH,
EPEIDI DEN MPOROYME NA KATALABOYME TI AKRIBOS ZITATE ,THA SAS PARAKALOYSA NA EPIKOINVNISETE MAZI MAS STO NOYMERO XORIS XREOSEI 80011500800 H TIN APOSTOLH TOY E-MAIL ME LATINIKOYS XARAKTIRES.CUSTOMER CARE -ALFA ROMEO
ME EKTIMHSH++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Πάλι καλά που δεν μου ζήτησαν να τους τα γράψω και στα Ιταλικά ή στα Ρώσικα!!
Μα καλά δεν έχουν στους ΗΥ τους Ελληνικά;;;Τέλος πάντων ας κάνουμε τα στραβά μάτια και ας αφήσουμε αυτό το θέμα.
Σήμερα είναι 9 Μαΐου και ΔΕΝ έχω πάρει απάντηση ή κάποιο τηλέφωνο από δαύτους.Δυστυχώς την πάτησα και πήρα Άλφα Ρομέο και δεν πήρα το SAAB Convertible που το ζαχάρωνα και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο τώρα.
Τόσα χρόνια είχα SAAB και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Δυστυχώς όμως με μάγεψε η ομορφιά και το τιμόνι της GT που παρ’ όλο ότι μου έχει κάνει κάθε φορά που την οδηγώ με κάνει και τρελαίνομαι στις στροφές!
Αλλά όσο μεγαλώνεις μαθαίνεις από τα λάθη σου.
Μην γυρίσει να μου πει κανείς για bmw audi κτλ γιατί τα ίδια και χειρότερα είναι. (Φίλος μου ετοιμάζει ανάλογο γράμμα για την bmw Z4 που αγόρασε τον Γενάρη.)Αυτά, νεότερα μόλις έχω...
- Το τελείωμα της οροφής στην θέση του οδηγού είναι απαράδεκτο,
-
Το παρακάτω γράμμα το έστειλα στο Customer Care της Άλφα Ρομεό στις 4 Μαϊου....
++++++++++++++++++++++++++++++
Καλησπέρα
Ονομάζομαι **** και από τον Ιανουάριο είμαι κάτοχος
μιας Alfa Romeo GT 2.0lt JTS Distinctive την οποία παρήγγειλα από την
ΣΙΔΗΚΑ Α.Ε.
Από την πρώτη στιγμή παρατήρησα το απαράδεκτο φινίρισμα στο αυτοκίνητο.
Μετά από δύο εβδομάδες βρήκα τα εξής προβλήματα - ελαττώματα.- Το τελείωμα της οροφής στην θέση του οδηγού είναι απαράδεκτο,
φαίνεται το εσωτερικό της οροφής! - Η τσόχα του μπροστινού αριστερού θόλου προεξέχει απο τον θόλο!!!
- Τρίζει η πόρτα του συνοδηγού και κάτι στο πίσω μέρος μάλλον η
εταζέρα ή το πίσω κάθισμα. - Υπάρχει μια τρίχα επάνω στο πράσινο λαμπάκι του ταμπλό που
αναβοσβήνει όταν έχουμε ανοίξει το φλας για δεξιά. - Το πορτάκι στο τασάκι, η γωνία του είναι τραχιά και οχι λεία
- Στις πόρτες, επάνω δεξιά εκεί που μπαίνει κανονικά η ασφάλεια (που
ανεβοκατεβαίνει) έχουν μπει θεόστραβα οι τάπες! - Το πάτωμα που κρύβει την ρεζέρβα στο πορτ-παγκάζ δεν «κάθεται» σωστά.
- To κουμπί του pause στο τιμόνι σε ένα σημείο δεν έιναι μαύρο με
αποτέλεσμα την νύχτα να περνάει απο εκεί το φώς και να φαίνεται
άσχημα.
9.Κουδουνίζει η εξάτμιση
10.Απαράδεκτη απόδοση στερεοφωνικού – ακούγεται θόρυβος
11.Πολλές φορές ο αισθητήρας δεξιάς λάμπας ανάβει όταν είναι κρύο το
αμάξι χωρίς λόγο.
12.Το αμάξι χρειάζεται ευθυγράμμιση
13.Δεν μηδενίζει το trip computer B αυτόματα.
14.Ο κλιματισμός έχει προσωπικότητα. Παίρνει δικές του αποφάσεις για
την θερμοκρασία άσχετα τι βάζω εγώ και ΠΑΝΤΑ μπαίνει στο «Συστημα που
ξεθολώνει τα τζάμια 'ΗΙ'»
15.Όταν πετάω νερό στο τζάμι δεν καθαρίζουν οι υαλοκαθαριστήρες αυτόματα.
16.Το χειρόφρενο θέλει σφίξιμο.
17.Τρίζουν τα φρένα.
18.Οι υαλοκαθαριστήρες θέλουν κατέβασμα. Είναι πιο ψηλά από το κανονικό.
19.Τα παράθυρα πολλές φορές τρελαίνονται και δεν κλείνουν ή κλείνουν
και ανοίγουν μέχρι την μέση μόνα τους.
20.Πατάω το κουμπί στο τιμόνι για να δυναμώσει η ένταση και το
ηχοσύστημα μπαίνει σε mute!
21.Το τιμόνι τρέμει μετά τα 120χλμ χωρίς να έχω πέσει σε λακκούβα ή να
έχω κάνει κάτι στο αμάξι που να δικαιολογεί το τρέμουλο - Τα παράθυρα δεν κλείνουν ή δουλεύουν διακεκομμένα.
Έκλεισα ραντεβού στο εξουσιοδοτημένο και επίσημο συνεργείο της ΣΙΔΗΚΑ
και το αμάξι έμεινε στο συνεργείο για μία εβδομάδα δίνοντας μου σαν
αμάξι αντικατάστασης ένα Fiat Punto! Φυσικά το θεωρώ επιεικώς
απαράδεκτο να έχω αγοράσει Alfa Romeo και να έχω σαν αμάξι
αντικατάστασης ένα FIAT και μάλιστα ένα αμάξι που η αξία του δεν είναι
ούτε το 1/3 των χρημάτων που έδωσα για να αποκτήσω την GT. Φυσικά δεν
έμεινα δυσαρεστημένος από την ΣΙΔΗΚΑ (αυτό είχαν αυτό μου έδωσαν) ΑΛΛΑ
από την Alfa Romeo. Δηλαδή εάν η LADA ήταν του Ομίλου της Fiat όπου
ανήκει η Alfa Romeo θα μου έδιναν LADA ως αμάξι αντικατάστασης;;;
Απαράδεκτο!Όταν πήρα πίσω την GT πίστευα ότι τα προβλήματα μου θα είχαν διορθωθεί
αλλά μετά από μία εβδομάδα που την είχα στα χέρια μου συνεχίζουν τα
υφίστανται τα εξής προβλήματα:- Το πορτάκι στο τασάκι, η γωνία του είναι τραχιά και οχι λεία (Το
συνεργείο μου είπε ότι καθυστερεί να έρθει το τασάκι από την Ιταλία) - Στις πόρτες, εκεί που μπαίνει κανονικά η ασφάλεια (που
ανεβοκατεβαίνει) έχουν μπει θεόστραβα οι τάπες! - Το πάτωμα που είναι για κρύβει την ρεζέρβα στο πορτ-παγκάζ δεν
«κάθεται» σωστά. - To κουμπί του pause στο τιμόνι σε ένα σημείο δεν έιναι μαύρο με
αποτέλεσμα την νύχτα να περνάει απο εκεί το φώς και να φαίνεται
άσχημα. (Το συνεργείο μου είπε ότι καθυστερεί να έρθει το κουμπί από
την Ιταλία)
5.Κουδουνίζει η εξάτμιση
6.Δεν μηδενίζει το trip computer B αυτόματα.
7.Ο κλιματισμός έχει προσωπικότητα. Παίρνει δικές του αποφάσεις για
την θερμοκρασία άσχετα τι βάζω εγώ και ΠΑΝΤΑ μπαίνει στο «Σύστημα που
ξεθολώνει τα τζάμια ΗΙ»
8.Το χειρόφρενο θέλει σφίξιμο.
9.Τρίζουν τα φρένα.
10.Τα παράθυρα πολλές φορές τρελαίνονται και δεν κλείνουν ή κλείνουν
και ανοίγουν μέχρι την μέση μόνα τους.
11.Πατάω το κουμπί στο τιμόνι για να δυναμώσει η ένταση και το
ηχοσύστημα μπαίνει σε mute!
12.Τα παράθυρα δεν δουλεύουν σωστά (όταν πήρα το αμάξι από το
συνεργείο για 2-3 μέρες δουλεύανε σωστά μετά πάλι τα ίδια)
13.Απαράδεκτη απόδοση στερεοφωνικού - Το τελείωμα της οροφής στην θέση του οδηγού είναι απαράδεκτο,
φαίνεται το εσωτερικό της οροφής! (διορθώθηκε στην επίστεψη στο
συνεργείο αλλά ξανάνοιξε!!)
Μετά από μία πιο προσεκτική ματιά στο αμάξι υπάρχουν και άλλα
απαράδεκτα προβλήματα - ελαττώματα.- Ακούγονται πολλοί τριγμοί κατά διαστήματα από διάφορα μέρη του
αυτοκινήτου (ταμπλό, πόρτες, καθίσματα κτλ) - Το ύφασμα (τσόχα) του πατώματος γύρω από τις βάσεις των καθισμάτων
είναι απαράδεκτα χονδροκομμένες με αποτέλεσμα να φαίνεται πολύ άσχημα
το βαμμένο μέταλλο. - Έχει ξεκολλήσει το σήμα της BOSE στο ηχείο του οδηγού
- Η εσωτερική χειρολαβή του οδηγού έχει γδαρθεί.
- Η χειρολαβή για το άνοιγμα της πόρτας του συνοδηγού εσωτερικά είναι
στραβά τοποθετημένη.
6.Το Mp3 player πολλές φορές κολλάει και δεν παίζει.
7.Το ταμπλό είναι στραβά τοποθετημένο.
Από χτες το βράδυ ότι η αριστερή λάμπα ομίχλης δεν δουλεύει. Αν έχει
καεί και αυτή θα είναι η τρίτη (3) λάμπα που θα αλλαχθεί στο αμάξι!!
Δηλαδή μέσο όρο μία λάμπα το μήνα!!Ένα περιστατικό που με εκνεύρισε αφάνταστα ήταν όταν την Παρασκευή
15/4 πήγα στην τράπεζα και πάρκαρα στο parking. Όταν γύρισα βρήκα το
τζάμι ανοιγμένο μέχρι την μέση! Ευτυχώς ένας άνθρωπος (απ' ότι μου
είπε είναι κάτοχος μίας 156 με αρκετά προβλήματα και αυτός) έτυχε να
περνάει δίπλα από το αμάξι μου και κάθισε δίπλα του για να μην πάει
και κλέψει κανείς τίποτα από το αμάξι! Να σημειώσω στο πόρτ-παγκάζ
είχα το φορητό Η/Υ της δουλειάς μου, χαρτιά της δουλειάς μου,
ταυτότητα, διαβατήριο, πιστωτικές κάρτες καθώς και χρήματα!
Ο άνθρωπος που είπε ότι μπροστά τα μάτια του είδε το τζάμι να
κατεβαίνει μέχρι την μέση! Γι' αυτό και σταμάτησε.Δεύτερο περιστατικό που έγινε λίγο πριν το Πάσχα. Ενώ κινούμαι στην
Εθνική οδό με 140-160χλμ ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΡΤ-ΠΑΓΚΑΖ!!!! Φυσικά
μετά το σοκ και μες τα νεύρα και τα καντήλια σταματώ στην άκρη
προσεκτικά φοβούμενος μην προκαλέσω κανένα ατύχημα, το κλείνω και
συνεχίζω.Το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε το Πάσχα όταν οδηγούσε η φίλη μου, ενώ
περίμενε στο φανάρι άνοιξε το πορτ-παγκαζ μόνο του!!Δεν ξέρω αν τα προβλήματα μπορούν να φτιαχτούν, αλλά το αμάξι μου
κόστισε πάνω από 36.000 ευρώ και δεν είμαι διατεθειμένος να δεχτώ και
να ανεχτώ τα παραπάνω προβλήματα σε ένα τόσο ακριβό αμάξι.
Οι απαιτήσεις μου είναι:
Ή να μου φτιάξετε το αμάξι μου ΣΩΣΤΑ και ΧΩΡΙΣ προβλήματα και φυσικά
όσο είναι στο συνεργείο ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ως αμάξι αντικατάστασης ΠΑΛΙ ένα
Fiat Punto ή αμάξι μικρότερης αξίας από της GT γιατί πλήρωσα για να
οδηγώ GT και ΟΧΙ αμάξι μικρότερης αξίας!
Ή να μου το αντικαταστήσετε με καινούριο αμάξι
Ή να μου δώσετε τα λεφτά μου πίσω για να διαλέξω άλλη μάρκα.Φυσικά έχω ήδη ενημερώσει τον δικηγόρο μου, τα διάφορα αυτοκινητιστικά
clubs καθώς και τα forum των περιοδικών του χώρου για το απαράδεκτο
φινίρισμα του αυτοκινήτου και για τα περιστατικά.Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και θα περιμένω, ελπίζω σύντομα, την
απάντηση σας καθώς και τις ενέργειές σας.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Την ίδια ημέρα πήρα την εξής απάντηση:
AGAPHTE PELATH,
EPEIDI DEN MPOROYME NA KATALABOYME TI AKRIBOS ZITATE ,THA SAS PARAKALOYSA NA EPIKOINVNISETE MAZI MAS STO NOYMERO XORIS XREOSEI 80011500800 H TIN APOSTOLH TOY E-MAIL ME LATINIKOYS XARAKTIRES.CUSTOMER CARE -ALFA ROMEO
ME EKTIMHSH++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Πάλι καλά που δεν μου ζήτησαν να τους τα γράψω και στα Ιταλικά ή στα Ρώσικα!!
Μα καλά δεν έχουν στους ΗΥ τους Ελληνικά;;;Τέλος πάντων ας κάνουμε τα στραβά μάτια και ας αφήσουμε αυτό το θέμα.
Σήμερα είναι 9 Μαΐου και ΔΕΝ έχω πάρει απάντηση ή κάποιο τηλέφωνο από δαύτους.Δυστυχώς την πάτησα και πήρα Άλφα Ρομέο και δεν πήρα το SAAB Convertible που το ζαχάρωνα και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο τώρα.
Τόσα χρόνια είχα SAAB και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Δυστυχώς όμως με μάγεψε η ομορφιά και το τιμόνι της GT που παρ’ όλο ότι μου έχει κάνει κάθε φορά που την οδηγώ με κάνει και τρελαίνομαι στις στροφές!
Αλλά όσο μεγαλώνεις μαθαίνεις από τα λάθη σου.
Μην γυρίσει να μου πει κανείς για bmw audi κτλ γιατί τα ίδια και χειρότερα είναι. (Φίλος μου ετοιμάζει ανάλογο γράμμα για την bmw Z4 που αγόρασε τον Γενάρη.)Αυτά, νεότερα μόλις έχω...
- Το τελείωμα της οροφής στην θέση του οδηγού είναι απαράδεκτο,
-
Η λέξη 'κουράγιο' είναι πολύ λίγη δυστυχώς !!!!!!!!!
-
Περαστικά.. Πραγματικά είναι κρίμα..
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Η λέξη 'κουράγιο' είναι πολύ λίγη δυστυχώς !!!!!!!!!
μπορεί η λέξη κουράγιο να είναι λίγη Κώστα, αλλά η φράση 'Γ@#ώ τον αντίθεό σας θα έρθω εκεί και δεν θα μείνει ρουθούνι' μάλλον θα πιάσει τόπο...
άκου εκεί 'EGKW NTEN KATALAMPAINEI ELLHNIKOS, GAPSTE SE GREEKLISH PARAKALW'
-
Ελεος, τι ειναι ολα αυτα τα προβληματα? Τοσα προβληματα δεν μου εχουν βγαλει ΟΛΑ τα αυτοκινητα που ειχα εως τωρα. Μετα θεωρουσα το 307 ζημιαρικο που αλλαζω 2 ζουαν το χρονο.... Δεν θα ξαναπαραπονεθω ποτε!!!
Ειναι μια περιπτωση υπερβολικου 'χαρακτηρα'?...
Anyway grapse kai esy re anthrwpe greeklish na se katalaboume!!!!
Κουραγιο περαστικα και μακρυα απο ιταλικα
-
holly fuck...
Δεν ξεκινας καλυτερα την διαδικασια πωλησης και οτι γλιτωσεις... μου καθεται ποιο ρεαλιστικο σεναριο απο το να περιμενεις τα λεφτα σου πισω... και ποσο μαλλον επειτα απο δικαστικο αγωνα (χρονοβορος και ψυχοφθορος).
Τι να πω.... καλη τυχη....
-
...Perastika kai makrai na breis syntoma mia lysi.....
Kynigise to mexri telikis..... -
Σταύρο προσπαθώ να θυμηθώ τι είχε γίνει στη δική μου περίπτωση που αφορούσε ανταλλακτικό στα πλαίσια της εγγύησης. Νομίζω με είχαν πάρει τηλέφωνο μετά από καμιά εβδομάδα με απάντηση του τύπου 'μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται'. Η δε τηλεφωνήτρια αν και άσχετη από τεχνικά θέματα, προσπαθούσε να φανταστεί τρόπους για να δικαιολογήσει την εταιρεία. Όσο για το email και τα greeklish που απαιτούν το είχα γραψει και παλαιότερα στο φόρουμ των 4Τ, στο είχα πει και εσένα. Και φυσικά αυτή που μας φταίει είναι η τρομερή FIAT AUTO HELLAS η οποία είναι υπεύθυνη επί του θέματος. Απλά απαράδεκτο το after-sales. Σήμερα μάλιστα κοιτούσα σε μια εφημερίδα μια έρευνα η οποία ανέφερε ότι η κύρια αιτία (68% για την ακρίβεια) που φεύγουν οι πελάτες από μια εταιρεία είναι η κακή αντιμετώπιση-εξυπηρέτηση από την εταιρεία. Το νέο μας καμάρι, ο καινούργιος CEO φαίνεται να έχει καταλάβει τα μαύρα μας τα χάλια στον τομέα αυτό. Όσο ζω ελπίζω!
-
Κουράγιο !
Μίλαμε μας έστειλες κανονικότατα. Τι να πρωτοσχολιάσει κάποιος ;
Έχω μείνει πραγματικά άφωνος.Στην πυρά !!
Όχι τίποτα άλλο, με είχες ψιλοψήσει νa την δοκιμάσω σε κανονικό test drive !!!
-
Μηπως, εκανες το κλασσικο 'λαθος' και αγορασες Ιταλικο αυτοκινητο με το που βγηκε στην αγορα?
Μετα απο ενα χρονο καλυτερα, και αυτο μαλλον ισχυει για τα περισσοτερα Ευρωπαΐκά.
Απο εκει και περα, γνωμη μου ειναι, να συγκεντρωθεις στο θεμα, επιλυση των προβληματων, και ασε το Πουντο.
Δικιο εχεις, πληρωσες πολλα λεφτα, και πρεπει η Αλφα Ρομεο να σε εξυπηρετησει, με το να σου διορθωσει ΟΛΑ τα προβληματα, ή να σου δωσει αλλο αυτοκινητο.
Θελει, λιγο ηρεμια και καθαρο μυαλο, χαμηλους τονους, ωστε αρχικως τουλαχιστον, να παρεις με το μερος σου, ολους τους εμπλεκομενους, οι οποιοι μαλιστα, δεν εβαλαν ουτε μια βιδα στο αυτικινητο σου, και μιλαω για τους πωλητες, το συνεγειο και την Φιατ Ελλας.
Ισως, καλο θα ηταν να επικοινωνησεις και με το ΙΝ.ΚΑ. για συμβουλες.
Καλη τυχη φιλε μας
-
Λυπαμαι για την ταλαιπωρια σου ,καλο κουραγιο και καλο ξεμπλεξιμο!
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Λυπαμαι για την ταλαιπωρια σου ,καλο κουραγιο και καλο ξεμπλεξιμο!Τελικα μηπως εχω δικιο οταν εγραφα σε καποιο thread την αποψη οτι τα ιταλικα παρουσιαζουν προβληματα πιο συχνα απο αλλες μαρκες?Και τοτε επεσαν πανω μου ολα τα μελη του alfisti .gr με σχολια του τυπου 'θες και τα λες ή σου ξεφευγουν' και αλλα παρομοια!Εδω δεν εχουν να κανουν καποιο εξυπνο σχολιο αναλογου ηθους και υφους ή τους εφυγε η 'μαγκια'
Μάλλον δεν διάβασες -ή κάνεις πως δεν διάβασες- την τελευταία πρόταση του post του sado...
@sado Ελπίζω να σου αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο...κρίμα
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Λυπαμαι για την ταλαιπωρια σου ,καλο κουραγιο και καλο ξεμπλεξιμο!
Τελικα μηπως εχω δικιο οταν εγραφα σε καποιο thread την αποψη οτι τα ιταλικα παρουσιαζουν προβληματα πιο συχνα απο αλλες μαρκες?Και τοτε επεσαν πανω μου ολα τα μελη του alfisti .gr με σχολια του τυπου 'θες και τα λες ή σου ξεφευγουν' και αλλα παρομοια!Εδω δεν εχουν να κανουν καποιο εξυπνο σχολιο αναλογου ηθους και υφους ή τους εφυγε η 'μαγκια'
Μάλλον δεν διάβασες -ή κάνεις πως δεν διάβασες- την τελευταία πρόταση του post του sado...
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
.........μελη του alfisti .gr με σχολια του τυπου 'θες και τα λες ή σου ξεφευγουν' και αλλα παρομοια!Εδω δεν εχουν να κανουν καποιο εξυπνο σχολιο αναλογου ηθους και υφους ή τους εφυγε η 'μαγκια'θα το κάνουμε ΚΑΙ αυτό το θρεντ μπάχαλο???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
.........μελη του alfisti .gr με σχολια του τυπου 'θες και τα λες ή σου ξεφευγουν' και αλλα παρομοια!Εδω δεν εχουν να κανουν καποιο εξυπνο σχολιο αναλογου ηθους και υφους ή τους εφυγε η 'μαγκια'
θα το κάνουμε ΚΑΙ αυτό το θρεντ μπάχαλο???
-
Λοιπόν,
Ο άνθρωπος έχει ένα πρόβλημα που θέλησε να μοιραστεί μαζί μας (και καλά έκανε).
Παρακαλώ, γενικεύσεις, ειρωνιούλες, προκλητικά σχόλια, αντιπαραθέσεις μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών και λοιπά χαριτωμένα να αποφεύγονται.[moderator]
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Λοιπόν,Ο άνθρωπος έχει ένα πρόβλημα που θέλησε να μοιραστεί μαζί μας (και καλά έκανε).
Παρακαλώ, γενικεύσεις, ειρωνιούλες, προκλητικά σχόλια, αντιπαραθέσεις μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών και λοιπά χαριτωμένα να αποφεύγονται.[moderator]
-
Για μένα, το θέμα δεν είναι τόσο τα προβλήματα της GT,
όσο η ίδια η ψυχολογία του αγοραστή...
Η ψυχολογία, του να διαθέτεις ένα μεγάλο ποσό για αυτοκίνητο,
κι αυτό να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου,
να μην αντιπροσωπεύει τα χρήματά του...
Γράμμα στην Alfa Romeo Ελλάς....