Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW E30: Τι κινητήρα 1.800 να βάλω;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. BMW E30: Τι κινητήρα 1.800 να βάλω;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    29
    672
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Λοιπόν παίδες, θείος διαθέτει Ε30 και με προτροπές μηχανικού, σκέφτεται για 1.800αρη κινητήρα. Επειδή η δουλειά γίνεται σπασμωδικά, θέλω συμβουλές...

      Η πρόταση αφορά 1.800 κινητήρα με περίπου 120 άλογα, +περαστικά===>1.100 Ευρώ. Ποιος κινητήρας είναι αυτός, μπορείτε να καταλάβετε; Ποιον θα προτείνατε εσείς, που φυσικά να μπορεί να τοποθετηθεί σε Ε30;

      Η όλη δουλειά ξεκινάει από το γεγονός ότι ο υπάρχων κινητήρας καίει πολλή βενζίνη, και μάλιστα σούπερ. Το μοντέλο είναι του 1988 και ο υπάρχων έχει συμπληρώσει 270.000 χιλιόμετρα, χωρίς άλλα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια. Αξίζει η κίνηση, από τη στιγμή που θέλει να την κρατήσει;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Λοιπόν παίδες, θείος διαθέτει Ε30 και με προτροπές μηχανικού, σκέφτεται για 1.800αρη κινητήρα. Επειδή η δουλειά γίνεται σπασμωδικά, θέλω συμβουλές...

        Η πρόταση αφορά 1.800 κινητήρα με περίπου 120 άλογα, +περαστικά===>1.100 Ευρώ. Ποιος κινητήρας είναι αυτός, μπορείτε να καταλάβετε; Ποιον θα προτείνατε εσείς, που φυσικά να μπορεί να τοποθετηθεί σε Ε30;

        Η όλη δουλειά ξεκινάει από το γεγονός ότι ο υπάρχων κινητήρας καίει πολλή βενζίνη, και μάλιστα σούπερ. Το μοντέλο είναι του 1988 και ο υπάρχων έχει συμπληρώσει 270.000 χιλιόμετρα, χωρίς άλλα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια. Αξίζει η κίνηση, από τη στιγμή που θέλει να την κρατήσει;

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Λοιπόν παίδες, θείος διαθέτει Ε30 και με προτροπές μηχανικού, σκέφτεται για 1.800αρη κινητήρα. Επειδή η δουλειά γίνεται σπασμωδικά, θέλω συμβουλές...

          Η πρόταση αφορά 1.800 κινητήρα με περίπου 120 άλογα, +περαστικά===>1.100 Ευρώ. Ποιος κινητήρας είναι αυτός, μπορείτε να καταλάβετε; Ποιον θα προτείνατε εσείς, που φυσικά να μπορεί να τοποθετηθεί σε Ε30;

          Η όλη δουλειά ξεκινάει από το γεγονός ότι ο υπάρχων κινητήρας καίει πολλή βενζίνη, και μάλιστα σούπερ. Το μοντέλο είναι του 1988 και ο υπάρχων έχει συμπληρώσει 270.000 χιλιόμετρα, χωρίς άλλα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια. Αξίζει η κίνηση, από τη στιγμή που θέλει να την κρατήσει;

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A
            apav last edited by

            Εάν τοποθετήσει καταλυτικό κινητήρα, μετά θα πρέπει να κάνει και τις μετατροπές για καταλύτη, αισθητήρες, κλπ. Αφού δεν έχει προβλήματα, γιατί δεν το κρατάει ως έχει και όταν έρθουν τα δύσκολα να αποφασίσει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • F
              funkyreverend last edited by

              Το πακέτο περιλαμβάνει και καταλύτη. Δεν έχεις άδικο στο να το κρατήσει. Αν όμως αποφασίσει να την κάνει την αλλαγή, ποιον κινητήρα θα πρότεινες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                tsilis last edited by

                O κινητήρας είναι μάλλον ο Μ40 με τα 115 άλογα,και ναι αξίζει τον κόπο η μετατροπή...

                Υπάρχει και η λύση του Μ42 που φορούσαν οι 318is με 136 ή 140 άλογα στην Ε36,αλλά θα χρειαστεί και άλλες μετατροπές στην ανάρτηση και το κιβώτιο που έχει διαφορετικές σχέσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • D
                  dimmy last edited by

                  Σκέφτομαι κι εγώ για μια παρόμοια μετατροπή σε Ε30. Σκέφτομαι για αγορά μιας 316 ή 318 καταλυτικής από Ελλάδα, και επειδή έχω άκρες σε Γερμανία σκέφτομαι να πάρω μια 320 από εκεί για την μετατροπή. Θέλω να το δηλώσω κανονικά για αυτό αποκλείω την λύση της 325 (Δεν ξέρω αν μπορείς να δηλώσεις κινητήρα 2500 με αρχικό 1600 ή 1800).Αργότερα με την αλλαγή των εντόσθιων του κινητήρα να φτάσω στα 2500.Η τιμή ολόκληρης 320 στην Γερμανία, μοντέλο 90-92, είναι περίπου 1000-2000 ευρώ, ανάλογα την κατάσταση.Εκεί που κολλάω είναι αν πρέπει να πάρω 316 ή 318 για να δηλώσω τον δίλιτρο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    msamaro last edited by

                    Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                    Υπάρχει και η λύση του Μ42 που φορούσαν οι 318is με 136 ή 140 άλογα στην Ε36,αλλά θα χρειαστεί και άλλες μετατροπές στην ανάρτηση και το κιβώτιο που έχει διαφορετικές σχέσεις.

                    Θα συμφωνήσω περισσότερο με την δεύτερη πρόταση του Nίκου. Τυχαίνει να έχει ο θείος μου μία Ε30 318is και την οδηγάω συχνά.Το μοτεράκι της είναι πολύ καλό. Δίνει 136 άλογα και 0-100 σε 9,9sec. Το θέμα είναι ότι συνδιάζεται και με 25% μπλοκέ στην εργοστασιακή έκδοση κάτι που είχε μόνο η is και αποκλείεται να έχει του θείου σου.
                    Με αυτό το μοτέρ το αυτοκίνητο είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση (κυρίως με το πλάι... ) και είναι από τα αυτοκίνητα που αξίζει να κρατήσεις για μια ζωή! Λίγα είναι τα αυτοκίνητα σήμερα που θα σου κάνουν αυτά τα χατήρια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      speedonacid last edited by

                      Πριν προχωρησεις συμβουλεψου καποιον μηχανολογοσχετικα με την δηλωση του.
                      το δυσκολοτερο κομματι σε μια μετατροπη!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        pad last edited by

                        Βαλε τον Μ40...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          pad last edited by

                          Ο χρήστης dimmy έγραψε:
                          Σκέφτομαι κι εγώ για μια παρόμοια μετατροπή σε Ε30. Σκέφτομαι για αγορά μιας 316 ή 318 καταλυτικής από Ελλάδα, και επειδή έχω άκρες σε Γερμανία σκέφτομαι να πάρω μια 320 από εκεί για την μετατροπή. Θέλω να το δηλώσω κανονικά για αυτό αποκλείω την λύση της 325 (Δεν ξέρω αν μπορείς να δηλώσεις κινητήρα 2500 με αρχικό 1600 ή 1800).Αργότερα με την αλλαγή των εντόσθιων του κινητήρα να φτάσω στα 2500.Η τιμή ολόκληρης 320 στην Γερμανία, μοντέλο 90-92, είναι περίπου 1000-2000 ευρώ, ανάλογα την κατάσταση.Εκεί που κολλάω είναι αν πρέπει να πάρω 316 ή 318 για να δηλώσω τον δίλιτρο.

                          Φιλε μου ολα δηλωνοντε.....
                          Βαλε κατευθειαν τον 2.5 και εννοειται οτι θα βαλεις και μπλοκε.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • M
                            msamaro last edited by

                            Φίλε pad μην είσαι σίγουρος ότι όλα δηλώνονται! Ακόμα και με λάδωμα είναι δύσκολο να δηλώσεις αμάξια που δεν έχουν εισαχθεί από την εδώ αντιπροσωπία. Την έχω πατήσει και σου μιλάω εκ πείρας! Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει ένας νόμος που δεν επιτρέπει την αύξηση των κυβικών παραπάνω από 400κ.εκ. ή τέλος πάντων έτσι μου έχουν πει και εμένα. Ψάξτο πριν κάνεις κάποια άλλη κίνηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • M
                              msamaro last edited by

                              BMW E30 Sedan

                              Model: Engine: Power: Topspeed: Year:
                              316 M10 4 cylinder 90 HP 180 km/h 1982 - 1987
                              316i M10 4 cylinder 102 HP 182 km/h 1987 - 1988
                              316i M40 4 cylinder 100 HP 182 km/h 1988 - 1991
                              318i M10 4 cylinder 105 HP 178 km/h 1982 - 1987
                              318i M40 4 cylinder 113 HP 188 km/h 1987 - 1991
                              318is M42 4 cylinder 136 HP 202 km/h 1989 - 1991
                              320i M20 6 cylinder 125 HP 197 km/h 1982 - 1985
                              320i M20 6 cylinder 129 HP 198 km/h 1985 - 1991
                              320is S14 4 cylinder 192 HP 225 km/h 1989 - 1990
                              323i M20 6 cylinder 139 HP 205 km/h 1982 - 1984
                              323i M20 6 cylinder 150 HP 205 km/h 1984 - 1985
                              325i M20 6 cylinder 170 HP 220 km/h 1985 - 1991
                              325e M20 6 cylinder 122 HP 198 km/h 1985 - 1987
                              325ix M20 6 cylinder 170 HP 212 km/h 1985 - 1991
                              333i M30 6 cylinder 197 HP 250 km/h 1985 - 1987
                              324d M21 6 cylinder 86 HP 165 km/h 1985 - 1991
                              324td M21 6 cylinder 115 HP 187 km/h 1987 - 1991

                              Aυτό ίσως βοηθήσει στην επιλογή κινητήρα...
                              Πάντως επειδή έχω οδηγήσει και 318 Μ40 του 88 και 318is Μ42 του 91 το μοτεράκι του δεύτερου είναι σκάλες ανώτερο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • P
                                pad last edited by

                                O M42 πιστευω οτι θα βγαλει τρελα προβληματα!
                                Την εχω πατησει!
                                Οσο για την δηλωση του μοτερ γινεται εφοσον το Ε30 εχει παραχθει με το συγκεκριμενο μοτερ!
                                Ο S14(IΤΑΛΙΚΟ Μ) ειναι κορυφη και δηλωνεται και αυτος αλλα μονο σε e30 facelift(m40).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  msamaro last edited by

                                  Φίλε Pad δεν έχει σημασία αν έχει παραχθεί το μοντέλο με το συγκεκριμένο μοτέρ αλλά αν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα. Όπως είπα σε thread εμείς είχαμε φτιάξει παλιότερα ένα vectra station δίλιτρο με μετατροπή. Το αμάξι αυτό έβγαινε δίλιτρο από την Όπελ αλλά δεν είχε εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα. Αποτέλεσμα? Τρελή γραφειοκρατία για να το δηλώσεις!
                                  Το Μ42 του θείου πάντως δεν έχει βγάλει προβλήματα... Φτου να μη το ματιάσω!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    pad last edited by

                                    Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                    Φίλε Pad δεν έχει σημασία αν έχει παραχθεί το μοντέλο με το συγκεκριμένο μοτέρ αλλά αν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα. Όπως είπα σε thread εμείς είχαμε φτιάξει παλιότερα ένα vectra station δίλιτρο με μετατροπή. Το αμάξι αυτό έβγαινε δίλιτρο από την Όπελ αλλά δεν είχε εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα. Αποτέλεσμα? Τρελή γραφειοκρατία για να το δηλώσεις!
                                    Το Μ42 του θείου πάντως δεν έχει βγάλει προβλήματα... Φτου να μη το ματιάσω!

                                    Μαλλον το συγκεκριμενο Μ42 δεν θα ειχε φαει πολυ σκησιμο...γιατι το δικο μου ηταν χαλια
                                    Εγω εκανα μετατροπη σε ενα Ε46 απο 1.6 σε 2.5 πολυ ευκολα και χωρις τρεχαματα!
                                    Τωρα ομως που θελω να βαλω S14 στο Ε30 ΚΟΛΙΣΑΜΕ επειδη ο S14 εμπαινε μονο σε διπορτα........και απο τον αριθμο πλαισιου μου φαινεται οτι το δικο μου ειναι τετραπορτο.....τι να πω??
                                    Φιλε μου γινεται χαμος με τις δηλωσεις μοτερ...δεν βγαινει ακρη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Κάνας γνώστης που θα βρούμε Μ42 (1.800αρη που φοριόταν στην 318is με 136-140 άλογα) στη Θεσσαλονίκη;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Αν έχει περάσει σχετικά πρόσφατα από ΚΤΕΟ, ας βάλει ό,τι γουστάρει κι ας μην τον δηλώσει ποτέ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                          Η όλη δουλειά ξεκινάει από το γεγονός ότι ο υπάρχων κινητήρας καίει πολλή βενζίνη, και μάλιστα σούπερ. Το μοντέλο είναι του 1988 και ο υπάρχων έχει συμπληρώσει 270.000 χιλιόμετρα, χωρίς άλλα προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια. Αξίζει η κίνηση, από τη στιγμή που θέλει να την κρατήσει;

                                          Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση εγώ θα τον επισκεύαζα. Με λιγότερα λεφτά θα είχα καινούριο κινητήρα και όχι μια παλιατζούρα με 'λίγα χιλιόμετρα'.

                                          Το αυτοκίνητο αντέχει; συνήθως το αμάξωμα παραδίδει το πνεύμα πριν από τον κινητήρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Ο κινητήρας πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, ωστόσο ζητούνται άλογα, εκτός από 'επαναφορά σε φόρμα'...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr