-
Πως θα σας φαινότανε η ιδέα να υπάρχουνε όρια ταχύτητας που να ελέγχονται απο κέντρο ελέγχου και να μεταβάλονται ανάλογα με τις συνθήκες;
πχ στον αυτοκινητόδρομο ένα βράδυ χωρίς κίνηση να ανεβαίνει το όριο στα 170 ενώ ένα μεσημέρι με κίνηση και βροχή να πέφτει στα 80.
Θα μπορούσαν να υπάρχουν ηλεκτρονικές ταμπέλες που να ενημερώνονται online και να γράφουν το όριο.
Ξέρετε αν εφαρμόζετε κάπου στον κόσμο; -
Πως θα σας φαινότανε η ιδέα να υπάρχουνε όρια ταχύτητας που να ελέγχονται απο κέντρο ελέγχου και να μεταβάλονται ανάλογα με τις συνθήκες;
πχ στον αυτοκινητόδρομο ένα βράδυ χωρίς κίνηση να ανεβαίνει το όριο στα 170 ενώ ένα μεσημέρι με κίνηση και βροχή να πέφτει στα 80.
Θα μπορούσαν να υπάρχουν ηλεκτρονικές ταμπέλες που να ενημερώνονται online και να γράφουν το όριο.
Ξέρετε αν εφαρμόζετε κάπου στον κόσμο; -
Πως θα σας φαινότανε η ιδέα να υπάρχουνε όρια ταχύτητας που να ελέγχονται απο κέντρο ελέγχου και να μεταβάλονται ανάλογα με τις συνθήκες;
πχ στον αυτοκινητόδρομο ένα βράδυ χωρίς κίνηση να ανεβαίνει το όριο στα 170 ενώ ένα μεσημέρι με κίνηση και βροχή να πέφτει στα 80.
Θα μπορούσαν να υπάρχουν ηλεκτρονικές ταμπέλες που να ενημερώνονται online και να γράφουν το όριο.
Ξέρετε αν εφαρμόζετε κάπου στον κόσμο; -
στη Γερμανία είναι έτσι.
Επίσης στη Γαλλία έχει πινακίδες που λένε 120 όριο και αν βρέχει πάει στα 100. -
Ναι αμέ, και μετά ξυπνήσαμε, αλλάξαμε πλευρό και ρίξαμε έεεεεναν ύπνο... μα έεεναν ύπνο! πιο βαθύ απ'τον προηγούμενο!!
-
Μπα μωρέ... οι κάμερες είναι πιο αποτελεσματικές...
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Μπα μωρέ... οι κάμερες είναι πιο αποτελεσματικές...Κοιταξτε στην Αγγλια που εχουν φτασει:
Recent Government Legislation changing the Freedom of Information Act gives you access to speed camera offences registered within the last 12 months and placed on a freely accessible website, but did you know that everytime your car goes over even just a mile it is registered and placed on the database. They only send you a ticket if you are way over OR you receive over 20 misses. You can now check how many you have against your car's registered number.
Check this DVLA page http://www.e-database.co.uk/ It will ask you for a password, but just click on ''need a password'' link and you will be given one in a pop-up window. In the top right hand corner there is a ''click-on'' window and it even shows the picture by the camera !
Δοκιμαστε και δειτε τι πληροφοριες βγαζει,ως και την φωτο του παραβατη δειχνει -
Κανονάκι στις πόσες παραβάσεις παίρνεις;
-
Σε σταματάει ο τροχομπ... και σου λέει
Τροχ. 'κύριε' υπερβήκατε το όριο ταχύτητος κατά 27 π.χ. χιλιόμετρα.
Εσύ. Μα κύριε αστυφύλακα η πινακίδα έλεγε 100 χιλιόμετρα
Τροχ. Όχι κύριε λέει 80 χιλιόμετρα κι εσείς πηγαίνατε με 107
Εσύ. Μα .....
Τροχ. Όχι μα και ξεμά γιατί ... ... ... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
http://www.e-database.co.uk/Το δοκιμάσατε ή απλώς διαβάσατε την περιγραφή; Μετά την δοκιμή, να το μεταφέρουμε στα ανέκδοτα! Δείτε και την φωτογραφία της κάμερας, αλλά μην γελάσετε!
-
Service Unavailable...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Service Unavailable...Μολις το δοκιμασα και ανοιγει κανονικα .Δοκιμασε και ετσι http://www.e-database.co.uk/#
Username: krilion
Password: happsy -
Κάθε φορά με αίτηση για νέο username+paasword, σου δίνει διαφορετικά αποτελέσματα. Όλα τα λεφτά όμως οι φώτο από την κλήση!
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! ΚΑΛΟ!!!!
edit: Αν ισχύσει το μέτρο του μεταβλητού ορίου, θα υπάρχει κανένας τρόπος να χακέψουμε το σύστημα, κάθε φορά που εμφανίζεται ένα πράσινο σάξο να ανεβαίνουν τα όρια 40-50 χιλιόμετρα?
-
Το σύστημα υπάρχει και λειτουργεί και στην Ελλάδα και το εθαύμασα πρόσφατα στην Αττική οδό όπου επειδή είχε γίνει ατύχημα και είχε κλέισει 1+ λωρίδα οι ειδικές πινακίδες έδειχναν όριο 60 σε περιοχή που κανονικά είναι 100 ώστε να μην πέσουν όλοι ξαφνικά στα φρένα και να αλλάζουν ξαφνικά λωρίδες κλπ κλπ.... Μπορείτε φυσικά να υποπτευθείτε τι έγινε.... σχεδόν όλοι συνέχισαν ως είχαν (100-120) και έπεσαν με τα μούτρα στα φρένα και στις αλλαγές λωρίδας όταν είδαν τα σταματημένα αστυνομικά μπροστά τους....
Άρα πάπαλα, ναι λοιπόν το διαθέτουμε το σύστημα.... να το χαιρόμαστε.... όπως διαθέτουμε και βοηθητικές λωρίδες όπως διαθέτουμε και πάρα πολλούς και καταπληκτικούς νόμους που καλύπτουν τα πάντα αλλά λίγοι τους δίνουν σημασία.... τόσο οι πολίτες όσο και η πολιτεία....!! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το σύστημα υπάρχει και λειτουργεί και στην Ελλάδα και το εθαύμασα πρόσφατα στην Αττική οδό όπου επειδή είχε γίνει ατύχημα και είχε κλέισει 1+ λωρίδα οι ειδικές πινακίδες έδειχναν όριο 60 σε περιοχή που κανονικά είναι 100 ώστε να μην πέσουν όλοι ξαφνικά στα φρένα και να αλλάζουν ξαφνικά λωρίδες κλπ κλπ.... Μπορείτε φυσικά να υποπτευθείτε τι έγινε.... σχεδόν όλοι συνέχισαν ως είχαν (100-120) και έπεσαν με τα μούτρα στα φρένα και στις αλλαγές λωρίδας όταν είδαν τα σταματημένα αστυνομικά μπροστά τους....
Άρα πάπαλα, ναι λοιπόν το διαθέτουμε το σύστημα.... να το χαιρόμαστε.... όπως διαθέτουμε και βοηθητικές λωρίδες όπως διαθέτουμε και πάρα πολλούς και καταπληκτικούς νόμους που καλύπτουν τα πάντα αλλά λίγοι τους δίνουν σημασία.... τόσο οι πολίτες όσο και η πολιτεία....!!Μήπως γι΄ αυτό φταίνε τα ανόητα εώς γελοία όρια των 10/20 χιλιομέτρων που υπάρχουν σε κάποια σημεία των δρόμων μας (ειδικά των 'εθνικών' οδών)και μας έχουν κάνει να αγνοούμε τις πινακίδες με τα σωστά όρια που υπάρχουν σε πραγματικά επικίνδυνα σημεία ή σε περιπτώσεις όπως αυτή που ανέφερες;
Όσο για τους νόμους που λες έχεις απόλυτο δίκιο. Έχω διαβάσει η Ελλάδα (η Ιταλία και η -δε θέλω να το γράψω αλλά έτσι είναι- Η.Π.Α.) έχουν τα τρία καλύτερα συντάγματα στο κόσμο από εκεί και πέρα η τήρηση του είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Μεταβλητά όρια ταχύτητας