Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Boηθεια για συντήρηση εξάτμισης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Boηθεια για συντήρηση εξάτμισης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrios last edited by

      Για σας παίδες,χρειάζομαι τη βοήθειά σας σε κάτι.

      Πρόσφατα άλλαξα τελικό στο yaris,
      βγάζοντας το παλιό διαπιστωσα ότι είχε σκουριάσει σε μεγάλο βαθμό,σε σημείο που να ξεφλουδίζονται κομμάτια (δεν έχει τρυπήσει πουθενά).

      Πώς μπορώ λοιπόν να το συντηρήσω?Σκέφτηκα να το τρίψω με γιαλόχαρτο για να φύγουν οι σκουριές και μετά να το περάσω με ένα ειδικό σπρέυ πίσας.
      Είναι σωστό αυτό ή όταν το επανατοποθετήσω θα μυρίζει πίσα όταν ζεσταίνεται η εξάτμιση?
      Το σπρέυ αυτό το έχω δει να το βάζουν στο πάτωμα του αυτοκινήτου αν υπάρχει κάποια γρατζουνιά στο σασί από κάτω.

      Υπάρχει κάποιο άλλο προϊόν που προτείνετε?Πείτε μου τι να κάνω γιατί δεν θέλω να το πετάξω,αλλά όταν πουλήσω το αυτοκίνητο να βγάλω το καλό τελικό και να βάλω το παλιό.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimitrios last edited by

        Για σας παίδες,χρειάζομαι τη βοήθειά σας σε κάτι.

        Πρόσφατα άλλαξα τελικό στο yaris,
        βγάζοντας το παλιό διαπιστωσα ότι είχε σκουριάσει σε μεγάλο βαθμό,σε σημείο που να ξεφλουδίζονται κομμάτια (δεν έχει τρυπήσει πουθενά).

        Πώς μπορώ λοιπόν να το συντηρήσω?Σκέφτηκα να το τρίψω με γιαλόχαρτο για να φύγουν οι σκουριές και μετά να το περάσω με ένα ειδικό σπρέυ πίσας.
        Είναι σωστό αυτό ή όταν το επανατοποθετήσω θα μυρίζει πίσα όταν ζεσταίνεται η εξάτμιση?
        Το σπρέυ αυτό το έχω δει να το βάζουν στο πάτωμα του αυτοκινήτου αν υπάρχει κάποια γρατζουνιά στο σασί από κάτω.

        Υπάρχει κάποιο άλλο προϊόν που προτείνετε?Πείτε μου τι να κάνω γιατί δεν θέλω να το πετάξω,αλλά όταν πουλήσω το αυτοκίνητο να βγάλω το καλό τελικό και να βάλω το παλιό.

        Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitrios last edited by

          Για σας παίδες,χρειάζομαι τη βοήθειά σας σε κάτι.

          Πρόσφατα άλλαξα τελικό στο yaris,
          βγάζοντας το παλιό διαπιστωσα ότι είχε σκουριάσει σε μεγάλο βαθμό,σε σημείο που να ξεφλουδίζονται κομμάτια (δεν έχει τρυπήσει πουθενά).

          Πώς μπορώ λοιπόν να το συντηρήσω?Σκέφτηκα να το τρίψω με γιαλόχαρτο για να φύγουν οι σκουριές και μετά να το περάσω με ένα ειδικό σπρέυ πίσας.
          Είναι σωστό αυτό ή όταν το επανατοποθετήσω θα μυρίζει πίσα όταν ζεσταίνεται η εξάτμιση?
          Το σπρέυ αυτό το έχω δει να το βάζουν στο πάτωμα του αυτοκινήτου αν υπάρχει κάποια γρατζουνιά στο σασί από κάτω.

          Υπάρχει κάποιο άλλο προϊόν που προτείνετε?Πείτε μου τι να κάνω γιατί δεν θέλω να το πετάξω,αλλά όταν πουλήσω το αυτοκίνητο να βγάλω το καλό τελικό και να βάλω το παλιό.

          Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            panoss last edited by

            Για την εξατμιση υπαρχει ειδικο σπρευ θερμοκρασιας και μαλιστα συστηνετε να το περασεις οταν ειναι ζεστο το μερος που θα βαψεις, υπαρχει σε μαυρο αλλα νομιζω υπαρχει και σε αλλα χρωματα ακομη και αχρωμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrios last edited by

              Ο χρήστης panoss έγραψε:
              Για την εξατμιση υπαρχει ειδικο σπρευ θερμοκρασιας και μαλιστα συστηνετε να το περασεις οταν ειναι ζεστο το μερος που θα βαψεις, υπαρχει σε μαυρο αλλα νομιζω υπαρχει και σε αλλα χρωματα ακομη και αχρωμο.

              Τι ακριβώς κάνει αυτό το σπρέυ?Θα εμποδίσει την παραιτέρω διάβρωση της εξάτμισης?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                glf last edited by

                FYI

                http://www.galfas.gr/racing/car.asp

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitrios last edited by

                  Ο χρήστης glf έγραψε:
                  FYI

                  http://www.galfas.gr/racing/car.asp

                  πολύ καλό.

                  1)τι υλικά χρησιμοποιήσατε

                  2)μετά δεν μύριζε η μπογιά όταν ζεσταινόταν η εξάτμιση?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Μόνο με αμμοβολή καθαρίζει η σκουριά , όπως έκανε ο Νίκος στο αγωνιστικό.
                    Προσοχή όμως γιατί μετά σκουριάζει αμέσως (ούτε δαχτυλιές δεν θέλει !! )
                    Χρειάζεται αμέσως μετά ένα πέρασμα με αστάρι υψηλής θερμοκρασίας πριν ξαναπιάσει επιφανειακή σκουριά. Μετά βάψιμο με χρώμα υψηλής θερμοκρασίας.

                    Δεν είναι μεγάλη η ταλαιπωρία όμως για ένα καζανάκι ;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitrios last edited by

                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                      Μόνο με αμμοβολή καθαρίζει η σκουριά , όπως έκανε ο Νίκος στο αγωνιστικό.
                      Προσοχή όμως γιατί μετά σκουριάζει αμέσως (ούτε δαχτυλιές δεν θέλει !! )
                      Χρειάζεται αμέσως μετά ένα πέρασμα με αστάρι υψηλής θερμοκρασίας πριν ξαναπιάσει επιφανειακή σκουριά. Μετά βάψιμο με χρώμα υψηλής θερμοκρασίας.

                      Δεν είναι μεγάλη η ταλαιπωρία όμως για ένα καζανάκι ;;

                      έλα μωρέ,σε δουλειά να βρισκόμαστε,σε 1 μήνα τελειώνω οπότε μετά όλο με το αυτοκίνητο θα ασχολούμαι.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        leonp last edited by

                        Η εξάτμιση αρχίζει να σκουριάζει από μέσα λόγω της θερμοκρασίας, του νερού και των οξέων που δημιουργούνται από τη διαδικασία της καύσης.

                        Εξωτερικά σκουριάζει πολύ λιγότερο, εκτός αν οδηγείς το αμάξι τα Σαββατοκύριακα στα χιόνια με τα αλάτια (όπως εγώ). Σ' αυτή τη περίπτωση αν θέλεις να διατηρηθεί η εξάτμιση το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να την ξεπλύνεις. Εάν τη βάψεις για προστασία, τότε από τις μεγάλες συστολοδιαστολές λόγω θερμοκρασιών, η βαφή θα ραγίσει και τελικά θα σκουριάσει πιο γρήγορα. Αυτός είναι ο λόγος που κανένας κατασκευαστής εξατμίσεων δεν βάφει για προστασία τα προϊόντα του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr