-
Είμαι κάτωχος ενός opel Corsa 1.2 και σκέπτομαι να το αλλάξω για να κερδίσω από το καύσιμο και τα service του. θα είναι τελικά συμφέρουσα αυτή η αγορά με τα δεδομένα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή; Επιπλέον οι 70 ίπποι του θα κινούν με αξιοπρέπεια το βάρους 1135 κιλών αμάξωμα; Μήπως υπάρχει κάποιο καλύτερο diesel αυτοκίνητο στα ίδια κυβικά;
-
Είμαι κάτωχος ενός opel Corsa 1.2 και σκέπτομαι να το αλλάξω για να κερδίσω από το καύσιμο και τα service του. θα είναι τελικά συμφέρουσα αυτή η αγορά με τα δεδομένα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή; Επιπλέον οι 70 ίπποι του θα κινούν με αξιοπρέπεια το βάρους 1135 κιλών αμάξωμα; Μήπως υπάρχει κάποιο καλύτερο diesel αυτοκίνητο στα ίδια κυβικά;
-
Είμαι κάτωχος ενός opel Corsa 1.2 και σκέπτομαι να το αλλάξω για να κερδίσω από το καύσιμο και τα service του. θα είναι τελικά συμφέρουσα αυτή η αγορά με τα δεδομένα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή; Επιπλέον οι 70 ίπποι του θα κινούν με αξιοπρέπεια το βάρους 1135 κιλών αμάξωμα; Μήπως υπάρχει κάποιο καλύτερο diesel αυτοκίνητο στα ίδια κυβικά;
-
αν το κορσα σου ειναι καινουριο σχετικα πιστευω δεν πολιαξιζει
γιατι δεν πας λιγο παραπανω στο αστρα οπου υπαρχει ο 1,3 με 90 αλογα 20 κιλα ροπη
-
Menender, καλωσήρθες! Για να κερδίσεις από το diesel θα πρέπει να κάνεις πολλά χλμ. σε ετήσια βάση, πιθανώς πάνω από 25000. Κάνε τους υπολογισμούς σου και αποφάσισε. Τα περιοδικά λένε πως σαν επιδόσεις είναι μεταξύ του 1.0 ξαι 1.2 βενζίνη...
-
To βασικότερο είναι να λύσεις το θέμα της προμήθειας καθαρού πετρελαίου κίνησης. Οι σύγχρονοι κινητήρες diesel με το common rail (σαν αυτόν του corsa) είναι υπερευαίσθητοι στην ποιότητα του καυσίμου (γνωστό 'δυνατό' σημείο των Ελλήνων πρατηριούχων... ) και μπορεί να βρίσκεσαι να αλλάζεις την ακριβή αντλία αρκετά συχνά, χωρίς να στο καλύπτει και η εγγύηση...
Αν γνωρίζεις κάποιο καλό βενζινάδικο για να βάζεις από εκεί και σε συμφέρει και οικονομοτεχνικά, χτύπα το! Ποιο άλλο 1,3 βγάζει 19κιλά ροπής κάτω από τις 2000σαλ;;; (ναι, εντάξει... το Panda diesel! )
-
Τα δύο αυτοκίνητα έχουν διαφορά τιμής
-
Από Υπουργείο Ανάπτυξης / Μέσες τιμές Καυσίμων (Πανελλαδικά):
Τετάρτη 27 Απριλίου 2005
Αμόλυβδη
0.884Super Αμόλυβδη
1.005Super
0.941Diesel
0.871Diesel Θέρμανσης
0.517Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Ας υποθέσουμε ότι το ντίζελ καίει 5 λτ/100χλμ ενώ το βενζινοκίνητο 6,5 λτ/100 χλμ (όπως είπε ο leonp),
τότε το κόστος είναι:
χλμ ντίζελ βενζίνη διαφορά
15.000 653,25 861,9 208,65
17.500 762,125 1005,55 243,425
20.000 871 1149,2 278,2
22.500 979,875 1292,85 312,975
25.000 1088,75 1436,5 347,75
27.500 1197,625 1580,15 382,525
30.000 1306,5 1723,8 417,3Από τη στιγμή που το κόστος αγοράς είναι 1.500 ευρώ εύκολα προκύπτει (όπως είπε ο leonp), ότι πρέπει να γράψεις πάνω κάτω 100.000 χλμ για να αποσβέσεις τη διαφορά.
Αυτά που θα ήθελα να ρωτήσω είναι:
-
Τι διαφορές υπάρχουν στο κόστος συντήρησης ( διαστήματα και κόστη σέρβις λαδιού και γενικού; )
-
Πόσο πιο πολύ μπορεί να ανέβει η κατανάλωση στον βενζινοκινητήρα και πόσο στον ντίζελ υπό φορτίο; (γιατί έχω ακούσει ότι οι ντίζελ δεν καταναλώνουν θεαματικά περισσότερο όταν πιέζονται ενώ οι βενζινοκινητήρες το ακριβώς αντίθετο). /edit Σε αυτό βέβαια βοηθάει και η διαφορά στην τελική τιμή της ροπής. edit/
-
-
η διαφορα στη καταναλωση δε νομιζω να ειναι μονο 1,5 λιτρο
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Menender, καλωσήρθες! Για να κερδίσεις από το diesel θα πρέπει να κάνεις πολλά χλμ. σε ετήσια βάση, πιθανώς πάνω από 25000. Κάνε τους υπολογισμούς σου και αποφάσισε. Τα περιοδικά λένε πως σαν επιδόσεις είναι μεταξύ του 1.0 ξαι 1.2 βενζίνη...τι επιδόσεις; 0-100; μπορεί, σε ρεπρίζ βάλε κάτι σε 1.600 ατμοσφαιρικό
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Αν γνωρίζεις κάποιο καλό βενζινάδικο για να βάζεις από εκεί και σε συμφέρει και οικονομοτεχνικά, χτύπα το! Ποιο άλλο 1,3 βγάζει 19κιλά ροπής κάτω από τις 2000σαλ;;; (ναι, εντάξει... το Panda diesel! )
γιατί έχουν διαφορετικό κινητήρα;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Menender, καλωσήρθες! Για να κερδίσεις από το diesel θα πρέπει να κάνεις πολλά χλμ. σε ετήσια βάση, πιθανώς πάνω από 25000. Κάνε τους υπολογισμούς σου και αποφάσισε. Τα περιοδικά λένε πως σαν επιδόσεις είναι μεταξύ του 1.0 ξαι 1.2 βενζίνη...
τι επιδόσεις; 0-100; μπορεί, σε ρεπρίζ βάλε κάτι σε 1.600 ατμοσφαιρικό
Ναι αναφέρομαι σε 0-100 που θέλει 14,5' όταν το 1,0 θέλει 16' και το 1,2 13'. Ρεπρίζ λογικά ναι θα είναι (πάρα) πολύ καλό αν και φοβάμαι μήπως δίνουμε υπερβολική βάση στις ροπές των ντίζελ. Έτσι και αλλιώς το κόρσα ακόμη και 1000άρι είναι καλό για την πόλη. Μόνο το Agila το 1,0 έχει οριακές επιδόσεις-με ένα άτομο ΟΚ με περισσότερα όμως δεν ξέρω....
-
Εχω ενα CDTi . Καταναλωση 5,3 λ/100 χλμ. Καλή ροπη το ευχαριστεσε σε επαρχιακους δρομους. Στην εθνική δυσκολα πάει πάνω απο 165 .
-
η ίδια μηχανή στο νέο Punto και Astra απόκτησε μεταβλήτη γεωμετρία συμπίεσης και πια βγάζει 90HP και 20Κg... και είναι ακόμα πιο οικονομική.. (και ακριβή) αλλά τουλάχιστον πια δεν θυσιαζεις και πολλά σε επιδόσεις..
Corsa 1.2 VS Corsa 1.3 CDTi