Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Corsa 1.2 VS Corsa 1.3 CDTi
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Corsa 1.2 VS Corsa 1.3 CDTi
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    13
    28
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      menender last edited by

      Είμαι κάτωχος ενός opel Corsa 1.2 και σκέπτομαι να το αλλάξω για να κερδίσω από το καύσιμο και τα service του. θα είναι τελικά συμφέρουσα αυτή η αγορά με τα δεδομένα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή; Επιπλέον οι 70 ίπποι του θα κινούν με αξιοπρέπεια το βάρους 1135 κιλών αμάξωμα; Μήπως υπάρχει κάποιο καλύτερο diesel αυτοκίνητο στα ίδια κυβικά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        menender last edited by

        Είμαι κάτωχος ενός opel Corsa 1.2 και σκέπτομαι να το αλλάξω για να κερδίσω από το καύσιμο και τα service του. θα είναι τελικά συμφέρουσα αυτή η αγορά με τα δεδομένα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή; Επιπλέον οι 70 ίπποι του θα κινούν με αξιοπρέπεια το βάρους 1135 κιλών αμάξωμα; Μήπως υπάρχει κάποιο καλύτερο diesel αυτοκίνητο στα ίδια κυβικά;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          menender last edited by

          Είμαι κάτωχος ενός opel Corsa 1.2 και σκέπτομαι να το αλλάξω για να κερδίσω από το καύσιμο και τα service του. θα είναι τελικά συμφέρουσα αυτή η αγορά με τα δεδομένα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή; Επιπλέον οι 70 ίπποι του θα κινούν με αξιοπρέπεια το βάρους 1135 κιλών αμάξωμα; Μήπως υπάρχει κάποιο καλύτερο diesel αυτοκίνητο στα ίδια κυβικά;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            jimded last edited by

            αν το κορσα σου ειναι καινουριο σχετικα πιστευω δεν πολιαξιζει

            γιατι δεν πας λιγο παραπανω στο αστρα οπου υπαρχει ο 1,3 με 90 αλογα 20 κιλα ροπη

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nickolas last edited by

              Menender, καλωσήρθες! Για να κερδίσεις από το diesel θα πρέπει να κάνεις πολλά χλμ. σε ετήσια βάση, πιθανώς πάνω από 25000. Κάνε τους υπολογισμούς σου και αποφάσισε. Τα περιοδικά λένε πως σαν επιδόσεις είναι μεταξύ του 1.0 ξαι 1.2 βενζίνη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                To βασικότερο είναι να λύσεις το θέμα της προμήθειας καθαρού πετρελαίου κίνησης. Οι σύγχρονοι κινητήρες diesel με το common rail (σαν αυτόν του corsa) είναι υπερευαίσθητοι στην ποιότητα του καυσίμου (γνωστό 'δυνατό' σημείο των Ελλήνων πρατηριούχων... ) και μπορεί να βρίσκεσαι να αλλάζεις την ακριβή αντλία αρκετά συχνά, χωρίς να στο καλύπτει και η εγγύηση...

                Αν γνωρίζεις κάποιο καλό βενζινάδικο για να βάζεις από εκεί και σε συμφέρει και οικονομοτεχνικά, χτύπα το! Ποιο άλλο 1,3 βγάζει 19κιλά ροπής κάτω από τις 2000σαλ;;; (ναι, εντάξει... το Panda diesel! )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Τα δύο αυτοκίνητα έχουν διαφορά τιμής

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    Από Υπουργείο Ανάπτυξης / Μέσες τιμές Καυσίμων (Πανελλαδικά):

                    Τετάρτη 27 Απριλίου 2005

                    Αμόλυβδη
                    0.884

                    Super Αμόλυβδη
                    1.005

                    Super
                    0.941

                    Diesel
                    0.871

                    Diesel Θέρμανσης
                    0.517

                    Έχουμε και λέμε λοιπόν:

                    Ας υποθέσουμε ότι το ντίζελ καίει 5 λτ/100χλμ ενώ το βενζινοκίνητο 6,5 λτ/100 χλμ (όπως είπε ο leonp),

                    τότε το κόστος είναι:
                    χλμ ντίζελ βενζίνη διαφορά
                    15.000 653,25 861,9 208,65
                    17.500 762,125 1005,55 243,425
                    20.000 871 1149,2 278,2
                    22.500 979,875 1292,85 312,975
                    25.000 1088,75 1436,5 347,75
                    27.500 1197,625 1580,15 382,525
                    30.000 1306,5 1723,8 417,3

                    Από τη στιγμή που το κόστος αγοράς είναι 1.500 ευρώ εύκολα προκύπτει (όπως είπε ο leonp), ότι πρέπει να γράψεις πάνω κάτω 100.000 χλμ για να αποσβέσεις τη διαφορά.

                    Αυτά που θα ήθελα να ρωτήσω είναι:

                    1. Τι διαφορές υπάρχουν στο κόστος συντήρησης ( διαστήματα και κόστη σέρβις λαδιού και γενικού; )

                    2. Πόσο πιο πολύ μπορεί να ανέβει η κατανάλωση στον βενζινοκινητήρα και πόσο στον ντίζελ υπό φορτίο; (γιατί έχω ακούσει ότι οι ντίζελ δεν καταναλώνουν θεαματικά περισσότερο όταν πιέζονται ενώ οι βενζινοκινητήρες το ακριβώς αντίθετο). /edit Σε αυτό βέβαια βοηθάει και η διαφορά στην τελική τιμή της ροπής. edit/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jimded last edited by

                      η διαφορα στη καταναλωση δε νομιζω να ειναι μονο 1,5 λιτρο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                        Menender, καλωσήρθες! Για να κερδίσεις από το diesel θα πρέπει να κάνεις πολλά χλμ. σε ετήσια βάση, πιθανώς πάνω από 25000. Κάνε τους υπολογισμούς σου και αποφάσισε. Τα περιοδικά λένε πως σαν επιδόσεις είναι μεταξύ του 1.0 ξαι 1.2 βενζίνη...

                        τι επιδόσεις; 0-100; μπορεί, σε ρεπρίζ βάλε κάτι σε 1.600 ατμοσφαιρικό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης markvag έγραψε:

                          Αν γνωρίζεις κάποιο καλό βενζινάδικο για να βάζεις από εκεί και σε συμφέρει και οικονομοτεχνικά, χτύπα το! Ποιο άλλο 1,3 βγάζει 19κιλά ροπής κάτω από τις 2000σαλ;;; (ναι, εντάξει... το Panda diesel! )

                          γιατί έχουν διαφορετικό κινητήρα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            Menender, καλωσήρθες! Για να κερδίσεις από το diesel θα πρέπει να κάνεις πολλά χλμ. σε ετήσια βάση, πιθανώς πάνω από 25000. Κάνε τους υπολογισμούς σου και αποφάσισε. Τα περιοδικά λένε πως σαν επιδόσεις είναι μεταξύ του 1.0 ξαι 1.2 βενζίνη...

                            τι επιδόσεις; 0-100; μπορεί, σε ρεπρίζ βάλε κάτι σε 1.600 ατμοσφαιρικό

                            Ναι αναφέρομαι σε 0-100 που θέλει 14,5' όταν το 1,0 θέλει 16' και το 1,2 13'. Ρεπρίζ λογικά ναι θα είναι (πάρα) πολύ καλό αν και φοβάμαι μήπως δίνουμε υπερβολική βάση στις ροπές των ντίζελ. Έτσι και αλλιώς το κόρσα ακόμη και 1000άρι είναι καλό για την πόλη. Μόνο το Agila το 1,0 έχει οριακές επιδόσεις-με ένα άτομο ΟΚ με περισσότερα όμως δεν ξέρω....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              monman last edited by

                              Εχω ενα CDTi . Καταναλωση 5,3 λ/100 χλμ. Καλή ροπη το ευχαριστεσε σε επαρχιακους δρομους. Στην εθνική δυσκολα πάει πάνω απο 165 .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                η ίδια μηχανή στο νέο Punto και Astra απόκτησε μεταβλήτη γεωμετρία συμπίεσης και πια βγάζει 90HP και 20Κg... και είναι ακόμα πιο οικονομική.. (και ακριβή) αλλά τουλάχιστον πια δεν θυσιαζεις και πολλά σε επιδόσεις..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr