Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V-Strom 1000 ή ΤDM 900 ;
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. V-Strom 1000 ή ΤDM 900 ;
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    5
    9
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Όχι πολύ σχετικός με μηχανές, αλλά ένα ταξίδι αρκούσε!

      Ένα ταξίδι με TDM 900 και V-Strom 1000,
      από Ήπειρο με τελικό προορισμό τα Χανιά

      Ως συνεπιβάτης και στις δυο, και ως οδηγός για λίγα μέτρα, ,
      δεν είμαι σε θέση να πώ ακόμα
      ποιά μου άρεσε περισσότερο,
      μιας και οι δυο ήταν υπέροχες.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Όχι πολύ σχετικός με μηχανές, αλλά ένα ταξίδι αρκούσε!

        Ένα ταξίδι με TDM 900 και V-Strom 1000,
        από Ήπειρο με τελικό προορισμό τα Χανιά

        Ως συνεπιβάτης και στις δυο, και ως οδηγός για λίγα μέτρα, ,
        δεν είμαι σε θέση να πώ ακόμα
        ποιά μου άρεσε περισσότερο,
        μιας και οι δυο ήταν υπέροχες.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Όχι πολύ σχετικός με μηχανές, αλλά ένα ταξίδι αρκούσε!

          Ένα ταξίδι με TDM 900 και V-Strom 1000,
          από Ήπειρο με τελικό προορισμό τα Χανιά

          Ως συνεπιβάτης και στις δυο, και ως οδηγός για λίγα μέτρα, ,
          δεν είμαι σε θέση να πώ ακόμα
          ποιά μου άρεσε περισσότερο,
          μιας και οι δυο ήταν υπέροχες.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            δεν έχω οδηγήσει καμία από τις δύο, η V-Strom από ότι λέγεται πάντως πρέπει να έχει πιο 'ταξιδιάρικο' χαρακτήρα, ενώ η TDM πρέπει να είναι πιο 'all around' πρόταση.

            Προσωπική και εντελώς υποκειμενική γνώμη, TDM!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tifozif1 last edited by

              Για ταξίδι σίγουρα VSTROM....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jimded last edited by

                προτιμω το tdm
                επισης μη ξεχναμε υπαρχει και το Kawasaki KLV 1000, O κλώνος της... Suzuki!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Aπ' ότι λένε και οι δυο φίλοι μου,

                  καλύτερη για ταξίδια είναι η V-Strom
                  (πράγμα που αισθάνθηκα κι εγώ, από τη θέση του συνοδηγού, την άνεση, τις ρεπρίζ, τον πιο ταξιδιάρικο χαρακτήρα).

                  Η TDM από την άλλη, βολεύεται καλύτερα στην πόλη απ 'ότι η SUZUKI

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    interland-gr last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                    δεν έχω οδηγήσει καμία από τις δύο, η V-Strom από ότι λέγεται πάντως πρέπει να έχει πιο 'ταξιδιάρικο' χαρακτήρα, ενώ η TDM πρέπει να είναι πιο 'all around' πρόταση.

                    Προσωπική και εντελώς υποκειμενική γνώμη, TDM!

                    Ανάποδα τα είπες. Η v-strom είναι on-off και η tdm on-μόνο. Οπότε και φυσιολογικά εκ κατασκευής της η TDM είναι για εθνικές με το ποιο χαμηλό κέντρο βάρους και τα 900 κυβικά και η vstrom για εθνικούς-επαρχιακούς με τα 650 κυβικά της.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tifozif1 last edited by

                      Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                      Ανάποδα τα είπες. Η v-strom είναι on-off και η tdm on-μόνο. Οπότε και φυσιολογικά εκ κατασκευής της η TDM είναι για εθνικές με το ποιο χαμηλό κέντρο βάρους και τα 900 κυβικά και η vstrom για εθνικούς-επαρχιακούς με τα 650 κυβικά της.

                      Μιλάμε για το 1000 και οχι το 650. Επίσης το 'on-off' απλά χαρακτιρίζει την κατηγορία και ΚΑΝΕΝΑ εκ των δυο μοτ/των. Και οι δύο το ίδιο 'off' ειναι : κάπου στο 10% ??? μπορεί και λιγότερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:

                        Ανάποδα τα είπες. Η v-strom είναι on-off και η tdm on-μόνο. Οπότε και φυσιολογικά εκ κατασκευής της η TDM είναι για εθνικές με το ποιο χαμηλό κέντρο βάρους και τα 900 κυβικά και η vstrom για εθνικούς-επαρχιακούς με τα 650 κυβικά της.

                        Μιλάμε για το 1000 και οχι το 650. Επίσης το 'on-off' απλά χαρακτιρίζει την κατηγορία και ΚΑΝΕΝΑ εκ των δυο μοτ/των. Και οι δύο το ίδιο 'off' ειναι : κάπου στο 10% ??? μπορεί και λιγότερο.

                        ακριβώς. Αll around για την TDM εννοώ ότι είναι και για πόλη και για ταξίδι. Η σουζούκι είναι πιο ταξιδιάρικη. Για χώμα δεν το συζητώ με καμία τους εκτός καλά πατημένου χωματόδρομου, όπου είναι εξίσου καλές. Αν θέλεις offroad, πάρε καθαρό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr