-
Έχοντας αποφασίσει την συμετοχή μας στο 52ο Ράλλυ Ακρόπολις, έχω τις εξής απορίες:
-
Μπορώ να τρέξω με αναγωμομένη πυρόσβεση (όπως προβλέπει ο κανονισμός της ΕΘΕΑ) Η δική μου είναι ηλεκτρική ΟΜΡ
-
Τί γίνεται με τα φιλμ:
α. στα παράθυρα
β. στο πίσω τζάμι
Είναι υποχρεωτικά ή όχι. Είναι τα παράθυρα LAMINATED ή όχι; (PEUGEOT 106 Rallye) -
Με τους καταλύτες τι γίνεται; Σε grN μπορώ να έχω του εργοστασίου, αλλά άκουσα ότι αν το δηλώσω grA πρεπει να έχω διαπιστευμένο (ομολογκέ) του εμπορίου..ισχύει;
Ευχαριστώ
-
-
Έχοντας αποφασίσει την συμετοχή μας στο 52ο Ράλλυ Ακρόπολις, έχω τις εξής απορίες:
-
Μπορώ να τρέξω με αναγωμομένη πυρόσβεση (όπως προβλέπει ο κανονισμός της ΕΘΕΑ) Η δική μου είναι ηλεκτρική ΟΜΡ
-
Τί γίνεται με τα φιλμ:
α. στα παράθυρα
β. στο πίσω τζάμι
Είναι υποχρεωτικά ή όχι. Είναι τα παράθυρα LAMINATED ή όχι; (PEUGEOT 106 Rallye) -
Με τους καταλύτες τι γίνεται; Σε grN μπορώ να έχω του εργοστασίου, αλλά άκουσα ότι αν το δηλώσω grA πρεπει να έχω διαπιστευμένο (ομολογκέ) του εμπορίου..ισχύει;
Ευχαριστώ
-
-
Έχοντας αποφασίσει την συμετοχή μας στο 52ο Ράλλυ Ακρόπολις, έχω τις εξής απορίες:
-
Μπορώ να τρέξω με αναγωμομένη πυρόσβεση (όπως προβλέπει ο κανονισμός της ΕΘΕΑ) Η δική μου είναι ηλεκτρική ΟΜΡ
-
Τί γίνεται με τα φιλμ:
α. στα παράθυρα
β. στο πίσω τζάμι
Είναι υποχρεωτικά ή όχι. Είναι τα παράθυρα LAMINATED ή όχι; (PEUGEOT 106 Rallye) -
Με τους καταλύτες τι γίνεται; Σε grN μπορώ να έχω του εργοστασίου, αλλά άκουσα ότι αν το δηλώσω grA πρεπει να έχω διαπιστευμένο (ομολογκέ) του εμπορίου..ισχύει;
Ευχαριστώ
-
-
Η αναγόμωση πρέπει να έχει γίνει απο το εργοστάσιο κατασκευής η από εφουσιοδοτημένο απο το εργοστάσιο αντιπρόσωπο με τα ίδια υλικά ( AFFF κλπ)
Οι μεμβράνες είναι υποχρεωτικές και πρόσεξε να έχουν ανοίγματα για να βλέπουν μέσα.
Για τον καταλύτη σε GrN δεν έχεις πρόβλημα με τον νορμάλ και ίσως και για GrA αλλά δεν είμαι σίγουρος.
-
Σε { } βρίσκονται κάποιες απορίες μου.
από τον συμπληρωματικό κανονισμό του Ράλλυ Ακρόπολις:
12.3.3Παράθυρα Τα ανακλαστικά, ή φιμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στα πλαϊνά παράθυρα είναι υποχρεωτικά, σύμφωνα με το Παράρτημα J 253.11. Τα ανακλαστικά, ή φιμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στο πίσω παρμπρίζ επιτρέπονται. Ολα τα φιλμ πρέπει να έχουν μια οπή από την οποία να είναι ορατά τα άτομα που βρίσκονται στο αυτοκίνητο.
{'Αρα το πίσω παρμπρίζ δεν είναι υποχρεωτικό?}
Παράρτημα J 253.11
-
ΠAPAΘYPA
Τα παράθυρα πρέπει να είναι πιστοποιημένα για χρήση δρόμου. Σαν απόδειξη ισχύουν και τα στοιχεία που αναγράφονται σε αυτά. Το παρμπρίζ υποχρεωτικά πρέπει να είναι από γυαλί σε φύλλα (LAMINATED).
Επιτρέπεται η χρήση μιας λωρίδας για προστασία από τον ήλιο, με την προϋπόθεση πως επιτρέπει στους επιβάτες να βλέπουν τα οδικά σήματα και τα φανάρια.
Η χρήση φυμέ κρύσταλλου ή / και φιλμ ασφαλείας επιτρέπεται στα πλαϊνά και πίσω παράθυρα. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να είναι εφικτό για ένα άνθρωπο που στέκεται 5 m μακριά από το αυτοκίνητο να δει τον οδηγό και τα περιεχόμενα του αυτοκινήτου.
Σε αγώνες ράλλυ μόνον, επιτρέπεται {δεν επιβάλεται} η χρήση στα πλευρικά και πίσω παράθυρα ανακλαστικών και εγχρώμων (φιμέ) φιλμ με τους παρακάτω όρους:
Πρέπει να υπάρχουν ανοίγματα που να επιτρέπουν σε ένα άτομο εκτός του αυτοκινήτου να μπορεί να βλέπει τον οδηγό καθώς και το περιεχόμενο του αυτοκινήτου.
Ο συμπληρωματικός κανονισμός του αγώνα πρέπει να αναφέρει ότι επιτρέπονται αυτά τα φίλμ.
Eφαρμογή: {?????}
Yποχρεωτικά για τις ομάδες N, A και B.
Για Rally: αν δεν χρησιμοποιούνται ανακλαστικά ή φιμέ φίλμ ή αν τα πλαϊνά παράθυρα και η γυάλινη ηλιοροφή δεν είναι κατασκευασμένα από γυαλί σε φύλλα (laminated), η χρήση διαφανών και άχρωμων αντιθραυστικών φιλμ στα πλαϊνά παράθυρα είναι υποχρεωτική. Το πάχος αυτών των φιλμ δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 100 μικρά.
από την εγκύκλιο τεχνικ;ών κανονισμών 2005 της ΕΘΕΑ (απλά δεν ξέρω εάν ισχύει και για Ακρόπολις)
10 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ? ΑΝΑΓΟΜΩΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣΗ συντήρηση - αναγόμωση των αναγνωρισμένων (homologated) εγκατεστημένων συστημάτων πυρόσβεσης πρέπει να γίνεται από τον κατασκευαστή τους ή τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του. Ο κατασκευαστής ή ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για την ενημέρωση της αρχικής αυτοκόλλητης ετικέττας του συστήματος.
Κατ΄ εξαίρεση επιτρέπεται η συντήρηση - αναγόμωση των εν λόγω συστημάτων από τρίτους, εκτός του κατασκευαστή ή του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου του, με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
· Ο συντηρητής - αναγομωτής είναι κατάλληλα εξουσιοδοτημένος - αδειοδοτημένος από το Κράτος τεχνίτης συστημάτων πυρόσβεσης
· Η συντήρηση - αναγόμωση του αναγνωρισμένου εγκατεστημένου συστήματος πυρόσβεσης γίνεται σύμφωνα με το δελτίο αναγνώρισής του. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιείται ακριβώς το ίδιο υλικό (άρθρο 201), η ίδια ποσότητα (άρθρο 202), πίεση (άρθρο 205) και λοιπές συνθήκες που αναφέρονται στο δελτίο αναγνώρισης. Τέτοιες πληροφορίες περιλαμβάνονται σε συνοπτκή μορφή σε σχετική τεχνική λίστα. Το πλήρες δελτίο αναγνώρισης είναι διαθέσιμο από το δικτυακό τόπο (Web site) της Δ.Ο.Α.: http://www.fia.com/resources/documents/ ... system.pdf αλλά και από τον κατασκευαστή / αντιπρόσωπο του συστήματος
· Πιστοποιεί το παραπάνω γεγονός με κατάλληλη ετικέττα, η οποία επικολλάται πάνω στον πυροσβεστήρα και αναγράφει τον αριθμό της αναγνώρισης του συστήματος (της μορφής ?Ex..?), το υλικό, την ποσότητα και την πίεση. Η ετικέττα σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να είναι αφαιρούμενη, ούτε να καλύπτει την αρχική ετικέττα του κατασκευαστή
· Συνοδεύει το σύστημα με ξεχωριστή υπεύθυνη δήλωση για τα παραπάνω, κατάλληλα σφραγισμένη και υπογραμμένη. Η δήλωση αυτή πρέπει πάντοτε να είναι διαθέσιμη στους τεχνικούς εφόρους κατά τους ελέγχους εξακρίβωσης.
Το σύστημα θεωρείται πως βρίσκεται σε ισχύ για όσο διάστημα καθορίζει ο κατασκευαστής ή ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπός τους ή, σε περίπτωση που η συντήρηση γίνει από τρίτο, για 2 έτη μετά την ημερομηνία συντήρησης - αναγόμωσής του.
-
-
Σε περίπτωση αγώνων WRC υπερισχύουν οι κανονισμοί της FIA και ο κανονισμός του συγκεκριμένου αγώνα ( Ακρόπολις ) απο τις πιθανές ελευθερίες που έχει δώσει κάθε Εθνική επιτροπή για να διευκολήνει τους αγωνιζόμενους της εκάστοτε χώρας ή και για λόγους κόστους του Εθνικού Πρωταθλήματος.
Δές καλύτερα το site της FIA που αναφέρονται όλα με λεπτομέρειες.
-
Ο χρήστης nik έγραψε:
Έχοντας αποφασίσει την συμετοχή μας στο 52ο Ράλλυ Ακρόπολις, έχω τις εξής απορίες:- Μπορώ να τρέξω με αναγωμομένη πυρόσβεση (όπως προβλέπει ο κανονισμός της ΕΘΕΑ) Η δική μου είναι ηλεκτρική ΟΜΡ
Ναι, αν η αναγόμωση γίνει σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΕΘΕΑ (με τα προβλεπόμενα από το δελτίο αναγνώρισης της πυρόσβεσης υλικά, ποσότητες και πιέσεις και με υπεύθυνη δήλωση του αναγομωτή για όλα αυτά, δηλ. να λέει τι ακριβώς έβαλε και πόσο).
- Τί γίνεται με τα φιλμ:
α. στα παράθυρα
Αν τα πλαϊνά παράθυρα ΔΕΝ είναι laminated, τότε το φίλμ (είτε διαφανές είτε φυμέ είτε ανακλαστικό) είναι υποχρεωτικό.
β. στο πίσω τζάμι
Είναι προαιρετικό.
Είναι υποχρεωτικά ή όχι. Είναι τα παράθυρα LAMINATED ή όχι; (PEUGEOT 106 Rallye)
Tο λέει στη 'σφραγίδα' που έχουν σε μία κάτω γωνία τους, μάλλον δεν είναι στο 106 (όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα)
- Με τους καταλύτες τι γίνεται; Σε grN μπορώ να έχω του εργοστασίου, αλλά άκουσα ότι αν το δηλώσω grA πρεπει να έχω διαπιστευμένο (ομολογκέ) του εμπορίου..ισχύει;
Ευχαριστώ
Οχι δεν ισχύει, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA (που για το Ακρόπολις και το ΕΛΠΑ υπερισχύουν των εθνικών, οι οποίοι ορίζουν ως προαιρετικούς τους καταλύτες) πρέπει να έχεις καταλύτη, δεν ορίζεται όμως πουθενά τι είδους, συνεπώς μπορείς να έχεις και τον παραγωγής (αν και μάλλον ζημιά θα γίνει με τον καταλύτη παραγωγής σε αγωνιστικό μοτέρ, πρόσεξέ το αυτό). Πάντως να ξέρεις πως αυτό είναι ένα σημείο που (αν δεν γίνει κάποια ένσταση) συνήθως ΔΕΝ ελέγχεται στα 'μη FIA' αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οχι δεν ισχύει, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA (που για το Ακρόπολις και το ΕΛΠΑ υπερισχύουν των εθνικών, οι οποίοι ορίζουν ως προαιρετικούς τους καταλύτες) πρέπει να έχεις καταλύτη, δεν ορίζεται όμως πουθενά τι είδους, συνεπώς μπορείς να έχεις και τον παραγωγής (αν και μάλλον ζημιά θα γίνει με τον καταλύτη παραγωγής σε αγωνιστικό μοτέρ, πρόσεξέ το αυτό). Πάντως να ξέρεις πως αυτό είναι ένα σημείο που (αν δεν γίνει κάποια ένσταση) συνήθως ΔΕΝ ελέγχεται στα 'μη FIA' αυτοκίνητα
Eυχαριστώ nass, ελπίζω να έχεις δίκιο για τους καταλύτες ααα.. και το moter μου είναι απλό. Ούτε χρόνος ούτε χρήμα για πείραγμα.
-
nass ,
Τις προηγούμενες χρονιές είχατε βγάλει κάτι οδηγίες , για τους Ελληνες σε Ακρόπολις και ΕΛΠΑ , για το τι αλλαγές και λεπτομέρειες πρέπει να προσέξουν.
Θα βγεί κάτι παρόμοιο φέτος ?
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
nass ,Τις προηγούμενες χρονιές είχατε βγάλει κάτι οδηγίες , για τους Ελληνες σε Ακρόπολις και ΕΛΠΑ , για το τι αλλαγές και λεπτομέρειες πρέπει να προσέξουν.
Θα βγεί κάτι παρόμοιο φέτος ?
Υπάρχει στο Rally Guide 2 αλλά είναι το ίδιο με πέρισι.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
nass ,
Τις προηγούμενες χρονιές είχατε βγάλει κάτι οδηγίες , για τους Ελληνες σε Ακρόπολις και ΕΛΠΑ , για το τι αλλαγές και λεπτομέρειες πρέπει να προσέξουν.
Θα βγεί κάτι παρόμοιο φέτος ?
Υπάρχει στο Rally Guide 2 αλλά είναι το ίδιο με πέρισι.
Που είναι το Rally Guide 2 ? δεν το βρήκα στη σελίδα του αγώνα?
-
Δεν έχει βγει ακόμη !
Σύμφωνα με τον κανονισμό του αγώνα θα βγεί 25 Μαίου.
-
-
Αν είναι το ίδιο με το περσυνό:
http://2004.acropolisrally.gr/el/competitors.php -
Όλα τα αυτοκίνητα δρόμου έχουν κρύσταλλα ασφαλείας (sekurit, κλπ) τα οποία είναι φύλλα τζαμιού με φύλλα πλαστικού ανάμεσα. Δεν νομίζω ότι θέλουν κάτι περισσότερο οι κανονισμοί ράλυ. Η πρόβλεψη μάλλον είναι για τζάμια από πλεξιγλάς και παρεμφερή υλικά.
-
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
- Αν είναι το ίδιο με το περσυνό:
http://2004.acropolisrally.gr/el/competitors.php
Οχι όλο το RG2, αλλά οι 2 σελίδες τεχνικών θεμάτων ναι.
- Όλα τα αυτοκίνητα δρόμου έχουν κρύσταλλα ασφαλείας (sekurit, κλπ) τα οποία είναι φύλλα τζαμιού με φύλλα πλαστικού ανάμεσα. Δεν νομίζω ότι θέλουν κάτι περισσότερο οι κανονισμοί ράλυ. Η πρόβλεψη μάλλον είναι για τζάμια από πλεξιγλάς και παρεμφερή υλικά.
Υπάρχουν 2 ειδών τζάμια ασφαλείας: τα laminated, τα οποία είναι αυτό που λες, δηλ. τζάμι-διαφανές πλαστικό-τζάμι, και τα οποία χρησιμοποιούνται σε εμπρός και πίσω παρμπριζ, και όταν σπάσουν παραμένουν στη θέση τους σε ένα κομμάτι, αν και ραγισμένο, και τα securit, τα οποία όταν σπάσουν γίνονται χιλιάδες κομματάκια σαν κόκκοι ρυζιού, και τα οποία χρησιμοποιούνται στα πλαϊνά τζάμια σχεδόν όλων των μοντέρων αυτοκινήτων. Η ιδέα λοιπόν με τις μεμβράνες στα πλαϊνά τζάμια είναι, αν σπάσει το τζάμι του αγωνιστικού, να μη γίνει χιλιάδες κομματάκια, αλλά να συμπεριφερθεί σαν laminated. Μόνο λοιπόν αν τα πλαϊνά τζάμια είναι laminated (που δε νομίζω...) εξαιρούνται της υποχρέωσης φιλμ. Δεν έχει να κάνει με plexiglass κτλ., δεν υπάρχουν εξάλλου πια τέτοια αυτοκίνητα (εκτός από τα ομάδας Ε, τα οποία όμως δεν τρέχουν στο Ακρόπολις)
- Αν είναι το ίδιο με το περσυνό:
-
Α, γράψε λάθος! Και έλεγα γιατί το παρμπρίζ και τα πλαϊνά έχουν άλλες ενδείξεις...
ΑΠΟΡΙΕΣ ???