-
Εχετε 'μετανιωσει' για αγορα αυτοκινητου επειδη δεν μπορεσατε να το οδηγήσετε όπως θελατε στο test drive?
-
Εχετε 'μετανιωσει' για αγορα αυτοκινητου επειδη δεν μπορεσατε να το οδηγήσετε όπως θελατε στο test drive?
-
Εχετε 'μετανιωσει' για αγορα αυτοκινητου επειδη δεν μπορεσατε να το οδηγήσετε όπως θελατε στο test drive?
-
Όχι
Φαντάζομαι για να ρωτάς θα έχεις κάποια εμπειρία την οποία θα ήταν ωραίο να μοιραστείς μαζί μας. -
οχι, ευτυχως, αλλα ρωτάω γιατι φοβάμαι μηπως την πατήσω!!!
-
ναι. ο αδερφος μου, οταν αγορασε το subaru impreza 1.6 sturbo με τα 150 αλογα
με αποτελεσμα, σε λιγο καιρο να το δωσει για να παρει forester χωρις μετροπη αντιπροσωπιας
Μπορω να πω οτι την πατησε
Αν δεν υπαρχει για test drive, το μοντελο που θες, ψαξε να βρεις γνωστο που να εχει το συγκεκριμενο μοντελο, εστω να σε κανει βολτα, να σου πει τις εντυπωσεις του και τα λοιπα. εστω και γνωστο, γνωστουΑν δεν ξερεις κανεναν , ουτε εσυ, ουτε οι γνωστοι σου, ρωτα σε μερικα forum, εδω, tfrc, gtc και ρωτα αν μπορει κανενας οταν εχει χρονο να σε κανει βολτα. Παντα υπαρχουν ανθρωποι που θελουν να βοηθησουν. επισης μπορεις να ρωτησεις και σε διαφορα cub (ibizaclub, renault, 106, miata,jimny...) αναλογως τι θελεις. Αλλα μην το παρεις με κλειστα ματια, μπορει να μην σου αρεσει τελικα
γνωμη μου παντα
-
οταν δινεις 40-100ε για να αγορασεις παπουτσια, ρουχα κτλ κτλ και τα δοκιμαζεις πριν φυγεις απο το μαγαζι, ποσο μαλλον θα πρεπει να δοκιμασεις κατι που κανει 10000-100000ε!
ποσο μαλιστα απο τη στιγμη που δεν μπορεις να τα 'επιστρεψεις' αν τελικα δε σου αρεσει και τοσο (ποως θα μπορουσες να κανεις πχ με μια μπλουζα). -
Δεν το επέλεξα εγώ, και ό,τι και να έλεγε το τεστ ντράιβ θα το παίρναμε, αλλά ΝΑΙ...
Το Γκολφ 4!
Ωραίοι χώροι, καλοφτιαγμένο έδειχνε, για να το οδηγήσουμε κιόλας!
Καταπληκτική άνεση, πρωτόγνωρη για την κατηγορία, εύκολο στην οδήγηση, φιλικό και προοδευτικό.Το αγοράζουμε λοιπόν, και όπως κάθε μέρα πάω στην δουλειά μου κάνοντας την διαδρομή Μαρούσι - Σχοινιάς (φυσικά από Αγ. Πέτρο). Ε, τι το ήθελα; Καλά που δεν τράκαρα άσχημα...
ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ, και ήμουν απαλός!! Αλλά με τόσο λίγα δεν το περίμενα να φύγει!!!Αν έκανα τεστ ντράιβ μόνος μου θα το είχα πάρει χαμπάρι, όπως έγινε αργότερα με το Τολέδο 1800 180 ίππων που είδα τι χάρος ήταν με το αντισπίν αναμμένο...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δεν το επέλεξα εγώ, και ό,τι και να έλεγε το τεστ ντράιβ θα το παίρναμε, αλλά ΝΑΙ...Γι αυτό δεν το έχουν για τεστ. Επειδή μας θεωρούν σίγουρα κορόιδα.
** Αλλά με τόσο λίγα δεν το περίμενα να φύγει!!!**
Σίγουρα έφταιγε το αυτοκίνητο ; Μήπως έφταιγε ο δρόμος ; μου φαίνονται υπερβολικά λίγα τα χιλιόμετρα για οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο.
-
Ποτε δεν ειναι αρκετο το test drive! εκτος ι, ισως απο την περιπτωση της OPEL με το 24ωρο... Αλλα αντε και το οδηγησες 30' και τι εγινε? Ισα ισα που βλεπεις περιπου πως παταει η αναρτηση... Κατι πρεπει να αλλαξει με αυτο... Καπως αλλιως θα επρεπε να γινεται... Εγώ που εκανα test στο Golf που τελικα επελεξα κιολας δεν καταλαβα και πολλα... Βεβαια απο το παλιο που εχω μου φανηκε αστερι. Με ενθουσιασαν ολα (εκτος ισως απο την ταχυτητα, δεν ειναικαι οτι πιο γρηγωρο). Αν τυχει βεβαια και το test γινει σε ισιο δρομο κα με ψιλοκινηση, την πατησες. Με το corolla που εκανα test drive ανεβηκα στο Φιλυρο και κατεβηκα δυο φορες. Εκει κατι καταλαβα για το αυτοκινητο. Ομως δεν μου ειχε αρεσει γιατι εγερνε πολυ στις στροφες. Κατα τα αλλα πολυ καλο. Φαναστειτε ομως να εκανα το test drive σε ισιο δρομο!
-
Παρεπιπτοντος το Φιλυρο για τους μη Θεσσαλονικεις ειναι ενα 'χωριο' εξω απο την πολη σε ικανοποιητικο υψομετρο και με καλες στροφες!
-
Ο χρήστης alpan έγραψε:
Ποτε δεν ειναι αρκετο το test drive! εκτος ι, ισως απο την περιπτωση της OPEL με το 24ωρο...Εδώ να πούμε ότι η εταιρεία που έδινε απο παλιά όλα τα αυτοκίνητα της για test drive είναι η alfa romeo. Και όταν λέμε όλα εννοούμε όλα. (και την GTA )
Διόρθωση: η GTA παρουσία υπαλλήλου με γερά νεύρα είναι η αλήθειαΦτου φτου ξορκισμένο post θα το δει κανένας Babbis και θα νομίζει οτι μετανόησα
-
Ναι 2 φορές!
-
Citroen Xsara Coupe 1,4
To αμάξι είναι πιο αργό και απο την αργή κίνηση!! Απαράδεκτα ελαφρύ τιμόνι στις υψηλές ταχύτητες. -
Alfa Romeo GT 2.0
To μετάνιωσα γιατί το φινίρισμα του είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
και γιατί δεν δεν είχαν το 3,2λτ test drive και πήρα το 2λτ, με αποτέλεσμα όταν έτυχε να οδηγήσω τον 3,2 έβριζα τον ευατό μου που δεν πήρα τον 3,2!
-
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
- Alfa Romeo GT 2.0
To μετάνιωσα γιατί το φινίρισμα του είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
και γιατί δεν δεν είχαν το 3,2λτ test drive και πήρα το 2λτ, με αποτέλεσμα όταν έτυχε να οδηγήσω τον 3,2 έβριζα τον ευατό μου που δεν πήρα τον 3,2!
σσστττττ!!!
μη φωναζεις, θα ερθει ο babbis και θα αρχισει να γραφει καμια 50αρια σελιδες παλι!!!! - Alfa Romeo GT 2.0
-
Ναι βρε παιδακι μου sado πως τα λες ετσι; Δεν ειχε καλο φινιρισμα! Αν ειναι δυνατον! Θρασος που το εχεις! Και θαρρος! Θες να πλακωσουν οι Ιταλοι για τα ψεμματα που λες; Εγω παντως οταν πηγα για το test πηρα και μαζι μου καποιον που οδηγει καινουριο και λιγο γρηγορο αυτοκινητο για να το περασει ενα χερακι να μου πει την γνωμη του!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ναι 2 φορές!-
Citroen Xsara Coupe 1,4
To αμάξι είναι πιο αργό και απο την αργή κίνηση!! Απαράδεκτα ελαφρύ τιμόνι στις υψηλές ταχύτητες. -
Alfa Romeo GT 2.0
To μετάνιωσα γιατί το φινίρισμα του είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
και γιατί δεν δεν είχαν το 3,2λτ test drive και πήρα το 2λτ, με αποτέλεσμα όταν έτυχε να οδηγήσω τον 3,2 έβριζα τον ευατό μου που δεν πήρα τον 3,2!
Τελικά εσυ φταίς που όλο το μετανιώνω γι αυτό το αυτοκίνητο
Κάθε φορά λεω να πάω να το οδηγήσω για περισσότερα χιλιόμετρα και όλο το αναβάλλω.
Απο την μια η διαφορα τιμής με το ακατονόμαστο .... απο την άλλη η πίσω κίνηση ....
Αλήθεια έχεις οδηγήσει το mazda ? Θα ήθελα και τις δικές σου εντυπώσεις.
Πάντως το 3.2 μοτέρ είναι φοβερό. Όπως έχω ξαναγράψει, όταν το όδηγησα σε 156 είχα εντυπωσιαστεί. Αλλά πολλά λεφτά ρε γαμώτο ...
Υπερβολικά πολλά ....
Βαββις ελπίζω να μην βλέπεις -
-
Αν δεν οδηγηθει αυτοκινητο απο τα χερια μου δεν αγοραζεται.
Το ξεκαθάρισα αυτο στον πωλητή μου,που για μενα έχρισε το εκθεσιακό ως test-drive (ηταν πολυ καινουριο το μοντελο και δεν ειχε βγει test drive επισημα πουθενα) ,και ετσι πηρε και την παραγγελία.Παντως ηταν για μικρη αποσταση,γιατι δεν ηταν καλυμμένος 100%.Επισης ειχα οδηγήσει και το RX-8,οπως ακριβως ήθελα.Ο πωλητης μου ειπε:
'Κανε σαν να μην υπάρχω'.Ειχε ομως κινηση και δεν το ευχαριστήθηκα πολυ.Φανταστικό αυτοκίνητο παντως,συνδιάζει πολλά πράγματα με πολυ πετυχημένο τρόπο. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Επισης ειχα οδηγήσει και το RX-8,οπως ακριβως ήθελα.Ο πωλητης μου ειπε:
'Κανε σαν να μην υπάρχω'.Ειχε ομως κινηση και δεν το ευχαριστήθηκα πολυ.Φανταστικό αυτοκίνητο παντως,συνδιάζει πολλά πράγματα με πολυ πετυχημένο τρόπο.Ωραιος!
Για πες μας και που εγινε αυτο!ΒΑΣΙΛΗ ακους????
-
Ο χρήστης alpan έγραψε:
Ναι βρε παιδακι μου sado πως τα λες ετσι; Δεν ειχε καλο φινιρισμα! Αν ειναι δυνατον! Θρασος που το εχεις! Και θαρρος! Θες να πλακωσουν οι Ιταλοι για τα ψεμματα που λες;Και εμένα μου αρέσει πολύ η Ιταλική σχολή και είναι η αγαπημένη μου (μετά την Σουηδική φυσικά ) αλλά η αλήθειες πρέπει να λέγονται...
Δεν ξέρω για τίς άλλες GT αλλά στην δικιά μου το επίπεδο φινιρίσματος είναι επίπεδο Lada και Skoda.gto: Αγαπητέ όταν αποφάσισα οτι θα δώσω κάποια λεφτά για να πάρω κάτι καλύτερο στην Ελλάδα οδήγησα τα εξής αυτοκίνητα (φίλων μου που βρεθήκαμε παραμονή Χριστουγέννων) στον δρόμο Λιμανάκια - Σούνιο: Mercedes SLK, BMW Z4, Mazda RX8 & Alfa Romeo GT.
- Το SLK είναι το 'απόλυτο όπλο' για 'γαμπρούς' και πουρέιντζερ, δεν στρίβει, δεν τραβάει ήχος μηδέν, δεν δεν δεν αλλά όταν σε δουν λένε οτι έχεις λεφτά.
- Η Ζ4 μου άρεσε πολύ σαν εμφάνιση και ποιότητα αλλά οδηγικά και ο 2,2 δεν μου λένε τίποτα και δυστηχώς ο 3.0 είναι πάρα πολύ ακριβός. Κάνει φανταστικά μπατιλίκια!
- Το RX8 δεν μου άρεσε η ποιότητα κατασκευής και η εξωτερική εμφάνιση. Μου θυμίζει βάτραχο και το Citroen DS μπροστά. Του φίλου μου, πίνει τα άντερα του σε βενζίνη και λάδι. Είναι οτι καλύτερο για να κάνει κανείς φοβερά drift και πλατείες.
- Η GT ήταν η πιο όμορφη απ' όλα, πολλές κλάσεις καλύτερη σε οδική συμπεριφορά απο όλα τα παραπάνω και το τιμόνι απίστευτο. Δεν είχε όμως την ποιότητα κατασκευής της Ζ4 αλλά ήταν πολύ πιο πλούσιο και φτηνό.
**Αυτές οι απόψεις είναι δικιές μου και με βάση τα δικά μου κριτήρια, μην αρχίσει κανείς να μου λέει οτι το ένα στρίβει, το άλλο κάνει και ράνει.... **
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ναι βρε παιδακι μου sado πως τα λες ετσι; Δεν ειχε καλο φινιρισμα! Αν ειναι δυνατον! Θρασος που το εχεις! Και θαρρος! Θες να πλακωσουν οι Ιταλοι για τα ψεμματα που λες;
Και εμένα μου αρέσει πολύ η Ιταλική σχολή και είναι η αγαπημένη μου (μετά την Σουηδική φυσικά ) αλλά η αλήθειες πρέπει να λέγονται...
Δεν ξέρω για τίς άλλες GT αλλά στην δικιά μου το επίπεδο φινιρίσματος είναι επίπεδο Lada και Skoda.gto: Αγαπητέ όταν αποφάσισα οτι θα δώσω κάποια λεφτά για να πάρω κάτι καλύτερο στην Ελλάδα οδήγησα τα εξής αυτοκίνητα (φίλων μου που βρεθήκαμε παραμονή Χριστουγέννων) στον δρόμο Λιμανάκια - Σούνιο: Mercedes SLK, BMW Z4, Mazda RX8 & Alfa Romeo GT.
- Το SLK είναι το 'απόλυτο όπλο' για 'γαμπρούς' και πουρέιντζερ, δεν στρίβει, δεν τραβάει ήχος μηδέν, δεν δεν δεν αλλά όταν σε δουν λένε οτι έχεις λεφτά.
- Η Ζ4 μου άρεσε πολύ σαν εμφάνιση και ποιότητα αλλά οδηγικά και ο 2,2 δεν μου λένε τίποτα και δυστηχώς ο 3.0 είναι πάρα πολύ ακριβός. Κάνει φανταστικά μπατιλίκια!
- Το RX8 δεν μου άρεσε η ποιότητα κατασκευής και η εξωτερική εμφάνιση. Μου θυμίζει βάτραχο και το Citroen DS μπροστά. Του φίλου μου, πίνει τα άντερα του σε βενζίνη και λάδι. Είναι οτι καλύτερο για να κάνει κανείς φοβερά drift και πλατείες.
- Η GT ήταν η πιο όμορφη απ' όλα, πολλές κλάσεις καλύτερη σε οδική συμπεριφορά απο όλα τα παραπάνω και το τιμόνι απίστευτο. Δεν είχε όμως την ποιότητα κατασκευής της Ζ4 αλλά ήταν πολύ πιο πλούσιο και φτηνό.
**Αυτές οι απόψεις είναι δικιές μου και με βάση τα δικά μου κριτήρια, μην αρχίσει κανείς να μου λέει οτι το ένα στρίβει, το άλλο κάνει και ράνει.... **
Σεβαστή η αποψή σου φίλε και ευχαριστώ για τον χρόνο σου. αυτό περι κατασκεύης του 8 με προβλημάτισε πάντως. (η εμφάνιση υποκειμενική και τα άλλα δεν τα οδήγησα).
Εχετε "μετανιωσει" για αγορα αυτοκινητου επειδη δε