-
Παιδια, το 'συγκριτικό' - ειδική διαδρομη στο πήλιο με 206 rc, clio sport, fieasta st kai ibiza σας κάλυψε?????
-
Παιδια, το 'συγκριτικό' - ειδική διαδρομη στο πήλιο με 206 rc, clio sport, fieasta st kai ibiza σας κάλυψε?????
-
Παιδια, το 'συγκριτικό' - ειδική διαδρομη στο πήλιο με 206 rc, clio sport, fieasta st kai ibiza σας κάλυψε?????
-
Γιατί εμείς τα οδηγούσαμε;
-
εγω καλυφτηκα
-
Έλειπε ένα γρήγορο μικρομεσαίο κι ένα πισωκίνητο coupe
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Έλειπε ένα γρήγορο μικρομεσαίο κι ένα πισωκίνητο coupeΈχεις κάποια συγκεκριμένα στο μυαλό σου?
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Παιδια, το 'συγκριτικό' - ειδική διαδρομη στο πήλιο με 206 rc, clio sport, fieasta st kai ibiza σας κάλυψε?????Σίγουρα δεν έχουμε να κάνουμε με πραγματικό 'συγκριτικό' ανάμεσα στα 4 αμάξια, από το οποίο να μπορεί κάποιος να βγάλει σαφή συμπεράσματα για το ποιό είναι καλύτερο σε τι - είναι ξεκάθαρο ότι δεν ήταν αυτός ο σκοπός. Αρκετά 'ανάλαφρα' [ας μου επιτραπεί η έκφραση] δοσμένο, θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το κείμενο της 'ε.δ.' του τεύχους Μαϊου ως μια μεταφορά 'εκδρομικών' εντυπώσεων από τα συγκεκριμένα αμάξια (οι οποίες εντυπώσεις μάλιστα δε συμπίπτουν παντού μεταξύ τους - π.χ. ως προς το ποιό έχει την καλύτερη θέση οδήγησης) με ένα 'ντεκόρ' από κάποια νούμερα για να δώσουν λίγη τροφή στην περιέργεια, σε ορισμένα σημεία.
Αυτό που είναι φανερό είναι ότι ο κάθε δοκιμαστής έχει τις εμπειρίες του και τις προτιμήσεις του και βέβαια δε μπορούμε να παίρνουμε τίποτα 'τοις μετρητοίς'. Για παράδειγμα, στους 4Τ Οκτωβρίου 2003, όπου είχε πρωτοδοκιμαστεί το 206 RC, o Α.Τ. έγραφε (σελ. 79):
Όσο για το τιμόνι, σε πληροφορεί επακριβώς για το τι συμβαίνει από κάτω. Υπέρ το δέον, ίσως, όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην άσφαλτο, μιας και σχεδόν τα πάντα μεταφέρονται στα χέρια σου.
...ενώ στην παρούσα 'ε.δ.' διαβάζουμε (σελ. 92):
Την ίδια στιγμή το 206 δείχνει να προβληματίζει λίγο περισσότερο τον Αθανασούλα, ο οποίος παραπονιέται για το τιμόνι, λέγοντας ότι 'η αίσθησή του είναι κάπως αποκομμένη. Δεν ξέρεις τι γίνεται στις ρόδες σου, αλλά τελικά στρίβει'.
-
Συμφωνω απολυτα μαζί σου Nidosan! Πολύ ευστοχο το σχολιο σου για την 'χαλαροτητα' του αρθρου αυτου. Θα ηθελα κατι παραπάνω γιατι τωρα έχω μεινει με πολλές απορίες. Και ως καχύποπτος Ελλην, μηπως υπήρχε σκοπός για το χαλαρό και το ελλιπές των περιγραφών? Εννοω μηπώς το fiesta δεν ειναι στην πράξη τοσο καλό οσο νομίζε το υποψήφιο αγοραστικο οτι θα ειναι, και για αυτο δεν εμβάθυναν περισσότερο? Αυτο το λέω με αφορμή
- σχολιο στην θεματική ενότητα των νέων μοντελων' ford fiesta st, too little too late?' που προς το τέλος υπάρχει μια κριτική για την συμπεριφορα του αυτοκι΄ντου στην πίστα των μεγάρων
- Σχόλιο (σε καποιο site, flash.gr η autotriti.gr νομίζω, αναφορικα με τις δοκιμές στις σέρρες) οπου αναφερόταν οτι το fiesta ετρεχε σε χρόνους γυρου πίστας ανάλογους με το λεον και ibiza του ενιαίου (105 PS αν δεν κάνω λάθος)
Αυτο δεν ξέρω αν ειναι καλή η κακή επίδοση, ουτε ξέρω αν τα οδηγοι που συγκρίνονται με τους οδηγούς αγώνων, αλλα μου φαίνεται οτι δεν ειναι και καμια σπουδαια επίδοση για ενα δίλιτρο 'Gti'
Θυμάμαι σε παλαιοτερο αρθρο των 4 τροχων, οπου συγκρίναν σε επαρχιακές διαδρομές και στην εθνική το τοτε νεο Clio Sport vs Peugeot 306 race vs δεν θυμάμαι, οπου όντως εβγαινάν χρήσιμα συμπεράσματα.
Μάλιστα το clio τους ειχε φανει αρκετα εως πολύ εξευγενισμένο................
Αυτο λέει πολλα για το ενδεχομένως σε πόσο δύσκολη θέση βρίσκονται οι 4 τροχοι ή οι δοκιμαστες (αν ειναι οι ιδιοι) οταν πρέπει να συμβιβαστουν με τα hot hache's τηs νεαs εποχήs... -
Καλησπέρα,
συμφωνώ (όσο και αν αυτό φαίνεται παράξενο) με το γεγονός ότι το 'συγκριτικό' του Fiesta ST δεν είχε πολλά συμπεράσματα μέσα. Η απάντηση στην εύλογη ερώτηση 'γιατί' βρίσκεται στην τελευταία σελίδα. Αν μπαίναμε στην απλή λογική του συγκριτικού τότε θα μας λέγατε όλοι ότι ρίξαμε (επίτηδες...; ) το νεοφερμένο Ford στα θηρία, αφού τα άλλα τρία αυτοκίνητα κοστίζουν μερικά ευρώ παραπάνω. Στο τέλος του άρθρου, μάλιστα, αναφέρουμε ότι δεν πρόκειται για συγκριτικό και σας δίνουμε και το στίγμα της επικείμενης σύγκρισης με κάποιο αυτοκίνητο αντίστοιχης τιμής. Μεταξύ των άλλων τριών, όμως, θεωρώ ότι φάνηκε ξεκάθαρα τι είναι τι. Νομίζω, επίσης, ότι θα έχετε καταλάβει το πνεύμα των ε.δ. μιας και δεν πρόκειται συνήθως για συγκριτικά, αλλά για ένα μείγμα εκδρομής, γνωρημίας με ανθρώπους και μηχανές με σαφώς πιο ανάλαφρο και ελεύθερο στυλ.
Εκεί, όμως, που εσείς είδατε αντιφάσεις, τελικά δεν υπάρχουν. απλά ο Α.Τ. μιλούσε για την αντίδραση του τιμονιού στις ανωμαλίες και ο Λάμπρος στην σταθερή δύμανη που απαιτούσε το τιμόνι, ανεξάρτητα αν γλυστρούσε ή όχι. Δηλαδή, το 206 RC έχει την τάση να μην σου δείχνει, με το βάρος του τιμονιού, αν γλυστράει κάτω ή όχι, ενώ από την άλλη αν κάνεις μια μπούκα σου τινάζει γερά τα χέρια. Φυσιολογικό θα μου πείτε ότι είναι αυτό, όμως, για παράδειγμα το τιμόνι του Fiesta δεν αντιδρά τόσο αποκομμένα γιαυτό και μας άρεσε περισσότερο.
Για το θέμα της θέσης οδήγησης, είναι πολλοί οι παράγοντες στη μέση. Από την στιγμή, όμως, που έχει καλεσμένους τους αφήνεις να πουν αυτοί την προσωπική τους γνώμη και μετά εσύ γράφεις την δική σου με βάση την πείρα σου (κοινώς πια θέση οδήγησης θα βολέψει τους περισσότερους και όχι μόνο εμάς).
Αλήθεια τι άλλο θα θέλατε να δείτε σε αυτό το κείμενο και δεν το είδατε; (Μου αρέσουν οι παρατηρήσεις... διορθώνομαι ) -
Λοιπον, εμένα αυτο που με 'χαλασε' ηταν:
1.Στο εξώφυλλο του τεύχους αναφερόταν η συγκριση μεταξύ των υτοκινήτων (δεν το εχω μπροστά μου για να δω ακριβώς πως το εγραφε) και νομίζω ειχε και φωτο, οπότε αγόρασα χωρίς δευτερη σκέψη το περιοδικό, ενω διαβάζοντας δεν μπόρεσα να βγάλω και πολλά χρήσιμα συμπεράσματα. Το οτι ειναι αρθρο ε.δ. δεν λέει και πολλα γιατι ενα τετοιο συγκριτικό, σε οποιο πλαισιο και να γίνει, ειδικά οταν ειναι στο εξώφυλο και ειδικα οταν το fiesta δοκιμάζεται για πρώτη φορα, σιγουρα δημιουργεί περισσότερες απαιτήσεις στον υποψήφιο αναγνώστη, σε σχέση με αυτα που διάβασε τελικά- Τι έγινε με την δοκιμή στις Σερρες????????????????????????????????
Παντα φιλικά!
-
προσωπικα θα ηθελα περισσοτερη λεπτομερεια ιδιαιτερα στο τροπο που αντιδρανε τα αυτοκινητα στις εκαστοτε συνθηκες.......
-
Αγαπητέ ΚF,
Συμφωνώ με τα όσα γράφετε τόσο περί συγκρίσεων όσο και για το πνεύμα με το οποίο παρουσιάζονται οι 'ε.δ.'. Θα ήθελα όμως να σταθώ σε δύο σημεία.Πρώτον, στην ύπαρξη (ή μη) αντιφάσεων σχετικά με το τιμόνι του 206 RC:
Ο χρήστης KF έγραψε:
Εκεί, όμως, που εσείς είδατε αντιφάσεις, τελικά δεν υπάρχουν. απλά ο Α.Τ. μιλούσε για την αντίδραση του τιμονιού στις ανωμαλίες και ο Λάμπρος στην σταθερή δύμανη που απαιτούσε το τιμόνι, ανεξάρτητα αν γλυστρούσε ή όχι.Δηλαδή, το 206 RC έχει την τάση να μην σου δείχνει, με το βάρος του τιμονιού, αν γλυστράει κάτω ή όχι, ενώ από την άλλη αν κάνεις μια μπούκα σου τινάζει γερά τα χέρια. Φυσιολογικό θα μου πείτε ότι είναι αυτό, όμως, για παράδειγμα το τιμόνι του Fiesta δεν αντιδρά τόσο αποκομμένα γιαυτό και μας άρεσε περισσότερο.
Επειδή έχω γράψει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ψάχνοντας τα όριά του και τον τρόπο που αντιδρά 'υπό πίεση' κάτω από όλες τις συνθήκες, αλλά και είμαι σίγουρος για την ερμηνεία των όσων είχε γράψει πριν από ενάμισι περίπου χρόνο ο Α.Τ. (τεύχος 397, 10/2003), θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με το παραπάνω (πάντα καλοπροαίρετα και με σεβασμό προς τις απόψεις σας) και να παρατηρήσω τα εξής:
α) Ναι, το RC έχει σχετικά βαρύ τιμόνι - δεν προορίζεται π.χ. για να μπαίνεις στις στροφές 'με τις πόρτες' και να μαζεύεις με ανάποδα με το ένα χέρι! Θα το ήθελα κι εγώ λίγο πιο ελαφρύ για να διευκολύνει περισσότερο τέτοια παιχνίδια αλλά, για καλό ή για κακό, είναι στημένο για να σημαδεύεις και όχι για ατελείωτες πλαγιολισθήσεις.
β) Σε σχέση με το πόσο σε πληροφορεί για το τι κάνουν οι τροχοί, εγώ διαπιστώνω το αντίθετο από αυτό που περιγράφετε πιο πάνω (με μόνη διαφορά ότι οι εμπειρίες μου προέρχονται από τα 'μαμά' Pirelli P7000 αντί των Bridgestone S03 που φοράει το 'δικό σας'). Το τιμόνι όσο 'τινάζει τα χέρια' στις μπούκες (έκφραση που παραπέμπει σε ...καρτ ) τουλάχιστον άλλο τόσο ελαφραίνει ανάλογα με την πρόσφυση των κατευθυντήριων τροχών. Αυτό λόγω της μικρής (συγκριτικά με άλλα) υποβοήθησης που το 'προστάζει', η οποία είναι και ο λόγος που [όταν υπάρχει καλή πρόσφυση] είναι σχετικά 'βαρύ'!
Είναι φανερό στο κείμενο του Α.Τ. όταν κρίνει το τιμόνι λέγοντας ότι '...σε πληροφορεί επακριβώς για το τι συμβαίνει από κάτω. Υπέρ το δέον ίσως, όταν υπάρχουν ανωμαλίες...' ότι **δε **μιλάει **μόνο **για την αντίδρασή του στις ανωμαλίες, αλλά **συνολικά **για το πόσo καλά μεταφέρει πληροφορίες από το δρόμο. Το ξεκαθαρίζει μάλιστα αυτό, συμπληρώνοντας 'κυρίως το πότε φορτίζεται και αποφορτίζεται η εμπρός ανάρτηση'. Θα ήταν, φυσικά, μεγάλη παράλειψη να μιλούσε **μόνο **για το πως αντιδρά το τιμόνι άν ο δρόμος έχει ανωμαλίες και να αφήσει όλα τ' άλλα απέξω - δε συμφωνείτε?!..
Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω πολλά σπορ αυτοκίνητα μέχρι σήμερα, μεταξύ των οποίων και αρκετά που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν το ίδιο ή και πιο 'καθαρόαιμα' από το RC (π.χ. Impreza, S2000, Τype-R, EVO VI & VIII, Elise, κλπ) αλλά και τα δύο από τα άλλα τρια της παρούσας 'ε.δ.' (Clio 182 & Cupra). Kατά την ταπεινή μου άποψη το σχόλιο που παρατέθηκε στο συγκεκριμένο κείμενο για να περιγράψει το τιμόνι του RC είναι από αρκετά έως πολύ παραπλανητικό και 'ανήκει' σε άλλα αμάξια, με έμφαση στην 'ξεκούραστη οδήγηση'.
Με τα δικά μου μέτρα και σταθμά, σε συνδυασμό με το [όχι και τόσο ιδανικό για τους ταλαίπωρους Ελληνικούς δρόμους] 40άρι προφίλ των ελαστικών, το τιμόνι του RC πληροφορεί σχεδόν **τα μέγιστα **για το τι κάνουν και τι πρόσφυση έχουν οι εμπρός τροχοί, ακόμα και όταν επιταχύνεις στην ευθεία και το οδόστρωμα έχει ελαφρώς διαφορετικό grip εκεί όπου πατάει ο κάθε τροχός. Θα προσέξατε φαντάζομαι, αν το οδηγήσατε, ότι παρά το όποιο 'βάρος' του [τιμονιού] αυτό έχει μια τάση να 'παίρνει' δεξιά ή αριστερά στην επιτάχυνση σε γλιστερή άσφαλτο ανάλογα με το πόσο πατάει ο κάθε κινητήριος τροχός (ασχέτως ESP)! Ουδεμία σχέση με 'αποκομμένο' (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) - αντιθέτως, νομίζεις ότι οδηγείς μπροσθοκίνητη ...μοτοσυκλέτα!
Αλλά και αν το συγκεκριμένο μπορεί να θεωρηθεί 'αποκομμένο', τι θα έπρεπε να έχει γραφτεί για το τιμόνι του φοβερού και τρομερού EVO VIII (οδήγησα στις 20/3 το ίδιο που παρουσιάστηκε στο 'blowout') το οποίο για αυτοκίνητο αυτού του χαρακτήρα είναι σαν να το σχεδίασε η Logitech και ξέχασε να ενεργοποιήσει το Force Feedback (ενώ η πολύ ισχυρή υποβοήθηση που έχει το κάνει ιδανικό για αιθέριες υπάρξεις - αν και αυτές σίγουρα θα τα βρουν σκούρα με το συμπλέκτη!).
Αυτό που μπορώ να δεχτώ (διότι σε καμία περίπτωση δε μπορώ να πιστέψω ότι αλλού αναφερόταν ο Α.Τ. κι αλλού ο Λ.Α. & είμαι βέβαιος ότι αν ανοίγαμε θέμα για το τι συμπέρασμα βγάζει ο καθένας, οι περισσότεροι θα συμφωνούσαν) είναι ότι ο κάθε 'δοκιμαστής' έχει τα γούστα του. Εσείς, από την άλλη, ως το πλέον έγκυρο περιοδικό αυτοκίνησης στην Ελλάδα, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στα σχόλια που επιλέγετε να παραθέσετε και να 'φιλτράρετε' τυχόν υπερβολικούς χαρακτηρισμούς έχοντας τσεκάρει και τα όσα έχει γράψει το περιοδικό σας στο παρελθόν ώστε να μη δημιουργούνται πιθανές αντιφάσεις που να μπερδεύουν τον αναγνώστη.
Δεύτερον, σε σχέση με το παρακάτω:
Αλήθεια τι άλλο θα θέλατε να δείτε σε αυτό το κείμενο και δεν το είδατε; (Μου αρέσουν οι παρατηρήσεις... διορθώνομαι )
Προσωπικά θα ήθελα να δω αναλυτικά σχόλια από όλους τους 'φιλοξενούμενους δοκιμαστές' για το κάθε ένα 'επίμαχο σημείο' του κάθε αμαξιού. Όχι δηλαδή 'για την ανάρτηση του τάδε μας μίλησε ο Νίκος ενώ για το κιβώτιο του άλλου μας είπε ο Λάμπρος'. Να υπάρχει κοινός 'παρονομαστής' για το κάθε τι. Ίσως βέβαια να ήταν λίγο πιο κουραστικό το κείμενο αλλά πιστεύω πως η όποια σύγκριση (που αναπόφευκτα γίνεται από τον αναγνώστη) θα ήταν πολύ πιο ουσιαστική.
Άλλο - γράφετε ότι το 206 έχει τα κορυφαία καθίσματα, αλλά από την άλλη την καλύτερη 'θέση οδήγησης' έχει ή το Ibiza (κατά Ν.Ζ.) ή το Fiesta (κατά Λ.Α.). Δεκτόν, αλλά... εξηγείστε!
Η δική μου εξήγηση, αν έπρεπε να δώσω μία, θα ήταν ότι το τιμόνι του RC ρυθμίζεται μόνο πάνω-κάτω κι όχι μέσα-έξω, κάτι που αφαιρεί από τη συνολική βαθμολογία της 'θέσης οδήγησής' του.Επίσης, θα ήθελα να ξέρω όχι μόνο ποιο θεωρείτε ότι έχει το καλύτερο κιβώτιο, κινητήρα, ανάρτηση, κλπ (βλ. πίνακα σελ. 98 ) αλλά και πώς συγκρίνεται το καλύτερο με τα υπόλοιπα - και φυσικά ποιο έχει τα χειρότερα! Αναγνωρίζω βέβαια ότι αυτό ίσως να μην ήταν μέσα στα πλαίσια του πνεύματος γραφής μιας 'ε.δ.'...
Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι η παρούσα 'ε.δ.' παρά τις όποιες πιθανές ατέλειες της έχει ήδη λάβει μια θέση στο αρχείο μου και ως εκ τούτου οφείλω ένα 'ευχαριστώ' προς όλους τους συμμετέχοντες.
Ζητώ συγνώμη εάν σας κούρασα.Πάντα φιλικά,
nidosan -
Καλημέρα,
αναλυτικότατη η τοποθέτηση και δεν έχω σκοπό να διαφωνίσω ούτε με εσάς, ούτε με τον συνάδελφό μου φυσικά. Πιστεύω ότι έτσι όντως είναι και πλέον το μόνο που μπορώ να πιστέψω είναι ότι το αυτοκίνητο, όντας επι μακρόν ένα δημοσιογραφικό έχει ταλαιπωρηθεί σε ανάρτηση, αλλά κυρίως σε silent blocks γεγονός που πιθανόν τελικά να δημιούργησε την αίσθηση αυτή σε όλους μας (το τονίζω ότι όλοι είχαμε την ίδια σκέψη και όχι μόνο ο Λάμπρος). Θα μου πείτε γιατί το δεχτήκαμε κλπ αν όντως ήταν έτσι. Ωστόσο, από την στιγμή που μια εταιρεία δίνει ένα αυτοκίνητο για δοκιμή θεωρούμε ότι είναι σωστό από κάθε άποψη γι' αυτό και το κρίνουμε. επίσης, όπου δεν είδατε διπλό σχόλιο είναι γιατί αφ' ενός θα κούραζε όντως και αφετέρου γιατί στις περισσότερεςς περιπτώσεις τα παιδιά μας έλεγαν τα ίδια πράγματα. Τέλος, να είστε σίγουροι ότι εύκολα θα γέμιζαν και οι 300 σελίδες του περιοδικού με όσα θα θέλαμε να γράψουμε για αυτή την ε.δ., ωστόσο με 4 αυτοκίνητα και με περιορισμένο χώρο... Όπως και να έχει δεν ισχυρίστηκα σε καμμία περίπτωση ότι γράφτηκε ένα τέλειο άρθρο. Προσπαθήσαμε πολύ όμως, να είστε σίγουροι γι' αυτό. -
Ο χρήστης KF έγραψε:
Πιστεύω ότι έτσι όντως είναι και πλέον το μόνο που μπορώ να πιστέψω είναι ότι το αυτοκίνητο, όντας επι μακρόν ένα δημοσιογραφικό έχει ταλαιπωρηθεί σε ανάρτηση, αλλά κυρίως σε silent blocks γεγονός που πιθανόν τελικά να δημιούργησε την αίσθηση
..............Ευχαριστώ για την πιθανή εξήγηση. Δεν αποκλείεται να είναι κι έτσι. Το συγκεκριμένο (ΖΜΡ-4563) το είχα οδηγήσει τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν και ήρθε στη Lion με αυτοκόλητα του Drive στις πόρτες. Είχε, αν θυμάμαι καλά, περίπου 20.000 χλμ στο οδόμετρο και η ανάρτησή του χτυπούσε αρκετά αισθητά στις εγκάρσιες -κυρίως- ανωμαλίες...
από την στιγμή που μια εταιρεία δίνει ένα αυτοκίνητο για δοκιμή θεωρούμε ότι είναι σωστό από κάθε άποψη γι' αυτό και το κρίνουμε.
Καμία αντίρρηση. Αυτό, πάντως, που θα προσπαθούσα εγώ να κάνω στη θέση σας (και ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αν εμφανίζομαι λίγο ...αυστηρός!) γνωρίζοντας ότι το αυτοκίνητο έχει ξαναδοκιμαστεί από το περιοδικό σας, θα ήταν να εντοπίσω πιθανές 'παραφωνίες' στα τωρινά σχόλια με τα όσα έχουν γραφτεί στο παρελθόν από συναδέλφους σας και να τις επισημάνω στους αναγνώστες. Δηλαδή 'τότε ήταν έτσι, αλλά σήμερα, μετά από τόσες χιλιάδες 'δημοσιογραφικά' χλμ φαίνεται να είναι αλλιώς!'. Διαφορετικά, είναι βέβαιο ότι άλλη εικόνα θα πάρει όποιος διαβάσει μόνο αυτή την 'ε.δ.' και τελείως άλλη όποιος διαβάσει μόνο την πρώτη, του Α.Τ.
εύκολα θα γέμιζαν και οι 300 σελίδες του περιοδικού με όσα θα θέλαμε να γράψουμε για αυτή την ε.δ., ωστόσο με 4 αυτοκίνητα και με περιορισμένο χώρο... Όπως και να έχει δεν ισχυρίστηκα σε καμμία περίπτωση ότι γράφτηκε ένα τέλειο άρθρο. Προσπαθήσαμε πολύ όμως, να είστε σίγουροι γι' αυτό.
Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι είναι ολοφάνερο από το αποτέλεσμα ότι προσπαθήσατε πολύ, καθώς και ότι το απολαύσατε!! Εμείς, από την άλλη, ως αναγνώστες και φίλοι του περιοδικού, απλά προσπαθούμε στα πλαίσια ενός καλοπροαίρετου και δημιουργικού διαλόγου να επισημαίνουμε κάποιες λεπτομέρειες που πέφτουν στην αντίλληψή μας ως πιθανά σημεία στα οποία χωράει βελτίωση, με την ελπίδα να σας φέρουμε ακόμα πιο κοντά σε αυτό που εμείς θεωρούμε 'τελειότερο'! Σαφώς, το 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο' δεν έχει καμία θέση εδώ!
Mε ειλικρινή εκτίμηση,
nidosan -
Το θεμα με την αισθηση του τιμονιου του RC και για να γινω πιο συγκεκριμενος, του RC της δοκιμης που ειναι και το μονο που εχω οδηγησει ( Φιεστα και Κλειω εχω οδηγησει και αλλα), εχει να κανει με ασαφεια και μη υπακοη στις μικρεσ κινησεις γυρο απο το μηδεν και με την σταθερη βαρεια αισθηση που εχει, ειτε στριβεις αργα, ειτε στο οριο. Μπορει πολυ απλα το συγκεκριμενο να ειχε καποιο προβλημα και ειναι πολυ πιθανο γιατι το στησιμο του ειναι πολυ προσεγμενο και μου εκανε εντυπωση που δεν ειχε καλο τιμονι. Οσο για το οτι περναει τισ ανωμαλιες και τισ 'μπουκες' στα χερια του οδηγου, αυτο δεν προσθετει στην αισθηση και εχει να κανει πιο πολυ με την σκληρη ρυθμιση της αναρτησης και τα χαμηλου προφιλ ελαστικα. Παντως προκειται για διαφορετικα αυτοκινητα, ειτε λογω τιμης, ειτε λογω φιλοσοφιας και θεμα συγκρισης δεν προκυπτει, με εξαιρεση το Κλειω-RC.
-
Eγω παντως που ειχα συνοδηγησει περυσι το RC στα Μεγαρα θυμαμαι οτι οταν το αυτοκινητο περναγε πανω απο τα κερμπς το τιμονι τρανταζοταν πολυ στα χερια του οδηγου και μου ειχε κανει εντυπωση.
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Το θεμα με την αισθηση του τιμονιου του RC και για να γινω πιο συγκεκριμενος, του RC της δοκιμης που ειναι και το μονο που εχω οδηγησει ( Φιεστα και Κλειω εχω οδηγησει και αλλα), εχει να κανει με ασαφεια και μη υπακοη στις μικρεσ κινησεις γυρο απο το μηδεν και με την **σταθερη βαρεια αισθηση **που εχει, ειτε στριβεις αργα, ειτε στο οριο.ΟΚ για το **αργά **και για το όριο, το ερώτημα είναι τι γίνεται με το τιμόνι **πάνω από το όριο. Δεν το νοιώθατε να ελαφραίνει στα χέρια σας όταν παίρνατε π.χ. γρήγορες κλειστές στροφές με παραπάνω γκάζι από το ιδανικό, προκαλώντας υποστροφή ισχύος, ή όταν δοκιμάσατε να επιταχύνετε άτσαλα μέσα στη στροφή? Έστριβε το ίδιο εύκολα είτε οι κατευθυντήριοι τροχοί πατούσαν είτε όχι?...
Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός, προσπαθώ να καταλάβω και να ερμηνεύσω....
Μπορει πολυ απλα το συγκεκριμενο να ειχε καποιο προβλημα και ειναι πολυ πιθανο γιατι το στησιμο του ειναι πολυ προσεγμενο
Κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω.
Κρίμα πάντως! -
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
2. Σχόλιο (σε καποιο site, flash.gr η autotriti.gr νομίζω, αναφορικα με τις δοκιμές στις σέρρες) οπου αναφερόταν οτι το fiesta ετρεχε σε χρόνους γυρου πίστας ανάλογους με το λεον και ibiza του ενιαίου (105 PS αν δεν κάνω λάθος)Αυτο δεν ξέρω αν ειναι καλή η κακή επίδοση, ουτε ξέρω αν τα οδηγοι που συγκρίνονται με τους οδηγούς αγώνων, αλλα μου φαίνεται οτι δεν ειναι και καμια σπουδαια επίδοση για ενα δίλιτρο 'Gti'
Αν σκεφτείς ότι τα Ibiza του ενιαίου είναι αγωνιστικά με ότι αυτό συνεπάγεται, δεν νομίζω να μπορείς να τα συγκρίνεις με οποιοδήποτε αυτοκίνητο βόλτας... Το να καταφέρνει το Fiesta να κάνει τον ίδιο χρόνο με αυτά αρχικά μου φαίνεται καλό, αλλά μπορεί να μην σημαίνει και τίποτα (τι ρυθμίσεις είχαν τα αγωνιστικά, τι λάστιχα, σε τι συνθήκες έγινε η μέτρηση, κτλ... ). Πάντως από απειροελάχιστη εμπειρία μου στο δεξί μπάκετ ενός αγωνιστικού 110 περίπου ίππων στη πίστα των Σερρών, το να φτάνει ένα Fiesta 150 ίππων ένα ibiza του ενιαίου, μου φαίνεται πολύ καλό...
Κατά τα άλλα, στο θέμα μας, προσωπικά το άρθρο με το Πήλιο μου άρεσε... Πάνω κάτω στο αναμενόμενο ύφος για το συγκεκριμένο κομμάτι του περιοδικού (αρκετά προσωπικό και όχι το πιο τεχνοκρατικό ύφος που έχουν τα άλλα άρθρα - και αυτά μ' αρέσουν, κάθε πράμα στον καιρό του), αν και όπως σχεδόν σε κάθε άρθρο θα ήθελα λίγο ακόμα...
Σας κάλυψε η διαδρομη στο Πηλιο με τα συγχρονα ακριβα "