-
Νομοθεσία.......τον κοκ τον διάβασα αλλά δεν βρήκα κάτι που να ορίζει τον τρόπο φορτώματος.Με ενδιαφέρει βασικά η μεταφορά καρτ ή και δύο και μετά η μεταφορά πραγμάτων.Θέλω να πω πρέπει να είναι κλειστό(κουτί) η δεν προβλέπετε κάτι ?
Κατασκευαστες.....έχουμε φορουμά τέτοιο ?????:lol:
Εμπειρία προσωπική.....για μεταφορά καρτ-αυτοκινήτου ???
Ιδιοκατασκευή ή απο 'επώνυμη ' εταιρία......?
Ευχαριστώ Άγγελος.
-
Νομοθεσία.......τον κοκ τον διάβασα αλλά δεν βρήκα κάτι που να ορίζει τον τρόπο φορτώματος.Με ενδιαφέρει βασικά η μεταφορά καρτ ή και δύο και μετά η μεταφορά πραγμάτων.Θέλω να πω πρέπει να είναι κλειστό(κουτί) η δεν προβλέπετε κάτι ?
Κατασκευαστες.....έχουμε φορουμά τέτοιο ?????:lol:
Εμπειρία προσωπική.....για μεταφορά καρτ-αυτοκινήτου ???
Ιδιοκατασκευή ή απο 'επώνυμη ' εταιρία......?
Ευχαριστώ Άγγελος.
-
Νομοθεσία.......τον κοκ τον διάβασα αλλά δεν βρήκα κάτι που να ορίζει τον τρόπο φορτώματος.Με ενδιαφέρει βασικά η μεταφορά καρτ ή και δύο και μετά η μεταφορά πραγμάτων.Θέλω να πω πρέπει να είναι κλειστό(κουτί) η δεν προβλέπετε κάτι ?
Κατασκευαστες.....έχουμε φορουμά τέτοιο ?????:lol:
Εμπειρία προσωπική.....για μεταφορά καρτ-αυτοκινήτου ???
Ιδιοκατασκευή ή απο 'επώνυμη ' εταιρία......?
Ευχαριστώ Άγγελος.
-
Από όσο ξερω από φίλο που εχει τρεϊλερ για μεταφορα μηχανής μότο κρος:
Μπορείς να φτιάξεις ανοιχτό και κλειστό τρειλερ. Η κατασκευή αυτή, εφόσον πάρει άδεια από μηχανολόγο (του υπουργείου) μπορεί να κινείται νόμιμα στο δρόμο (απαραίτητα τα φώτα και θέση για πινακίδα).
Υπάρχουν τρειλερ που δεν έχουν φρένα και τρειλερ με φρένα. Αυτα με τα φρένα είναι ναι μεν πιο βαρια, αλλά είναι περισσότερο ασφαλή από τα απλά..
Αν θες περισσότερες πληροφορίες, μπορώ να μάθω και να σου πω.
-
Όταν βρείς χρόνο ρώτησε τον που το έφτιαξε για να κοιτάξω και εγώ.
Ευχαριστώ.
-
Η εμπειρία με το σκάφος μου λέει να πάρεις έτοιμη από εργοστάσιο και όχι
ιδιοκατασκευη. Μπορεί να είναι πολύ ακριβότερη αλλά δεν κινδυνεύεις να σου διπλώσει σε Κανά φρενάρισμα και να σκοτωθεις. Μετά πρόσεξε για το υλικό και
την αντισκωριακή προστασία που έχει.............
Τα φρένα είναι απαραίτητα αν το θες για ταξίδι
Αν το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα ψάξε από Ιταλία που είναι κοντά «κυρίως στο Ρεντζιο Εμιλια όπου είναι δεκάδες εργοστάσια που φτιάχνουν μπαγκαζιερες»http://www.ellebi.com
-
Από εμπειρία που έχω από γνωστό μου με τρέιλερ:
- Συμφωνώ στο να προτιμήσεις εργοστασιακό. Μακριά από ιδιοκατασκευές.
- Καθώς επίσης και στο τρέιλερ με φρένα. Σκέψου απλώς να χρειαστεί να φρενάρεις λίγο δυνατότερα απ' ό,τι συνήθως, σε μια στροφή με ελληνικό οδόστρωμα και το τρέιλερ φορτωμένο κι αυτό να μην έχει φρένα...
- Επίσης θα σου συνιστούσα το κλειστό, για να μην αρχίσουν εν κινήσει να πηδάνε έξω οι Αλβανοί όταν περνάς έξω απο κάνα σουβλατζίδικο, μπουγατσάδικο κλπ.
- Καλό θα είναι να ανοίξεις και μερικές τρύπες για να παίρνουν οξυγόνο.
-
Ο χρήστης DumDiDum έγραψε:
3. Επίσης θα σου συνιστούσα το κλειστό, για να μην αρχίσουν εν κινήσει να πηδάνε έξω οι Αλβανοί όταν περνάς έξω απο κάνα σουβλατζίδικο, μπουγατσάδικο κλπ.
4. Καλό θα είναι να ανοίξεις και μερικές τρύπες για να παίρνουν οξυγόνο.Οι ποιοι;;; Είπε τίποτα ο άνθρωπος για Αλβανούς που δεν το πρόσεξα εγώ;
Καλή φάση όμως, αλλά αν είναι για Αλβανούς, μην ανοίξεις τρύπες!!! Χεχε!
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
- Επίσης θα σου συνιστούσα το κλειστό, για να μην αρχίσουν εν κινήσει να πηδάνε έξω οι Αλβανοί όταν περνάς έξω απο κάνα σουβλατζίδικο, μπουγατσάδικο κλπ.
- Καλό θα είναι να ανοίξεις και μερικές τρύπες για να παίρνουν οξυγόνο.
Οι ποιοι;;; Είπε τίποτα ο άνθρωπος για Αλβανούς που δεν το πρόσεξα εγώ;
Καλή φάση όμως, αλλά αν είναι για Αλβανούς, μην ανοίξεις τρύπες!!! Χεχε!
Αμα κανει μεταφορα παρανομων μεταναστων;
Ρε παιδια χαθηκε η λεξη ρυμουλκιση η ρυμουλκομενο;
Αν ναι τοτε γραψτε το σωστα Trailor δεν υπαρχει, Trailer υπαρχει.Και αφου στην πεσαμε για τα καλα. Να και μερικα για να διαλεξεις:
http://order.harborfreight.com/EasyAsk/ ... esults.jsp
Μαλλον θες κατι σαν και αυτο:
http://www.harborfreight.com/cpi/ctaf/D ... mber=90154
http://www.harborfreight.com/cpi/ctaf/D ... mber=42709Για αυτοκατασκευες ξεχνα το γιατι αμα γινει κατι η θα σκοτωθεις η θα σκοτωσεις κανενα αλλο.
Νικος
-
απιστευτο σκηνικο το τρεϊλερ που διπλωνει για να γλυτωσεις χωρο!!
καλη ιδεα!!Νικο πολυ καλο link και επεσες κοντα... ουσιαστικα ενα τετοιο χρειαζεται και ο λογος που δεν ικανοποιει μια 'απλη' μπαγκαζιερα ειναι οτι το φαρδος του καρτ (ειδικα το πισω μερος) ειναι πανω απο 1,40..
Τωρα σχετικα με φρενα στο τρεϊλερ, μη κρινετε απο τα σκαφη! εκει μιλαμε για διπλους αξονες πιθανοτατα και τα βαρη που παιζουν ειναι διαφορετικα! ενα καρτ ζυγιζει γυρω στα 100 κιλα (χοντρικα παντα) Περισσοτερο φοβο εχεις να τουμπαρει το τρεϊλερ απο αναπηδησεις, παρα να σου διπλωσει σε καμμια στροφη!
εξ' αλλου το οριο ταχυτητας οταν εχεις ρυμουλκα ειναι 90 χαω στη εθνικη, πραγμα που θεωρω οτι και στην χειροτερη εθνικη να πας, εισαι ασφαλης. Σαφως και δε μιλαω για θεμα νομοτυπιας στην προκειμενη, αλλα για δικη σου ασφαλεια πρωτ' απ' ολα και για θεμα προστασιας της περιουσιας σου! -
Τα τρειλερ δε διπλωνουν ευκολα στις στροφες,στα αποτομα φρεναρισματα ειναι που εχεις προβλημα.Οσο για τα αναδιπλουμενα τρειλερ νομιζω οτι δεν εχουν τοσο δυνατη δομη οσο τα σταθερα......
-
καλα, μην επεκταθουμε για το που και ποτε θα διπλωσει ενα τρεϊλερ, δεν ειναι ο σκοπος μας αυτος... απλα τα νομικα πλαισια να δουμε και να παρουμε ιδεες για το πως θα πρεπει να ειναι ενα τρεϊλερ.
Σαφως και το αναδιπλουμενο δεν θα εχει την ιδια δυνατη δομη, αφου θα πρεπει να κοπει, αλλα σαν ιδεα ειναι καλη, αν θες να αποθηκευσεις το τρεϊλερ ορθιο, τη στιγμη μαλιστα, που θα μεταφερει λιγοτερα απο 250 κιλα, τα οποια ειναι μοιρασμενα.
Σαν το ενιαιο δεν προκειται να ειναι ποτε, αλλα μπορεις να το ενισχυσεις..
(ιδεες περνω...) -
Να τι γινεται οταν οι ανθρωποι εχουν πολλα παιχνιδια. (οχι δεν ειμαι εγω)
http://www.exackley.com/forum/album_pic.php?pic_id=694
Το οδηγησε σχεδον για 2 χιλιαδες χιλιομετρα.
Νικος
-
Αυτο ειναι παιχνιδι!!!! http://www.stiatv.co.nz/
TRAILOR.