Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Xsara 1,6 VTS ΚΟΥΦΟ πρόβλημα !!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Xsara 1,6 VTS ΚΟΥΦΟ πρόβλημα !!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    18
    69
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tech-cyclist-gr last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      σε ένα πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Θεσσαλονίκη, χρησιμοποίησα ένα αμάξι της οικογένειας. Το εν λόγω Xsara 1,6 Vts μοντέλο 2002 με περίπου 55,000χλμ παρουσίασε το εξής πρόβλημα.
      Ορισμένες φορές που αποφάσισα να το 'πατήσω', με τέρμα γκάζι και σε μεγάλες ευθείες δεν μπορούσε με ΤΙΠΟΤΑ να περάσει τα 150χλμ/ώρα(ακόμα και σε κατηφόρες!!) στο κοντέρ. Το αμάξι έμοιαζε σαν να μήν μπορούσε να επιταχύνει παραπάνω και η βελόνα, απλά δεν ανέβαινε. Εδώ να σας πώ οτι μέχρι τα 120-130 επιτάχυνε κανονικότατα και με την ίδια σβελτάδα που ήξερα όταν το είχα οδηγήσει παλαιότερα.

      Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση επειδη, αφενός βενζίνη βάζουμε απο συγκεκριμένο βενζινάδικο, αφετέρου πρίν κανα 2μηνο που είχα κάνει το ίδιο ταξίδι είχα δεί αρκετές φορές το ταχύμετρο να φλερτάρει με 210χλμ/ώρα.

      Το αμάξι χρησιμοποιείτε κατα κύριο λόγο απο τον πατέρα μου (ΠΟΛΥ ήρεμη οδήγηση) και μέσα στην πόλη.

      Μα να είναι τόσο 'μπουκωμένο' ή να είναι κάτι άλλο?

      Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tech-cyclist-gr last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        σε ένα πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Θεσσαλονίκη, χρησιμοποίησα ένα αμάξι της οικογένειας. Το εν λόγω Xsara 1,6 Vts μοντέλο 2002 με περίπου 55,000χλμ παρουσίασε το εξής πρόβλημα.
        Ορισμένες φορές που αποφάσισα να το 'πατήσω', με τέρμα γκάζι και σε μεγάλες ευθείες δεν μπορούσε με ΤΙΠΟΤΑ να περάσει τα 150χλμ/ώρα(ακόμα και σε κατηφόρες!!) στο κοντέρ. Το αμάξι έμοιαζε σαν να μήν μπορούσε να επιταχύνει παραπάνω και η βελόνα, απλά δεν ανέβαινε. Εδώ να σας πώ οτι μέχρι τα 120-130 επιτάχυνε κανονικότατα και με την ίδια σβελτάδα που ήξερα όταν το είχα οδηγήσει παλαιότερα.

        Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση επειδη, αφενός βενζίνη βάζουμε απο συγκεκριμένο βενζινάδικο, αφετέρου πρίν κανα 2μηνο που είχα κάνει το ίδιο ταξίδι είχα δεί αρκετές φορές το ταχύμετρο να φλερτάρει με 210χλμ/ώρα.

        Το αμάξι χρησιμοποιείτε κατα κύριο λόγο απο τον πατέρα μου (ΠΟΛΥ ήρεμη οδήγηση) και μέσα στην πόλη.

        Μα να είναι τόσο 'μπουκωμένο' ή να είναι κάτι άλλο?

        Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tech-cyclist-gr last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,

          σε ένα πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Θεσσαλονίκη, χρησιμοποίησα ένα αμάξι της οικογένειας. Το εν λόγω Xsara 1,6 Vts μοντέλο 2002 με περίπου 55,000χλμ παρουσίασε το εξής πρόβλημα.
          Ορισμένες φορές που αποφάσισα να το 'πατήσω', με τέρμα γκάζι και σε μεγάλες ευθείες δεν μπορούσε με ΤΙΠΟΤΑ να περάσει τα 150χλμ/ώρα(ακόμα και σε κατηφόρες!!) στο κοντέρ. Το αμάξι έμοιαζε σαν να μήν μπορούσε να επιταχύνει παραπάνω και η βελόνα, απλά δεν ανέβαινε. Εδώ να σας πώ οτι μέχρι τα 120-130 επιτάχυνε κανονικότατα και με την ίδια σβελτάδα που ήξερα όταν το είχα οδηγήσει παλαιότερα.

          Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση επειδη, αφενός βενζίνη βάζουμε απο συγκεκριμένο βενζινάδικο, αφετέρου πρίν κανα 2μηνο που είχα κάνει το ίδιο ταξίδι είχα δεί αρκετές φορές το ταχύμετρο να φλερτάρει με 210χλμ/ώρα.

          Το αμάξι χρησιμοποιείτε κατα κύριο λόγο απο τον πατέρα μου (ΠΟΛΥ ήρεμη οδήγηση) και μέσα στην πόλη.

          Μα να είναι τόσο 'μπουκωμένο' ή να είναι κάτι άλλο?

          Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            thanos last edited by

            Φίλε μου, εμένα κάτι για μπούκωμα μου κάνει, αλλά δεν είμαι και μηχανικός.

            Το καλύτερο θα ήταν όταν έχεις ελεύθερο χρόνο να πεταχτείς σε ένα από συνεργείο Citroen και να τους ρωτήσεις. Το πολύ πολύ να το βάλουν στον εγκέφαλο.

            Αλλά και πάλι τώρα που το σκέφτομαι τόσο μπούκωμα;

            Για κοίτα για κανένα ¨λ¨... δεν ξέρω...

            Φιλικά Θανάσης.

            Υ.Γ. Θα μου πεις και με το δίκιο σου... τι απαντώ αφού δεν ξέρω... Αλλά τουλάχιστον προσπάθησα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tech-cyclist-gr last edited by

              Το περίεργο είναι οτι το έκανε και στο 'πήγαινε' και στο 'έλα'. Να είναι 'μπουκωμένο' για τόσα χλμ περίεργο μου φαίνεται...

              Κανείς άλλος ρε παιδιά?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • O
                obelix last edited by

                Μπουκωμενο δεν ειναι!
                Μια βολτα σε μια Σιτροεν να διαβασουν βλαβες ειναι αυτο που πρεπει να κανεις πρωτα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Το φίλτρο βενζίνης έχει αλλαχθεί ποτέ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Πιθανόν να μπαίνει σε κάποια κατάσταση προστασίας για κάποιο λόγο. Μπορεί ο λόγος σε προηγμένο εγκέφαλο να είναι διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής των ροδών με το τιμόνι στην ευθεία (κάπως ξεφούσκωτο κάποιο λάστιχο) αλλά πιο συνηθισμένο κάποιο πρόβλημα στην καύση, αδυναμία προνήθειας αρκετής βενζίνης ή αέρα ή χαμηλή ποσότητα λαδιού. Η περίπτωση κακής ποιότητας βενζίνης δεν μπορεί να αποκλειστεί αλλά θα έπρεπε να κάνει έστω λίγη διαφορά και μέχρι τα 150....
                    Άλλη περίπτωση αυτή των αυξημένων τριβών σε κινητήρα, κιβώτιο, μετάδοση (ημιαξόνια) κλπ.
                    Σίγουρα δεν είχες ξεχάσει συνδεμένο κανένα τρέιλερ με βάρκα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 3
                      307kias last edited by

                      TO ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 170 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΑ!Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ UPADATE ΣΤΟ Ν ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΒΗΣΕΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ 307 1.6

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tech-cyclist-gr last edited by

                        Παιδιά σας ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.

                        Το αμάξι είχε κάνει σέρβις πρίν καμία εβδομάδα απ'όσο ξέρω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          taurus last edited by

                          Ο χρήστης 307ΚΙΑΣ έγραψε:
                          TO ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 170 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΑ!Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ UPADATE ΣΤΟ Ν ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΒΗΣΕΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ 307 1.6

                          Με λίγα λόγια Ctrl+Alt+Del... Αχ αυτά τα καινούρια αυτοκίνητα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            leonp last edited by

                            Nα μην σβήσουν στο συνεργείο τα σφάλματα από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ. Πάντως αν το φίλτρο βενζίνης σου είναι βουλωμένο δεν πρόκειται να σου το πει κανένας υπολογιστής (μπορεί όμως να εμφανίσει άλλες ανύπαρκτες βλάβες).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • V
                              vasgti last edited by

                              Παρόμοιο πρόβλημα μου παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό με αυτοκίνητο άλλης μάρκας. Τα συμπτώματα όμως ήταν ακριβώς τα ίδια. Έμοιαζε σαν μπουκωμένο και στις υψηλές στροφές το αυτοκίνητο 'έκοβε'. Check engine δεν άναψε, άρα και στον εγκέφαλο δεν θα έδειχνε τίποτα σαν βλάβη. Οπότε ούτε και καμμένο μπουζί έπαιζε να ήταν αφού θα άναβε ένδειξη. Μόλις το πήγα στο συνεργείο μαντέψτε τελικά τι έφταιγε....

                              Τα μπουζοκαλώδια! Άλλαξα ένα σετάκι μπουζοκαλώδια και το αυτοκίνητο ξαναπήρε τα πάνω του και λύθηκε το πρόβλημα. Για τσέκαρέ το.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Noμίζω ότι τα Citroen ΔΕΝ έχουν μπουζοκαλώδια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dmitspan last edited by

                                  Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                  TO ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 170 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΑ!Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ UPADATE ΣΤΟ Ν ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΒΗΣΕΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ 307 1.6

                                  Με λίγα λόγια Ctrl+Alt+Del... Αχ αυτά τα καινούρια αυτοκίνητα...

                                  καμιά φορά ούτε αυτό πιάνει και χρειάζεται hardware reset

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    aristotelis last edited by

                                    Ο χρήστης dmitspan έγραψε:

                                    Με λίγα λόγια Ctrl+Alt+Del... Αχ αυτά τα καινούρια αυτοκίνητα...

                                    καμιά φορά ούτε αυτό πιάνει και χρειάζεται hardware reset

                                    Δοκιμασες να σταματησεις, να κατεβεις και να ξανανεβεις??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Ο χρήστης Tech@Cyclist.GR έγραψε:
                                      Παιδιά σας ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.

                                      Το αμάξι είχε κάνει σέρβις πρίν καμία εβδομάδα απ'όσο ξέρω.

                                      Αν ειναι μια βδομαδα πριν το προβλημα τοτε μαλλον καμια πατατα εγινε στο σέρβις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        barout last edited by

                                        Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                                        Αν ειναι μια βδομαδα πριν το προβλημα τοτε μαλλον καμια πατατα εγινε στο σέρβις

                                        Mαλλον για πατατα στο σερβις προκειται. Στο Xantia μετα απο αλαγη ψυκτικων υγρων, το αυτοκινητο αρχησε να βραζει αφου η θερμοκρασια χτυπουσε κοκκινα με αποτελεσμα να σταματαω συνεχεια για να μην κανω ζημια:-? Τελικα δεν ειχαν κανει καλη εξαερωση οπως αποδειχθηκε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xsara16v last edited by

                                          Πήγαινε στο service και πες να σου το δουν στον εγκεφαλο.

                                          Επίσης πες να σου περασουν το τελευταιο πρόγραμμα που φοράνε όλα τα VTS από τον 7/2003 και μετά. Τι εγκέφαλο φοράς , μάλλον SAGEM αν δεν κάνω λάθος. Εγώ φοράω BOSCH αλλά νομίζω ότι το πρόγραμμα της CITROEN το τελευταίο τρέχει και στους 2.

                                          Επίσης πήγαινε σε εναν μάστορα, παρε ένα σετ εκετροφορους απο το εξωτερικο (μη ακουω για reprofile σε Έλληνικα χέρια) , φόρα τους εκκεντροφορους και ένα custom πρόγραμμα, απελευθέρωσε την εισαγωγή (φίλτρο αέρα) και την εξαγωγή (χταποδάκι, οχι ψητο και ελευθερος καταλύτης κάτω από το αμάξι, όχι αμέσως μετά την πολλαπλή) ΚΑΙ μετά θα έχεις 130- 140 αλογατάκια, απροβλημάτιστα και ζωηρότατα.

                                          Εμένα το κάνει αυτό στα 210 .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr