Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aftermarket και Car Tuning(βελτιώσεις) στην Ελλάδα...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Aftermarket και Car Tuning(βελτιώσεις) στην Ελλάδα...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    14
    19
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      Tα τελευταία 4-5 χρόνια στην Ελλάδα παρατήρησα οτι ολλοένα και περισσότερος κόσμος βελτιώνει με τον ένα η τον άλλο τρόπο το αυτοκίνητο του και επιδιώκει Aftermarket λύσεις. Κακά τα ψέματα..άμα ο κόσμος έχει μετρημένο χρήμα προσπαθεί με τον ένα η με τον άλλο τρόπο να φτιάξει το αυτοκίνητο των ονείρων του αφού δεν μπορεί να το αγοράσει.

      Το αποτέλεσμα....αρκετά μέτρια αμάξια έχουν βελτιωθεί τόσο ώστε θα έκαναν αρκετά ακριβότερα μοντέλα να...ζήλευουν. Χαρακτηριστηκά θυμάμαι το 2002 που είχα πάει διακοπές Πελλοπόνησο και περνούσαμε μέσα απο την Κόρυνθο κάθε 300 μέτρα βρίσκαμε η αντιπροσωπείες αυτοκινήτων η μαγαζιά που πουλούσανε ζάντες και αξεσουάρ. Ασε ποια που στις παρέες επικρατούσαν αυτοκινητιστικές συζητήσεις.

      Το άλλο είναι οτι σχεδών κάθε 6 μήνες ολλο και ένα καινούργιο 'Power XXXXXX' η 'Tuning XXXXXXX' περιοδικό αυτοκινήτου ξεμυτίζει. Άσε το ψώνιο αρκετών γυναικών που θέλουν να βγαίνουν μόνο με άτομα που έχουν καλό αυτοκίνητο.

      Τι απόψεις έχετε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        antiriad last edited by

        Tα τελευταία 4-5 χρόνια στην Ελλάδα παρατήρησα οτι ολλοένα και περισσότερος κόσμος βελτιώνει με τον ένα η τον άλλο τρόπο το αυτοκίνητο του και επιδιώκει Aftermarket λύσεις. Κακά τα ψέματα..άμα ο κόσμος έχει μετρημένο χρήμα προσπαθεί με τον ένα η με τον άλλο τρόπο να φτιάξει το αυτοκίνητο των ονείρων του αφού δεν μπορεί να το αγοράσει.

        Το αποτέλεσμα....αρκετά μέτρια αμάξια έχουν βελτιωθεί τόσο ώστε θα έκαναν αρκετά ακριβότερα μοντέλα να...ζήλευουν. Χαρακτηριστηκά θυμάμαι το 2002 που είχα πάει διακοπές Πελλοπόνησο και περνούσαμε μέσα απο την Κόρυνθο κάθε 300 μέτρα βρίσκαμε η αντιπροσωπείες αυτοκινήτων η μαγαζιά που πουλούσανε ζάντες και αξεσουάρ. Ασε ποια που στις παρέες επικρατούσαν αυτοκινητιστικές συζητήσεις.

        Το άλλο είναι οτι σχεδών κάθε 6 μήνες ολλο και ένα καινούργιο 'Power XXXXXX' η 'Tuning XXXXXXX' περιοδικό αυτοκινήτου ξεμυτίζει. Άσε το ψώνιο αρκετών γυναικών που θέλουν να βγαίνουν μόνο με άτομα που έχουν καλό αυτοκίνητο.

        Τι απόψεις έχετε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antiriad last edited by

          Tα τελευταία 4-5 χρόνια στην Ελλάδα παρατήρησα οτι ολλοένα και περισσότερος κόσμος βελτιώνει με τον ένα η τον άλλο τρόπο το αυτοκίνητο του και επιδιώκει Aftermarket λύσεις. Κακά τα ψέματα..άμα ο κόσμος έχει μετρημένο χρήμα προσπαθεί με τον ένα η με τον άλλο τρόπο να φτιάξει το αυτοκίνητο των ονείρων του αφού δεν μπορεί να το αγοράσει.

          Το αποτέλεσμα....αρκετά μέτρια αμάξια έχουν βελτιωθεί τόσο ώστε θα έκαναν αρκετά ακριβότερα μοντέλα να...ζήλευουν. Χαρακτηριστηκά θυμάμαι το 2002 που είχα πάει διακοπές Πελλοπόνησο και περνούσαμε μέσα απο την Κόρυνθο κάθε 300 μέτρα βρίσκαμε η αντιπροσωπείες αυτοκινήτων η μαγαζιά που πουλούσανε ζάντες και αξεσουάρ. Ασε ποια που στις παρέες επικρατούσαν αυτοκινητιστικές συζητήσεις.

          Το άλλο είναι οτι σχεδών κάθε 6 μήνες ολλο και ένα καινούργιο 'Power XXXXXX' η 'Tuning XXXXXXX' περιοδικό αυτοκινήτου ξεμυτίζει. Άσε το ψώνιο αρκετών γυναικών που θέλουν να βγαίνουν μόνο με άτομα που έχουν καλό αυτοκίνητο.

          Τι απόψεις έχετε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vaglan last edited by

            Δυστυχώς όταν τα χρήματα είναι περιορισμένα ο κόσμος καταφεύγει σ' αυτές τις λύσεις. Και εγώ έχω κάνει κάποιες βελτιώσεις, κυρίως για την οδική συμπεριφορά και μικρές που αφορούν τον κινητήρα. σίγουρα το αυτοκίνητο δεν θα γίνει όπως των ονείρων μου. Αλλά είναι ευκολότερο να δίνεις κάποια χρήματα κατά διαστήματα προκειμένου να έχεις λίγο καλύτερο αυτοκίνητο από το να διαθέσεις κάποιο μεγάλο ποσό για την αγορά καινούριου. Διαφωνώ όμως με κραυγαλέες μετατροπές και παρά πολλά χρήματα που διαθέτουν κάποιοι για παλιό αυτοκίνητο. Βέβαια χόμπυ είναι αυτό. Όσο για τις γυναίκες που αναφέρεις με αφήνουν αδιάφορο τέτοιες τύππισες. Ας έχουν αυτές καλό αυτοκίνητο να με πηγαίνουν βόλτα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Βλέπω σε αυτά τα περιοδικά κάτι τρελές ιπποδυνάμεις από όλων των ειδών τα αυτοκίνητα.. Τι νόημα έχει αυτό? Ποιος ο σκοπός αυτού? Να ρίχνεις σε Ferrari, Porsche και Lamborghini? Μα αφού για να το καταφέρεις αυτό θα δώσεις περισσότερα λεφτά από όσα κάνει μια Lamborghini.. Άσε που ποτέ δεν πρόκειται να γίνει το αυτοκίνητο σου Lambo στην θέση της Lambo.. Και σε τελική, με τόσα λεφτά που έχει ρίξει κάποιος γιατί δεν πήρε κατευθείαν την Lambo να τελειώνουμε?

              Τις μικρές αλλαγές τις δέχομαι γιατί γίνονται με σκοπό την βελτίωση του οδηγικού χαρακτήρα του αυτοκινήτου, οι μεγάλες αλλαγές (τουρμπίνα, κομπρέσσορας κτλ κτλ) όμως γιατί γίνονται?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Δεν υπάρχει ΙΜΟ 'μεγάλη' και 'μικρή' βελτίωση-αλλαγή, υπάρχει ομοιογενής και ανομοιογενής. Το να βάλεις ένα κομπρέσορα ή ένα τούρμπο σε ένα αυτοκίνητο, με την κατάλληλη μελέτη φυσικά και τις κατάλληλες επιμέρους βελτιώσεις, δεν είναι υπερβολή, αρκει το αυτοκίνητο να την αντέχει και βεβαίως να αξίζει τον κόπο (να μην είναι πολύ παλιό για παράδειγμα). Και βέβαια να μην αλλοιώνει τον χαρακτήρα του αυτ/του, για παράδειγμα ένα τουρμπισμένο σαξόραλλο χάνει την ομοιγένειά του στις στροφές, άρα και το λόγο ύπαρξής του...

                Δηλαδή χαζός είναι ο ΣΧ που τούρμπισε το 350 ή υπερβολικοί οι επίσημοι βελτιωτές BMW που βάζουν κομπρέσορα σε μερικά μοντέλα της?

                ΥΓ.: Προσωπικά στο δικό μου αυτοκίνητο δεν έχω κάνει 'μεγάλες' αλλαγές και ούτε πρόκειται, για δικούς μου λόγους. Δε σημαίνει όμως ότι είμαι εναντίων αυτών...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  opterios last edited by

                  Κι εγώ δεν έχω τίποτα εναντίον της βελτίωσης. Δεν την έχω δοκιμάσει γιατί φοβάμαι τους Έλληνες χασάπηδες, όμως αν κάποιος ξέρει καλά και το ψάξει, μπορεί να βρει ανθρώπους να του κάνουν σωστή δουλειά και ολοκληρωμένη.

                  Αυτό το οποίο με χαλάει πολλές φορές είναι η νοοτροπία και η κακογουστιά, αλλά δε μου πέφτει λόγος και καθένας μπορεί να κάνει ό,τι τον ευχαριστεί καλύτερα, απλά πολλές φορές ο κόσμος (και κυρίως οι μικρότεροι) πιάνεται κορόϊδο, ή ακολουθεί μια μόδα, ή δεν ξέρει τελικά τι είναι αυτό που θα τον ευχαριστούσε περισσότερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                    Δηλαδή χαζός είναι ο ΣΧ που τούρμπισε το 350 ή υπερβολικοί οι επίσημοι βελτιωτές BMW που βάζουν κομπρέσορα σε μερικά μοντέλα της?

                    Δεν είπα ότι είναι χαζοί αλλά είπα ότι εγώ δεν βλέπω το σκοπό μιας τέτοιας βελτίωσης. Είμαι υπέρ της άποψης που λέει 'Αν θες πολλά άλογα πάρτα μαμά'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taurus last edited by

                      Ο χρήστης Kid έγραψε:

                      Δηλαδή χαζός είναι ο ΣΧ που τούρμπισε το 350 ή υπερβολικοί οι επίσημοι βελτιωτές BMW που βάζουν κομπρέσορα σε μερικά μοντέλα της?

                      Δεν είπα ότι είναι χαζοί αλλά είπα ότι εγώ δεν βλέπω το σκοπό μιας τέτοιας βελτίωσης. Είμαι υπέρ της άποψης που λέει 'Αν θες πολλά άλογα πάρτα μαμά'

                      Μια 320 με κομπρέσορα φτάνει στα άλογα της 330 με μια επιβάρυνση 1-2 μύρια, άντε και 3 μύρια σου λέω μαζί με φρένα-αναρτήσεις (αλλά μιλάμε για πολύ μεγάλη κλεψιά έτσι? )

                      Μια 'μαμά' 330 πόσο παραπάνω κοστίζει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        manosk last edited by

                        Όταν κάποιοι προσθέτουν ίππους στο αυτοκίνητο βάζοντας τουρμπίνες και προγράμματα ή όταν το χαμηλώνουν για μούρη μέχρι τα λάστιχα να γλύφουν τους θόλους, χωρίς να γίνονται αυτά μελετημένα και με ισορροπία (πχ χωρίς ν' αλλάζουν ταυτόχρονα τα φρένα ή να ενισχύουν το πλαίσιο είτε επειδή δεν ξέρουν την τύφλα τους, είτε επειδή δεν τους φτάνουν τα λεφτά), είναι κατά τη γνώμη μου επικίνδυνοι.
                        Δεν μπορείς να κάνεις για παράδειγμα GTI το Punto 1.2 απλώς βάζοντάς του μια τουρμπίνα κι ένα κινητήρα, με το ίδιο τιμόνι και τα ίδια φρένα. Μετά τους φταίνε οι κακοί δρόμοι και ο οδηγός του Σαββατοκύριακου που δεν παραμέρισε στο χαλίκι και τους ανάγκασε να κάνουν σβούρες στο αντίθετο ρεύμα επειδή το αυτοκίνητο δεν έλεγε να σταματήσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Έχει γεμίσει ο κόσμος άσχετους και απατεώνες.
                          Αυτοί είναι η γνώμη μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tazz last edited by

                            Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                            Έχει γεμίσει ο κόσμος άσχετους και απατεώνες.

                            και πολύ πολυεστέρα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tazio last edited by

                              Ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω πως μπορούν ορισμένοι να κάνουν το αυτοκίνητό τους 'πειραματόζωο' στα χέρια κάποιων. Γιατί δε πιστεύω ότι όσοι ασχολούνται με το χώρο της βελτίωσης είναι τόσο γνώστες του αντικειμένου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kacey last edited by

                                Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                Ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω πως μπορούν ορισμένοι να κάνουν το αυτοκίνητό τους 'πειραματόζωο' στα χέρια κάποιων. Γιατί δε πιστεύω ότι όσοι ασχολούνται με το χώρο της βελτίωσης είναι τόσο γνώστες του αντικειμένου.

                                γιατι ρε παλικαρι μου? και στην τελικη ποιοι ειναι γνωστες του αντικειμενου? αυτοι που δεν ασχολουνται με την βελτιωση? Η δεν μπορει να υπαρξει βελτιωση γενικα?

                                Δηλαδή χαζός είναι ο ΣΧ που τούρμπισε το 350 ή υπερβολικοί οι επίσημοι βελτιωτές BMW που βάζουν κομπρέσορα σε μερικά μοντέλα της?

                                Δεν είπα ότι είναι χαζοί αλλά είπα ότι εγώ δεν βλέπω το σκοπό μιας τέτοιας βελτίωσης. Είμαι υπέρ της άποψης που λέει 'Αν θες πολλά άλογα πάρτα μαμά'

                                Ακριβως η αντιθετη νοοτροπια ειναι το κινητρο για την βελτιωση. Να κανεις αυτο που εχεις, λιγο καλυτερο. Η το δικο σου SuperDouper gti να ειναι καλυτερο απο του αλλου. Το να το αγορασεις ετοιμο το SuperSuperDouper gti δεν εχει πλακα.

                                για τους απατεωνες, οπως και σε ολα τα επαγγελματα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης kacey έγραψε:

                                  Ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω πως μπορούν ορισμένοι να κάνουν το αυτοκίνητό τους 'πειραματόζωο' στα χέρια κάποιων. Γιατί δε πιστεύω ότι όσοι ασχολούνται με το χώρο της βελτίωσης είναι τόσο γνώστες του αντικειμένου.

                                  γιατι ρε παλικαρι μου? και στην τελικη ποιοι ειναι γνωστες του αντικειμενου? αυτοι που δεν ασχολουνται με την βελτιωση? Η δεν μπορει να υπαρξει βελτιωση γενικα?

                                  για τους απατεωνες, οπως και σε ολα τα επαγγελματα....

                                  Παρέλειψα μια λέξη και το νόημα βγήκε λάθος το σωστό είναι. 'Γιατί δε πιστεύω ότι όλοι όσοι ασχολούνται με το χώρο κ.λ.π. '.
                                  Ελπίζω να έγινα πιο κατανοητός τώρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    titsataki last edited by

                                    Οπως ειπαμε. παντα υπαρχουν δυο αντιθετες αποψεις.

                                    Οταν βελτιωνεις κανεις το αυτοκινητο κατι καλυτερο στα δικα σου ματια. μπορει για τον αλλο ειναι περιττο. Ειναι βεβαια σαρακι που σε τρωει οι μετατροπες. Τις εχω δοκιμασει και στο τωρινο και στο προηγουμενο αυτοκινητο και εχω ψιλοκολησει. Οπως παντα λεω δεν υπαρχει τετοιο πραγμα που λεγεται 'εχω αρκετη ιπποδυναμη'. Παντα μπορεις/προσπαθεις για περισσοτερη.

                                    Νικος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Έχω την εντύπωση ότι το ψάχνουμε από λάθος πλευρά.
                                      Πότε θεωρεί κάποιος ότι το αυτοκίνητό του έχει αρκετή ιπποδύναμη;
                                      Όταν τον κολάει στο κάθισμα ή μήπως όταν είναι τόση η δύναμη που κάθε φορά που πατάει γκάζι 'τρομάζει'. Επειδή συνήθως ισχύει το δεύτερο η λύση είναι μία. ΔΕΝ βελτιώνεις τον κινητήρα του αυτοκινήτου που έχεις, ή τουλάχιστον όχι πολύ, γιατί ποτέ δε θα είσαι ευχαριστημένος.
                                      αγοράζεις μηχανή και περνάς από πάνω και την ένζο....

                                      Το πάτημα του αυτοκινήτου, όμως, νομίζω ότι μπορεί να βελτιωθεί αρκετά.
                                      Και τα φρένα του αυτοκινήτου ποτέ δεν είναι αρκετά...ιδίως στο Ελλαδιστάν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        opterios last edited by

                                        Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
                                        αγοράζεις μηχανή και περνάς από πάνω και την ένζο....

                                        Μη συγκρίνουμε μηχανές με αυτοκίνητα. Θερμή παράκληση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          emmanoyhl last edited by

                                          Η βελτίωση είναι κάτι πολύ προσωπικό και ο καθένας έχει άλλη οπτική γωνία που βλέπει το θέμα. Πολλές φορές πχ έχουμε συζητήσει αν είναι βελτίωση το νίτρο ή όχι. Για μένα δεν είναι βελτίωση μια αεροτομή για άλλο είναι αφού νομίζει ότι προσθέτει στην αισθητική του αυτοκινήτου και αυτό τον φτιάχνει.
                                          Οπότε αν έχεις το μεράκι να κάνεις το αμάξι σου έτσι όπως εσένα εκφράζει περισσότερο όλα οκ. Το κακό είναι να κάνεις το αμάξι σου έτσι όπως προστάζει η μόδα που προωθούν ορισμένα περιοδικά που αβαντάρουν ξεδιάντροπα τον αντίστοιχο χώρο πουλώντας ουσιαστικά το μοντέλο του Super ουαου τύπου που με το λουνα παρκ του τραβάει όλες τις καυτές γκόμενες!!!!
                                          Αν είσαι τύπος της ευθείας καλό και το νίτρο, αν είσαι της στροφής ακόμα και μια μπάρα θόλων είναι βελτίωση. Απλά προς θεού όχι τρελά λεφτά για κάλπικους ίππους και ποτέ αν το υπόλοιπο αμάξι δεν μπορεί να τους διαχειριστεί. Τι αν τους κάνω 30 παραπάνω ίππους αν τους χάνω μες χαζό σπιναρίσματα στην είσοδο και την έξοδο της στροφής.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bagus last edited by

                                            Εγω πιστευω οτι παιζει μεγαλο ρολο η ομοιογενεια σε μετατροπες μεγαλης εκτασης.

                                            Δεν μπορει να θελει καποιος 50-60 αλογα παραπανω κ να μην κοιταξει κ τα φρενα,τις αναρτησεις κ τις μεγαλυτερες καταπονησεις που δεχονται αλλα μερη του αυτοκινητου.

                                            Υπαρχουν bodykit και βοδικιτ. Ορισμενες εταιριες παντως εχουν καποιες προτασεις πολυ ομορφες κ σωστα μελετημενες ωστε να μην επηρεαζουν αεροδυναμικες κ φυσικα να ταιριαζουν αισθητικα με το αμαξι.

                                            Εγω εχω κανει επεμβασεις σε παρα πολλα μερη του αυτοκινητου μου.Με την βελτιωση που του εκανα(μηχανικη) εχω κανει πανω απο 45000 χλμ σε 2 χρονια,σε ολες τις συνθηκες κ δεν εχω παρατηρησει το παραμικρο(οποτε ειναι αξιοπιστο θα ελεγα).Εχει 40+ αλογα πανω απο του κατασκευαστη,και ομως φρεναρει πολυ καλυτερα κ καθεται και στον δρομο πολυ καλυτερα απο ενα εργοστασιακο.
                                            Αν ομως ειχα την ιδια αναρτηση κ τα ιδια φρενα τοτε δεν θα ισχυαν αυτα....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr