Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΑ "ΓΝΩΣΤΑ" ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΤΑ "ΓΝΩΣΤΑ" ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    18
    129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michalis1978 last edited by

      Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • M
        michalis1978 last edited by

        Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          michalis1978 last edited by

          Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tazio last edited by

            Θα σου πρότεινα πρίν το βάλεις να κάνεις μια 'συμφωνία' με τον έμπορο που θα το τοποθετήσει ότι αν δε 'δώσει' το πρόγραμμα αυτά που υπόσχεται να μη το πάρεις. Μετά κάνε μια δυναμομέτρηση στο αυτοκίνητο πρίν τη τοποθέτηση και μια μετά, αν δείς τη διαφορ'α που υπολόγιζες το κρατάς διαφορετικά όχι. Για την αξιοπιστία δε μπορεί κανείς να ξέρει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dpolal last edited by

              Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
              Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!

              Γνώσεις πολλές επί του θέματος δεν έχω φίλε...
              Εκείνο που ξέρω όμως είναι ότι ΜΟΝΟ με αλλαγή στο πρόγραμμα βελτιώσεις αυτού του μεγέθους έχουν τα μαμά τουρμπισμένα αυτοκίνητα.

              Για ατμοσφαιρικά χρειάζεται ΚΑΙ αλλαγή στην εισαγωγή (ποιό ελεύθερη, φιλτροχοάνες, βαρελάκια κλπ) και αλλαγή στην εξαγωγή (ελεύθερα καζανάκια κλπ) για 10-15% αύξηση πάντα.

              Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια αλλά από όσα έχω διαβάσει συνήθως έτσι γίνεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                tony-pap last edited by

                1ον Απαραίτητη η χρήση 100αρας βενζίνης.
                2ον Το πρόγραμμα όπως σωστά ανέφεραι ο προηγούμενος φίλος συνδιάζεται απο πιό ελεύθερη εισαγωγή - εξαγωγή.
                3ον Σίγουρα θα κερδίσεις σε ροπή αλλά και σε ιπποδύναμη ειδικά στις μεσαίες και ψηλές στροφές αλλά μπορεί μελλοντικά να έχεις διάφορα προβλήματα μηχανικά κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
                  Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!

                  Δεν πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο αλλά για ρίξε μια ματιά σε αυτό: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?p=298879#298879

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • X
                    xristos69 last edited by

                    Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
                    Ηθελα να ρωτησω εδω στο forum κατα ποσο ειναι αξιοπιστο ενα αυτοκινητο μετα την τοποθετηση ενος προγραμματος και αυτα που υποσχονται γαι 10-15% αυξηση της υποδυναμης ισχυουν?το αυτοκινητο που θα υποστει μαλλον το προγραμμα ειναι ALFA GT 1.8 .εσεις εχετε να προτεινεται κατι?ευχαριστω εκ των προτερων!

                    α ρε Μιχαλη.......γι αυτο λεγαμε τοσο καιρο οτι η 2λιτρη GT ειναι η πιο ισοροπημενη επιλογη. Τωρα θα σου κοστισει με προγραμμα χοανες κτλ οσο η 2λιτρη και θα ειναι ακομα μακρια και απο επιδοσεις και απο αξιοπιστια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      spiros19 last edited by

                      Δεν αξιζει να το κανεις ειδικα σε ενα μοτερι που οντας 1.8 δινει 140 αλογα... Δεν θα δεις ευκολαπαραπανω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                        α ρε Μιχαλη.......γι αυτο λεγαμε τοσο καιρο οτι η 2λιτρη GT ειναι η πιο ισοροπημενη επιλογη. Τωρα θα σου κοστισει με προγραμμα χοανες κτλ οσο η 2λιτρη και θα ειναι ακομα μακρια και απο επιδοσεις και** απο αξιοπιστια**.

                        Ωχ είπες την μαγική λέξη Χρήστο... ...πώς πάει το μοτέρ, το ροντάρεις;

                        Μιχάλη επεδίωξε ένα demo του προγράμματος (να λειτουργεί δηλ για λίγες ώρες όπως στην Seat) αλλά και πάλι μην περιμένεις πολλά μόνο με αυτό.
                        Αποψή μου άστο όπως είναι γιατί το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να ανεβάσεις την κατανάλωση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • X
                          xristos69 last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          Ωχ είπες την μαγική λέξη Χρήστο... ...πώς πάει το μοτέρ, το ροντάρεις;

                          ναι.3500 χλμ εχω κανει και ειναι σφιχτο ειδικα χαμηλα.ψηλα ουτως η αλλως δεν το δουλευω ακομα.
                          Εχουμε μελλον ακομα.στα 10.000 χλμ μου ειπαν οτι θα ανοιξει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            michalis1978 last edited by

                            μαλλον θα το αφησω ως εχει κ βλεπουμε ευχαριστω για τις συμβουλες σας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              leonp last edited by

                              Αν θέλεις να πετύχεις το 90% που κάνει ένα πρόγραμμα, δώσε 3-4 μοίρες στο αβάνς (να μη χτυπάει πιράκια όμως).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                aboukir last edited by

                                Φίλε Μιχάλη έχω και γω το ίδιο αυτοκίνητο και έχω καταλήξει ότι τα χρήματα για ατμοσφαιρική βελτίωση είναι δυσανάλογα με το ποσοστό της βελτίωσης. Οπότε η λύση είναι Turbisma ή compresoras. Δίνεις τα λεφτά μαζεμένα αλλά έχεις απόδοση. Διαφορετικά μην μπλέξεις με βελτιώσεις σε ατμόσφαιρα. Γιατί να δώσεις 3.000 ευρο για 5-10 επιπλέον άλογα plus ρίσκο αξιοπιστίας;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης aboukir έγραψε:
                                  Φίλε Μιχάλη έχω και γω το ίδιο αυτοκίνητο και έχω καταλήξει ότι τα χρήματα για ατμοσφαιρική βελτίωση είναι δυσανάλογα με το ποσοστό της βελτίωσης. Οπότε η λύση είναι Turbisma ή compresoras. Δίνεις τα λεφτά μαζεμένα αλλά έχεις απόδοση. Διαφορετικά μην μπλέξεις με βελτιώσεις σε ατμόσφαιρα. Γιατί να δώσεις 3.000 ευρο για 5-10 επιπλέον άλογα plus ρίσκο αξιοπιστίας;

                                  Καλύτερα λοιπόν να δώσεις 3000 ευρώ για 40 επιπλέον άλογα χωρίς ρίσκο αξιοπιστίας ε ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    Φίλε Μιχάλη έχω και γω το ίδιο αυτοκίνητο και έχω καταλήξει ότι τα χρήματα για ατμοσφαιρική βελτίωση είναι δυσανάλογα με το ποσοστό της βελτίωσης. Οπότε η λύση είναι Turbisma ή compresoras. Δίνεις τα λεφτά μαζεμένα αλλά έχεις απόδοση. Διαφορετικά μην μπλέξεις με βελτιώσεις σε ατμόσφαιρα. Γιατί να δώσεις 3.000 ευρο για 5-10 επιπλέον άλογα plus ρίσκο αξιοπιστίας;

                                    Καλύτερα λοιπόν να δώσεις 3000 ευρώ για 40 επιπλέον άλογα χωρίς ρίσκο αξιοπιστίας ε ?

                                    ...καλύτερα να αφήσεις όπως είναι το μοτέρ (μια χαρά δυνατό είναι) και τα 3000 ευρώ να μας κεράσεις κοψίδια, πιτόγυρους και αρναίους...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                      τα 3000 ευρώ να μας κεράσεις κοψίδια, πιτόγυρους και αρναίους...

                                      Βελτίωση του 'εσωτερικού' κόσμου δηλαδή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        strifter last edited by

                                        Φίλε Μιχάλη, θα σου πρότεινα να πας για πρόγραμμα στο Γρηγόρη, κάτω στον Πειραιά. Εκεί που πάνε οι 4Τ για δυναμομετρήσεις. Το ξέρω προσωπικά το παιδί και έχω δει κάμποσες δουλειές του σε φίλους αλλά και σε δικό μου αυτ/το.
                                        Εγχύει το καινούργιο πρόγραμμα με lap top στο αυτ/το και από κει και πέρα ρυθμίζει επάνω στο δυναμόμετρό του, και με την αρωγή του lap top, τα δεδομένα του προγράμματος ανά 500 σαλ.
                                        Πολύ εμπεριστατωμένη δουλειά και αποτελεσματική.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          aboukir last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                          Φίλε Μιχάλη έχω και γω το ίδιο αυτοκίνητο και έχω καταλήξει ότι τα χρήματα για ατμοσφαιρική βελτίωση είναι δυσανάλογα με το ποσοστό της βελτίωσης. Οπότε η λύση είναι Turbisma ή compresoras. Δίνεις τα λεφτά μαζεμένα αλλά έχεις απόδοση. Διαφορετικά μην μπλέξεις με βελτιώσεις σε ατμόσφαιρα. Γιατί να δώσεις 3.000 ευρο για 5-10 επιπλέον άλογα plus ρίσκο αξιοπιστίας;

                                          Καλύτερα λοιπόν να δώσεις 3000 ευρώ για 40 επιπλέον άλογα χωρίς ρίσκο αξιοπιστίας ε ?

                                          ...καλύτερα να αφήσεις όπως είναι το μοτέρ (μια χαρά δυνατό είναι) και τα 3000 ευρώ να μας κεράσεις κοψίδια, πιτόγυρους και αρναίους...

                                          Έτσι ή την κάνουμε την δουλιά σωστά ή δεν την κάνουμε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr