Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    πότε μπαίνει το Τούρμπο!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. πότε μπαίνει το Τούρμπο!!!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    24
    1279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Κάποιος που να έχει οδηγήσει ένα από τα παρακάτω αμάξια να μου πεί κάτι υπέυθυνα. Στον γνωστό κινητήρα 1.8Τ της VAG από ποιές στροφές και μετά ενεργοποιείται το Turbo ή έχει να κάνει μόνο με το πόσο δυνατά θα πατήσεις το γκάζι. Εγώ πάντως που τον οδήγησα αυτόν τον κινητήρα, μου φάνηκε οτι το τούρμπο μπαίνει κάπου μετά από τις 3500 στροφές, είμαι σωστός?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • Z
        zoranb last edited by

        Κάποιος που να έχει οδηγήσει ένα από τα παρακάτω αμάξια να μου πεί κάτι υπέυθυνα. Στον γνωστό κινητήρα 1.8Τ της VAG από ποιές στροφές και μετά ενεργοποιείται το Turbo ή έχει να κάνει μόνο με το πόσο δυνατά θα πατήσεις το γκάζι. Εγώ πάντως που τον οδήγησα αυτόν τον κινητήρα, μου φάνηκε οτι το τούρμπο μπαίνει κάπου μετά από τις 3500 στροφές, είμαι σωστός?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Κάποιος που να έχει οδηγήσει ένα από τα παρακάτω αμάξια να μου πεί κάτι υπέυθυνα. Στον γνωστό κινητήρα 1.8Τ της VAG από ποιές στροφές και μετά ενεργοποιείται το Turbo ή έχει να κάνει μόνο με το πόσο δυνατά θα πατήσεις το γκάζι. Εγώ πάντως που τον οδήγησα αυτόν τον κινητήρα, μου φάνηκε οτι το τούρμπο μπαίνει κάπου μετά από τις 3500 στροφές, είμαι σωστός?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            cpp last edited by

            λίγο πριν τις 2000 μπαίνει!!!!!! 3500 δουλεύει ήδη..... άστο με τρίτη να πέσει στις 1000 στροφές πάτησε το γκάζι και δες την διαφορά από τις 1850 και πάνω

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • C
              cavallino last edited by

              Σας παραπέμπω στο 'θάψιμο της εβδομάδας', είναι όλα εκεί.

              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=11456

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • Z
                zoranb last edited by

                άσε...εξαιτίας σου ρωτάω

                και κάποιος που μου έβαλε φίδια οτι μπαίνει από τις 1800 θεωρητικά και κανονικά μπαίνει από τισ 2500, έχω μπερδευτεί!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                  άσε...εξαιτίας σου ρωτάω

                  χα χα χα χα χα χα χα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • C
                    cpp last edited by

                    Θα τον πήρε πρέφα το αμάξι και δεν θα άνοιγε επίτηδες
                    Στα τέλευταια 120,000 χλμ πάντως ανοίγει από τις 1850 στροφές....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      cavallino last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                      άσε...εξαιτίας σου ρωτάω

                      χα χα χα χα χα χα χα

                      ΧΑΧΑΧΑ
                      Ε τότε δεν έχω να προσθέσω τίποτα επί του θέματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • Z
                        zoranb last edited by

                        Πώς ένοιωθα ρε γαμώτο εγώ στις 3000 με 3500 το τούρμπο στο A4 1.8T και πιό κάτω ήταν ψιλοψόφιο? κάνω λάθος?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • C
                          cpp last edited by

                          Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                          Πώς ένοιωθα ρε γαμώτο εγώ στις 3000 με 3500 το τούρμπο στο A4 1.8T και πιό κάτω ήταν ψιλοψόφιο? κάνω λάθος?

                          Το ότι δουλεύει το τούρμπο δεν σημαίνει ότι τρως σκαμπίλι και έχεις αισθητή διαφορά όπως συμβάινει σε ένα Evo ή σε ένα impreza....
                          Επίσης είναι μπέρδεματακι να θεωρείς αν ένα αυτοκίνητο πηγαίνει ή όχι από τον θόρυβο που κάνει στα audi υπάρχει ησυχία μέσα και έξω αλλά τα χλμ ανεβαίνουν......
                          Βάρος αυτοκινήτου παίζει ρόλο επίσης... αν δούλευε σωστά... με τι το συγκρίνεις ..... τα πάντα παίζουν ρόλο.......
                          Είναι πολύ γραμικός πάντως και αν τον θεωρείς ψόφιο ... τι να πούν κάτι άλλοι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • D
                            dimitrios last edited by

                            φίλε δεν κανεις λάθος.το τούρμπο δουλεύει πάντα.το θέμα είναι πότε αρχίζει να δίνει πίεση και πότε καταλαβαίνεις εσύ την επιτάχυνση.
                            Δηλαδη το τουρμπο γυρίζει από 0 στροφές,αρχίζει να τουρμπίζει στις 1800 και στις 3500 είναι στο peak efficiency και εσύ καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει γρήγορα.Κατανοητός?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Το turbo δουλεύει ανάλογα την παραγόμενη ποσότητα καυσαερίων.Δεν έχει συγκεκριμένες στροφές, έναρξης λειτουργίας.Μπορεί δηλαδή να έχεις ξεπεράσει και τις 3000 στροφές πατώντας το γκάζι σιγά-σιγά και να μην έχουν παραχθεί καυσαέρια που να αρκούν για τη λειτουργία του και να μην έχει μπει σε ωφέλιμη περιοχή στροφών.Μπορεί επίσης να πατήσεις το γκάζι βαθειά και από τις 1500 στροφές και τα παραγόμενα καυσαέρια να το κάνουν να γυρίσει σε ωφέλιμη περιοχή στροφών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • C
                                cpp last edited by

                                Επίσης τα περισσότερα 1.8Τ έβγαιναν από το εργοστάσιο στα 7psi boost συντηρητικό και λογικότατο τώρα με διάφορα δωναμωτικά κάποιοι την πάνε την πίεση στα 15 και 16psi με τις γνωστές σε μακροπρόθεσμο διάστημα συνέπιες (την παίρνουν στον ώμο αν δεν γίνουν ενέργεις για την διαχείρηση θερμοκρασίες κλπ.. κλπ)... Αν ήθελες τον 1.8Τ για 10,000 χλμ θα είχε πίσεη στα 20psi και θα σκότωνε πριν τον πάρεις στο χέρι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                • T
                                  thvarveris last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                  Επίσης τα περισσότερα 1.8Τ έβγαιναν από το εργοστάσιο στα 7psi boost συντηρητικό και λογικότατο τώρα με διάφορα δωναμωτικά κάποιοι την πάνε την πίεση στα 15 και 16psi με τις γνωστές σε μακροπρόθεσμο διάστημα συνέπιες (την παίρνουν στον ώμο αν δεν γίνουν ενέργεις για την διαχείρηση θερμοκρασίες κλπ.. κλπ)... Αν ήθελες τον 1.8Τ για 10,000 χλμ θα είχε πίσεη στα 20psi και θα σκότωνε πριν τον πάρεις στο χέρι

                                  Πολύ ακριβό εξάρτημα και από μόνο του αλλά και από τις βλάβες που προκαλεί γενικά στο μοτερ όταν δεν το 'σέβεσαι'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • Z
                                    zoranb last edited by

                                    Δηλαδή σε γενικές γραμμές τί λέει ο 18Τ? Καλό μοτεράκι? Μπορεί να βελτιωθεί εύκολα? και πόσο καλά?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • V
                                      vaglan last edited by

                                      Πανεύκολα, με πρόγραμμα μόνο παίρνεις πάνω από 50+ ίππους. Αν βάλεις φουλ εξάτμιση, βαλβίδα κ.λ.π ακόμα παραπάνω. Ανάλογα τα χρήματα. Αν μπεις σε φόρουμ, όπως σκόντα,σεατ κλαμπ θα διαβάσεις πολλά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Το κακό είναι ότι το τούρμπο δίνει πίεση συνέχεια στο ταξίδι όταν τραβάς τροχόσπιτο και εκεί ο κινητήρας πραγματικά υποφέρει. Δεν είναι σχεδιασμένος για συνεχή πίεση στο τούρμπο όπως στα φορτηγά. Τα αυτοκίνητα με τούρμπο καλό είναι να μή σέρνουν μεγάλα φορτία όπως τροχόσπιτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                                          φίλε δεν κανεις λάθος.το τούρμπο δουλεύει πάντα.το θέμα είναι πότε αρχίζει να δίνει πίεση και πότε καταλαβαίνεις εσύ την επιτάχυνση.
                                          Δηλαδη το τουρμπο γυρίζει από 0 στροφές,αρχίζει να τουρμπίζει στις 1800 και στις 3500 είναι στο peak efficiency και εσύ καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει γρήγορα.Κατανοητός?

                                          Απόλυτα σωστό το παραπάνω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • A
                                            aristotelis last edited by

                                            Λοιπον να βαλουμε λιγο ταξη
                                            Ο 1.8Τ ειναι ενας απο τους καλυτερους κινητηρες τουρμπο της αγορας. Πραγματι το τουρμπο το αισ8ανεσαι γυρω στις 2500-3000 στροφες αλλα αυτο συμβαινει γιατι στις χαμηλες ταχυτητες (1η-2α-3η) ο κινητηρας ανεβαζει γρηγορα στροφες και δεν προλαβαινει το τουρμπο να γυρισει πιο νωρις. Για να νιωσεις το τουρμπο στις 2000 στροφες οπως λεει η VW, πρεπει να βαλεις 5η να εχεις 1000 στροφες και να πατησεις τερμα γκαζι. ετσι το τουρμπο θα εχει χρονο να γυρισει πριν οι στροφες ανεβουν πανω απο τις 2000 και θα νιωσεις πιο γρηγορα την ωθηση...

                                            Απο εκει και περα ο κινητηρας αντεχει πολυ μεγαλυτερες δυναμεις και πιεσεις... η στανταρ τουρμπινα ομως οχι (μιλαμε παντα για την εκδοση 150αλογα). Μπορεις να φτασεις με σχετικη ασφαλεια γυρω στα 180-190 αλογα με τον 150αρι με ενα απλο προγραμμα, αλλα μην επιλεξεις προγραμματα που υποσχονται πανω απο 200 αλογα γιατι ναι μεν μπορουν να φτασουν μεχρι και 210 πιστευω αλλα πιεζουν την τουρμπινα πανω απο το οριο πιεσης που εχει (1μπαρ οριο αν θυμαμαι καλα και για 200+ αλογα την φτανουν 1.2) πραγμα που ειναι σαν να περιμενεις ποτε θα σπασει...
                                            αν θες παραπανω αλογα, αλλαξε τουρμπινα με μια απο την εκδοση 180αλογων η ακομη καλυτερα των 225...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr