Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή Απλό air-condition => αυτόματο air-condition.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή Απλό air-condition => αυτόματο air-condition.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    8
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kio last edited by

      Σκέφτομαι να σχεδιάσω κύκλωμα ( με μικροελεγκτή και οθόνη LCD ) το οποίο ανάλογα με την επιλεγμένη θερμοκρασία θα ανοιγοκλείνει αυτόματα το air-condition. Το συνολικό κόστος των υλικών πιστεύω θα είναι λιγότερο από τα 50 ευρώ. Γνωρίζει κανείς:

      1. Aν το συχνό ανοιγο-κλείσιμο του air-condition μπορεί να το χαλάσει η να δημιουργήσει κάποιο άλλο πρόβλημα ;
      2. Αν ο διακόπτης που ανοίγει το air-condition είναι απλός ηλεκτρικός διακόπτης ( δηλαδή δεν κάνει κάποια μηχανική λειτουργία);

      Το αμάξι μου είναι Opel Corsa C.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kio last edited by

        Σκέφτομαι να σχεδιάσω κύκλωμα ( με μικροελεγκτή και οθόνη LCD ) το οποίο ανάλογα με την επιλεγμένη θερμοκρασία θα ανοιγοκλείνει αυτόματα το air-condition. Το συνολικό κόστος των υλικών πιστεύω θα είναι λιγότερο από τα 50 ευρώ. Γνωρίζει κανείς:

        1. Aν το συχνό ανοιγο-κλείσιμο του air-condition μπορεί να το χαλάσει η να δημιουργήσει κάποιο άλλο πρόβλημα ;
        2. Αν ο διακόπτης που ανοίγει το air-condition είναι απλός ηλεκτρικός διακόπτης ( δηλαδή δεν κάνει κάποια μηχανική λειτουργία);

        Το αμάξι μου είναι Opel Corsa C.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kio last edited by

          Σκέφτομαι να σχεδιάσω κύκλωμα ( με μικροελεγκτή και οθόνη LCD ) το οποίο ανάλογα με την επιλεγμένη θερμοκρασία θα ανοιγοκλείνει αυτόματα το air-condition. Το συνολικό κόστος των υλικών πιστεύω θα είναι λιγότερο από τα 50 ευρώ. Γνωρίζει κανείς:

          1. Aν το συχνό ανοιγο-κλείσιμο του air-condition μπορεί να το χαλάσει η να δημιουργήσει κάποιο άλλο πρόβλημα ;
          2. Αν ο διακόπτης που ανοίγει το air-condition είναι απλός ηλεκτρικός διακόπτης ( δηλαδή δεν κάνει κάποια μηχανική λειτουργία);

          Το αμάξι μου είναι Opel Corsa C.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimitrios last edited by

            Ο χρήστης kio έγραψε:
            Σκέφτομαι να σχεδιάσω κύκλωμα ( με μικροελεγκτή και οθόνη LCD ) το οποίο ανάλογα με την επιλεγμένη θερμοκρασία θα ανοιγοκλείνει αυτόματα το air-condition. Το συνολικό κόστος των υλικών πιστεύω θα είναι λιγότερο από τα 50 ευρώ. Γνωρίζει κανείς:

            1. Aν το συχνό ανοιγο-κλείσιμο του air-condition μπορεί να το χαλάσει η να δημιουργήσει κάποιο άλλο πρόβλημα ;
            2. Αν ο διακόπτης που ανοίγει το air-condition είναι απλός ηλεκτρικός διακόπτης ( δηλαδή δεν κάνει κάποια μηχανική λειτουργία);

            Το αμάξι μου είναι Opel Corsa C.

            Υπάρχει ήδη τέτοιο πράγμα.
            Λέγεται check-temp 2.
            To βρίσκεις γύρω στα 70 ευρώ στην Ελλάδα.Κάνε ένα search στο forum κάπου είχα ξαναγράψει για αυτό.

            1)οχι
            2)δες το κύκλωμα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Είχα βάλει πριν πολλά χρόνια (1983) θερμοστάτη από κλιματιστικό στην εισαγωγή του αέρα ανακύκλωσης για ρύθμιση της θερμοκρασίας. Ο θερμοστάτης είχε Δt=1C αλλά ήταν προφανές αν έκλεινε το συμπιεστή, ζεσταινόμουν πριν ξαναλειτουργήσει.

              Νομίζω χρειάζονται τουλάχιστον δύο θερμοστάτες, όταν φθάνει η θερμοκρασία στον πρώτο να ανοιγοκλείνει το συμπιεστή με χρονικό (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να κλείσει το συμπιεστή με τη θερμοκρασία μόνο ο δεύτερος θερμοστάτης. Κάτι ακόμη, όταν δούλευε έτσι ο κλιματισμός, μετά από λίγο είχε φοβερή υγρασία μέσα στο αυτοκίνητο.

              Το καλύτερο για μένα είναι να αφήνω ένα παράθυρο 2-3 δάχτυλα ανοιχτό, δεν κρυώνεις ποτέ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kio last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Είχα βάλει πριν πολλά χρόνια (1983) θερμοστάτη από κλιματιστικό στην εισαγωγή του αέρα ανακύκλωσης για ρύθμιση της θερμοκρασίας. Ο θερμοστάτης είχε Δt=1C αλλά ήταν προφανές αν έκλεινε το συμπιεστή, ζεσταινόμουν πριν ξαναλειτουργήσει.

                Νομίζω χρειάζονται τουλάχιστον δύο θερμοστάτες, όταν φθάνει η θερμοκρασία στον πρώτο να ανοιγοκλείνει το συμπιεστή με χρονικό (π.χ. 30 δευτερόλεπτα) και να κλείσει το συμπιεστή με τη θερμοκρασία μόνο ο δεύτερος θερμοστάτης. Κάτι ακόμη, όταν δούλευε έτσι ο κλιματισμός, μετά από λίγο είχε φοβερή υγρασία μέσα στο αυτοκίνητο.

                Το πρόβλημα με τους θερμοστάτες το έχω σκεφτεί. Για αυτό σκεφτικά να χρησιμοποιήσω 2 ηλεκτρονικά θερμόμετρα (1 εσωτερικό και 1 εξωτερικό ) και ένα απλό προγραμματιζόμενο μικροελεγκτή. Στην περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα, θα έχω την δυνατότητα απλά θα βελτιώσω και θα αναβαθμίσω το λογισμικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  obelix last edited by

                  Ολα τα A/C έχουν ενα θερμοστάτη στον ατμοποιητη τους που κλεινει ντον συμπιεστη οταν η θερμοκρασια του ατμοποιητη φτασει γυρω στους 2-3 βαθμους (στους αεραγωγους ο αερας εινα απο 4-7 βαθμους εκεινει την στιγμη)
                  Σιγουρα θα πρεπει το συστημα σου να εχει εναν αισθητηρα που μετρα την θερμοκρασια της καμπινας,εαν αυτοι ειναι δυο, ενας ψηλα στην οροφη και ενας καπου στην κονσολα θα εχεις πιο ακριβη μετρηση.

                  Καλη τυχη με το εγχειριμα, περιμενουμε εξελιξεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    Πως πρέπει να ρυθμίζεται η θερμοκρασία του συστήματος κλιματισμού και μερική ρύθμιση υγρασίας.

                    Δύο θερμοστάτες, εσωτερικός και εξωτερικός. Όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή τότε η ρύθμιση της εσωτερικής θερμοκρασίας γίνεται με τη μείωση της απόδοσης του κλιματισμού, αλλιώς χρησιμοποιείται η θέρμανση (αυτό γίνεται για να μην αυξάνεται υπερβολικά η εσωτερική υγρασία π.χ. καλοκαίρι βράδυ).

                    Όταν η θερμοκρασία του χώρου πλησιάζει τη θερμοκρασία ρύθμισης του θερμοστάτη πρέπει να μειώνεται η απόδοση του κλιματισμού βαθμιαία αλλιώς μια κρυώνεις και μια ζεσταίνεσαι καθώς ανοιγοκλείνει ο θερμοστάτης. Το ίδιο (βαθμιαία εκκίνηση του κλιματισμού) πρέπει να γίνεται όταν η εσωτερική θερμοκρασία είναι κοντά στην θερμοκρασία ρύθμισης του θερμοστάτη.

                    Ο χρήστης πρέπει να μπορεί να επιλέγει την εσωτερική θερμοκρασία (προφανώς) αλλά επίσης να μπορεί να επιλέγει το πόσο γρήγορα ή αργά θα πλησιάζει η εσωτερική θερμοκρασία τη θερμοκρασία ρύθμισης του θερμοστάτη. Το μειονέκτημα αυτού του συστήματος είναι ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείται η ανακύκλωση του αέρα (ή τουλάχιστον η μερική ανακύκλωση) για να είναι καλός ο έλεγχος της εσωτερικής θερμοκρασίας, δηλαδή το 'πορτάκι' θα πρέπει να έχει δύο θέσεις: ανακύκλωση και μισό εξωτερικό αέρα / ανακύκλωση (όχι σκέτο εξωτερικό αέρα).

                    Αν μπορείς να κάνεις όλα αυτά, ενδιαφέρομαι να αγοράσω τη συσκευή σου, ακόμα και αν λόγω πολυπλοκότητας δεν χρησιμοποιεί τη θέρμανση για μείωση της υγρασίας (δεν χρειάζεται ο εξωτερικός θερμοστάτης, ανοίγω λίγο με το χέρι τη θέρμανση αν ιδρώνω το βράδυ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kio last edited by

                      Το πρόβλημα με τα θερμόμετρα και τους θερμοστάτες, είναι ότι μετράνε την θερμοκρασία τους, και όχι του περιβάλλοντος ενώ για να αποκτήσουν την θερμοκρασία του περιβάλλοντος χρειάζεται αρκετός χρόνος (υπάρχει μια καθυστέρηση), με αποτέλεσμα το αμάξι γίνεται φούρνος ή ψυγείο λόγω της καθυστέρησης αυτής. Αλλάζοντας την απόδοση του κλιματισμού έχουμε την δυνατότητα να μειώσουμε την ταχύτητα μεταβολής της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος λύνοντας έτσι το πρόβλημα.

                      Για να αλλάξω την απόδοση είναι λίγο δύσκολο για μένα επειδή δεν έχω τις σχετικές γνώσεις (εκτός αν κάποιος ξέρει και μπορεί να προτείνει καμιά εύκολη λύση), ενώ να χρησιμοποιήσω την θέρμανση χρειάζομαι ένα μοτεράκι + σύστημα ελέγχου σε ποια θέση βρίσκεται ο επιλογέας του ζεστού αέρα (μπλέξιμο).

                      Βασικά ανοιγο-κλείνοντας το κλιματισμό με το χέρι μπορώ να κρατήσω ικανοποιητική θερμοκρασία. Το πρόβλημα είναι ότι ξεχνιέμαι, με αποτέλεσμα μετά από λίγο να ζεσταίνομαι ή να κρυώνω. Οπότε πιστεύω ότι το απλό ανοιγοκλείσιμο είναι αρκετό. Το πρόβλημα υγρασίας όταν λειτουργεί το κλιματιστικό δεν το έχω παρατηρήσει στο αμάξι μου.

                      Για να λύσω το παραπάνω πρόβλημα μέτρησης της θερμοκρασίας σκέφτομαι να υπολογίζω την πραγματική από την μετρούμενη θερμοκρασία και το ρυθμό μεταβολής της, να παίρνω πολλά δείγματα μετρήσεων για να μειώσω τα σφάλματα. Το κύκλωμα αρχικά θα είναι πρόχειρο και αποσπώμενο, για να μπορώ να το επαναπρογραματίζω στο σπίτι. Για την οθόνη σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω την LCD οθόνη 2 γραμμών x 16 χαρακτήρων. Για τον αριθμό θερμομέτρων θα δούμε. Βασικά το κύκλωμα αυτό, το φτιάχνω για χόμπι. Επειδή δεν έχω χρόνο θα το ξεκινήσω σε μια εβδομάδα. Προς το παρόν, ακούω συμβουλές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr