-
Αυτός ο αγώνας ήταν πραγματικά ένα βήμα μπροστά, αν όχι πιο πολλά, προς ένα πραγματικό Rally Raid με ποικιλία εδαφών με κομμάτια πραγματικού off-raoding και κομμάτια πραγματικού rally. Οι λιγότερο μυημένοι σε αυτού του είδους του αγώνες ίσως νομίσουν ότι πρόκειται για κάτι εύκολο που στην πραγματικότητα δεν είναι αγώνας.
Σε αυτούς απαντώ ότι δεν είναι τόσο δύσκολο όσο είναι να είσαι ανταγωνιστικός με τα θηρία των πολλών ίππων και εκατομμυρίων σε αγώνες rally, αναβάσεων κλπ αλλά εδώ ο συγκερασμός πολλών διαφορετικών στυλ οδήγησης αλλά πάνω από όλα η αντοχή (μιλάμε για αγώνες 250-350 χλμ και 6-8 ώρες) που απαιτείται θα έκανε πολλούς από τους συμμετέχοντες σε τέτοιους αγώνες να εγκαταλείψουν την προσπάθεια πολύ πριν δουν την σημαία του τερματισμού. Σκεφτείτε δε ότι στα πατημένα κομμάτια πας με 100-120 χλμ οδηγώντας στην κυριολεξία ένα περίπτερο ενώ σε άλλα κομμάτια κάνει στην κυριολεξία λιθοτριψία.Ένα επιβεβλημένο μπράβο στους διοργανωτές για μια ακόμα πολύ καλή προσπάθεια και κυρίως για το ότι κάθε αγώνας είναι καλύτερος.
Ακόμα ένα μπράβο στον συνοδηγό μου που από το αριστερό μπάκετ του 106 των αναβάσεων κάθισε για πρώτη φορά, με τρομερή επιτυχία (2οι Γενικής, 1οι Raid), στο δεξί κάθισμα του περιπτέρου μου (ναι υπάρχουν και διθέσια περίπτερα).
Τέλος να πω ότι σίγουρα αξίζει να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει ένα τέτοιο αγώνα από κοντά.
-
Αυτός ο αγώνας ήταν πραγματικά ένα βήμα μπροστά, αν όχι πιο πολλά, προς ένα πραγματικό Rally Raid με ποικιλία εδαφών με κομμάτια πραγματικού off-raoding και κομμάτια πραγματικού rally. Οι λιγότερο μυημένοι σε αυτού του είδους του αγώνες ίσως νομίσουν ότι πρόκειται για κάτι εύκολο που στην πραγματικότητα δεν είναι αγώνας.
Σε αυτούς απαντώ ότι δεν είναι τόσο δύσκολο όσο είναι να είσαι ανταγωνιστικός με τα θηρία των πολλών ίππων και εκατομμυρίων σε αγώνες rally, αναβάσεων κλπ αλλά εδώ ο συγκερασμός πολλών διαφορετικών στυλ οδήγησης αλλά πάνω από όλα η αντοχή (μιλάμε για αγώνες 250-350 χλμ και 6-8 ώρες) που απαιτείται θα έκανε πολλούς από τους συμμετέχοντες σε τέτοιους αγώνες να εγκαταλείψουν την προσπάθεια πολύ πριν δουν την σημαία του τερματισμού. Σκεφτείτε δε ότι στα πατημένα κομμάτια πας με 100-120 χλμ οδηγώντας στην κυριολεξία ένα περίπτερο ενώ σε άλλα κομμάτια κάνει στην κυριολεξία λιθοτριψία.Ένα επιβεβλημένο μπράβο στους διοργανωτές για μια ακόμα πολύ καλή προσπάθεια και κυρίως για το ότι κάθε αγώνας είναι καλύτερος.
Ακόμα ένα μπράβο στον συνοδηγό μου που από το αριστερό μπάκετ του 106 των αναβάσεων κάθισε για πρώτη φορά, με τρομερή επιτυχία (2οι Γενικής, 1οι Raid), στο δεξί κάθισμα του περιπτέρου μου (ναι υπάρχουν και διθέσια περίπτερα).
Τέλος να πω ότι σίγουρα αξίζει να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει ένα τέτοιο αγώνα από κοντά.
-
Αυτός ο αγώνας ήταν πραγματικά ένα βήμα μπροστά, αν όχι πιο πολλά, προς ένα πραγματικό Rally Raid με ποικιλία εδαφών με κομμάτια πραγματικού off-raoding και κομμάτια πραγματικού rally. Οι λιγότερο μυημένοι σε αυτού του είδους του αγώνες ίσως νομίσουν ότι πρόκειται για κάτι εύκολο που στην πραγματικότητα δεν είναι αγώνας.
Σε αυτούς απαντώ ότι δεν είναι τόσο δύσκολο όσο είναι να είσαι ανταγωνιστικός με τα θηρία των πολλών ίππων και εκατομμυρίων σε αγώνες rally, αναβάσεων κλπ αλλά εδώ ο συγκερασμός πολλών διαφορετικών στυλ οδήγησης αλλά πάνω από όλα η αντοχή (μιλάμε για αγώνες 250-350 χλμ και 6-8 ώρες) που απαιτείται θα έκανε πολλούς από τους συμμετέχοντες σε τέτοιους αγώνες να εγκαταλείψουν την προσπάθεια πολύ πριν δουν την σημαία του τερματισμού. Σκεφτείτε δε ότι στα πατημένα κομμάτια πας με 100-120 χλμ οδηγώντας στην κυριολεξία ένα περίπτερο ενώ σε άλλα κομμάτια κάνει στην κυριολεξία λιθοτριψία.Ένα επιβεβλημένο μπράβο στους διοργανωτές για μια ακόμα πολύ καλή προσπάθεια και κυρίως για το ότι κάθε αγώνας είναι καλύτερος.
Ακόμα ένα μπράβο στον συνοδηγό μου που από το αριστερό μπάκετ του 106 των αναβάσεων κάθισε για πρώτη φορά, με τρομερή επιτυχία (2οι Γενικής, 1οι Raid), στο δεξί κάθισμα του περιπτέρου μου (ναι υπάρχουν και διθέσια περίπτερα).
Τέλος να πω ότι σίγουρα αξίζει να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει ένα τέτοιο αγώνα από κοντά.
-
Λόγω αβλεψίας το post αυτό δεν ήταν συνέχεια στο topic για το Trail RaiD της Θήβας αλλά ώς ξεχωριστό θέμα.
Βήματα μπροστά