-
Όχι πολύ σχετικός με μηχανές, αλλά ένα ταξίδι αρκούσε!
Ένα ταξίδι με TDM 900 και V-Strom 1000,
από Ήπειρο με τελικό προορισμό τα ΧανιάΩς συνεπιβάτης και στις δυο, και ως οδηγός για λίγα μέτρα, ,
δεν είμαι σε θέση να πώ ακόμα
ποιά μου άρεσε περισσότερο,
μιας και οι δυο ήταν υπέροχες..... -
Όχι πολύ σχετικός με μηχανές, αλλά ένα ταξίδι αρκούσε!
Ένα ταξίδι με TDM 900 και V-Strom 1000,
από Ήπειρο με τελικό προορισμό τα ΧανιάΩς συνεπιβάτης και στις δυο, και ως οδηγός για λίγα μέτρα, ,
δεν είμαι σε θέση να πώ ακόμα
ποιά μου άρεσε περισσότερο,
μιας και οι δυο ήταν υπέροχες..... -
Όχι πολύ σχετικός με μηχανές, αλλά ένα ταξίδι αρκούσε!
Ένα ταξίδι με TDM 900 και V-Strom 1000,
από Ήπειρο με τελικό προορισμό τα ΧανιάΩς συνεπιβάτης και στις δυο, και ως οδηγός για λίγα μέτρα, ,
δεν είμαι σε θέση να πώ ακόμα
ποιά μου άρεσε περισσότερο,
μιας και οι δυο ήταν υπέροχες..... -
δεν έχω οδηγήσει καμία από τις δύο, η V-Strom από ότι λέγεται πάντως πρέπει να έχει πιο 'ταξιδιάρικο' χαρακτήρα, ενώ η TDM πρέπει να είναι πιο 'all around' πρόταση.
Προσωπική και εντελώς υποκειμενική γνώμη, TDM!
-
Για ταξίδι σίγουρα VSTROM....
-
προτιμω το tdm
επισης μη ξεχναμε υπαρχει και το Kawasaki KLV 1000, O κλώνος της... Suzuki! -
Aπ' ότι λένε και οι δυο φίλοι μου,
καλύτερη για ταξίδια είναι η V-Strom
(πράγμα που αισθάνθηκα κι εγώ, από τη θέση του συνοδηγού, την άνεση, τις ρεπρίζ, τον πιο ταξιδιάρικο χαρακτήρα).Η TDM από την άλλη, βολεύεται καλύτερα στην πόλη απ 'ότι η SUZUKI
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
δεν έχω οδηγήσει καμία από τις δύο, η V-Strom από ότι λέγεται πάντως πρέπει να έχει πιο 'ταξιδιάρικο' χαρακτήρα, ενώ η TDM πρέπει να είναι πιο 'all around' πρόταση.Προσωπική και εντελώς υποκειμενική γνώμη, TDM!
Ανάποδα τα είπες. Η v-strom είναι on-off και η tdm on-μόνο. Οπότε και φυσιολογικά εκ κατασκευής της η TDM είναι για εθνικές με το ποιο χαμηλό κέντρο βάρους και τα 900 κυβικά και η vstrom για εθνικούς-επαρχιακούς με τα 650 κυβικά της.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Ανάποδα τα είπες. Η v-strom είναι on-off και η tdm on-μόνο. Οπότε και φυσιολογικά εκ κατασκευής της η TDM είναι για εθνικές με το ποιο χαμηλό κέντρο βάρους και τα 900 κυβικά και η vstrom για εθνικούς-επαρχιακούς με τα 650 κυβικά της.Μιλάμε για το 1000 και οχι το 650. Επίσης το 'on-off' απλά χαρακτιρίζει την κατηγορία και ΚΑΝΕΝΑ εκ των δυο μοτ/των. Και οι δύο το ίδιο 'off' ειναι : κάπου στο 10% ??? μπορεί και λιγότερο.
-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
Ανάποδα τα είπες. Η v-strom είναι on-off και η tdm on-μόνο. Οπότε και φυσιολογικά εκ κατασκευής της η TDM είναι για εθνικές με το ποιο χαμηλό κέντρο βάρους και τα 900 κυβικά και η vstrom για εθνικούς-επαρχιακούς με τα 650 κυβικά της.
Μιλάμε για το 1000 και οχι το 650. Επίσης το 'on-off' απλά χαρακτιρίζει την κατηγορία και ΚΑΝΕΝΑ εκ των δυο μοτ/των. Και οι δύο το ίδιο 'off' ειναι : κάπου στο 10% ??? μπορεί και λιγότερο.
ακριβώς. Αll around για την TDM εννοώ ότι είναι και για πόλη και για ταξίδι. Η σουζούκι είναι πιο ταξιδιάρικη. Για χώμα δεν το συζητώ με καμία τους εκτός καλά πατημένου χωματόδρομου, όπου είναι εξίσου καλές. Αν θέλεις offroad, πάρε καθαρό
V-Strom 1000 ή ΤDM 900 ;