-
Καλησπέρα σε όλους,
σε ένα πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Θεσσαλονίκη, χρησιμοποίησα ένα αμάξι της οικογένειας. Το εν λόγω Xsara 1,6 Vts μοντέλο 2002 με περίπου 55,000χλμ παρουσίασε το εξής πρόβλημα.
Ορισμένες φορές που αποφάσισα να το 'πατήσω', με τέρμα γκάζι και σε μεγάλες ευθείες δεν μπορούσε με ΤΙΠΟΤΑ να περάσει τα 150χλμ/ώρα(ακόμα και σε κατηφόρες!!) στο κοντέρ. Το αμάξι έμοιαζε σαν να μήν μπορούσε να επιταχύνει παραπάνω και η βελόνα, απλά δεν ανέβαινε. Εδώ να σας πώ οτι μέχρι τα 120-130 επιτάχυνε κανονικότατα και με την ίδια σβελτάδα που ήξερα όταν το είχα οδηγήσει παλαιότερα.Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση επειδη, αφενός βενζίνη βάζουμε απο συγκεκριμένο βενζινάδικο, αφετέρου πρίν κανα 2μηνο που είχα κάνει το ίδιο ταξίδι είχα δεί αρκετές φορές το ταχύμετρο να φλερτάρει με 210χλμ/ώρα.
Το αμάξι χρησιμοποιείτε κατα κύριο λόγο απο τον πατέρα μου (ΠΟΛΥ ήρεμη οδήγηση) και μέσα στην πόλη.
Μα να είναι τόσο 'μπουκωμένο' ή να είναι κάτι άλλο?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.
-
Καλησπέρα σε όλους,
σε ένα πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Θεσσαλονίκη, χρησιμοποίησα ένα αμάξι της οικογένειας. Το εν λόγω Xsara 1,6 Vts μοντέλο 2002 με περίπου 55,000χλμ παρουσίασε το εξής πρόβλημα.
Ορισμένες φορές που αποφάσισα να το 'πατήσω', με τέρμα γκάζι και σε μεγάλες ευθείες δεν μπορούσε με ΤΙΠΟΤΑ να περάσει τα 150χλμ/ώρα(ακόμα και σε κατηφόρες!!) στο κοντέρ. Το αμάξι έμοιαζε σαν να μήν μπορούσε να επιταχύνει παραπάνω και η βελόνα, απλά δεν ανέβαινε. Εδώ να σας πώ οτι μέχρι τα 120-130 επιτάχυνε κανονικότατα και με την ίδια σβελτάδα που ήξερα όταν το είχα οδηγήσει παλαιότερα.Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση επειδη, αφενός βενζίνη βάζουμε απο συγκεκριμένο βενζινάδικο, αφετέρου πρίν κανα 2μηνο που είχα κάνει το ίδιο ταξίδι είχα δεί αρκετές φορές το ταχύμετρο να φλερτάρει με 210χλμ/ώρα.
Το αμάξι χρησιμοποιείτε κατα κύριο λόγο απο τον πατέρα μου (ΠΟΛΥ ήρεμη οδήγηση) και μέσα στην πόλη.
Μα να είναι τόσο 'μπουκωμένο' ή να είναι κάτι άλλο?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.
-
Καλησπέρα σε όλους,
σε ένα πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Θεσσαλονίκη, χρησιμοποίησα ένα αμάξι της οικογένειας. Το εν λόγω Xsara 1,6 Vts μοντέλο 2002 με περίπου 55,000χλμ παρουσίασε το εξής πρόβλημα.
Ορισμένες φορές που αποφάσισα να το 'πατήσω', με τέρμα γκάζι και σε μεγάλες ευθείες δεν μπορούσε με ΤΙΠΟΤΑ να περάσει τα 150χλμ/ώρα(ακόμα και σε κατηφόρες!!) στο κοντέρ. Το αμάξι έμοιαζε σαν να μήν μπορούσε να επιταχύνει παραπάνω και η βελόνα, απλά δεν ανέβαινε. Εδώ να σας πώ οτι μέχρι τα 120-130 επιτάχυνε κανονικότατα και με την ίδια σβελτάδα που ήξερα όταν το είχα οδηγήσει παλαιότερα.Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση επειδη, αφενός βενζίνη βάζουμε απο συγκεκριμένο βενζινάδικο, αφετέρου πρίν κανα 2μηνο που είχα κάνει το ίδιο ταξίδι είχα δεί αρκετές φορές το ταχύμετρο να φλερτάρει με 210χλμ/ώρα.
Το αμάξι χρησιμοποιείτε κατα κύριο λόγο απο τον πατέρα μου (ΠΟΛΥ ήρεμη οδήγηση) και μέσα στην πόλη.
Μα να είναι τόσο 'μπουκωμένο' ή να είναι κάτι άλλο?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.
-
Φίλε μου, εμένα κάτι για μπούκωμα μου κάνει, αλλά δεν είμαι και μηχανικός.
Το καλύτερο θα ήταν όταν έχεις ελεύθερο χρόνο να πεταχτείς σε ένα από συνεργείο Citroen και να τους ρωτήσεις. Το πολύ πολύ να το βάλουν στον εγκέφαλο.
Αλλά και πάλι τώρα που το σκέφτομαι τόσο μπούκωμα;
Για κοίτα για κανένα ¨λ¨... δεν ξέρω...
Φιλικά Θανάσης.
Υ.Γ. Θα μου πεις και με το δίκιο σου... τι απαντώ αφού δεν ξέρω... Αλλά τουλάχιστον προσπάθησα.
-
Το περίεργο είναι οτι το έκανε και στο 'πήγαινε' και στο 'έλα'. Να είναι 'μπουκωμένο' για τόσα χλμ περίεργο μου φαίνεται...
Κανείς άλλος ρε παιδιά?
-
Μπουκωμενο δεν ειναι!
Μια βολτα σε μια Σιτροεν να διαβασουν βλαβες ειναι αυτο που πρεπει να κανεις πρωτα! -
Το φίλτρο βενζίνης έχει αλλαχθεί ποτέ;
-
Πιθανόν να μπαίνει σε κάποια κατάσταση προστασίας για κάποιο λόγο. Μπορεί ο λόγος σε προηγμένο εγκέφαλο να είναι διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής των ροδών με το τιμόνι στην ευθεία (κάπως ξεφούσκωτο κάποιο λάστιχο) αλλά πιο συνηθισμένο κάποιο πρόβλημα στην καύση, αδυναμία προνήθειας αρκετής βενζίνης ή αέρα ή χαμηλή ποσότητα λαδιού. Η περίπτωση κακής ποιότητας βενζίνης δεν μπορεί να αποκλειστεί αλλά θα έπρεπε να κάνει έστω λίγη διαφορά και μέχρι τα 150....
Άλλη περίπτωση αυτή των αυξημένων τριβών σε κινητήρα, κιβώτιο, μετάδοση (ημιαξόνια) κλπ.
Σίγουρα δεν είχες ξεχάσει συνδεμένο κανένα τρέιλερ με βάρκα? -
TO ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 170 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΑ!Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ UPADATE ΣΤΟ Ν ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΒΗΣΕΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ 307 1.6
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.
Το αμάξι είχε κάνει σέρβις πρίν καμία εβδομάδα απ'όσο ξέρω.
-
Ο χρήστης 307ΚΙΑΣ έγραψε:
TO ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 170 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΑ!Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ UPADATE ΣΤΟ Ν ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΒΗΣΕΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ 307 1.6Με λίγα λόγια Ctrl+Alt+Del... Αχ αυτά τα καινούρια αυτοκίνητα...
-
Nα μην σβήσουν στο συνεργείο τα σφάλματα από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ. Πάντως αν το φίλτρο βενζίνης σου είναι βουλωμένο δεν πρόκειται να σου το πει κανένας υπολογιστής (μπορεί όμως να εμφανίσει άλλες ανύπαρκτες βλάβες).
-
Παρόμοιο πρόβλημα μου παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό με αυτοκίνητο άλλης μάρκας. Τα συμπτώματα όμως ήταν ακριβώς τα ίδια. Έμοιαζε σαν μπουκωμένο και στις υψηλές στροφές το αυτοκίνητο 'έκοβε'. Check engine δεν άναψε, άρα και στον εγκέφαλο δεν θα έδειχνε τίποτα σαν βλάβη. Οπότε ούτε και καμμένο μπουζί έπαιζε να ήταν αφού θα άναβε ένδειξη. Μόλις το πήγα στο συνεργείο μαντέψτε τελικά τι έφταιγε....
Τα μπουζοκαλώδια! Άλλαξα ένα σετάκι μπουζοκαλώδια και το αυτοκίνητο ξαναπήρε τα πάνω του και λύθηκε το πρόβλημα. Για τσέκαρέ το.
-
Noμίζω ότι τα Citroen ΔΕΝ έχουν μπουζοκαλώδια...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
TO ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 170 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΑ!Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ UPADATE ΣΤΟ Ν ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΒΗΣΕΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ 307 1.6
Με λίγα λόγια Ctrl+Alt+Del... Αχ αυτά τα καινούρια αυτοκίνητα...
καμιά φορά ούτε αυτό πιάνει και χρειάζεται hardware reset
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Με λίγα λόγια Ctrl+Alt+Del... Αχ αυτά τα καινούρια αυτοκίνητα...
καμιά φορά ούτε αυτό πιάνει και χρειάζεται hardware reset
Δοκιμασες να σταματησεις, να κατεβεις και να ξανανεβεις??
-
Ο χρήστης Tech@Cyclist.GR έγραψε:
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.Το αμάξι είχε κάνει σέρβις πρίν καμία εβδομάδα απ'όσο ξέρω.
Αν ειναι μια βδομαδα πριν το προβλημα τοτε μαλλον καμια πατατα εγινε στο σέρβις
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αν ειναι μια βδομαδα πριν το προβλημα τοτε μαλλον καμια πατατα εγινε στο σέρβιςMαλλον για πατατα στο σερβις προκειται. Στο Xantia μετα απο αλαγη ψυκτικων υγρων, το αυτοκινητο αρχησε να βραζει αφου η θερμοκρασια χτυπουσε κοκκινα με αποτελεσμα να σταματαω συνεχεια για να μην κανω ζημια:-? Τελικα δεν ειχαν κανει καλη εξαερωση οπως αποδειχθηκε
-
Πήγαινε στο service και πες να σου το δουν στον εγκεφαλο.
Επίσης πες να σου περασουν το τελευταιο πρόγραμμα που φοράνε όλα τα VTS από τον 7/2003 και μετά. Τι εγκέφαλο φοράς , μάλλον SAGEM αν δεν κάνω λάθος. Εγώ φοράω BOSCH αλλά νομίζω ότι το πρόγραμμα της CITROEN το τελευταίο τρέχει και στους 2.
Επίσης πήγαινε σε εναν μάστορα, παρε ένα σετ εκετροφορους απο το εξωτερικο (μη ακουω για reprofile σε Έλληνικα χέρια) , φόρα τους εκκεντροφορους και ένα custom πρόγραμμα, απελευθέρωσε την εισαγωγή (φίλτρο αέρα) και την εξαγωγή (χταποδάκι, οχι ψητο και ελευθερος καταλύτης κάτω από το αμάξι, όχι αμέσως μετά την πολλαπλή) ΚΑΙ μετά θα έχεις 130- 140 αλογατάκια, απροβλημάτιστα και ζωηρότατα.
Εμένα το κάνει αυτό στα 210 .
Xsara 1,6 VTS ΚΟΥΦΟ πρόβλημα !!!