Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βήματα μπροστά
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Βήματα μπροστά
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    1
    3
    6
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spy-jero-v6 last edited by

      Αυτός ο αγώνας ήταν πραγματικά ένα βήμα μπροστά, αν όχι πιο πολλά, προς ένα πραγματικό Rally Raid με ποικιλία εδαφών με κομμάτια πραγματικού off-raoding και κομμάτια πραγματικού rally. Οι λιγότερο μυημένοι σε αυτού του είδους του αγώνες ίσως νομίσουν ότι πρόκειται για κάτι εύκολο που στην πραγματικότητα δεν είναι αγώνας.
      Σε αυτούς απαντώ ότι δεν είναι τόσο δύσκολο όσο είναι να είσαι ανταγωνιστικός με τα θηρία των πολλών ίππων και εκατομμυρίων σε αγώνες rally, αναβάσεων κλπ αλλά εδώ ο συγκερασμός πολλών διαφορετικών στυλ οδήγησης αλλά πάνω από όλα η αντοχή (μιλάμε για αγώνες 250-350 χλμ και 6-8 ώρες) που απαιτείται θα έκανε πολλούς από τους συμμετέχοντες σε τέτοιους αγώνες να εγκαταλείψουν την προσπάθεια πολύ πριν δουν την σημαία του τερματισμού. Σκεφτείτε δε ότι στα πατημένα κομμάτια πας με 100-120 χλμ οδηγώντας στην κυριολεξία ένα περίπτερο ενώ σε άλλα κομμάτια κάνει στην κυριολεξία λιθοτριψία.

      Ένα επιβεβλημένο μπράβο στους διοργανωτές για μια ακόμα πολύ καλή προσπάθεια και κυρίως για το ότι κάθε αγώνας είναι καλύτερος.

      Ακόμα ένα μπράβο στον συνοδηγό μου που από το αριστερό μπάκετ του 106 των αναβάσεων κάθισε για πρώτη φορά, με τρομερή επιτυχία (2οι Γενικής, 1οι Raid), στο δεξί κάθισμα του περιπτέρου μου (ναι υπάρχουν και διθέσια περίπτερα).

      Τέλος να πω ότι σίγουρα αξίζει να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει ένα τέτοιο αγώνα από κοντά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        spy-jero-v6 last edited by

        Αυτός ο αγώνας ήταν πραγματικά ένα βήμα μπροστά, αν όχι πιο πολλά, προς ένα πραγματικό Rally Raid με ποικιλία εδαφών με κομμάτια πραγματικού off-raoding και κομμάτια πραγματικού rally. Οι λιγότερο μυημένοι σε αυτού του είδους του αγώνες ίσως νομίσουν ότι πρόκειται για κάτι εύκολο που στην πραγματικότητα δεν είναι αγώνας.
        Σε αυτούς απαντώ ότι δεν είναι τόσο δύσκολο όσο είναι να είσαι ανταγωνιστικός με τα θηρία των πολλών ίππων και εκατομμυρίων σε αγώνες rally, αναβάσεων κλπ αλλά εδώ ο συγκερασμός πολλών διαφορετικών στυλ οδήγησης αλλά πάνω από όλα η αντοχή (μιλάμε για αγώνες 250-350 χλμ και 6-8 ώρες) που απαιτείται θα έκανε πολλούς από τους συμμετέχοντες σε τέτοιους αγώνες να εγκαταλείψουν την προσπάθεια πολύ πριν δουν την σημαία του τερματισμού. Σκεφτείτε δε ότι στα πατημένα κομμάτια πας με 100-120 χλμ οδηγώντας στην κυριολεξία ένα περίπτερο ενώ σε άλλα κομμάτια κάνει στην κυριολεξία λιθοτριψία.

        Ένα επιβεβλημένο μπράβο στους διοργανωτές για μια ακόμα πολύ καλή προσπάθεια και κυρίως για το ότι κάθε αγώνας είναι καλύτερος.

        Ακόμα ένα μπράβο στον συνοδηγό μου που από το αριστερό μπάκετ του 106 των αναβάσεων κάθισε για πρώτη φορά, με τρομερή επιτυχία (2οι Γενικής, 1οι Raid), στο δεξί κάθισμα του περιπτέρου μου (ναι υπάρχουν και διθέσια περίπτερα).

        Τέλος να πω ότι σίγουρα αξίζει να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει ένα τέτοιο αγώνα από κοντά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spy-jero-v6 last edited by

          Αυτός ο αγώνας ήταν πραγματικά ένα βήμα μπροστά, αν όχι πιο πολλά, προς ένα πραγματικό Rally Raid με ποικιλία εδαφών με κομμάτια πραγματικού off-raoding και κομμάτια πραγματικού rally. Οι λιγότερο μυημένοι σε αυτού του είδους του αγώνες ίσως νομίσουν ότι πρόκειται για κάτι εύκολο που στην πραγματικότητα δεν είναι αγώνας.
          Σε αυτούς απαντώ ότι δεν είναι τόσο δύσκολο όσο είναι να είσαι ανταγωνιστικός με τα θηρία των πολλών ίππων και εκατομμυρίων σε αγώνες rally, αναβάσεων κλπ αλλά εδώ ο συγκερασμός πολλών διαφορετικών στυλ οδήγησης αλλά πάνω από όλα η αντοχή (μιλάμε για αγώνες 250-350 χλμ και 6-8 ώρες) που απαιτείται θα έκανε πολλούς από τους συμμετέχοντες σε τέτοιους αγώνες να εγκαταλείψουν την προσπάθεια πολύ πριν δουν την σημαία του τερματισμού. Σκεφτείτε δε ότι στα πατημένα κομμάτια πας με 100-120 χλμ οδηγώντας στην κυριολεξία ένα περίπτερο ενώ σε άλλα κομμάτια κάνει στην κυριολεξία λιθοτριψία.

          Ένα επιβεβλημένο μπράβο στους διοργανωτές για μια ακόμα πολύ καλή προσπάθεια και κυρίως για το ότι κάθε αγώνας είναι καλύτερος.

          Ακόμα ένα μπράβο στον συνοδηγό μου που από το αριστερό μπάκετ του 106 των αναβάσεων κάθισε για πρώτη φορά, με τρομερή επιτυχία (2οι Γενικής, 1οι Raid), στο δεξί κάθισμα του περιπτέρου μου (ναι υπάρχουν και διθέσια περίπτερα).

          Τέλος να πω ότι σίγουρα αξίζει να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει ένα τέτοιο αγώνα από κοντά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            spy-jero-v6 last edited by

            Λόγω αβλεψίας το post αυτό δεν ήταν συνέχεια στο topic για το Trail RaiD της Θήβας αλλά ώς ξεχωριστό θέμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr