-
Κάποιος που να έχει οδηγήσει ένα από τα παρακάτω αμάξια να μου πεί κάτι υπέυθυνα. Στον γνωστό κινητήρα 1.8Τ της VAG από ποιές στροφές και μετά ενεργοποιείται το Turbo ή έχει να κάνει μόνο με το πόσο δυνατά θα πατήσεις το γκάζι. Εγώ πάντως που τον οδήγησα αυτόν τον κινητήρα, μου φάνηκε οτι το τούρμπο μπαίνει κάπου μετά από τις 3500 στροφές, είμαι σωστός?
-
Κάποιος που να έχει οδηγήσει ένα από τα παρακάτω αμάξια να μου πεί κάτι υπέυθυνα. Στον γνωστό κινητήρα 1.8Τ της VAG από ποιές στροφές και μετά ενεργοποιείται το Turbo ή έχει να κάνει μόνο με το πόσο δυνατά θα πατήσεις το γκάζι. Εγώ πάντως που τον οδήγησα αυτόν τον κινητήρα, μου φάνηκε οτι το τούρμπο μπαίνει κάπου μετά από τις 3500 στροφές, είμαι σωστός?
-
Κάποιος που να έχει οδηγήσει ένα από τα παρακάτω αμάξια να μου πεί κάτι υπέυθυνα. Στον γνωστό κινητήρα 1.8Τ της VAG από ποιές στροφές και μετά ενεργοποιείται το Turbo ή έχει να κάνει μόνο με το πόσο δυνατά θα πατήσεις το γκάζι. Εγώ πάντως που τον οδήγησα αυτόν τον κινητήρα, μου φάνηκε οτι το τούρμπο μπαίνει κάπου μετά από τις 3500 στροφές, είμαι σωστός?
-
λίγο πριν τις 2000 μπαίνει!!!!!! 3500 δουλεύει ήδη..... άστο με τρίτη να πέσει στις 1000 στροφές πάτησε το γκάζι και δες την διαφορά από τις 1850 και πάνω
-
Σας παραπέμπω στο 'θάψιμο της εβδομάδας', είναι όλα εκεί.
-
άσε...εξαιτίας σου ρωτάω
και κάποιος που μου έβαλε φίδια οτι μπαίνει από τις 1800 θεωρητικά και κανονικά μπαίνει από τισ 2500, έχω μπερδευτεί!!!
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
άσε...εξαιτίας σου ρωτάωχα χα χα χα χα χα χα
-
Θα τον πήρε πρέφα το αμάξι και δεν θα άνοιγε επίτηδες
Στα τέλευταια 120,000 χλμ πάντως ανοίγει από τις 1850 στροφές.... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
άσε...εξαιτίας σου ρωτάω
χα χα χα χα χα χα χα
ΧΑΧΑΧΑ
Ε τότε δεν έχω να προσθέσω τίποτα επί του θέματος. -
Πώς ένοιωθα ρε γαμώτο εγώ στις 3000 με 3500 το τούρμπο στο A4 1.8T και πιό κάτω ήταν ψιλοψόφιο? κάνω λάθος?
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Πώς ένοιωθα ρε γαμώτο εγώ στις 3000 με 3500 το τούρμπο στο A4 1.8T και πιό κάτω ήταν ψιλοψόφιο? κάνω λάθος?Το ότι δουλεύει το τούρμπο δεν σημαίνει ότι τρως σκαμπίλι και έχεις αισθητή διαφορά όπως συμβάινει σε ένα Evo ή σε ένα impreza....
Επίσης είναι μπέρδεματακι να θεωρείς αν ένα αυτοκίνητο πηγαίνει ή όχι από τον θόρυβο που κάνει στα audi υπάρχει ησυχία μέσα και έξω αλλά τα χλμ ανεβαίνουν......
Βάρος αυτοκινήτου παίζει ρόλο επίσης... αν δούλευε σωστά... με τι το συγκρίνεις ..... τα πάντα παίζουν ρόλο.......
Είναι πολύ γραμικός πάντως και αν τον θεωρείς ψόφιο ... τι να πούν κάτι άλλοι... -
φίλε δεν κανεις λάθος.το τούρμπο δουλεύει πάντα.το θέμα είναι πότε αρχίζει να δίνει πίεση και πότε καταλαβαίνεις εσύ την επιτάχυνση.
Δηλαδη το τουρμπο γυρίζει από 0 στροφές,αρχίζει να τουρμπίζει στις 1800 και στις 3500 είναι στο peak efficiency και εσύ καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει γρήγορα.Κατανοητός? -
Το turbo δουλεύει ανάλογα την παραγόμενη ποσότητα καυσαερίων.Δεν έχει συγκεκριμένες στροφές, έναρξης λειτουργίας.Μπορεί δηλαδή να έχεις ξεπεράσει και τις 3000 στροφές πατώντας το γκάζι σιγά-σιγά και να μην έχουν παραχθεί καυσαέρια που να αρκούν για τη λειτουργία του και να μην έχει μπει σε ωφέλιμη περιοχή στροφών.Μπορεί επίσης να πατήσεις το γκάζι βαθειά και από τις 1500 στροφές και τα παραγόμενα καυσαέρια να το κάνουν να γυρίσει σε ωφέλιμη περιοχή στροφών.
-
Επίσης τα περισσότερα 1.8Τ έβγαιναν από το εργοστάσιο στα 7psi boost συντηρητικό και λογικότατο τώρα με διάφορα δωναμωτικά κάποιοι την πάνε την πίεση στα 15 και 16psi με τις γνωστές σε μακροπρόθεσμο διάστημα συνέπιες (την παίρνουν στον ώμο αν δεν γίνουν ενέργεις για την διαχείρηση θερμοκρασίες κλπ.. κλπ)... Αν ήθελες τον 1.8Τ για 10,000 χλμ θα είχε πίσεη στα 20psi και θα σκότωνε πριν τον πάρεις στο χέρι
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Επίσης τα περισσότερα 1.8Τ έβγαιναν από το εργοστάσιο στα 7psi boost συντηρητικό και λογικότατο τώρα με διάφορα δωναμωτικά κάποιοι την πάνε την πίεση στα 15 και 16psi με τις γνωστές σε μακροπρόθεσμο διάστημα συνέπιες (την παίρνουν στον ώμο αν δεν γίνουν ενέργεις για την διαχείρηση θερμοκρασίες κλπ.. κλπ)... Αν ήθελες τον 1.8Τ για 10,000 χλμ θα είχε πίσεη στα 20psi και θα σκότωνε πριν τον πάρεις στο χέριΠολύ ακριβό εξάρτημα και από μόνο του αλλά και από τις βλάβες που προκαλεί γενικά στο μοτερ όταν δεν το 'σέβεσαι'
-
Δηλαδή σε γενικές γραμμές τί λέει ο 18Τ? Καλό μοτεράκι? Μπορεί να βελτιωθεί εύκολα? και πόσο καλά?
-
Πανεύκολα, με πρόγραμμα μόνο παίρνεις πάνω από 50+ ίππους. Αν βάλεις φουλ εξάτμιση, βαλβίδα κ.λ.π ακόμα παραπάνω. Ανάλογα τα χρήματα. Αν μπεις σε φόρουμ, όπως σκόντα,σεατ κλαμπ θα διαβάσεις πολλά
-
Το κακό είναι ότι το τούρμπο δίνει πίεση συνέχεια στο ταξίδι όταν τραβάς τροχόσπιτο και εκεί ο κινητήρας πραγματικά υποφέρει. Δεν είναι σχεδιασμένος για συνεχή πίεση στο τούρμπο όπως στα φορτηγά. Τα αυτοκίνητα με τούρμπο καλό είναι να μή σέρνουν μεγάλα φορτία όπως τροχόσπιτα.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
φίλε δεν κανεις λάθος.το τούρμπο δουλεύει πάντα.το θέμα είναι πότε αρχίζει να δίνει πίεση και πότε καταλαβαίνεις εσύ την επιτάχυνση.
Δηλαδη το τουρμπο γυρίζει από 0 στροφές,αρχίζει να τουρμπίζει στις 1800 και στις 3500 είναι στο peak efficiency και εσύ καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει γρήγορα.Κατανοητός?Απόλυτα σωστό το παραπάνω...
-
Λοιπον να βαλουμε λιγο ταξη
Ο 1.8Τ ειναι ενας απο τους καλυτερους κινητηρες τουρμπο της αγορας. Πραγματι το τουρμπο το αισ8ανεσαι γυρω στις 2500-3000 στροφες αλλα αυτο συμβαινει γιατι στις χαμηλες ταχυτητες (1η-2α-3η) ο κινητηρας ανεβαζει γρηγορα στροφες και δεν προλαβαινει το τουρμπο να γυρισει πιο νωρις. Για να νιωσεις το τουρμπο στις 2000 στροφες οπως λεει η VW, πρεπει να βαλεις 5η να εχεις 1000 στροφες και να πατησεις τερμα γκαζι. ετσι το τουρμπο θα εχει χρονο να γυρισει πριν οι στροφες ανεβουν πανω απο τις 2000 και θα νιωσεις πιο γρηγορα την ωθηση...Απο εκει και περα ο κινητηρας αντεχει πολυ μεγαλυτερες δυναμεις και πιεσεις... η στανταρ τουρμπινα ομως οχι (μιλαμε παντα για την εκδοση 150αλογα). Μπορεις να φτασεις με σχετικη ασφαλεια γυρω στα 180-190 αλογα με τον 150αρι με ενα απλο προγραμμα, αλλα μην επιλεξεις προγραμματα που υποσχονται πανω απο 200 αλογα γιατι ναι μεν μπορουν να φτασουν μεχρι και 210 πιστευω αλλα πιεζουν την τουρμπινα πανω απο το οριο πιεσης που εχει (1μπαρ οριο αν θυμαμαι καλα και για 200+ αλογα την φτανουν 1.2) πραγμα που ειναι σαν να περιμενεις ποτε θα σπασει...
αν θες παραπανω αλογα, αλλαξε τουρμπινα με μια απο την εκδοση 180αλογων η ακομη καλυτερα των 225...
πότε μπαίνει το Τούρμπο!!!