-
Έχω μια 200Ε του 90 και ήρθε η ώρα για αλλαγή αμορτισέρ-ελαστικών.
Αμορτισέρ μου πρότειναν bilstein κίτρινα στα 380ευρώ με εγκατάσταση. Τι λέτε? Είναι καλή η τιμή? Θα χάσω πολύ σε άνεση?
Λάστιχα είμαι μεταξύ Exalto και Bridgestone κατι300! Διάσταση 195/65/R15. Κάνω κάθε είδους διαδρομή απλώς θα ήθελα τα λάστιχα να αντέξουν αρκετά χλμ. Αυτή τη στιγμή έχω τα Exalto και είμαι ευχαριστημένος αλλά άκουσα ότι τα exalto2 είναι πιο μαλακά. Ισχύει αυτό?
Anyway 300ευρώ με εγκατάσταση δείκτης Η είναι καλά? -
Έχω μια 200Ε του 90 και ήρθε η ώρα για αλλαγή αμορτισέρ-ελαστικών.
Αμορτισέρ μου πρότειναν bilstein κίτρινα στα 380ευρώ με εγκατάσταση. Τι λέτε? Είναι καλή η τιμή? Θα χάσω πολύ σε άνεση?
Λάστιχα είμαι μεταξύ Exalto και Bridgestone κατι300! Διάσταση 195/65/R15. Κάνω κάθε είδους διαδρομή απλώς θα ήθελα τα λάστιχα να αντέξουν αρκετά χλμ. Αυτή τη στιγμή έχω τα Exalto και είμαι ευχαριστημένος αλλά άκουσα ότι τα exalto2 είναι πιο μαλακά. Ισχύει αυτό?
Anyway 300ευρώ με εγκατάσταση δείκτης Η είναι καλά? -
Έχω μια 200Ε του 90 και ήρθε η ώρα για αλλαγή αμορτισέρ-ελαστικών.
Αμορτισέρ μου πρότειναν bilstein κίτρινα στα 380ευρώ με εγκατάσταση. Τι λέτε? Είναι καλή η τιμή? Θα χάσω πολύ σε άνεση?
Λάστιχα είμαι μεταξύ Exalto και Bridgestone κατι300! Διάσταση 195/65/R15. Κάνω κάθε είδους διαδρομή απλώς θα ήθελα τα λάστιχα να αντέξουν αρκετά χλμ. Αυτή τη στιγμή έχω τα Exalto και είμαι ευχαριστημένος αλλά άκουσα ότι τα exalto2 είναι πιο μαλακά. Ισχύει αυτό?
Anyway 300ευρώ με εγκατάσταση δείκτης Η είναι καλά? -
Καλημέρα!
Κατ' αρχάς στη θεση σου θα απέφευγα τα bilstein, ιδιαίτερα σε ένα αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην άνεση όπως αυτό. Γενικά τα bilstein δεν δουλεύουν κ τόσο καλά στην ελληνική άσφαλτο, έχουν σχεδιαστεί για τους δρόμους-χαλιά της Γερμανίας.
Όσο για τα exalto ΙΙ είναι πιο σκληρά από τα Ι, χωρίς όμως να είναι αρκετά σκληρά. Πάντως για αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων (3άρες BMW, ΜERC κτλ) έχω ακούσει καλά λόγια για τα Continental ContiSport (ή κάπως έτσι, δεν θυμάμαι ακριβώς πώς λέγονται... )
-
Mην βαλεις aftermarket αναρτηση σε αυτο το αυτοκινητο.
Λιγα αυτοκινητα αποδίδουν καλύτερα με aftermarket και σιγουρα όχι αυτο.
Οσο για τα λαστιχα,προσωπικα αποφευγω τα michelin,δεν με εχουν πεισει για την αντοχη τους,σε αντίθεση με τα pirelli. -
Παιδιά επίσης αν ξέρει κανείς τι κινήσεις πρέπει να κάνω για να γίνει σαν το facelift που έγινε λίγο αργότερα με τον 16V κινητήρα
-
Ατα κοιτα για αμορτισερ γνήσια Mercedes sportline
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
Παιδιά επίσης αν ξέρει κανείς τι κινήσεις πρέπει να κάνω για να γίνει σαν το facelift που έγινε λίγο αργότερα με τον 16V κινητήραΚαπω μπροστα, μασκα, εμπρος και πισω φαναρια.
-
Michelin Exalto II και εργοστασιακά αμορτσέρ.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Παιδιά επίσης αν ξέρει κανείς τι κινήσεις πρέπει να κάνω για να γίνει σαν το facelift που έγινε λίγο αργότερα με τον 16V κινητήρα
Καπω μπροστα, μασκα, εμπρος και πισω φαναρια.
Υπάρχει περίπτωση να τα βρω αυτά μεταχειρισμένα και ποιο περίπου το κόστος αν το έχει επιχειρήσει κανείς
Για εργοστασιακά αμορτισέρ μου ζήτησαν 500ευρώ χωρίς εγκατάσταση και χλωμό το βλέπω να δίνω τόσα, αν και είμαι πολύ ευχαριστημένος -
...γιατί να το κάνεις;
Αστην όπως είναι άλλωστε όλες οι Μercedes είναι classic.Δεν θα παίξει ρόλο εάν θα φαίνεται σαν το 16v ή όχι...
Για μένα είναι τζάμπα σπατάλη χρημάτων...
-
όχι δεν είναι θέμα να φαίνεται σαν το 16V απλώς μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο. Ειδικά που είναι άσπρο με μεύρους προφυλακτήρες μου χτυπάει άσχημα
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
Παιδιά επίσης αν ξέρει κανείς τι κινήσεις πρέπει να κάνω για να γίνει σαν το facelift που έγινε λίγο αργότερα με τον 16V κινητήραTo lifting που εγινε στο μοντελο του '94 κ μετα (aka 16v) ειναι τα φωτιστηκα σωματα μπρος πισω με τα ασπρα φλασακια,νεου τυπου καπο κ πορτ μπαγκαζ.
δες το avatar μου να καταλαβεις.όχι δεν είναι θέμα να φαίνεται σαν το 16V απλώς μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο. Ειδικά που είναι άσπρο με μεύρους προφυλακτήρες μου χτυπάει άσχημα
Αυτο που λες με τους προφυλακτηρες δεν εχει να κανει μρ το lifting αλλα με ενα βαφεα!!!
εκτος εαν ειναι το μοντελο με τις μεγαλες φασες αλλα μονο μια γραμη λιγο κατω απο τη μεση της πορτας. -
Βασικά οι προφυλακτήρες αν τους βάψω απλώς άσπρους δεν θα ταιριάζουν με το υπόλοιπο αμάξι!!! Επειδή σε βλέπω το ψάχνεις δες λίγο το δικό μου και ρίξε καμιά ιδέα:
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/kek ... 993/424427Επίσης να πω ότι σταδιακά θέλω να βάλω και τη νέα μάσκα-καπώ και πίσω. Καμιά ιδέα ποιος είναι ο πιο οικονομικός τρόπος?
-
Έχω την εντύπωση ότι ακόμα και για κοινή μη σπορτίφ χρήση τα bilstein (τα απλά) στις Mercedes είναι μάλλον μονόδρομος. Η άνεση δεν χάνεται, το αυτοκίνητο πλέει λιγότερο και απλά αντέχουν περισσότερο....
-
Παιδιά SOS στη διάσταση που θέλω exalto 2 μάλλον δε βγαίνουν αλλά έτσι και αλλιώς έχω αρχίσει και ψήνομαι για τα Yokohama C-drive. Τι λένε?Τα έχει κανένας? άκουσα πολύ καλά λόγια
edit: Τελικά έβαλα τα Uniroyal Rallye 550!!! Μέχρι τώρα είμαι στο στρώσιμο αλλά σαφώς είναι πολύ λιγότερα db από τα exalto που είχα
-
ΠΑιδιά για αισθητική βελτίωση σε mercedes βρήκα αυτό
http://www.panimex.gr/index.html
Ξέρει κανείς κανένα αλλο?
Επίσης ξέρει κανείς κάποιο τηλ επικοινωνίας ή σελίδα για AMG? -
ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ 190 Ε SPORTLINE ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΜΑΥΡΑ BILSTEIN KAI EIMAI EYXARISTHMENOΣ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΛΕΥΚΑ ΕΜΠΡΟΣ ΦΛΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΣΠΡΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΨΕΙΣ ΦΥΜΕ ΤΑ ΠΙΣΩ ΦΛΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΝΙΟΥ ΛΟΥΚ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
-
immitation φλας και τέτοια εξαρτήματα που μπορώ να βρω αν ξέρεις? Ειδικά για Θεσ/κη τπτ αλλά και Αθήνα κάπως θα το βολέψω
-
TA ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ
Ελαστικά+αμορτισέρ αλλαγή σε 200Ε