-
Για σας παίδες,χρειάζομαι τη βοήθειά σας σε κάτι.
Πρόσφατα άλλαξα τελικό στο yaris,
βγάζοντας το παλιό διαπιστωσα ότι είχε σκουριάσει σε μεγάλο βαθμό,σε σημείο που να ξεφλουδίζονται κομμάτια (δεν έχει τρυπήσει πουθενά).Πώς μπορώ λοιπόν να το συντηρήσω?Σκέφτηκα να το τρίψω με γιαλόχαρτο για να φύγουν οι σκουριές και μετά να το περάσω με ένα ειδικό σπρέυ πίσας.
Είναι σωστό αυτό ή όταν το επανατοποθετήσω θα μυρίζει πίσα όταν ζεσταίνεται η εξάτμιση?
Το σπρέυ αυτό το έχω δει να το βάζουν στο πάτωμα του αυτοκινήτου αν υπάρχει κάποια γρατζουνιά στο σασί από κάτω.Υπάρχει κάποιο άλλο προϊόν που προτείνετε?Πείτε μου τι να κάνω γιατί δεν θέλω να το πετάξω,αλλά όταν πουλήσω το αυτοκίνητο να βγάλω το καλό τελικό και να βάλω το παλιό.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Για σας παίδες,χρειάζομαι τη βοήθειά σας σε κάτι.
Πρόσφατα άλλαξα τελικό στο yaris,
βγάζοντας το παλιό διαπιστωσα ότι είχε σκουριάσει σε μεγάλο βαθμό,σε σημείο που να ξεφλουδίζονται κομμάτια (δεν έχει τρυπήσει πουθενά).Πώς μπορώ λοιπόν να το συντηρήσω?Σκέφτηκα να το τρίψω με γιαλόχαρτο για να φύγουν οι σκουριές και μετά να το περάσω με ένα ειδικό σπρέυ πίσας.
Είναι σωστό αυτό ή όταν το επανατοποθετήσω θα μυρίζει πίσα όταν ζεσταίνεται η εξάτμιση?
Το σπρέυ αυτό το έχω δει να το βάζουν στο πάτωμα του αυτοκινήτου αν υπάρχει κάποια γρατζουνιά στο σασί από κάτω.Υπάρχει κάποιο άλλο προϊόν που προτείνετε?Πείτε μου τι να κάνω γιατί δεν θέλω να το πετάξω,αλλά όταν πουλήσω το αυτοκίνητο να βγάλω το καλό τελικό και να βάλω το παλιό.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Για σας παίδες,χρειάζομαι τη βοήθειά σας σε κάτι.
Πρόσφατα άλλαξα τελικό στο yaris,
βγάζοντας το παλιό διαπιστωσα ότι είχε σκουριάσει σε μεγάλο βαθμό,σε σημείο που να ξεφλουδίζονται κομμάτια (δεν έχει τρυπήσει πουθενά).Πώς μπορώ λοιπόν να το συντηρήσω?Σκέφτηκα να το τρίψω με γιαλόχαρτο για να φύγουν οι σκουριές και μετά να το περάσω με ένα ειδικό σπρέυ πίσας.
Είναι σωστό αυτό ή όταν το επανατοποθετήσω θα μυρίζει πίσα όταν ζεσταίνεται η εξάτμιση?
Το σπρέυ αυτό το έχω δει να το βάζουν στο πάτωμα του αυτοκινήτου αν υπάρχει κάποια γρατζουνιά στο σασί από κάτω.Υπάρχει κάποιο άλλο προϊόν που προτείνετε?Πείτε μου τι να κάνω γιατί δεν θέλω να το πετάξω,αλλά όταν πουλήσω το αυτοκίνητο να βγάλω το καλό τελικό και να βάλω το παλιό.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Για την εξατμιση υπαρχει ειδικο σπρευ θερμοκρασιας και μαλιστα συστηνετε να το περασεις οταν ειναι ζεστο το μερος που θα βαψεις, υπαρχει σε μαυρο αλλα νομιζω υπαρχει και σε αλλα χρωματα ακομη και αχρωμο.
-
Ο χρήστης panoss έγραψε:
Για την εξατμιση υπαρχει ειδικο σπρευ θερμοκρασιας και μαλιστα συστηνετε να το περασεις οταν ειναι ζεστο το μερος που θα βαψεις, υπαρχει σε μαυρο αλλα νομιζω υπαρχει και σε αλλα χρωματα ακομη και αχρωμο.Τι ακριβώς κάνει αυτό το σπρέυ?Θα εμποδίσει την παραιτέρω διάβρωση της εξάτμισης?
-
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
FYIπολύ καλό.
1)τι υλικά χρησιμοποιήσατε
2)μετά δεν μύριζε η μπογιά όταν ζεσταινόταν η εξάτμιση?
-
Μόνο με αμμοβολή καθαρίζει η σκουριά , όπως έκανε ο Νίκος στο αγωνιστικό.
Προσοχή όμως γιατί μετά σκουριάζει αμέσως (ούτε δαχτυλιές δεν θέλει !! )
Χρειάζεται αμέσως μετά ένα πέρασμα με αστάρι υψηλής θερμοκρασίας πριν ξαναπιάσει επιφανειακή σκουριά. Μετά βάψιμο με χρώμα υψηλής θερμοκρασίας.Δεν είναι μεγάλη η ταλαιπωρία όμως για ένα καζανάκι ;;
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Μόνο με αμμοβολή καθαρίζει η σκουριά , όπως έκανε ο Νίκος στο αγωνιστικό.
Προσοχή όμως γιατί μετά σκουριάζει αμέσως (ούτε δαχτυλιές δεν θέλει !! )
Χρειάζεται αμέσως μετά ένα πέρασμα με αστάρι υψηλής θερμοκρασίας πριν ξαναπιάσει επιφανειακή σκουριά. Μετά βάψιμο με χρώμα υψηλής θερμοκρασίας.Δεν είναι μεγάλη η ταλαιπωρία όμως για ένα καζανάκι ;;
έλα μωρέ,σε δουλειά να βρισκόμαστε,σε 1 μήνα τελειώνω οπότε μετά όλο με το αυτοκίνητο θα ασχολούμαι.....
-
Η εξάτμιση αρχίζει να σκουριάζει από μέσα λόγω της θερμοκρασίας, του νερού και των οξέων που δημιουργούνται από τη διαδικασία της καύσης.
Εξωτερικά σκουριάζει πολύ λιγότερο, εκτός αν οδηγείς το αμάξι τα Σαββατοκύριακα στα χιόνια με τα αλάτια (όπως εγώ). Σ' αυτή τη περίπτωση αν θέλεις να διατηρηθεί η εξάτμιση το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να την ξεπλύνεις. Εάν τη βάψεις για προστασία, τότε από τις μεγάλες συστολοδιαστολές λόγω θερμοκρασιών, η βαφή θα ραγίσει και τελικά θα σκουριάσει πιο γρήγορα. Αυτός είναι ο λόγος που κανένας κατασκευαστής εξατμίσεων δεν βάφει για προστασία τα προϊόντα του.
Boηθεια για συντήρηση εξάτμισης